преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betnuvo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, виждам, че сте се поставили в неудобна ситуация.
Но трябва да ви разочаровам, че ние не се занимаваме със спортни залагания, защото нямаме експерти в това и нямаме клон. Така че съжалявам, че няма да можем да ви помогнем.
Въпреки това, може би поне малко помощ може да бъде, че имам някои връзки към сайтове, където се занимават със спортни залагания, и можете да опитате да подадете жалба там.
Ето връзките:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Както и да е, намирам за доста странно, че първо най-малкият разрешен коефициент беше 1,30, а след това се промени на 1,40. Нямаше ли скрийншот на по-старите термини някъде? Предполагам, че това е причината да се обезсърчавам да играя с бонусите, защото чувствам, че понякога могат да се случат такива случаи и това няма да ми хареса.
Така че, ако решите да се оплачете, не забравяйте да ме уведомите как се развива ситуацията.
Hello, I see you've got yourself into an uncomfortable situation.
But I must disappoint you that we do not deal with sports betting, because we do not have experts in it and we do not have a branch. So I'm sorry we won't be able to help you.
However, maybe at least a little assistance could be that I have some links to sites where sports betting is dealt with and you could try to file a complaint there.
Here are the links:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Anyway, I find it quite strange that first the smallest odds allowed were 1,30 and then it changed to 1,40. Didn't you have a screenshot of the older terms somewhere ? I guess that's why I would be discouraged to play with the bonuses because I feel that sometimes such cases can happen and it wouldn't please me.
So if you decide to complain, be sure to let me know how the situation develops.
само за да информирам хората, бих им препоръчал да стоят настрана от това казино, те са в много измамния край на скалата, нямат лиценз, ужасно бавно обслужване на клиенти с почти несъществуващи отговори от тях и както други са заявили в оплакванията на trustpilot, ако имате проблем с хазарта, те ще направят всичко по силите си, за да НЕ закрият акаунта ви, дори когато поискате изключване. хазартът тук просто не си струва риска за психичното ви здраве и стреса от това да не ви бъде изплатено, освен ако не сте готови да чакате месеци на умствени игри от тях.
just to inform people, i would recommend they stay well clear of this casino, they are at the very dodgy end of the scale, no license, terrible slow customer service with pretty much non exsistant replies from them, and like others have stated in complaints on trustpilot, if you have a gambling problem, they will do everything in their power NOT to close your account down, even when you request an exclusion. gambling here is just not worth the risk to your mental health, and the stress of not getting paid out, unless you are willing to wait months of mind games from them.
Благодаря ви за грижата и предоставянето на информацията. Имате ли опит от това казино, който бихте искали да споделите или да получите помощ?
Thank you for caring and providing the information. Have you gotten some experience from this casino that you would like to share or get help with?
много сте добре дошли, за мен е удоволствие да давам отзиви и да споделя личния си опит с вас и други в тази общност. Нищо, за което имам нужда от помощ, тъй като спрях да играя в това казино, но основните проблеми, с които се сблъсках в betnuvo.com, бяха първо, че те не притежават лиценз и когато ги попитах за това, те отказаха да дадат коментар за материя. Второ, наложиха ми бонус за депозит, който не исках и не видях никаква опция за отказ/деактивиране на бонуси, така че той автоматично влезе в баланса на моя акаунт, проблемът с това беше, че те имат много високо изискване за залагане, което трябва да изпълните, преди дори да можете да изтеглите реални пари. трето, помолих ги да закрият акаунта ми поради това, че не желая повече да залагам на техния сайт, и също им казах, че залагам твърде много и имах чувството, че искам напълно да се самоизключа, каза човекът от поддръжката за чат на живо, " трябва да ни изпратите имейл, като ни информирате, че искате да закриете акаунта си" след много имейли в течение на една седмица, изобщо не получих никакъв отговор от тях и дори до този ден., все още мога да вляза в сметка, която не са закрили. всички тези проблеми, комбинирани заедно, правят това за мен много сенчесто казино за игра. те в момента имат оценка 6.2/10 тук досега, което напълно разбирам защо им давате това, тъй като все още няма много отзиви за тази компания, но смятам, че с времето тази оценка ще падне още по-ниско, защото те не изглеждат ми истински и вероятно са просто създадени, за да вземат парите на хората и никога да не ги плащат.
you are very welcome, its my pleasure to give reviews and share my own personal experiences with you and others on this community. Nothing i need help with, as i stopped playing at this casino, but the main issues i faced at betnuvo.com was firstly, they do not hold a license, and when i asked them about this, they refuse to give a comment on the matter. Secondly, they forced a deposit bonus on to me, which i did not want, and i did not see any option to decline/disable bonuses, so it automatically went in to my account balance, the problem with this was, they have a very high wagering requirement you must meet, before you can even withdraw any real money. thirdly, i asked them to close my account due to not wanting to bet on their site anymore, and i also told them i was gambling too much and felt like i wanted to fully self exclude, the person in the live chat support said, "you must email us informing us you want to close your account" after many emails over the course of a week, i did not get any reply from them at all, and even to this very dauy., im still able to log in to the account which they have not closed down. all of these problems combined together, makes this for me a very shady casino to play at. they currently have a 6.2/10 rating on here so far, which i fully understand why you give them that, due to there not been many reviews about this company yet, but i feel over time this rating will go even lower, because they dont seem geuine to me and probably are just created in order to take peoples money and never pay out.
Обикновено бих се радвал, че Индексът на безопасност отговаря на „качествата" на казиното, но когато го поставите от гледна точка на играча, както току-що направихте, чувствата са точно противоположни.
Принуждаването на играчите, особено на ниво софтуер, да вземат бонуси не е добра идея; бих казал, че принуждаването им да вземат неблагоприятни бонуси е несправедливо. Липсата на сътрудничество, когато някой поиска закриване на акаунт, е най-лошата част! Може би бихте искали да подадете жалба? Може поне да се опитаме да ви помогнем да затворите акаунта и да проучим техните усилия и справедливост по пътя.
Кажете ми дали предизвиква интереса ви.
Normally, I would be glad the Safety Index meets the casino's "qualities," but when you put it from the player's perspective, like you just did, the feelings are quite the opposite.
Forcing players, especially on a softaware level, to take bonuses is not a good idea; forcing them to take disadvantageous bonuses is unfair, I'd say. The lack of cooperation when someone asks for account closure is the worst part! Would you perhaps be interested in submitting a complaint? We may at least try to help you close the account and investigate their efforts and fairness along the way.
Let me know whether it piques your interest.
да, мисля, че ще продължа и ще подам официалната жалба, може и, и нека да видим дали наистина ще се свържат с вас или мен и ще затворят акаунта. Благодаря отново
yes i think i will go ahead and make the official complaint, might as well, and lets see if they actually make contact with you or myself and close the account. thanks again
Няма за какво, тогава, моля, уведомете ме как се е получило. 🙂
You're welcome, then please let me know how it turns out. 🙂
Добър ден, имам най-лошото изживяване, което някога съм имал в казино с Betnuvo, направих залог, при който въпросният отбор не завърши мача и той беше отменен, навсякъде другаде това би било незабавно възстановяване , ама не, тук решиха да ми вземат парите. Освен това чатът на живо е изключително неприятен и груб, дори не са на една страница, говорят си различни неща. Надявам се това да се разреши бързо.
Good afternoon, I'm having the worst experience I've ever had in a casino with Betnuvo, I made a bet in which the team in question didn't finish the match and it was canceled, anywhere else this would be an instant refund, but no, here they decided to take my money. In addition, the live chat is extremely unpleasant and rude, they are not even on the same page, they say different things to each other. I hope this is resolved quickly.
Boa tarde, estou a ter a pior experiência que alguma vez tive num casino com a Betnuvo, fiz uma aposta na qual a equipa em questão não acabou a partida tendo sido a mesma cancelada, em todo o lado isto seria um refund instantâneo, mas não, aqui decidiram ficar com o meu dinheiro. Para além disso o live chat é extremamente desagradável e rude, não estão sequer na mesma página, dizem coisas diferentes uns dos outros. Espero que isto seja rapidamente resolvido.
Определено не се препоръчва. Това е ИЗМАМА. Казиното няма лиценз, така че не се регулира от никого, поддръжката в чата е досадна и бавна; да не говорим за отговорите по имейл (абсолютно никакви). Ако погледнете историята на печалбите (долу на тяхната уеб страница), ще видите, че всъщност играете сами и сами. Нереални печалби, за да могат да кръжат парите. Тази компания има ужасни оценки в почти всички сайтове за ревюта, така че не се заблуждавайте от оценката на trustpilot - тя е абсолютно безсмислена. О, и ще чакате повече от 72 часа за „потвърждение на акаунта"....и след това така или иначе никога няма да видите тегленията :D За щастие, инвестирах само 20 EUR в играта, момчета, по-добре дори да не се регистрирате там ;)
Definitely not recommended. Its SCAM. The casino has no license, so it is not regulated by anyone, the chat support is annoyed and slow; not to mention the email responses (absolutely none). If you look at win history (down on their webpage), you'll see that you're actually playing yourself and alone. Unreal winnings so they can circle the money. This company has terrible ratings on almost all review sites, so don't be fooled by the rating on trustpilot - it's absolutely meaningless. Oh, and you'll wait more than 72 hours for "account verification"....and then you'll never see the withdrawals anyway :D Fortunately, I only invested 20 EUR in the game, you guys better not even register there ;)
Добър ден, имам най-лошото изживяване, което някога съм имал в казино с Betnuvo, направих залог, при който въпросният отбор не завърши мача и той беше отменен, навсякъде другаде това би било незабавно възстановяване , ама не, тук решиха да ми вземат парите. Освен това чатът на живо е изключително неприятен и груб, дори не са на една страница, говорят си различни неща. Надявам се това да се разреши бързо.
Good afternoon, I'm having the worst experience I've ever had in a casino with Betnuvo, I made a bet in which the team in question didn't finish the match and it was canceled, anywhere else this would be an instant refund, but no, here they decided to take my money. In addition, the live chat is extremely unpleasant and rude, they are not even on the same page, they say different things to each other. I hope this is resolved quickly.
Boa tarde, estou a ter a pior experiência que alguma vez tive num casino com a Betnuvo, fiz uma aposta na qual a equipa em questão não acabou a partida tendo sido a mesma cancelada, em todo o lado isto seria um refund instantâneo, mas não, aqui decidiram ficar com o meu dinheiro. Para além disso o live chat é extremamente desagradável e rude, não estão sequer na mesma página, dizem coisas diferentes uns dos outros. Espero que isto seja rapidamente resolvido.
Здравей, ти също ли се справяш с тях по някакъв начин или се опитваш поне? Знам, че понякога, когато залагам, е както казваш, но някъде може да не е така според това, което описваш. Обясниха ли ти го или ти показаха някъде как го покриват?
Hi, do you also deal with them somehow or do you try to at least ? I know that sometimes when I do bet it is as you say, but somewhere it may not be like that according to what you describe. Did they also explain it to you or show you somewhere how they have it covered ?
Виждам, че много оплаквания срещу този сайт за залагания не са разрешени поради липса на сътрудничество от самия сайт за залагания. На някой случвало ли му се е нещо положително изобщо? Те казват, че „преглеждат историята на акаунта ми", тъй като напоследък печеля много спортни залагания и натрупах голям пот. Това означава, че нямам достъп до нищо в други подробности за моя акаунт и история на транзакциите. Не мога да правя никакви залагания или да използвам техните казино съоръжения. Изпратих цялата необходима документация на имейл адреса, който изглежда никога не ви отговаря и чатът на живо е безполезен.
Ще ми е интересно да чуя от всеки, който успешно е успял да изтегли печалби.
I see that a lot of complaints against this betting site has not been resolved due to lack of cooperation from the betting site themselves. Has anyone had anything positive happen with them at all? They are saying they are "reviewing my account history" as I have been winning a lot of sports bets recently and accumulated a large pot. It means I can not access anything on there other my account details and transaction history. I can not place any bets or use their casino facility. I have sent all necessary paper work to the email address that doesn't seem to ever respond to you and the live chat is no use.
I would be interested to hear from anyone who has successfully managed to have any winnings withdrawn.
Мога ли да попитам колко време продължава това, моля? Кога точно сте започнали процеса на проверка?
Не е нищо необичайно, че казиното няма да позволи на играч да получи достъп до акаунта си, докато те разследват. Основното нещо обаче е да информирате играча за това.
May I ask how long this is going on for, please? When exactly have you started the verification process?
It is nothing unusual that the casino would not allow a player to access his account while they are investigating. The main thing is to inform the player about it, though.
Изпратих документите в петък, на сайта им пише 72 часа. Акаунтът ми беше блокиран в неделя. Току-що бях в техния чат на живо, но беше прекъснат със съобщението, че потребителят вече е блокиран. Все още мога да вляза в акаунта си и да видя баланса си, но просто нямам достъп до никоя от техните зони за спортни залагания или казино. Функционалният бутон за чат на живо също вече не е там, колкото и да е забавно. Очевидно не искат да продължавам да им изпращам съобщения.
I sent the documents on Friday, their website states 72 hours. My account was blocked on Sunday. I was onto their live chat just now however was cut off with the message user is now blocked. I can still sign into my account and see my balance but just can't access any of their sportsbetting or casino areas. The live chat function button is no longer there either funnily enough. They obviously don't want me to keep messaging them.
здрасти
Съгласен съм, че казахте много добре. В никакъв случай не се опитвам да направя казиното да изглежда добре. Ако приложа хладна логика към тази ситуация, предполагам, че казиното наистина не иска да задавате въпроси. Освен че поддържат комуникационните канали отворени, докато акаунтът се проучва, те избягват въпроси, като предотвратяват „атаки" – като заглушават вашия чат.
Тъжно е да не виждам нужда да ви карам да се чувствате като клиент или да облекчавате стреса си от неща, които не знаете. Според мен това е лошо решение. Какво правят повечето играчи в подобни ситуации? Вярвам, че повечето играчи се опитват да намерят място, където да изразят оплакванията си, често очаквайки най-лошото. Най-лошото е, че всичко това напълно отговаря на ужасно ниския индекс на безопасност, който това казино спечели. 🙁
Hi!
I agree you made a very good point. I'm not in any case trying to make the casino look good. If I apply cold logic to this situation, I assume the casino truly does not want you asking questions. Aside from keeping the communication channels open while the account is being investigated, they avoid questions by preventing "attacks"—by muting your chat.
Sad to see no need for making you feel like a customer or easing your stress from things unknowing. This is, in my opinion, a bad call. What do the majority of players do in similar situations? I believe that most players attempt to find a place to voice their complaints, often anticipating the worst. The worst part is that it all quite fits the terribly low Safety Index this casino has earned. 🙁
Функцията за чат на живо се върна вчера, но акаунтът все още е „в процес на проверка". Изминаха повече от 72 часа. Виждам пълни отметки за моята проверка, така че това изглежда е направено, въпреки че няма имейл за потвърждение на това и те не биха потвърдили това и в чата на живо, вместо това казаха, че ще трябва да им изпратя имейл, за да попитам това....защо ?.
Моята позиция е, че ако ще ме блокират и ще ми предотвратят възможността да се опитам да изтегля средства, тогава защо просто не блокират акаунта ми напълно. Предпочитам да го направят, за да знам, че са мошеници.
The live chat function came back yesterday but account is still "under review". It has been over 72 hours now. I can see full ticks for my verification so that seems to have been done though no email to confirm this and they wouldn't confirm that on the live chat either instead they said I would have to email them to ask that....why?.
My stance is if they are going to block me and avoid me being able to try and withdraw funds then why not just block my account completely. I'd rather them just do that so I know that they are crooks.
Вярвам, че е така, защото чатът на живо много пъти няма никаква информация относно тегления или разследване, знаете ли. Ето защо най-добрият начин да получите всякаква информация е по имейл. Поддръжката трябва да ви отговори с някои актуализации.
И така, опитахте ли вече да се свържете с тях?
I believe it is because the live chat many times doesn't have any information regarding withdrawals or the investigation, you know. That is why the best way to get any information is by email. The support should reply to you with some updates.
So, have you tried to contact them already?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.