преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betmotion Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Не трябва да слагат различни форми за теглене, ако когато отидете да теглите през тези форми, ви кажат, ЧЕ ИМАТЕ ПРОБЛЕМИ С ПЛАТЕЖНОТО СРЕДСТВО. Винаги е така с всички хора, тази къща е една и съща, въпреки че ако ви плаща, винаги кара тегленията да отнемат твърде много време.
They should not put different forms of withdrawal if when you go to withdraw through those forms they tell you THAT YOU HAVE PROBLEMS WITH THE MEANS OF PAYMENT. It's always like that with all people, this house is the same, although if it pays you, it always makes withdrawals take too long.
No deberian poner distintas formas de retiro si cuando vas a retirar por esas formas te dicen QUE TIENE PROBLEMAS CON EL MEDIO DE PAGO. Siempre es asi con todas las personas es lo mismo esta casa si bien si te paga, siempre hace que los retiros demoren demasiado.
Здравейте.
Честно казано, английският превод е толкова странен, че не разбирам какво изглежда нередно... 🤔
За щастие вие вече подадохте жалбата, което ни дава възможност да разследваме - връзка тук .
Кратка история: „Играчът от Мексико чака теглене от 3 седмици. Първоначално казиното не успя да обработи тегления чрез Skrill, а след това посъветва играча да използва банков превод вместо това."
Междувременно: „Betmotion вече извърши плащането. Случаят е приключен 🙂"
Обичам щастливия край.
Hello.
Frankly, the English translation is so weird that I do not understand what seems to be wrong... 🤔
Luckily you've submitted the complaint already which gives us all chance to investigate - link here.
Short story: "The player from Mexico has been awaiting withdrawal for 3 weeks. Initially, the casino failed to process withdrawals via Skrill, and then advised the player to use bank transfer instead."
Meanwhile: "Betmotion already made the payment. case closed 🙂"
I love happy endings.
Здравейте! Колко време им отне да ти платят? Приложиха същото и не ми плащат 90 дни.
Hello! How long did it take them to pay you? They applied the same and they haven't paid me for 90 days.
Hola! Cuanto tiempo tardaron en pagarte. mea aplicaron los mismo y hace 90 dias no me pagan
Здравейте. Това е много дълго чакане за оттеглянето и се радвам, че подадохте жалбата си. Нашият екип ще се опита да разреши проблема, а междувременно се уверете, че ни информирате за всички новини.
Мога ли да попитам дали случайно сте опитвали да промените метода на плащане, дали проблемът изглежда е там?
Hello. That is a very long wait for the withdrawal, and I am glad that you have submitted your complaint. Our team will try to get it solved and in the meantime, make sure you keep us updated about any news.
May I ask if you have tried to change the payment method by any chance, if the problem seems to be there?
Здравей Роми! Благодаря ви за контакта. Депозирах чрез Binance Pay, но им предложих да ми платят BTC, PayPayl, Payoneer, Zelle и те също не направиха нищо, за да ми помогнат.
Hello Romi! Thank you for contacting. I deposited through Binance Pay, but I have offered them to pay me BTC, PayPayl, Payoneer, Zelle and they have not done anything to help me either.
Hola Romi! Gracias por contactar. Yo deposite por Binance Pay, pero les he ofrecido que me paguen lo BTC, PayPayl, Payoneer, Zelle y tampoco han hecho nada por ayudarme.
Виждам. Така че казиното няма желание да разреши този проблем толкова дълго.🤔
Надявам се, че нашият екип за оплаквания ще може да се свърже с тях, защото без отговор от казиното, разрешаването на вашия случай няма да бъде възможно. Така че, да се надяваме и да видим сега.🤞
От колко време играете в това казино, ако нямате нищо против?
I see. So the casino is not willing to solve this issue for this long.🤔
I hope that our complaint team will be able to get in touch with them, because without the casino replying to us, the resolution of your case will not be possible. So, let's hope and see now.🤞
How long have you been playing at this casino, if you don't mind?
Играх 1 месец преди да започна процеса на теглене
I played 1 month before I started the withdrawal process
Добре. Силно се надявам, че Бранислав ще получи повече информация относно вашия случай от казиното и те ще могат да го разрешат. Наистина много време те чакаше.
Ако имате нещо ново от казиното, моля, заповядайте. Ще чакаме вашия отговор.
Alright. I really hope that Branislav will get some more information regarding your case from the casino and they will be able to solve it. It has been a really long time waiting for you.
If you have anything new from the casino, please come forward. We'll wait for your reply.
Наистина съжалявам, че нашият екип за оплаквания не успя да се придвижи никъде с вашия случай . За съжаление, когато едно казино не желае да си сътрудничи и да комуникира, не можем да направим нищо особено.
Надявам се, че отсега нататък ще стоите далеч от това казино. ще ти
I am really sorry that our complaint team was not able to move anywhere with your case. Unfortunately, whenever a casino is not willing to cooperate and communicate, there's nothing much we can do.
I hope you will stay away from this casino from now on. Will you?
Трябва да продължа да настоявам, за да си върна парите. Какви практики или извинения могат да използват, за да задържат парите ми в бъдеще?
I have to keep pushing to get my money back. What kind of practices or excuses can they use to keep my money in the future?
tengo que seguir presionando para recuperar mi dinero. Que tipo de prácticas o excusas pueden utilizar ellos para quedarse con mi dinero en un futuro?
Е, затова вероятно ще е по-добре да се преместим някъде другаде. какво мислиш
Well, that is why it'll be probably better to move somewhere else. What do you reckon?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.