ФорумКазинаBetriot Casino - обща дискусия

Betriot Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 1 година от quartasalvatore748
|
11102 преглеждания 148 отговора |
|
1...5 6 78
Добавете пост
Brylliant88
преди 1 месец

Жалко наистина! Подиграват ни се в очите! И съжалявам, но това, което казвате, казино гуру за 14 дни не е позволено! Тъй като казват, че тегленето отнема 1-3 дни, трябва да приключи във вторник!

това е срамота

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това, което искат, е да те накарат да загубиш търпение, за да преиграеш всичко...

Дръж се, не позволявай на гнева да те победи.

Автоматичен превод:
cuccichristian83
преди 1 месец

За съжаление съм на ръба да отменя тегленето и да ги загубя, но наистина имам нужда от тях

Автоматичен превод:
vasileior
преди 1 месец

Ако имате нужда от него, защо го отказвате по този начин? Съпротивлявам се и ще спечеля!

Автоматичен превод:
vasileior
преди 1 месец

Ще ги загубите 100%, така че какъв е смисълът да правите това??? Ако вече знаете как ще върви, тогава бъдете по-силни, уау, наистина рядко се предсказва бъдещето...

Автоматичен превод:
Brylliant88
преди 1 месец

Виееее ама говорим за ЖЕНИ знаем че са по силни айде де

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
cuccichristian83
преди 1 месец

Ахахахахахахаха с търпението и удовлетворението, които ще последват!

Автоматичен превод:
Brylliant88
преди 1 месец

Без сянка на съмнение 🤭😉

Автоматичен превод:
преди 1 месец

На третия ден винаги получавам парите навреме, ето ни цели седем дни чакане и дори не е поискана проверка, абсурд

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Може да е абсурдно. Или, ако в казиното наистина липсват хора, това би било някак си обяснение. Във всеки случай би било хубаво ръководството да използва някакви мерки за предотвратяване на щетите. Опитвам се да кажа, че е лош сигнал, че е стигнало толкова далеч.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Отворих жалба от вчера, а вие дори не сте я обработили

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравей

жалбата е публикувана и виждам, че вашата ситуация е доста подобна на други. Е, със сигурност екипът ще се опита да ви подкрепи възможно най-добре, когато му дойде времето. Съжалявам, всички трябва да сме търпеливи, въпреки че не е приятно.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

За съжаление съм на ръба да отменя тегленето и да ги загубя, но наистина имам нужда от тях

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Моля, направете усилие да устоите. Най-добре е да демонстрирате, че няма да работи върху вас, ако това е истинската цел - което не твърдя, че е. как звучи това

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

След като сте тук, за да ни помогнете, защо не се опитате да се свържете с въпросното казино, за да видите дали можем да измислим нещо?

Автоматичен превод:
vasileior
преди 1 месец

Предполагам, че смятате, че това е напълно разумно искане и съм съгласен с вас. Честно казано, правилото гласи: Ние позволяваме на casino 14 full dys да разрешат проблемите си, защото от нашия много сложен опит повечето от отложените тегления се решават по-бързо без намеса през първите 14 дни.

Само си представете, че това казино всъщност изпитва огромно забавяне с KYC, плащания, всичко. Как ще се ускори процесът, ако се опитаме да се свържем с тях с всеки конкретен проблем? Или ако просто кажем: „Хей, какво става. Имаме много играчи, които се оплакват от забавени плащания. Имате ли време да обсъдите това с нас?"

Какво изобщо трябва да измислим, чудя се.

Знам как звучи, но има процедури, които трябва да следваме.

Ето защо ние информираме играчите за това. Системата не е без недостатъци; например мисля, че 14 дни са твърде много. От друга страна, този подход се основава на сложни анализи, няма нужда да казваме, че екипът по жалбите е толкова претоварен, че не разполага с повече минута, за да свърши още една допълнителна работа.

Автоматичен превод:
Публикация на vasileior е изтрит
Brylliant88
преди 1 месец

Няма напредък;

Автоматичен превод:
vasileior
преди 1 месец

Вашето оттегляне беше ли прието?

Автоматичен превод:
vasileior
преди 1 месец

Все още нищо

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Шести ден без напредък

закачките продължават

Автоматичен превод:
Brylliant88
преди 1 месец

и днес не беше прието?

Автоматичен превод:
vasileior
преди 1 месец

Не нищо, опитах се да говоря с него отново, но вече не можем да се измъкнем

Автоматичен превод:
1...5 6 78
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още