НачалоФорумКазинаBetPlays Casino - обща дискусия

BetPlays Casino - обща дискусия (страница 12)

преди 1 година от Darian
|
22 990 преглеждания 232 отговора |
|
1...11 12
CreativeAlliance
преди 2 дни

Как да разбера, че всичко е наред с акаунта ми? Службата за поддръжка каза, че е 24 часа, но текстовото съобщение казва, че е завинаги.

Автоматичен превод:
vitaliimazur1306
преди 2 дни

Нямате ли клиенти за измама и сметки за закриване поради правило #3 и #9`?

Защо публикувате фалшиви коментари тук?

Автоматичен превод:
CreativeAlliance
преди 2 дни

Това не е фалшиво

Автоматичен превод:
CreativeAlliance
преди 2 дни

Просто искам да се успокоя, нямам търпение до утре, все още имам пари

Автоматичен превод:
vitaliimazur1306
преди 2 дни

"Все още имам пари там"


хаха парите ви са изчезнали г-н betplays измамник.

Автоматичен превод:
CreativeAlliance
преди 2 дни

Как съм измамник

Не ми трябва нищо от теб

Автоматичен превод:
vitaliimazur1306
преди 2 дни

защо човек от Полша пише на руски..

добър опит.

Автоматичен превод:
vitaliimazur1306
преди 2 дни

между другото, това не е тембърлее.

naverna ja pogovorju russkom jaziku luche chem tbi

какъвто и преводач да използвате, г-н измамник, не е добър.

🙂. добър опит.

Редактиран от автора преди 2 дни
Автоматичен превод:
преди 2 дни

Хората, с които говорите, всъщност са работници в betplays. Вярвате или не..

В момента те са в етап на измама/закриване на акаунти на клиенти. След това твърди, че тези хора никога не са били клиенти. Интересно е да видите човек, който "никога" не е бил клиент, да има 50+ имейла от betplays във входящата си кутия.


Те публикуват фалшиви отзиви тук и trustpilot. Но по някаква причина вашият сайт го поддържа. Има стотици хиляди откраднати в истории на trustpilot. По някаква причина там се споделя само истината. Те се опитват да заглушат негативните отзиви с фалшиви положителни отзиви.


Залагал съм милиони. Никога преди не съм виждал такъв мащаб на измама.


Знаете, че бихте си помислили, че имам негативни неща или енергия, които да влагам в други казина.. Но не го правя. Никое друго казино не ме е мамило така.


А незаинтересоваността на casinonguru да публикува истината вреди на вашия сайт.


Тези сайтове имат същите точни шансове, ТОЧНО същия софтуер, но те изплащат и не крадат информация и пари на клиентите: 1gocasino, freshcasino, legzo, stardacasino, dripcasino, artcasino.


Разбирате ли защо се опитвам да разпространя тази информация? Така че хората да не бъдат измамени от залагане. Всъщност върша твоята работа по някаква причина.


Отидете да прочетете ИСТИНСКИТЕ истории на trustpilot 1 звезда. Тогава може би наистина ще осъзнаете какво рекламирате. Измамници... Доказуеми измамници. Десетки имейли.. И все пак те ще твърдят, че не съм техен клиент, както правят с всички, които са измамили преди.


„Благодарим ви, че се регистрирахте в Betplays.com!

Вашият уникален ключ за потвърждение на имейл е: zTDEmw "

Четвъртък, 8 август, 15:33 ч



Автоматичен превод:
преди 15 часове

Предполагам ще започна с това, че имаме някакви механизми и процедури и система за оценяване на доста неща.

Така че, ако сте били измамени от казино, къде да подадете жалба? Може би е добре първо да докажете нещо, преди да говорите.

Що се отнася до потребителските отзиви, вече казах, че сме доста внимателни да не позволим нещо подобно да се случи. Понякога не можете да го хванете веднага, но въз основа на отзивите, които виждам и следователно на „смесените", не бих казал, че се опитваме да приемем фалшиви отзиви.

Бих искал също да знам как се опитваме да не публикуваме истината?

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Всъщност.. Казах да прочетете рецензиите с 1 звезда. Забравете за тези. Прочетете положителните отзиви и ми кажете дали виждате модел.


https://www.trustpilot.com/review/www.betplays.com?sort=recency

Определено няма модел в положителните отзиви. Странно е, че единствената истинска картина е нарисувана на trustpilot, където не премахват отрицателните отзиви. За разлика от тук.. Където трябва да стоите за комарджиите.


Виждате ли модел в тези положителни отзиви?

Автоматичен превод:
преди 15 часове

Не знам, чувствам, че си доста едностранчив. Отново ще кажа, че отзивите на потребителите са смесени, което означава, че не са нито добри, нито лоши. Когато играчи дойдат на нашия сайт и дадат 3 лоши отзива и говорят за това как казиното не плаща на играчите и други грешки, трябва ли също да търся модел и да казвам, че не го приемам? Помислете малко.

Аз също бих те поправил. Нашият сайт не е тук изрично, за да спира играчи. Ние сме на страната на честната игра, каквато и страна да е тя.

Казах ви да подадете жалба, ако бъдете измамени от казиното. Тогава можем да говорим за други неща, защото много играчи могат да дойдат тук и да пишат негативно и накрая да се окаже, че те са виновните. Затова се опитайте да покажете, че това не е така във вашата ситуация.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Здравейте, някой може ли да помогне и да обясни как работи самоизключването?

Автоматичен превод:
преди 15 часове

Здравейте, какво конкретно трябва да знаете, моля? Играете ли в BetOnRed Casino, както споменахте? Питам, защото публикувате в различна тема за казино, така че ако играете в това, което написах, тогава бих поставил публикациите ви там, където им е мястото.

Доколкото ми е известно, самоизключването обикновено е действие, след което не би трябвало да можете да се върнете в казиното.

Споменаваш и еднодневен SMS. Но това не ми звучи много като самоизключване. Обикновено трябва да пишете ясно на поддръжката, за да се погрижите за това. Понякога не е възможно казината да го направят веднага, но те трябва да го направят възможно най-скоро.

Казиното няма ли друг инструмент за отговорен хазарт, който да използвате, за да затворите акаунта си поне за известно време, ако се притеснявате за парите си?

Попитахте ли казиното за теглене?

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Как върви измамник?

Автоматичен превод:
преди 15 часове

Ще ви предупредя само веднъж, изглежда, че играчът пише на някое друго казино. Би било хубаво, ако не нападате други играчи. Вижте какво пита и разбирате ли какво е самоизключване? Ако се отнасяте към други играчи по подобен начин, вече няма да сте добре дошли в нашия форум. Опитайте се да се успокоите малко.

Автоматичен превод:
преди 5 часове

Моят опит с Betplays и Trustpilot: Предупреждение към потребителите

здравейте всички

Бих искал да споделя моя опит с Betplays и процеса, който се случва в момента на Trustpilot, тъй като може да е полезно за други потребители.

Оставих много отзиви в Trustpilot, за да споделя опита си с Betplays, но те оспориха отзивите ми, твърдейки, че никога не съм имал акаунт при тях. Това беше изненадващо за мен, тъй като имах акаунт и директни взаимодействия с тяхната платформа. След това предизвикателство Trustpilot ми изпрати предупреждение с молба да предоставя доказателства за моя опит; в противен случай отзивите ми може да бъдат премахнати.

Предоставих на Trustpilot необходимите доказателства, включително [имейли, екранни снимки, история на транзакциите и др.]. Намирам за съжаление, че платформите позволяват на компаниите да оспорват легитимни отзиви, но също така разбирам колко е важно да се гарантира, че отзивите са автентични.

Споделям този опит, за да предупредя потребителите да бъдат внимателни и да пазят всички доказателства в случай на проблеми с платформи като Betplays.

Автоматичен превод:
1...11 12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини