ФорумКазинаBetMaximus Casino - обща дискусия

BetMaximus Casino - обща дискусия

преди 9 месеца от DaStupidKidd
|
1673 преглеждания 13 отговора |
|
Добавете пост
преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BetMaximus Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 9 месеца

Няколко неща, които трябва да отбележите тук:


- първите две "ревюта" (от mdarowiche1978 и laka44) са почти идентични.

- жалбата на играч от Аризона вероятно трябва да бъде отхвърлена, тъй като съм почти сигурен, че не допускат американски играчи (повечето казина не допускат)


Сега, след като те са изчезнали, нека първо се обърнем към тази оценка 7.4, която е WAYYY твърде щедра предвид споменатите по-рано червени знамена.


Това е просто леко преработен Goldwin, който има 3,5 рейтинг тук.

И двата имат един и същ оператор (Gladiator Holding NV), за който никога не съм чувал, но Goldwin твърди, че нямат сродни сайтове.

Колкото и да е странно, BetMaximus изглежда работи със стария лиценз 365/JAZ, който Goldwin вече не показва.

Само за да налея още малко масло в този огън, West Casino (сестрата на бившия Goldwin, лицензирана от MGA) все още се управлява от GoldWin LTD.


Нещо не е наред тук и аз вярвам, че рейтингът трябва да отразява това, тъй като 7,4 е твърде високо за количеството червени знамена, които това предизвиква.

Автоматичен превод:
DaStupidKidd
преди 9 месеца

Здравейте.

ако можете да докажете, че рецензиите са фалшиви, моля, следвайте всички подкрепящи доказателства веднага, за да community@casino.guru

Знаете ли, просто не можем да отхвърлим рецензията, защото усещането е подобно - трябва да имаме доказателство, защото трябва да обясним отхвърлянето на играча. Ако искате да помогнете с това, ние сме тук.

Неговият индекс на безопасност е обяснен и бих искал да отбележа, че потребителската оценка не е включена в индекса на безопасност - тя се пази отделно, защото никога няма да бъде 100% доказана.

Ако попаднете на подробности за всяко казино, за което искате да знаем, не се колебайте да използвате този формуляр:

file

Мога да ви уверя, че нашият екип за данни оценява всяка ваша представа. Така че, не се колебайте. Намирането на подходяща информация специално за новосъздадените казина не е лесна задача.

Освен това, това е единственото оплакване, което получихме и играчът не се интересуваше от сътрудничество, така че няма много какво да разберем:

file

🤷‍♀️

Оценявам вашата проницателност и ще бъда тук за евентуални последващи действия.

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Всъщност разгледахте ли въпросните две рецензии? Никога не съм казвал дали смятам, че са фалшиви или не, само че са почти идентични.

Те не са положителни отзиви, така че не се плащат от казиното, но дори НЕобучена маймуна може да каже, че има определена връзка между двете публикации.


Що се отнася до жалбата на играча, разбирам защо играчът не сътрудничи: защото живее в държава, от която казиното не приема регистрации.

„Играчът от Аризона..." беше всичко, което трябваше да видя. Не приемат американци. Много малко казина го правят.


Бутонът „Уведомете ме" е безполезен. Подадох много корекции чрез тази връзка и промените или никога не се случват, или отнемат неприемливо дълго време.


Не съм сигурен обаче, че разбирам оценката за безопасност. GoldWin и BetMaximus са идентични казина от един и същи оператор. Това не може да се отрече, въпреки че техният чат на живо някак си очаква да вярваме в противното.

И така, нека това .. аз управлявам казино. Тук има лош рейтинг. Отварям ново казино, идентично на това с лош рейтинг, и то получава положителна оценка. как? Не трябва ли рейтингът да отразява рисковия фактор? Аз съм за това да се даде шанс на хората, но когато оператор със сенчеста репутация реши да отвори ново казино, смятам, че рейтингът трябва да вземе предвид тяхната история.


Малко хора четат правилата и условията (които ТРЯБВА), още по-малко четат долния колонтитул на началната страница на казино, за да намерят оператора и информацията за лиценза.

Дори тук посетителите трябва да кликнат върху „прочетете повече", за да разберат кой е операторът на дадено казино.


Не претендирам, че знам всички сделки зад кулисите, но мога да забележа платена реклама, когато видя такава.

Прегледът ми на BetMaximus беше отхвърлен поради предупреждението на играчите да бъдат внимателни. Поне аз така го разбирам.

Идвам тук, опитвайки се да помогна на колегите си да избегнат кофти ситуации, в които не им се плаща. По-голямата част от знанията ми са от опит от първа ръка, играейки в вероятно над 100 различни казина в този момент.


Лицензирането и операторите са неща, които трябва да се обсъждат в сайт като този. Казвал съм го и преди и ще го повторя.

Casino Guru стартира, за да обучава играчи и да насърчава прозрачността и положителното изживяване в казиното. Поне така си мислех.

Все повече и повече линиите, разделящи платена реклама от действителен преглед, се пресичат, прозрачността се замъглява и намирането на ИСТИНСКА информация става все по-трудно.


Както и да е, приключих с бръщолевенето. Не съм сигурен каква е първоначалната точка, която се опитвах да направя дори в този момент.

Може би просто очаквам твърде много тези дни. Сайтовете за рецензии всъщност не съществуват; само филиалите го правят.

Автоматичен превод:
DaStupidKidd
преди 9 месеца

Всъщност го направих, разбира се. Съгласен съм, че и двете изглеждат горе-долу еднакви.

Но опитайте се да помислите за това от вашата гледна точка, само за няколко момента:

Освен ако нямаме 100% сигурност, че прегледът на потребителя е фалшив, ние няма да го отхвърлим. Какво бихте изпратили на играчите и на кои? Освен това, каква би била причината за отказ?

„Скъпи играч, съжалявам, че отхвърлих рецензията ви, но изглежда почти същата като другата; затова сега отхвърлям вашата."

Не се опитвам да изглеждам умен; това е нашата ежедневна дейност за преглед на потребители. Просто отхвърлям нечий преглед, защото смятам, че е добро решение. Трябва да съм 100% сигурен; честно казано, играчите не са длъжни да ни обясняват изражението си.

Знаете ли какво се случва доста често? Играчът приема предишните потребителски отзиви като вид предписание, особено ако споделя същия или подобен опит.

Може би съм загубил контекста, но мога да ви уверя, че на сайта няма нито една платена функция или оценка. Може би можете да ми помогнете с това?

Търгувахме лесно, за да спечелим богатство за справедливост и достойнство. Нямате представа колко пари ни се предлагат всеки ден, за да променим и най-малката стойност. Разбира се, ние не правим това.

Светът на хазарта не е просто черно или бяло място и мога да ви уверя, че усилията ни да поддържаме потребителския рейтинг възможно най-чист са почти несравними. Тук идва решението потребителската оценка да остане напълно извън изчисляването на индекса на безопасност. Потребителските отзиви са предимно недоказани, което означава, че са по-малко надеждни. От друга страна, рецензиите запълват празнината между аспектите, които смятаме за стойностни изчисления, и опита на потребителите, които можем да оценим и следователно не могат да бъдат изчислени и използвани.

Няма връзка между партньорската част на този проект и каквито и да е оценки. Ще ви споделя една тайна, просто защото ви приемам за разумен и директен човек: няма "сайтове за ревюта"; всички те са партньорски сайтове. Но това не означава непременно нещо лошо.

Бих казал, че винаги зависи от това как подхождате към играчите и колко сте прозрачни и готови да подкрепяте честността.

Разбира се, ние не сме идеални, но всички тук сме трудолюбиви, всеотдайни хора и като екип се стремим да създадем по-подходяща среда за забавление, наречено хазарт.

„И така, нека това .. управлявам казино. То има лош рейтинг тук. Отварям ново казино, идентично на това с лош рейтинг, и то получава положителна оценка. Как? Рейтингът не трябва ли да отразява риска фактор? Аз съм за това да се даде шанс на хората, но когато оператор със сенчеста репутация реши да отвори ново казино, вярвам, че рейтингът трябва да вземе предвид тяхната история."

Ние правим това. Веднага след намиране на доказана връзка. Ако пропускате тази информация, това вероятно означава, че ни липсва доказателството. ( https://casinoguru-en.com/our-casino-reviews#related-casinos )

file


„Малко хора четат правилата и условията (които ТРЯБВА), още по-малко четат долния колонтитул на началната страница на казино, за да намерят оператора и информацията за лиценза.

Дори тук посетителите трябва да кликнат върху „прочетете повече", за да разберат кой е операторът на дадено казино."

Може и да си прав. Вярвате или не, за това имаме екип, наречен UX Team. За съжаление, последните тестове и фактът, че повечето играчи използват мобилни устройства за достъп до нашия сайт, ограничават значително наличното пространство за важна информация. Може да промени страницата в бъдеще.

„Не претендирам, че знам всички сделки зад кулисите, но мога да забележа платена реклама, когато видя такава."

Е, кое? Няма никакви.

„Прегледът ми на BetMaximus беше отхвърлен, защото предупреждава играчите да бъдат внимателни. Поне аз така го разбирам.

Идвам тук, опитвайки се да помогна на колегите си да избегнат кофти ситуации, в които не им се плаща. По-голямата част от знанията ми са от опит от първа ръка, играейки в вероятно над 100 различни казина в този момент."

Не, причината беше съвсем проста: „Здравейте и ви благодаря за отзива. Честно казано, принуден съм да го отхвърля. Моля, преглеждайте само едно казино наведнъж, а не цялата група. Винаги можете да напишете друго истинско отзив на и други казина, просто дръжте тези отзиви разделени, тъй като тези казина също са разделени. Благодарим ви за разбирането."

„Лицензирането и операторите са неща, които трябва да се обсъждат на сайт като този. Казвал съм го и преди, ще го повторя.

Casino Guru стартира, за да обучава играчи и да насърчава прозрачността и положителното изживяване в казиното. Поне така си мислех.

Все повече и повече линиите, разделящи платена реклама от действителен преглед, се пресичат, прозрачността се замъглява и намирането на ИСТИНСКА информация става все по-трудно."

Е, ние предлагаме неутрално пространство за такива дебати. Разгледайте тази тема, ако желаете 👈 Просто не очаквайте администраторите да предоставят правни съвети; работим с справедливост вместо със закон.

Законът е много различен по света, но справедливият подход е международен и лесен за поддържане.





Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Чувствам, че сте разочаровани и вероятно сте убедени, че парите са ни покварили.

За съжаление разбирам, че е трудно да ми се повярва, защото работя за Casio Guru, но се радвам, че отделихте време, за да отговорите на тревогата си. Не бих го нарекъл тътен.

Приятно 💚

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Не, харесваш ми Радка. Изобщо не мисля, че си корумпиран. Вие, момчета, имате трудна работа и всички я вършите доста честно, доколкото мога да кажа.

Просто имах чувството, че може би сайтът получава определена сума от оператор, за да привлече повече трафик към тях. Дали това е под формата на увеличена комисионна за нов потребител/обща сума на депозита, „заглушаване" на отрицателните отговори или повишаване на рейтинга им за безопасност под прикритието на „ново казино", няма особено значение. В интерес на всеки партньорски сайт е да препоръча казината, които им плащат най-високата комисионна. Когато новите регистрации започнат да падат, това отваря вратите за започване на истински прегледи.

Няма много друго, което мога да кажа, за да опровергая някои от точките, които посочихте, но имам няколко въпроса или разяснения, които да ви задам... но това ще трябва да изчака, докато се прибера, тъй като трябва да съм сигурен, че информацията ми е вярна хаха


PS В случай, че не сте забелязали, аз съм очарован от всички задкулисни глупости в света на онлайн казиното. Понякога е по-забавно, отколкото всъщност да играя.. е, може би не, ако печеля хаха

Автоматичен превод:
DaStupidKidd
преди 9 месеца

Честно казано, днес трябва да съм кратък. Джаро се почувства зле, а Даниел е на почивка, така че трябва сам да водя дневниците на целия екип.

Така че, просто казано - не, ние не сме тук, за да архивираме бизнеса на казиното, да заглушаваме отрицателната обратна връзка или да правим нещо друго, което можем да наречем "предубедено".

Където и да си, прибирай се безопасно, аз ще се опитам да поддържам връзка.

Освен това, не се колебайте да започнете своя собствена тема по тази тема, бих казал, че сме далеч от BetMaximus. 🙂



Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Да, това казино наистина е много подобно на Goldwin, добре, загубих бонуса си без депозит с тях, въпреки че имах $80.

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
don4yk
преди 7 месеца

Какво искаш да кажеш, че си го загубил, ако мога да попитам?

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

от бонуса без депозит достигнах тази сума и след това до 0 🙂

Автоматичен превод:
don4yk
преди 6 месеца

О, това е ужасно. За съжаление, не е нещо необичайно в казината. Понякога играчите са нагоре, понякога надолу. 😕 Дори ти казината винаги печелиш играчите в дългосрочен план.

Както и да е, освен този бонус харесвате ли казиното или не много?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Ако говорите за това казино, по-вероятно е, отколкото не

Ако говорим за казината като забавление, ще кажа откровено: много по-малко от преди. Мисля, че всичко зависи от подхода към играта и би било по-добре да се научите да възприемате слотовете като забавление.

Автоматичен превод:
don4yk
преди 6 месеца

Добре е да не харесвате някои казина и може би други да харесват малко повече, нали? Харесва ми вашата гледна точка, просто гледайте на онлайн хазарта като на вид забавление, точно.👍

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини