преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betplay.io Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Не търся парите и се опитах да активирам бонуса, но фактът, че накараха транзакциите по сметката ми да изчезнат и изглежда, че никога не съм депозирал, както и лъжа, но поддръжката с доказателство и парите, доказващи блокчейн, беше изпратена от моя портфейл до там казино. Благодаря предварително.
Просто искам това да бъде публично, защото това казино е ужасно, тъй като персоналът и поддръжката лъжат и имат фалшив бонус за депозит за избрани няколко акаунта. Друг момент е, че те манипулират потребителски данни на уебсайта си, за да отговарят на техните неетични начини.
С Най-Добри Пожелания
I am not looking for the money and did try to activate the bonus, but the fact they made my account transactions disappear and made it seem like I never deposited as well as lying but the support with proof and blockchain proof money has been sent from my wallet to there casino. Thanks in advance.
I just want this to be public because this casino is a terrible one since the staff and support lie and they have a fake deposit bonus for select few accounts. Another point is they manipulate user data on their website to fit their unethical ways.
Best regards
Здравейте,
Тук всичко е публично и оплакванията не са изключение. не се тревожи.
Всички играчи могат да видят вашата жалба тук .
Ако разбирам правилно, вие сте депозирали чрез крипто портфейла и сте се опитали да активирате бонуса. Тогава вашият депозит изчезна от баланса на акаунта ви и не сте получили бонуса за добре дошли. Прав ли съм?
Е, бих казал, че само доказателства могат да докажат какво се е случило. Както и да е, това е ново казино, така че е добре, че сте изпратили жалбата, ще видим как казиното ще отговори на този проблем.
Hello,
Everything is public here and complaints are not an exception. Don't worry.
All players can view your complaint here.
If I get it correctly, you'd deposited via the crypto wallet and tried to activate the bonus. Then your deposit disappeared from your account balance and you did not get the welcome bonus. Am I right?
Well, I'd say that only evidence can prove what did happen. Anyway, it's a fresh casino so it's good you submitted the complaint, we shall see how will the casino respond to this issue.
Здравейте всички играчи, за съжаление казиното и поддръжката не работят правилно. Загубих 3600 евро там за няколко дни, играейки на ниски залози. Получих само два допълнителни бонуса в единия 40 евро в другия 1 евро, свързах се с тях и твърдя, че аз нямам право на нищо, дори на бонус при следващия депозит или не знаете, може би се свържете със собственика на това казино или някоя институция, която би помогнала, защото се чувствам измамен от това казино и имам доказателства ще помогне ли някой? Благодаря ви и успех в играта.
Hello all players, unfortunately the casino and the support are not working properly I lost 3600 euros there in a few days playing at low stakes I got only two additional bonuses in one 40 euros in the other 1 euro, I contacted them and claim that I am not entitled to anything, not even a bonus on the next deposit or you don't know, maybe contact the owner of this casino or some institution that would help because I feel cheated by this casino and I have evidence will someone help? Thank you and good luck in the game.
Здравей.
Бихте ли обяснили какво ви кара да се чувствате измамени, моля? Честно казано не мога да кажа със сигурност в момента.
По един или друг начин има място, наречено Resolution Center, чрез което всички играчи имат право да подадат жалба напълно безплатно и виждам, че вече сте се възползвали от това.
Не можах да намеря повече подробности в самата жалба , затова ще чакам всяка актуализация.
Hello there.
Could you explain what makes you feel cheated, please? I honestly can't tell for sure at the moment.
One way or another, there is a place called Resolution Center through which all players are allowed to submit a complaint completely for free, and I see you have taken advantage of that already.
I could not find further details in the complaint itself, hence I'll wait for every update.
Здравейте, според това, което видях, казиното работи без лиценз и дори не приема играчи от Испания, така че ако решавате дали да играете тук или не, аз не бих го направил, за да нямате някакви проблеми.
Можете да проверите Правилата и условията, за да видите дали това е така и дали нещо се е променило, но казиното не трябва да приема играчи от вашата страна.
Hi, according to what I've seen the casino operates without a license and doesn't even accept players from Spain, so if you're deciding whether to play here or not, I wouldn't do it so you don't have any problems.
You can check the Terms and Conditions to see if that's the case and if anything has changed, but the casino shouldn't take players from your country.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.