ФорумКазинаBetmotion Casino - обща дискусия

Betmotion Casino - обща дискусия

преди 1 година от cpisa21
|
1764 преглеждания 12 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betmotion Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Не трябва да слагат различни форми за теглене, ако когато отидете да теглите през тези форми, ви кажат, ЧЕ ИМАТЕ ПРОБЛЕМИ С ПЛАТЕЖНОТО СРЕДСТВО. Винаги е така с всички хора, тази къща е една и съща, въпреки че ако ви плаща, винаги кара тегленията да отнемат твърде много време.

Автоматичен превод:
cpisa21
преди 1 година

Здравейте.

Честно казано, английският превод е толкова странен, че не разбирам какво изглежда нередно... 🤔

За щастие вие вече подадохте жалбата, което ни дава възможност да разследваме - връзка тук .

Кратка история: „Играчът от Мексико чака теглене от 3 седмици. Първоначално казиното не успя да обработи тегления чрез Skrill, а след това посъветва играча да използва банков превод вместо това."

Междувременно: „Betmotion вече извърши плащането. Случаят е приключен 🙂"

Обичам щастливия край.

Автоматичен превод:
cpisa21
преди 3 месеца

Здравейте! Колко време им отне да ти платят? Приложиха същото и не ми плащат 90 дни.


Автоматичен превод:
davidabadi23
преди 3 месеца

Здравейте. Това е много дълго чакане за оттеглянето и се радвам, че подадохте жалбата си. Нашият екип ще се опита да разреши проблема, а междувременно се уверете, че ни информирате за всички новини.

Мога ли да попитам дали случайно сте опитвали да промените метода на плащане, дали проблемът изглежда е там?

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Здравей Роми! Благодаря ви за контакта. Депозирах чрез Binance Pay, но им предложих да ми платят BTC, PayPayl, Payoneer, Zelle и те също не направиха нищо, за да ми помогнат.

Автоматичен превод:
davidabadi23
преди 3 месеца

Виждам. Така че казиното няма желание да разреши този проблем толкова дълго.🤔

Надявам се, че нашият екип за оплаквания ще може да се свърже с тях, защото без отговор от казиното, разрешаването на вашия случай няма да бъде възможно. Така че, да се надяваме и да видим сега.🤞

От колко време играете в това казино, ако нямате нищо против?

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Играх 1 месец преди да започна процеса на теглене

Автоматичен превод:
davidabadi23
преди 3 месеца

Добре. Силно се надявам, че Бранислав ще получи повече информация относно вашия случай от казиното и те ще могат да го разрешат. Наистина много време те чакаше.

Ако имате нещо ново от казиното, моля, заповядайте. Ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

здравейте!

$1147 откраднати от betmotion преди 130 дни. Отказват да платят

Автоматичен превод:
davidabadi23
преди 2 месеца

Наистина съжалявам, че нашият екип за оплаквания не успя да се придвижи никъде с вашия случай . За съжаление, когато едно казино не желае да си сътрудничи и да комуникира, не можем да направим нищо особено.

Надявам се, че отсега нататък ще стоите далеч от това казино. ще ти

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Трябва да продължа да настоявам, за да си върна парите. Какви практики или извинения могат да използват, за да задържат парите ми в бъдеще?

Автоматичен превод:
davidabadi23
преди 2 месеца

Е, затова вероятно ще е по-добре да се преместим някъде другаде. какво мислиш

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини