преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BetMaximus Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Няколко неща, които трябва да отбележите тук:
- първите две "ревюта" (от mdarowiche1978 и laka44) са почти идентични.
- жалбата на играч от Аризона вероятно трябва да бъде отхвърлена, тъй като съм почти сигурен, че не допускат американски играчи (повечето казина не допускат)
Сега, след като те са изчезнали, нека първо се обърнем към тази оценка 7.4, която е WAYYY твърде щедра предвид споменатите по-рано червени знамена.
Това е просто леко преработен Goldwin, който има 3,5 рейтинг тук.
И двата имат един и същ оператор (Gladiator Holding NV), за който никога не съм чувал, но Goldwin твърди, че нямат сродни сайтове.
Колкото и да е странно, BetMaximus изглежда работи със стария лиценз 365/JAZ, който Goldwin вече не показва.
Само за да налея още малко масло в този огън, West Casino (сестрата на бившия Goldwin, лицензирана от MGA) все още се управлява от GoldWin LTD.
Нещо не е наред тук и аз вярвам, че рейтингът трябва да отразява това, тъй като 7,4 е твърде високо за количеството червени знамена, които това предизвиква.
Couple of things to note here:
- the first two "reviews" (by mdarowiche1978 and laka44) are nearly identical.
- player complaint from Arizona should probably be dismissed as I'm pretty sure they don't allow American players (most casinos don't)
Now that those are out of the way, let's first address this 7.4 Rating that is WAYYY too generous given my previously mentioned red flags.
This is simply a lightly reskinned Goldwin, which has a 3.5 Rating here.
Both have the same operator (Gladiator Holding NV) that I've never heard of, yet Goldwin claims that they have no sister sites.
Oddly enough, BetMaximus appears to operate on the old 365/JAZ license that Goldwin no longer displays.
Just to add a little more fuel to this fire, West Casino (the former Goldwin's MGA-licensed sister) is still being operated by GoldWin LTD.
Something is not right here and I believe that the rating should reflect that, as a 7.4 is far too high for the amount of red flags this throws up.
Здравейте.
ако можете да докажете, че рецензиите са фалшиви, моля, следвайте всички подкрепящи доказателства веднага, за да community@casino.guru
Знаете ли, просто не можем да отхвърлим рецензията, защото усещането е подобно - трябва да имаме доказателство, защото трябва да обясним отхвърлянето на играча. Ако искате да помогнете с това, ние сме тук.
Неговият индекс на безопасност е обяснен и бих искал да отбележа, че потребителската оценка не е включена в индекса на безопасност - тя се пази отделно, защото никога няма да бъде 100% доказана.
Ако попаднете на подробности за всяко казино, за което искате да знаем, не се колебайте да използвате този формуляр:
Мога да ви уверя, че нашият екип за данни оценява всяка ваша представа. Така че, не се колебайте. Намирането на подходяща информация специално за новосъздадените казина не е лесна задача.
Освен това, това е единственото оплакване, което получихме и играчът не се интересуваше от сътрудничество, така че няма много какво да разберем:
🤷♀️
Оценявам вашата проницателност и ще бъда тук за евентуални последващи действия.
Hello.
if you can prove reviews are fake, please follow any supportive evidence right now to community@casino.guru
You know, we just can't reject the review because it feels similar - we need to have proof because we must explain the rejection to the player. If you aim to help with that, we're here.
Its safety index is explained, and I'd like to point out that user rating is not involved in the safety index - it's kept separately because it will never be 100% proven.
If you come across details about any casino you want us to know about, feel free to use this form:
I can assure you our Data Team appreciates every lead you have. So, don't hesitate. Finding decent information specifically for freshly established casinos is not an easy task.
Additionally, this is the only complaint we got, and the player was not interested in cooperation, so there is not much to find out:
🤷♀️
I appreciate your insight and will be here for possible follow-up.
Всъщност разгледахте ли въпросните две рецензии? Никога не съм казвал дали смятам, че са фалшиви или не, само че са почти идентични.
Те не са положителни отзиви, така че не се плащат от казиното, но дори НЕобучена маймуна може да каже, че има определена връзка между двете публикации.
Що се отнася до жалбата на играча, разбирам защо играчът не сътрудничи: защото живее в държава, от която казиното не приема регистрации.
„Играчът от Аризона..." беше всичко, което трябваше да видя. Не приемат американци. Много малко казина го правят.
Бутонът „Уведомете ме" е безполезен. Подадох много корекции чрез тази връзка и промените или никога не се случват, или отнемат неприемливо дълго време.
Не съм сигурен обаче, че разбирам оценката за безопасност. GoldWin и BetMaximus са идентични казина от един и същи оператор. Това не може да се отрече, въпреки че техният чат на живо някак си очаква да вярваме в противното.
И така, нека това .. аз управлявам казино. Тук има лош рейтинг. Отварям ново казино, идентично на това с лош рейтинг, и то получава положителна оценка. как? Не трябва ли рейтингът да отразява рисковия фактор? Аз съм за това да се даде шанс на хората, но когато оператор със сенчеста репутация реши да отвори ново казино, смятам, че рейтингът трябва да вземе предвид тяхната история.
Малко хора четат правилата и условията (които ТРЯБВА), още по-малко четат долния колонтитул на началната страница на казино, за да намерят оператора и информацията за лиценза.
Дори тук посетителите трябва да кликнат върху „прочетете повече", за да разберат кой е операторът на дадено казино.
Не претендирам, че знам всички сделки зад кулисите, но мога да забележа платена реклама, когато видя такава.
Прегледът ми на BetMaximus беше отхвърлен поради предупреждението на играчите да бъдат внимателни. Поне аз така го разбирам.
Идвам тук, опитвайки се да помогна на колегите си да избегнат кофти ситуации, в които не им се плаща. По-голямата част от знанията ми са от опит от първа ръка, играейки в вероятно над 100 различни казина в този момент.
Лицензирането и операторите са неща, които трябва да се обсъждат в сайт като този. Казвал съм го и преди и ще го повторя.
Casino Guru стартира, за да обучава играчи и да насърчава прозрачността и положителното изживяване в казиното. Поне така си мислех.
Все повече и повече линиите, разделящи платена реклама от действителен преглед, се пресичат, прозрачността се замъглява и намирането на ИСТИНСКА информация става все по-трудно.
Както и да е, приключих с бръщолевенето. Не съм сигурен каква е първоначалната точка, която се опитвах да направя дори в този момент.
Може би просто очаквам твърде много тези дни. Сайтовете за рецензии всъщност не съществуват; само филиалите го правят.
Did you actually look at the two reviews in question? I never said whether I thought they were fake or not, just that they were nearly identical.
They're not positive reviews, so they're not paid for by the casino, but even an UNtrained monkey could tell that there's a definite connection between the two posts.
Regarding the player complaint, I understand why the player didn't cooperate: it's because he lives in a country that the casino doesn't accept registrations from.
"The player from Arizona.." was all I needed to see. They don't accept Americans. Very few casinos do.
The "Let me know" button is useless. I've submitted many corrections using that link and the changes either never happen or it takes an unacceptably long time.
I'm not sure I understand the safety rating, however. GoldWin and BetMaximus are identical casinos by the same operator. There's no denying that, although their live chat somehow expects us to believe otherwise.
So let's this .. I run a casino. It has a bad rating here. I open a new casino, identical to the one with a bad rating, and it receives a positive rating. How? Shouldn't the rating reflect the risk factor? I'm all for giving people a chance, but when an operator with a shady reputation decides to open a new casino, I believe the rating should take into account their history.
Few people read the terms and conditions (which they SHOULD), even less read the footer of a casino homepage to find out the operator and licensing information.
Even here, visitors have to click "read more" to find out who the operator of any given casino is.
I don't pretend to know all the behind the scenes dealings, but I can spot a paid advertisement when I see one.
My review of BetMaximus was rejected for warning players to be careful. At least that's the way I understand it.
I come here try and help my fellow players avoid crappy situations where they don't get paid. Most of my knowledge is from first hand experience playing at probably over 100 different casinos at this point.
Licensing and operators are things that should be discussed on a site like this. I've said that before and I'll say it again.
Casino Guru was started to educate players and promote transparency and positive casino experiences. At least that's what I thought, anyway.
More and more, the lines separating a paid advertisement from an actual review get crossed, transparency gets clouded, and finding REAL information gets increasingly more difficult.
Anyway, I'm done rambling. Not sure what the original point I was trying to make even is at this point.
Maybe I'm just expecting too much these days. Review sites don't actually exist; only affiliates do.
Всъщност го направих, разбира се. Съгласен съм, че и двете изглеждат горе-долу еднакви.
Но опитайте се да помислите за това от вашата гледна точка, само за няколко момента:
Освен ако нямаме 100% сигурност, че прегледът на потребителя е фалшив, ние няма да го отхвърлим. Какво бихте изпратили на играчите и на кои? Освен това, каква би била причината за отказ?
„Скъпи играч, съжалявам, че отхвърлих рецензията ви, но изглежда почти същата като другата; затова сега отхвърлям вашата."
Не се опитвам да изглеждам умен; това е нашата ежедневна дейност за преглед на потребители. Просто отхвърлям нечий преглед, защото смятам, че е добро решение. Трябва да съм 100% сигурен; честно казано, играчите не са длъжни да ни обясняват изражението си.
Знаете ли какво се случва доста често? Играчът приема предишните потребителски отзиви като вид предписание, особено ако споделя същия или подобен опит.
Може би съм загубил контекста, но мога да ви уверя, че на сайта няма нито една платена функция или оценка. Може би можете да ми помогнете с това?
Търгувахме лесно, за да спечелим богатство за справедливост и достойнство. Нямате представа колко пари ни се предлагат всеки ден, за да променим и най-малката стойност. Разбира се, ние не правим това.
Светът на хазарта не е просто черно или бяло място и мога да ви уверя, че усилията ни да поддържаме потребителския рейтинг възможно най-чист са почти несравними. Тук идва решението потребителската оценка да остане напълно извън изчисляването на индекса на безопасност. Потребителските отзиви са предимно недоказани, което означава, че са по-малко надеждни. От друга страна, рецензиите запълват празнината между аспектите, които смятаме за стойностни изчисления, и опита на потребителите, които можем да оценим и следователно не могат да бъдат изчислени и използвани.
Няма връзка между партньорската част на този проект и каквито и да е оценки. Ще ви споделя една тайна, просто защото ви приемам за разумен и директен човек: няма "сайтове за ревюта"; всички те са партньорски сайтове. Но това не означава непременно нещо лошо.
Бих казал, че винаги зависи от това как подхождате към играчите и колко сте прозрачни и готови да подкрепяте честността.
Разбира се, ние не сме идеални, но всички тук сме трудолюбиви, всеотдайни хора и като екип се стремим да създадем по-подходяща среда за забавление, наречено хазарт.
„И така, нека това .. управлявам казино. То има лош рейтинг тук. Отварям ново казино, идентично на това с лош рейтинг, и то получава положителна оценка. Как? Рейтингът не трябва ли да отразява риска фактор? Аз съм за това да се даде шанс на хората, но когато оператор със сенчеста репутация реши да отвори ново казино, вярвам, че рейтингът трябва да вземе предвид тяхната история."
Ние правим това. Веднага след намиране на доказана връзка. Ако пропускате тази информация, това вероятно означава, че ни липсва доказателството. ( https://casinoguru-en.com/our-casino-reviews#related-casinos )
„Малко хора четат правилата и условията (които ТРЯБВА), още по-малко четат долния колонтитул на началната страница на казино, за да намерят оператора и информацията за лиценза.
Дори тук посетителите трябва да кликнат върху „прочетете повече", за да разберат кой е операторът на дадено казино."
Може и да си прав. Вярвате или не, за това имаме екип, наречен UX Team. За съжаление, последните тестове и фактът, че повечето играчи използват мобилни устройства за достъп до нашия сайт, ограничават значително наличното пространство за важна информация. Може да промени страницата в бъдеще.
„Не претендирам, че знам всички сделки зад кулисите, но мога да забележа платена реклама, когато видя такава."
Е, кое? Няма никакви.
„Прегледът ми на BetMaximus беше отхвърлен, защото предупреждава играчите да бъдат внимателни. Поне аз така го разбирам.
Идвам тук, опитвайки се да помогна на колегите си да избегнат кофти ситуации, в които не им се плаща. По-голямата част от знанията ми са от опит от първа ръка, играейки в вероятно над 100 различни казина в този момент."
Не, причината беше съвсем проста: „Здравейте и ви благодаря за отзива. Честно казано, принуден съм да го отхвърля. Моля, преглеждайте само едно казино наведнъж, а не цялата група. Винаги можете да напишете друго истинско отзив на и други казина, просто дръжте тези отзиви разделени, тъй като тези казина също са разделени. Благодарим ви за разбирането."
„Лицензирането и операторите са неща, които трябва да се обсъждат на сайт като този. Казвал съм го и преди, ще го повторя.
Casino Guru стартира, за да обучава играчи и да насърчава прозрачността и положителното изживяване в казиното. Поне така си мислех.
Все повече и повече линиите, разделящи платена реклама от действителен преглед, се пресичат, прозрачността се замъглява и намирането на ИСТИНСКА информация става все по-трудно."
Е, ние предлагаме неутрално пространство за такива дебати. Разгледайте тази тема, ако желаете 👈 Просто не очаквайте администраторите да предоставят правни съвети; работим с справедливост вместо със закон.
Законът е много различен по света, но справедливият подход е международен и лесен за поддържане.
I actually did, of course. I agree that both look more or less the same.
But try to think about it from your point of view, just for a few moments:
Unless we have 100% certainty that the user review is fake, we won't reject it. What would you send to the players, and to which one? Further, what would be the reason for rejection?
"Dear player, I'm sorry for rejecting your review, but it almost looks the same as the other one; hence, I'm now rejecting yours."
I'm not trying to look smart; this is our daily user review activity. I just reject someone's review because I feel it's a good decision. I need to be 100% certain; frankly, players are not obliged to explain their expressions to us.
Do you know what happens quite often? A player takes the previous user reviews as a kind of prescription, especially if he shares the same or similar experience.
Maybe I lost the context, but I can assure you that there is not a single paid feature or rating presented on the site. Maybe you can help me with that?
We traded easily to get wealth for fairness and dignity. You have no idea how much money we are offered daily to alter even the slightest value. Of course, we don't do that.
The gambling world is not just a black-or-white place, and I can assure you that our efforts to keep the user rating as clean as possible are almost unmatched. Here comes the decision to keep the user rating completely out of the safety index calculation. User reviews are mostly unproven, meaning they are less reliable. On the other hand, reviews fill up the gap between aspects we count among worth calculation and users' experience, which we can evaluate and hence can't be calculated and used.
There is no link between the affiliate part of this project and any ratings. I'm going to share a secret with you simply because I take you for a reasonable and direct person: there are no "review sites"; all of them are affiliate sites. But it does not necessarily mean a bad thing.
I'd say it always depends on how you approach players and how transparent and willing to support fairness you are.
Of course, we are not perfect, but everyone here is a hard-working, dedicated person, and as a team, we aim to create a more suitable environment for a pastime called gambling.
"So let's this .. I run a casino. It has a bad rating here. I open a new casino, identical to the one with a bad rating, and it receives a positive rating. How? Shouldn't the rating reflect the risk factor? I'm all for giving people a chance, but when an operator with a shady reputation decides to open a new casino, I believe the rating should take into account their history."
We do that. Immediately upon finding the proven connection. If you miss this information, it probably means we're lacking the proof. (https://casinoguru-en.com/our-casino-reviews#related-casinos)
"Few people read the terms and conditions (which they SHOULD), even less read the footer of a casino homepage to find out the operator and licensing information.
Even here, visitors have to click "read more" to find out who the operator of any given casino is."
You may be right. Believe it or not, for this, we have a team called the UX Team. Sadly, the latest tests and the fact that most players use mobile devices to access our site limits the space available for important information significantly. May change the page in the future.
"I don't pretend to know all the behind the scenes dealings, but I can spot a paid advertisement when I see one."
Well, which? There are none.
"My review of BetMaximus was rejected for warning players to be careful. At least that's the way I understand it.
I come here try and help my fellow players avoid crappy situations where they don't get paid. Most of my knowledge is from first hand experience playing at probably over 100 different casinos at this point."
No, the reason was quite simple: "Hello and thank you for your review. Frankly, I'm forced to reject it. Please review just one casino at a time, not the whole group. You can always write another genuine review on the other casino as well, just keep those reviews separated as those casinos are separated as well. Thank you for your understanding."
"Licensing and operators are things that should be discussed on a site like this. I've said that before and I'll say it again.
Casino Guru was started to educate players and promote transparency and positive casino experiences. At least that's what I thought, anyway.
More and more, the lines separating a paid advertisement from an actual review get crossed, transparency gets clouded, and finding REAL information gets increasingly difficult."
Well, we're offering a neutral space for such debates. Browse this thread if you like 👈 Just don't expect administrators to provide legal advice; we deal with fairness instead of law.
The law is very different across the globe, yet a fair approach is international and easy to maintain.
Чувствам, че сте разочаровани и вероятно сте убедени, че парите са ни покварили.
За съжаление разбирам, че е трудно да ми се повярва, защото работя за Casio Guru, но се радвам, че отделихте време, за да отговорите на тревогата си. Не бих го нарекъл тътен.
Приятно 💚
I feel you are disappointed and probably convinced the money has corrupted us.
Sadly, I understand it's hard to believe me because I work for Casio Guru, but I'm glad you took the time to address your concern. I would not call that a rumbling.
Have a good one 💚
Не, харесваш ми Радка. Изобщо не мисля, че си корумпиран. Вие, момчета, имате трудна работа и всички я вършите доста честно, доколкото мога да кажа.
Просто имах чувството, че може би сайтът получава определена сума от оператор, за да привлече повече трафик към тях. Дали това е под формата на увеличена комисионна за нов потребител/обща сума на депозита, „заглушаване" на отрицателните отговори или повишаване на рейтинга им за безопасност под прикритието на „ново казино", няма особено значение. В интерес на всеки партньорски сайт е да препоръча казината, които им плащат най-високата комисионна. Когато новите регистрации започнат да падат, това отваря вратите за започване на истински прегледи.
Няма много друго, което мога да кажа, за да опровергая някои от точките, които посочихте, но имам няколко въпроса или разяснения, които да ви задам... но това ще трябва да изчака, докато се прибера, тъй като трябва да съм сигурен, че информацията ми е вярна хаха
PS В случай, че не сте забелязали, аз съм очарован от всички задкулисни глупости в света на онлайн казиното. Понякога е по-забавно, отколкото всъщност да играя.. е, може би не, ако печеля хаха
Nah, I like you, Radka. I don't think you're corrupt at all. You guys have a hard job to do, and you all do it pretty fairly from what I can tell.
I was just feeling like perhaps the site gets paid a certain amount from an operator to drive more traffic to them. Whether that's in the form of increased commission per new user/deposit totals, "muting" negative replies, or inflating their safety rating under the guise of being a "new casino", it doesn't really matter. It's in any affiliate site's best interest to recommend the casinos who pay them the highest commission. When the new registrations begin to fall off, that opens the doors for the real reviews to begin.
There's not a lot else I can say to counter any of the points you made, but I do have a few questions or clarifications to ask of you.. but that will have to wait until I get home, as I need to make sure I have my information correct lol
P.S. In case you haven't noticed, I'm fascinated by all the behind-the-scenes bullshyte in the online casino world. Sometimes it's more entertaining than actually playing.. well, maybe not if I'm winning lol
Честно казано, днес трябва да съм кратък. Джаро се почувства зле, а Даниел е на почивка, така че трябва сам да водя дневниците на целия екип.
Така че, просто казано - не, ние не сме тук, за да архивираме бизнеса на казиното, да заглушаваме отрицателната обратна връзка или да правим нещо друго, което можем да наречем "предубедено".
Където и да си, прибирай се безопасно, аз ще се опитам да поддържам връзка.
Освен това, не се колебайте да започнете своя собствена тема по тази тема, бих казал, че сме далеч от BetMaximus. 🙂
Frankly, I have to be short today. Jaro felt ill, and Daniel is on vacation, so I have to run the whole Team dailies on my own.
So, simply put - no, we are not here to backup casino's business, mute negative feedback, or do anything else we may call "biased".
Wherever you are, get back home safely, I'll try to keep in touch.
Additionally, feel free to start your own thread about this topic, I'd say we got far from BetMaximus. 🙂
Да, това казино наистина е много подобно на Goldwin, добре, загубих бонуса си без депозит с тях, въпреки че имах $80.
Yes this casino is really very similar to Goldwin, well I lost my no deposit bonus with them even though I had $80.
Так це казино справді дуже схоже на Goldwin, що ж, я програв свій бездепозитний бонус у них, хоча й мав 80$.
Какво искаш да кажеш, че си го загубил, ако мога да попитам?
What do you mean you have lost it, if I may ask?
от бонуса без депозит достигнах тази сума и след това до 0 🙂
from the no-deposit bonus I reached this amount and then to 0 🙂
із бездепозитного бонусу я дійшов до цієї суми а потім до 0 🙂
О, това е ужасно. За съжаление, не е нещо необичайно в казината. Понякога играчите са нагоре, понякога надолу. 😕 Дори ти казината винаги печелиш играчите в дългосрочен план.
Както и да е, освен този бонус харесвате ли казиното или не много?
Oh that is terrible. Unfortunately, not something unusual in the casinos. Sometimes players are up sometimes down. 😕 Even thou casinos always win over the players in the long run.
Anyway, besides this bonus you like the casino or not much ?
Ако говорите за това казино, по-вероятно е, отколкото не
Ако говорим за казината като забавление, ще кажа откровено: много по-малко от преди. Мисля, че всичко зависи от подхода към играта и би било по-добре да се научите да възприемате слотовете като забавление.
If you are talking about this casino, it is more likely than not
If we talk about casinos as entertainment, I will say frankly: much less than before. I think it all depends on the approach to the game, and it would be better to learn to perceive slots as entertainment.
Якщо ви про це казино то скоріше так, аніж ні
Якщо ж говорити про казино як про розвагу, то скажу відверто: набагато менше ніж раніше. Гадаю, все залежить від підходу до гри, і краще вже було б навчитись сприймати слоти як розвагу.
Добре е да не харесвате някои казина и може би други да харесват малко повече, нали? Харесва ми вашата гледна точка, просто гледайте на онлайн хазарта като на вид забавление, точно.👍
It is ok not to like some casinos and maybe other ones like little bit more, right? I like your point of view, just see the online gambling as some kind of entertainment, exactly.👍
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.