Хей!
Знаете ли, отговорът принадлежи на друг играч, така че не - не беше за вашето оплакване. 🙂
Съжалявам, че го казвам, но не можем да ви помогнем да разрешите проблема си. Намерихте ли друга компания, която поддържа вашия проблем, моля? Искам да кажа, че бих опитал това, ако бях на твое място.
Hey!
You know, the response belongs to another player, so no - it was not about your complaint. 🙂
I'm sorry to say that, but we can't help you resolve your problem. Have you found another company supporting your issue, please? I mean, I would try that if I were you.
Спомням си, че споменахте за търсене на правна помощ. Може би има някакъв напредък в това отношение?
Напоследък си мислех, че в крайна сметка трябва да намеря малко време, за да потърся уебсайтове, фокусирани върху спортни залагания, които всъщност подкрепят оплакванията на играчите. Така че, ако случайно намерите такива, моля, уведомете ме. Също така смятам, че в много случаи официалният лицензиращ орган не е от полза.
I recall you mentioning seeking legal help. Perhaps there is any progress in that regard?
Lately, I've been thinking I need to eventually find some time to search for sports betting-focused websites that actually support players' complaints. So, if you happen to find any, please let me know. I also feel that, in many cases, the official licensing authority is not helpful.
Това е нещо, което не желая да разкрия и искам да повиша осведомеността, че тези измамници не получават повече трафик, те трябва да бъдат включени в черния списък от всички страници за преглед. 4500+ cad не са дребни пари. Не искам никой друг да минава през това.
That's something Iam not willing to disclose and I want to raise awareness that these scammers do not get any more traffic, they should be blacklisted from all reviewing pages. 4500+ cad is no pocket change. I do not want anyone else to go through this.
Да, разбирам това, но се надявам, че всичко ще продължи и ще имате справедливо решение на цялата ситуация. Както и да е, ако сте направили нещо, можете да ни уведомите, когато приключи или когато можете да кажете нещо. Надявам се да се окаже добре за вас, защото както казвате, не са дребни пари.
Късмет. ☘️
Yes, I understand that, but I hope that everything will move on and you will have a fair solution to the whole situation. Anyway, if you have done something you can let us know when it is over or when you can say something. I hope it turns out well for you because as you say, it is not small change.
Good luck. ☘️
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.