преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betmomo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
От 3 дни моля да ми отворят сметката с парите вътре без успех!
Казино, от което да се страхувате
For 3 days I have been asking to reopen my account with the money inside without success!
Casino to fear
Depuis 3 jours je demande la réouverture de mon compte avec l'argent a l'intereur sans succès !
Casino a craindre
Здравейте, видях, че сте пуснали жалба по този случай.
Още в началото обаче бих искал да отбележа, че не беше добра идея да откривам втора сметка, защото това е нарушение на правилата на казиното. Казахте ли на казиното, преди да отворите втората сметка, че планирате да направите това?
Що се отнася до това, което трябва да отворите отново, самото казино каза ли ви, че ще оставят едното отворено и ще затворят другото и можете да изтеглите печалбите си? Защото това ми се струва малко вероятно.
Уведомете ме, когато имате повече информация.
Hi, I saw that you have opened a complaint about this case.
However, I would like to point out at the outset that it was not a good idea to open a second account, because it is a violation of the casino rules. Did you tell the casino before you opened the second account that you were planning to do that ?
Regarding the one you are supposed to reopen, did the casino itself tell you that they will leave one open and close the other one and you can withdraw your winnings ? Because that seems unlikely to me.
Let me know when you have more information.
Да, съобщих на сайта на Загубих всичките си данни, така че исках всичко да бъде прехвърлено в този нов акаунт! И те ме попитаха за подробности, но аз не отговорих повече, защото успях да вляза в другия акаунт.
Да, той ми каза, че заявката е препратена към услугата и имам приятел, който преживя същата ситуация и те отвориха отново сметката, където бяха парите.
Yes I reported to the site on I had lost all my data so I wanted everything transferred to this new account! And they asked me for details but I didn't respond anymore because I was able to access the other account.
Yes he told me that the request was forwarded to the service and I have a friend who experienced the same situation and they reopened the account where the money was.
Oui j'ai signalé au site sur j'avais perdu toutes mes données donc je voulais que tout soit transféré dans ce nouveau compte ! Et ils mon demander des détails mais je n'ai plus répondu parce que j'ai pu avoir accès à l'autre compte.
Oui il mon dit que la requête a ete transmise au service et j'ai un ami qui a vécu la même situation et ils ont réouvert sont compte ou il y avait l'argent .
О, много ми е любопитно дали ще успеете да уредите всичко с казиното без проблеми. Не забравяйте да ни уведомите какво сте разбрали в жалбата си, а също и тук във форума.
Ще очаквам с нетърпение вашата актуализация.
Oh, I'm quite curious if you'll be able to arrange everything with the casino without any problems. Be sure to let us know what you find out in your complaint and also here on the forum.
I'll be eagerly awaiting your update.
Проблемът ми все още не е решен.
Получавам само автоматични отговори. Искам да мога да говоря със съответната услуга, а не с услугата за чат, защото чатът казва, че няма достъп до файла, за да отвори отново акаунта си, така че трябва да изчакам
My problem still hasn't been resolved.
I only receive automatic responses I want to be able to speak to the service concerned not to the chat service because the chat says it does not have access to the file to reopen my account so I have to wait
Mon problème n'a toujours pas été réglé.
Je reçois que des réponses automatiques je veux pouvoir parler au service concerné pas au service chat parceque le chat dit qu'il non pas accès au fichier pour réouvrir mon compte donc je dois patienter
Здравейте, значи имате затворен акаунт според това, което пишете, да? Имате ли и пари в игралната си сметка в казиното и затова трябва да я отворите отново? Защо го затворихте, ако мога да знам?
Моля, помогнете ми да разбера малко по-добре ситуацията.
Hello, so you have a closed account according to what you write yes ? Do you also have some money in your gaming account in the casino and that's why you need to reopen it ? Why did you close it, if I may know ?
Help me understand the situation a little better please.
Здравейте, мога ли да започна като ви попитам, когато говорите за букмейкъра, вашият случай касае ли спортни залагания? Защо казиното не иска да ви плати? какво стана
Моля, опишете ситуацията малко по-подробно.
Hello, can I start by asking you when you talk about the bookmaker, does your case concern sports betting? Why doesn't casino want to pay you? What happened?
Please describe the situation a bit more.
Здравейте, да, това са спортни залагания. Не знам защо не искат да плащат, току-що беше отхвърлено, след което поисках ново теглене. Без обяснение от тяхна страна. Системата е отхвърлена и това е. Аз също бих искал да знам какъв е проблемът
Hi, yeah, its sport betting. I dont know why they dont want to pay, its just rejected,then i asked for new withdraw. No explanation from their side. System rejected and thats it. I would also like to know whats the problem
Значи, когато въведете друго теглене, то също се отхвърля? Опитвали ли сте друг начин на плащане? Казиното не ти взе парите, нали?
Ако имате нужда от помощ, имам някои връзки, където се надявам, че можете да я получите. Давам ви ги, защото ние от Casino.Guru не се занимаваме със спортни залагания, защото нямаме експерти и нямаме клон.
Можете да намерите връзките тук:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Ако сте успели да разрешите нещо, уведомете ме, защото не трябва да остава без обяснение от казиното.
So when you enter another withdrawal, it is also rejected? Have you tried any other payment method? The casino didn't take your money, did it?
If you need help, I have some links where hopefully you can get it. I'm giving them to you because we at Casino.Guru don't deal with sports betting because we don't have the experts and we don't have a branch.
You can find the links here:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
If you managed to solve something, let me know, because it shouldn't be left without an explanation from the casino.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.