ФорумКазинаBetmomo Casino - обща дискусия

Betmomo Casino - обща дискусия

преди 2 месеца от brandonkanga
|
502 преглеждания 6 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betmomo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 месеца

От 3 дни моля да ми отворят сметката с парите вътре без успех!


Казино, от което да се страхувате

Автоматичен превод:
brandonkanga
преди 2 месеца

Здравейте, видях, че сте пуснали жалба по този случай.

Още в началото обаче бих искал да отбележа, че не беше добра идея да откривам втора сметка, защото това е нарушение на правилата на казиното. Казахте ли на казиното, преди да отворите втората сметка, че планирате да направите това?

Що се отнася до това, което трябва да отворите отново, самото казино каза ли ви, че ще оставят едното отворено и ще затворят другото и можете да изтеглите печалбите си? Защото това ми се струва малко вероятно.

Уведомете ме, когато имате повече информация.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Да, съобщих на сайта на Загубих всичките си данни, така че исках всичко да бъде прехвърлено в този нов акаунт! И те ме попитаха за подробности, но аз не отговорих повече, защото успях да вляза в другия акаунт.

Да, той ми каза, че заявката е препратена към услугата и имам приятел, който преживя същата ситуация и те отвориха отново сметката, където бяха парите.

Автоматичен превод:
brandonkanga
преди 2 месеца

О, много ми е любопитно дали ще успеете да уредите всичко с казиното без проблеми. Не забравяйте да ни уведомите какво сте разбрали в жалбата си, а също и тук във форума.

Ще очаквам с нетърпение вашата актуализация.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Проблемът ми все още не е решен.

Получавам само автоматични отговори. Искам да мога да говоря със съответната услуга, а не с услугата за чат, защото чатът казва, че няма достъп до файла, за да отвори отново акаунта си, така че трябва да изчакам

Автоматичен превод:
Audreyechene
преди 2 месеца

Здравейте, значи имате затворен акаунт според това, което пишете, да? Имате ли и пари в игралната си сметка в казиното и затова трябва да я отворите отново? Защо го затворихте, ако мога да знам?

Моля, помогнете ми да разбера малко по-добре ситуацията.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини