НачалоФорумКазинаBetmomo Casino - обща дискусия

Betmomo Casino - обща дискусия

преди 10 месеца от brandonkanga
|
1 514 преглеждания 10 отговора |
|
преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betmomo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 10 месеца

От 3 дни моля да ми отворят сметката с парите вътре без успех!


Казино, от което да се страхувате

Автоматичен превод:
brandonkanga
преди 10 месеца

Здравейте, видях, че сте пуснали жалба по този случай.

Още в началото обаче бих искал да отбележа, че не беше добра идея да откривам втора сметка, защото това е нарушение на правилата на казиното. Казахте ли на казиното, преди да отворите втората сметка, че планирате да направите това?

Що се отнася до това, което трябва да отворите отново, самото казино каза ли ви, че ще оставят едното отворено и ще затворят другото и можете да изтеглите печалбите си? Защото това ми се струва малко вероятно.

Уведомете ме, когато имате повече информация.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Да, съобщих на сайта на Загубих всичките си данни, така че исках всичко да бъде прехвърлено в този нов акаунт! И те ме попитаха за подробности, но аз не отговорих повече, защото успях да вляза в другия акаунт.

Да, той ми каза, че заявката е препратена към услугата и имам приятел, който преживя същата ситуация и те отвориха отново сметката, където бяха парите.

Автоматичен превод:
brandonkanga
преди 10 месеца

О, много ми е любопитно дали ще успеете да уредите всичко с казиното без проблеми. Не забравяйте да ни уведомите какво сте разбрали в жалбата си, а също и тук във форума.

Ще очаквам с нетърпение вашата актуализация.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Проблемът ми все още не е решен.

Получавам само автоматични отговори. Искам да мога да говоря със съответната услуга, а не с услугата за чат, защото чатът казва, че няма достъп до файла, за да отвори отново акаунта си, така че трябва да изчакам

Автоматичен превод:
Audreyechene
преди 9 месеца

Здравейте, значи имате затворен акаунт според това, което пишете, да? Имате ли и пари в игралната си сметка в казиното и затова трябва да я отворите отново? Защо го затворихте, ако мога да знам?

Моля, помогнете ми да разбера малко по-добре ситуацията.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Casinoguru трябва да намалят рейтинга си до 1. Те просто не са надежден букмейкър и се опитват да не плащат

Автоматичен превод:
fipex031
преди 2 месеца

Здравейте, мога ли да започна като ви попитам, когато говорите за букмейкъра, вашият случай касае ли спортни залагания? Защо казиното не иска да ви плати? какво стана

Моля, опишете ситуацията малко по-подробно.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, да, това са спортни залагания. Не знам защо не искат да плащат, току-що беше отхвърлено, след което поисках ново теглене. Без обяснение от тяхна страна. Системата е отхвърлена и това е. Аз също бих искал да знам какъв е проблемът

Автоматичен превод:
fipex031
преди 2 месеца

Значи, когато въведете друго теглене, то също се отхвърля? Опитвали ли сте друг начин на плащане? Казиното не ти взе парите, нали?

Ако имате нужда от помощ, имам някои връзки, където се надявам, че можете да я получите. Давам ви ги, защото ние от Casino.Guru не се занимаваме със спортни залагания, защото нямаме експерти и нямаме клон.

Можете да намерите връзките тук:

https://www.safebettingsites.com/complaints/

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Ако сте успели да разрешите нещо, уведомете ме, защото не трябва да остава без обяснение от казиното.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини