ФорумКазинаBetmaster е измама!

Betmaster е измама! (страница 2)

преди 3 години от andrea9090
|
13280 преглеждания 50 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
alisabvara
преди 1 година

Това е добра новина! Благодаря за актуализацията 🙂

Автоматичен превод:
alisabvara
преди 1 година

Здравейте,

Това е страхотно! 👍. Винаги сме доволни от всяка разрешена жалба.

Посетете форума и споделяйте своя опит с нашата общност от време на време 😉.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Спокойствие . Направих депозит от 3000 долара. Играех спортни игри и печелех. Исках да проверя надеждността на сайта, затова се опитах да изтегля пари за $100. Първоначално видях, че работи, но няколко дни по-късно се опитах да изтегля $600. След това започнаха с допълнителните заявки, както казаха приятелите ми. Започнаха да искат странни искания, като споменатите тук. Те поискаха селфи с техния Чет. Поискаха екранна снимка на портфейла, от който направих депозита. Не знам какво общо има с това, но все пак го изпратих. И все още чакам отговор без отговор.

Автоматичен превод:
manabusi80
преди 1 година

Здравейте,

Мисля, че освен ако не изтеглите по-висока сума, не е необходима проверка, но ако изпратите теглене за по-висока сума, проверката се задейства.

Просто съдействайте и предоставете всички необходими документи, можете ли да го направите, моля?

Какви въпроси намирате за толкова странни, чудя се.

Моля, имайте предвид, че трябва да се потвърдите, за да получите печалбите си. Това е неизбежно сега, казиното трябва да е сигурно, че сте депозирали и сте играли с вашите средства и че вие сте играли през цялото време.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, попаднах на този сайт, благодаря ви за него. И аз имам проблем с betmaster. Може ли някой да ми даде добър нощен сън, моля, има ли някой тук? Благодаря ви много за отговора

Автоматичен превод:
Danek84
преди 1 година

здравей

с какво можем да помогнем?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Открих сметка в betmaster преди около 2 месеца. В началото губех, но напоследък започнах да се справям по-добре и имам проблеми със селекцията. Първо искаха да изпратят селфи с гражданин, разплащателна карта и снимка на чата, както пише друг потребител в тази тема. Изпратих всичко, 2 тегления бяха успешни и всичко изглеждаше наред. Последната селекция беше преди 10 дни, оттогава всички селекции са руски. Когато питам за причината, трябва да чакам отговор от представителния отдел. Последното теглене, което се правеше на успешно, не ми постъпи в сметката дори след седмица. Имам снимка на цялата комуникация, мога да я изпратя, ако е необходимо. Имате ли проблем с тази фирма, те ще изпратят парите, да чакам ли? Колко дълго? Благодаря за отговора

Автоматичен превод:
Danek84
преди 1 година

здравей

щом парите не постъпват по сметката смятам, че е редно жалбата да бъде разрешена. Наистина е добре, че имате всичко документирано и определено ще улесни процеса на оплакване. Не мога да ви дам конкретен отговор къде са отишли парите или колко време да чакате, тук мисля, че е наред обяснение от казиното.

Моля, щракнете върху тази връзка , подайте жалба и незабавно вмъкнете цялата необходима комуникация, екранни снимки, просто всичко, което имате на ваше разположение, и за да не се налага да описвате какво се е случило отново, не се колебайте да копирате предишната си публикация във въведението .

Нашият екип за оплаквания ще прегледа всичко това внимателно и ще се опита да изясни ситуацията.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря ви за отговора, ще попълня и изпратя жалбата. Само ще добавя, че парите от последното успешно теглене пристигнаха, това е моя вина, така че това е ОК. Следващите 9 опита за теглене обаче бяха отменени от тях и все още чакам извлечение, въздържам се, не искам да плащам. Така че ще попълня формуляра.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Докато попълвах жалбата, попаднах на информация, че изплащането на печалбите може да отнеме до 2 седмици. При мен отнема седмица. Трябва ли да опитам да изчакам или веднага да изпратя оплакване и да не чакам? При теглене от казиното Betmaster не го предлага в първата стъпка, така че какво трябва да попълня там? Благодаря ви много за отделеното време и желание и ще чакам отговора ви.

Автоматичен превод:
Danek84
преди 1 година

Да, вярно е, че даваме на казината 2 седмици, за да потвърдят напълно акаунта и да изплатят печалбите, но в този случай те спокойно са оставили жалбата, възможно е след разглеждане на ситуацията екипът да препоръча да изчакате още малко, но това няма значение. Ако не е възможно да изберете от менюто на Betmaster (и признавам, че не мога да измисля причина в момента), моля, въведете опцията „неизвестно казино" или нещо подобно, тази опция е възможна там и след това моля споменете в описанието на проблема, че това е Betmaster.

Ако възникнат други усложнения, моля, пишете - ще се опитаме да ви посъветваме 🙂

Дано проблемът се реши скоро.


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, от една седмица се опитвам да изтегля от сметката сума над 150 долара. Винаги ми отговарят по имейл, че заявката е неуспешна. Но ако изтегля сравнително малка сума като 50 долара, тегленето се приема. Но ми позволяват да го правя, мисля веднъж на ден. Свързах се с тяхното обслужване на клиенти и те ми отговориха, че има проблем с процеса на теглене. Въпросът ми е ако има проблем какво значение има за каква сума става въпрос? Но мисля, че те не искат да направят тегленето, за да запазят парите при тях и да продължат да залагат, докато не загубя всички пари.

Автоматичен превод:
manabusi800
преди 8 месеца

Хей. Съжалявам да науча за вашата ситуация, но трябва да отбележа, че даваме на казиното 14 дни да обработи тегленето.

Въпреки това, когато попитахте за поддръжка и те казаха, че имат проблем с процеса на теглене, въпросът ми е теглили ли сте някога по-голяма сума преди или е само за първи път? Опитахте ли също да попитате защо можете да теглите само веднъж на ден? Използвате ли същия метод, по който депозирате? Понякога също е добре да погледнете Общите условия, за да видите дали има нещо написано и там.

Забелязах, че вече сте подали жалба, така че ще трябва да изчакаме и да видим как ще продължи ситуацията. Бихте ли ни актуализирали, ако получите нова информация или ако получите пари от казиното?

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Хей . Благодаря ви много, че взехте предвид коментара ми. Относно горните въпроси. Да, опитах се да изтегля пари от сметката и се получи. Най-много, което някога съм теглил, е $600. Но сега искат да изтегля парите по различен начин чрез така наречения много по-добър. И проблемът е, че моята страна не поддържа този портфейл. Но по отношение на метода на депозит, това е същият метод, който се опитвам да изтегля. Чрез валута, наречена Cardano, с която също използвах депозита.

По-долу изпращам диалога с тях и това е отговорът, който получавах от тях всеки път, когато се свързвах с отдела за обслужване на клиенти.

(( По отношение на вашия проблем, моля, имайте предвид, че ние разбираме вашето разочарование от ситуацията. За съжаление, към момента нямаме конкретен график за това кога проблемът ще бъде решен. Искаме обаче да ви уверим, че нашият екип работи за да помогнете за намирането на решение възможно най-скоро.


Оценяваме вашето разбиране и се надяваме да разрешим проблема възможно най-скоро.)))

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Благодарим ви за бързия отговор по този въпрос.


Уважаеми клиенти, ценим вашето разбиране и искаме да ви информираме, че за съжаление в момента се сблъскваме с предизвикателства при обработката на плащания чрез криптовалута ADA.

Това неудобство е резултат от временна поддръжка, извършвана от страна на платежната система.


В светлината на тази ситуация, силно препоръчваме използването на опцията за теглене MuchBetter за вашата транзакция. В момента този метод работи гладко.


Бихте ли потвърдили съгласието си с опцията за теглене на MuchBetter? Това ще ни позволи да продължим с изпращането на заявката до нашия финансов отдел за обработка.


Вашето потвърждение ще ни помогне значително да продължим напред с необходимите стъпки.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Тук имам два проблема. Едното е, че не съм сигурен, че моята страна поддържа много по-добрия портфейл, а второто е, че ако го направи, страхувам се, че ще дойдат и ще твърдят, че се опитвам да направя теглене от сметката, използвайки метод, различен от метода чрез който направих депозита и след това ще ми блокират сметката. Какво предлагате да направя в такава ситуация?

Автоматичен превод:
manabusi800
преди 8 месеца

Хей. В този случай бих препоръчал да проверите отново в казиното, за да видите дали можете да използвате метода на плащане, който са предложили, тъй като вашият в момента не е наличен. Поне ще имате доказателство, ако кажат „да" и ако кажат „не", можете да опитате да поискате друга алтернатива.

Можете също да проверите при поддръжката дали портфейлът MuchBetter е наред във вашата страна. Мисля, че те ще могат да ви дадат най-добрия съвет.

ще го пробваш ли

Кажете ни какво каза казиното.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Ще проверя в отдела за обслужване на клиенти на muchbetter дали парите могат да бъдат преведени. Ще ги актуализирам, ако има нещо ново

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Искам да ви информирам, че днес се опитах да направя превод от 100 ада. Но когато се опитах да увелича сумата отново, ми каза, че преводът е неуспешен. Приложени са снимки от акаунта. filefile

Автоматичен превод:
manabusi800
преди 8 месеца

Здравейте.

Възможно е дори да има технически причини зад повредата, така че позволете ми да повторя въпроса на Jaro: Поискахте ли обяснение от чат оператора или поддръжката?

Какво имаш, моля?


Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини