ФорумКазинаBetPlays Casino - обща дискусия

BetPlays Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Darian
|
17131 преглеждания 150 отговора |
|
1 2 3...8
Kymani
преди 1 година

Е, това е страхотно. И какво точно ви харесва в това казино? Надявам се да успеете да спечелите голямата си печалба и след това можете да я споделите с нас тук във форума. Какво мислиш ? 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Харесва ми тук

Автоматичен превод:
Sylvester21
преди 1 година

Какво точно ви харесва в това казино? 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Голяма похвала за това казино за предоставянето на страхотно игрово изживяване

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, написах 2 имейла, че Betplays трябва да самоизключи акаунта ми.

Как е възможно Betplays да игнорира нещо подобно и вместо това да остави акаунта ми отворен и да ми изпрати този имейл, който уж нямам право да показвам на никого. Това е престъпно file

Автоматичен превод:
yasin61
преди 1 година

Кой регулира това казино? Какъв вид насоки принуждават казината да отварят акаунти от потребители, които са се самоизключили? Това няма никакъв смисъл

Автоматичен превод:
yasin61
преди 1 година

Съгласен съм също, че обяснението ми звучи много странно, някак неясно и извън темата, честно казано.

Все още ли притежавате някакво потвърждение, че сте били успешно самоизключване в миналото? Ако го направите, бих го изпратил като отговор на това „обявление" с молба конкретните правила и разпоредби да бъдат посочени и ситуацията да бъде напълно обяснена.

Моля, кажете ми, искате ли да опитате! 🙏

Вторият вариант би бил подаване на жалбата, разбира се... Което изглежда наистина добър начин да се подходи към това.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
yasin61
преди 1 година

АКТУАЛИЗАЦИЯ: Трябваше да попитам екипа за данни, защото това е изключително необичайно „обяснение" – отговорът беше бърз и доста ясен!

Изпратете жалбата , моля. Нека проучим тази нова практика.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам имейлите, които изпратих на Betplays за самоизключване. Но бих предпочел да ви изпратя това директно по имейл, защото данните ми са в него. И съм сигурен, че много други играчи са получили този имейл.

Автоматичен превод:
yasin61
преди 1 година

Страхотен! След това изпратете жалбата, както е поискано, моля. Това е най-добрият начин да ни предоставите цялата необходима информация по сигурен начин. Можете ли да го направите, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Получих същия имейл, въпреки че поисках окончателно затваряне поради моята зависимост. Заради това загубих 80 евро. Поисках възстановяване на сумата, но те отказаха. Опитах се да ги попитам как смятат да го направят, но те отказват да отговорят. Опитайте да посетите техния Livechat... говориш ли за този имейл, те ще игнорират всички следващи съобщения. Те наистина са най-гнусното казино, което съм виждал и трябва да бъдат в черен списък навсякъде.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

За мен е твърде стресиращо да подам жалба. Нека го изпратя по имейл. И виждате, че не съм единственият

Автоматичен превод:
преди 1 година

Получих същия имейл, въпреки че поисках окончателно затваряне поради моята зависимост. Заради това загубих 80 евро. Поисках възстановяване на сумата, но те отказаха. Опитах се да ги попитам как смятат да го направят, но те отказват да отговорят. Опитайте да посетите техния Livechat... говориш ли за този имейл, те ще игнорират всички следващи съобщения. Те наистина са най-гнусното казино, което съм виждал и трябва да бъдат в черен списък навсякъде.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Тогава се страхувам, че отговорът ми ще бъде доста подобен. Изпратете жалбата, моля. Дайте шанс на другите да бъдат предупредени и евентуално спестете нервите на другите. Знам, че трябва да е предизвикателство, но все пак жалбата служи за множество цели, всички от които са полезни.

https://casino.guru/complaints/create

Ще оставя решението на вас, разбира се. 🙏

Автоматичен превод:
преди 1 година

За мен е твърде стресиращо да подам жалба. Нека го изпратя по имейл. И виждате, че не съм единственият

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съжалявам, не можем да направим това, както предложихте. Не обработвам жалби и по-важното е, че подобна ситуация не може да бъде разгледана изключително по имейл.

Но аз вярвам, че е възможно да определите всички ваши публикации в темата за оплаквания, която се съхранява отделно от форума, като чувствителни. Това би означавало, че никой, освен лицето, което обработва жалбата ви, и останалата част от екипа, не може да види какво сте ни написали.

Това подходящо ли е за вас?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Те са измамници

Автоматичен превод:
SavedWriter
преди 1 година

Защо така? Изглежда, че много хора не харесват това казино.

Искате ли да споделите вашата история, може би?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

6782 eur конфискувани, те не искат да плащат, когато спечелите голяма печалба

Автоматичен превод:
jamelbenaichaoui
преди 8 месеца

те направиха същото с мен, спечелих около 4700 CAD те са измамници, а там регулаторите не се интересуват

Автоматичен превод:
SavedWriter
преди 8 месеца

Има ли решение в този случай?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

6782 eur конфискувани, те не искат да плащат, когато спечелите голяма печалба

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Хей, какво точно се случи, когато казиното не иска да изплати печалбите ви? Дадоха ли ви причина?

Разкажи ми малко повече, за да се опитам да те посъветвам.

Автоматичен превод:
1 2 3...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини