преди 2 години
Това е добра новина! Благодаря за актуализацията 🙂
That's a good news! Thanks for the update 🙂
0
Това е добра новина! Благодаря за актуализацията 🙂
That's a good news! Thanks for the update 🙂
Здравейте,
Това е страхотно! 👍. Винаги сме доволни от всяка разрешена жалба.
Посетете форума и споделяйте своя опит с нашата общност от време на време 😉.
Hello,
That's great! 👍. We are all always happy about every resolved complaint.
Come visit the forum and share your experiences with our community from time to time 😉.
Спокойствие . Направих депозит от 3000 долара. Играех спортни игри и печелех. Исках да проверя надеждността на сайта, затова се опитах да изтегля пари за $100. Първоначално видях, че работи, но няколко дни по-късно се опитах да изтегля $600. След това започнаха с допълнителните заявки, както казаха приятелите ми. Започнаха да искат странни искания, като споменатите тук. Те поискаха селфи с техния Чет. Поискаха екранна снимка на портфейла, от който направих депозита. Не знам какво общо има с това, но все пак го изпратих. И все още чакам отговор без отговор.
Peace . I made a deposit of 3000 dollars. I played sports games and earned. I wanted to check the reliability of the site so I tried to withdraw money for $100. I saw that it worked at first but a few days later I tried to withdraw $600. Then they started with the extra requests as my friends told. They started asking for strange requests like they mentioned here. They asked for a selfie with their Chet. They asked for a screenshot of the wallet from which I made the deposit. I don't know what it has to do with it, but I sent it anyway. And I'm still waiting for an answer without an answer.
Здравейте,
Мисля, че освен ако не изтеглите по-висока сума, не е необходима проверка, но ако изпратите теглене за по-висока сума, проверката се задейства.
Просто съдействайте и предоставете всички необходими документи, можете ли да го направите, моля?
Какви въпроси намирате за толкова странни, чудя се.
Моля, имайте предвид, че трябва да се потвърдите, за да получите печалбите си. Това е неизбежно сега, казиното трябва да е сигурно, че сте депозирали и сте играли с вашите средства и че вие сте играли през цялото време.
Hello,
I think that unless you withdraw a higher sum, verification is not required, however, if you submit a withdrawal for a higher sum, the verification is triggered.
Just cooperate and provide all the necessary documents, can you do that, please?
What questions do you find so strange, I wonder.
Kindly note you must get verified in order to acquire your winnings. That is inevitable now, the casino must be sure that you deposited and played with your funds and that it was you who played all the time.
Здравейте, попаднах на този сайт, благодаря ви за него. И аз имам проблем с betmaster. Може ли някой да ми даде добър нощен сън, моля, има ли някой тук? Благодаря ви много за отговора
Hello, I came across this site, thank you for it. I also have a problem with betmaster. Could someone give me a good night's sleep please, is anyone here? Thank you very much for your answer
Dobry den, narazil jsem na tuto stranku, dekuji za ni. Mam rovnez problem s betmasterem. Mohl by mi prosim nekdo ponoci, je tu nekdo? Dekuji moc za odpoved
здравей
с какво можем да помогнем?
Hi,
what can we help with?
Ahoj,
s čímpak můžeme pomoci?
Открих сметка в betmaster преди около 2 месеца. В началото губех, но напоследък започнах да се справям по-добре и имам проблеми със селекцията. Първо искаха да изпратят селфи с гражданин, разплащателна карта и снимка на чата, както пише друг потребител в тази тема. Изпратих всичко, 2 тегления бяха успешни и всичко изглеждаше наред. Последната селекция беше преди 10 дни, оттогава всички селекции са руски. Когато питам за причината, трябва да чакам отговор от представителния отдел. Последното теглене, което се правеше на успешно, не ми постъпи в сметката дори след седмица. Имам снимка на цялата комуникация, мога да я изпратя, ако е необходимо. Имате ли проблем с тази фирма, те ще изпратят парите, да чакам ли? Колко дълго? Благодаря за отговора
I opened an account with betmaster about 2 months ago. At first I lost, but lately I've started to do better and I'm having problems with selection. First of all, they wanted to send a selfie with a citizen, a payment card and a picture of the chat, as another user also wrote in this thread. I sent everything, 2 withdrawals were successful and everything looked ok. The last selection took place 10 days ago, since then all selections have been Russian. When I ask the reason, I have to wait for an answer from the representative department. The last withdrawal, which pretended to be successful, did not reach my account even after a week. I have a photo of all communication, I can send it if necessary. Do you have a problem with this company, they will send the money, should I wait? How long? Thank you for answer
Asi pred 2 mesici jsem si zalozil ucet u betmasteru. Nejdrive jsem prohraval, posledni dobou se mi zacalo vice darit a nastavaji problemy s vyberem. Nejdrive chteli zaslat selfie s obcankou, platebni kartou a obrazkem chatu, jak psal i jiny uzivatel v tomto vlaknu. Vse jsem zaslal, povedly se 2 vybery a vse vypadalo ok. Posledni vyber se uskutecnil pred 10 dny, od te doby vsechny vybery rusi. Kdyz se zeptam na duvod, mam vyckat na odpoved od representative department. Posledni vyber, ktery de tvari, ze probehl uspesne, mi nedorazil ani po tydnu na ucet. Veskerou komunikaci mam nafocenou, mohu pripadne zaslat. Mate zlusenost s touto spolecnosti, ze penize zaslou, mam cekat? Jak dlouho? Dekuji za odpoved
здравей
щом парите не постъпват по сметката смятам, че е редно жалбата да бъде разрешена. Наистина е добре, че имате всичко документирано и определено ще улесни процеса на оплакване. Не мога да ви дам конкретен отговор къде са отишли парите или колко време да чакате, тук мисля, че е наред обяснение от казиното.
Моля, щракнете върху тази връзка , подайте жалба и незабавно вмъкнете цялата необходима комуникация, екранни снимки, просто всичко, което имате на ваше разположение, и за да не се налага да описвате какво се е случило отново, не се колебайте да копирате предишната си публикация във въведението .
Нашият екип за оплаквания ще прегледа всичко това внимателно и ще се опита да изясни ситуацията.
Hi,
as soon as the money does not arrive in the account, I think it is appropriate to resolve the complaint. It's really good that you have everything documented and it will definitely make the complaint process easier. I can't give you a specific answer as to where the money went, or how long to wait, here I think an explanation from the casino is in order.
Please click on this link , file a complaint and immediately insert all relevant communication, screenshots, simply everything you have at your disposal, and so that you don't have to describe what happened again, feel free to copy your previous post into the introduction.
Our complaints team will go through all this carefully and try to clarify the situation.
Ahoj,
jakmile peníze nedorazí na účet, je myslím na místě řešit stížnost. Je opravdu dobře, že máš vše zdokumentované a určitě to usnadní průběh stížnosti. Neumím Ti konkrétně odpovědět, kam se peníze poděli, popřípadě jak dlouho ještě čekat, tady si myslím, že je na místě vysvětlení ze strany kasina.
Klikni prosím na tento link, založ stížnost a rovnou do ní vlož veškerou relevantní komunikaci, screenshoty, prostě vše co máš k dispozici a abys nemusel znovu popisovat, co se stalo, klidně do úvodu zkopíruj Tvůj předchozí post.
Náš tým pro stížnosti to vše pečlivě projde a pokusí se situaci vyjasnit.
Благодаря ви за отговора, ще попълня и изпратя жалбата. Само ще добавя, че парите от последното успешно теглене пристигнаха, това е моя вина, така че това е ОК. Следващите 9 опита за теглене обаче бяха отменени от тях и все още чакам извлечение, въздържам се, не искам да плащам. Така че ще попълня формуляра.
Thank you for your reply, I will fill out and send the complaint. I'll just add that the money from the last successful withdrawal arrived, that's my fault, so this is OK. However, the following 9 withdrawal attempts were canceled by them and I'm still waiting for a statement, I'm holding back, I don't want to pay. So I'm going to fill out the form.
Dekuji za odpoved, vyplnim a zaslu tedy stiznost. Jen doplnim, ze penize z posledniho uspesneho vyberu dorazily, to je moje chyba, toto je tedy OK. Nicmene naskedujicich 9 pokusu o vyber bylo z jejich strany zrusenych a stale cekam na vyjadreni, zdrzuji, nechteji vyplacet. Jdu tedy vyplnit stiznost.
Докато попълвах жалбата, попаднах на информация, че изплащането на печалбите може да отнеме до 2 седмици. При мен отнема седмица. Трябва ли да опитам да изчакам или веднага да изпратя оплакване и да не чакам? При теглене от казиното Betmaster не го предлага в първата стъпка, така че какво трябва да попълня там? Благодаря ви много за отделеното време и желание и ще чакам отговора ви.
While filling out the complaint, I came across information that payout of winnings can take up to 2 weeks. It takes a week for me. Should I still try to wait, or send a complaint straight away and not wait? When withdrawing from the casino, Betmaster does not offer it in the first step, so what should I fill in there? Thank you very much for your time and willingness and I will wait for your reply.
Pri vyplnovani stiznosti jsem narazil na informaci, ze vyplaceni vyher muze zabrat i 2 tydny. U me to trva zatim tyden. Mam jeste zkusit pockat, nebo tedy rovnou zaslat stiznost a necekat? Pri vyberu z casin hned v orvnim kroku mi to nenabizi betmaster, co tam mam tedy vyplnit? Dekuji moc za vas cas a ochotu a budu cekat na odpoved.
Да, вярно е, че даваме на казината 2 седмици, за да потвърдят напълно акаунта и да изплатят печалбите, но в този случай те спокойно са оставили жалбата, възможно е след разглеждане на ситуацията екипът да препоръча да изчакате още малко, но това няма значение. Ако не е възможно да изберете от менюто на Betmaster (и признавам, че не мога да измисля причина в момента), моля, въведете опцията „неизвестно казино" или нещо подобно, тази опция е възможна там и след това моля споменете в описанието на проблема, че това е Betmaster.
Ако възникнат други усложнения, моля, пишете - ще се опитаме да ви посъветваме 🙂
Дано проблемът се реши скоро.
Yes, it is true that we give the casinos 2 weeks to fully verify the account and pay out the winnings, however, in this case they calmly left the complaint, it is possible that after considering the situation, the team will recommend to wait a little longer, but that does not matter. If it is not possible to choose from the Betmaster menu (and I admit that I can't think of a reason at the moment), please enter the option "unknown casino" or something similar, that option is possible there, and then please mention in the description of the problem that it is Betmaster.
If any other complications arise, please write - we will try to advise 🙂
Hopefully the problem will be solved soon.
Ano, je pravda, že kasínům dáváme 2 týdny na kompletní ověření účtu a vyplacení výher, nicméně v tomto případě stížnost klidně odešli, je možné, že po zvážení situace tým doporučí ještě vyčkat, ale to ničemu nevadí. Pokud se nedaří vybrat z nabídky Betmaster (a přiznám se, že mě momentálně nenapadá, proč to nejde), prosím zadej volbu "neznámé kasíno" či obdobu, ta varianta tam je možná a do popisu problému potom prosím zímnit, že se jedná právě o Betmaster.
Pokud se objeví nějaká další komplikace, prosím piš - zkusíme poradit 🙂.
Snad se problém brzy vyřeší.
Здравейте, от една седмица се опитвам да изтегля от сметката сума над 150 долара. Винаги ми отговарят по имейл, че заявката е неуспешна. Но ако изтегля сравнително малка сума като 50 долара, тегленето се приема. Но ми позволяват да го правя, мисля веднъж на ден. Свързах се с тяхното обслужване на клиенти и те ми отговориха, че има проблем с процеса на теглене. Въпросът ми е ако има проблем какво значение има за каква сума става въпрос? Но мисля, че те не искат да направят тегленето, за да запазят парите при тях и да продължат да залагат, докато не загубя всички пари.
Hi, I've been trying for a week to make a withdrawal from the account in an amount higher than 150 dollars. I am always answered by email that the request failed. But if I withdraw a relatively small amount like 50 dollars, the withdrawal is accepted. But they let me do it, I think once a day. I contacted their customer service and they replied that there was a problem with the withdrawal process. My question is if there is a problem then what does it matter what amount is involved? But I think they don't want to make the withdrawal to keep the money with them and keep betting until I lose all the money.
Хей. Съжалявам да науча за вашата ситуация, но трябва да отбележа, че даваме на казиното 14 дни да обработи тегленето.
Въпреки това, когато попитахте за поддръжка и те казаха, че имат проблем с процеса на теглене, въпросът ми е теглили ли сте някога по-голяма сума преди или е само за първи път? Опитахте ли също да попитате защо можете да теглите само веднъж на ден? Използвате ли същия метод, по който депозирате? Понякога също е добре да погледнете Общите условия, за да видите дали има нещо написано и там.
Забелязах, че вече сте подали жалба, така че ще трябва да изчакаме и да видим как ще продължи ситуацията. Бихте ли ни актуализирали, ако получите нова информация или ако получите пари от казиното?
Hey. I'm sorry to hear about your situation, but I have to point out that we give the casino 14 days to process the withdrawal.
However, when you asked support and they said they had a problem with the withdrawal process, my question is, have you ever withdrawn a higher amount before or is it just the first time ? Did you also try to ask why you can only withdraw once a day ? Do you withdraw using the same method as you deposit ? Sometimes it's also good to look at the Terms and Conditions to see if there is something written there as well.
I noticed that you have already filed a complaint, so we will have to wait and see how the situation continues. Could you update us if you get any new information, or if you get money from the casino ?
Хей . Благодаря ви много, че взехте предвид коментара ми. Относно горните въпроси. Да, опитах се да изтегля пари от сметката и се получи. Най-много, което някога съм теглил, е $600. Но сега искат да изтегля парите по различен начин чрез така наречения много по-добър. И проблемът е, че моята страна не поддържа този портфейл. Но по отношение на метода на депозит, това е същият метод, който се опитвам да изтегля. Чрез валута, наречена Cardano, с която също използвах депозита.
По-долу изпращам диалога с тях и това е отговорът, който получавах от тях всеки път, когато се свързвах с отдела за обслужване на клиенти.
(( По отношение на вашия проблем, моля, имайте предвид, че ние разбираме вашето разочарование от ситуацията. За съжаление, към момента нямаме конкретен график за това кога проблемът ще бъде решен. Искаме обаче да ви уверим, че нашият екип работи за да помогнете за намирането на решение възможно най-скоро.
Оценяваме вашето разбиране и се надяваме да разрешим проблема възможно най-скоро.)))
Hey . Thank you very much for considering my comment. Regarding the questions above. Yes, I tried to withdraw money from the account and it worked. The most I ever withdrew was $600. But now they want me to withdraw the money in a different way through what is called muchbetter. And the problem is that my country does not support this wallet. But regarding the method of deposit, this is the same method I am trying to withdraw. Through a currency called Cardano with which I also used the deposit.
Below i send the dialog with thim and This is the answer I got from them every time I contacted customer service.
(( Regarding your issue, please note that we understand your frustration with the situation. Unfortunately, at this time, we do not have a specific timetable for when the issue will be resolved. However, we want to assure you that our team is working to help find a solution as soon as possible.
We appreciate your understanding, and hope to resolve the issue as soon as possible.)))
Благодарим ви за бързия отговор по този въпрос.
Уважаеми клиенти, ценим вашето разбиране и искаме да ви информираме, че за съжаление в момента се сблъскваме с предизвикателства при обработката на плащания чрез криптовалута ADA.
Това неудобство е резултат от временна поддръжка, извършвана от страна на платежната система.
В светлината на тази ситуация, силно препоръчваме използването на опцията за теглене MuchBetter за вашата транзакция. В момента този метод работи гладко.
Бихте ли потвърдили съгласието си с опцията за теглене на MuchBetter? Това ще ни позволи да продължим с изпращането на заявката до нашия финансов отдел за обработка.
Вашето потвърждение ще ни помогне значително да продължим напред с необходимите стъпки.
Thank you for your prompt response on this matter.
Dear client, we value your understanding and wish to inform you that, regrettably, we are currently encountering challenges in processing payments through ADA cryptocurrency.
This inconvenience is a result of temporary maintenance being conducted on the payment system's side.
In light of this situation, we strongly recommend the usage of the MuchBetter withdrawal option for your transaction. This method is currently functioning smoothly.
Could you please confirm your agreement with the MuchBetter withdrawal option? This will enable us to proceed with sending the request to our Financial Department for processing.
Your confirmation will greatly assist us in swiftly moving forward with the necessary steps.
Тук имам два проблема. Едното е, че не съм сигурен, че моята страна поддържа много по-добрия портфейл, а второто е, че ако го направи, страхувам се, че ще дойдат и ще твърдят, че се опитвам да направя теглене от сметката, използвайки метод, различен от метода чрез който направих депозита и след това ще ми блокират сметката. Какво предлагате да направя в такава ситуация?
I have two problems here. One is that I am not sure that my country supports the muchbetter wallet and the second is that if it does, I am afraid that they will come claiming that I am trying to make a withdrawal from the account using a method different from the method through which I made the deposit and then they will block my account. What do you suggest I do in such a situation?
Хей. В този случай бих препоръчал да проверите отново в казиното, за да видите дали можете да използвате метода на плащане, който са предложили, тъй като вашият в момента не е наличен. Поне ще имате доказателство, ако кажат „да" и ако кажат „не", можете да опитате да поискате друга алтернатива.
Можете също да проверите при поддръжката дали портфейлът MuchBetter е наред във вашата страна. Мисля, че те ще могат да ви дадат най-добрия съвет.
ще го пробваш ли
Кажете ни какво каза казиното.
Hey. In this case, I would recommend double checking with the casino to see if you can use the payment method they suggested, as yours is not currently available. You will at least have proof if they say yes and if they say no, you can try asking for another alternative.
You can also check with support if the MuchBetter wallet is OK in your country. I think they will be able to give you the best advice.
Will you try it ?
Let us know what the casino said.
Ще проверя в отдела за обслужване на клиенти на muchbetter дали парите могат да бъдат преведени. Ще ги актуализирам, ако има нещо ново
I will check with muchbetter's customer service if the money can be transferred. I will update them if there is anything new
Искам да ви информирам, че днес се опитах да направя превод от 100 ада. Но когато се опитах да увелича сумата отново, ми каза, че преводът е неуспешен. Приложени са снимки от акаунта.
I want to inform you that today I tried to make a transfer of 100 ada. But when I tried to increase the amount again it told me that the transfer failed. Attached are photos from the account.
Здравейте.
Възможно е дори да има технически причини зад повредата, така че позволете ми да повторя въпроса на Jaro: Поискахте ли обяснение от чат оператора или поддръжката?
Какво имаш, моля?
Hello.
There might even be technical reasons behind the failure, so allow me to repeat Jaro's question: Have you asked the chat operator or support for an explanation?
What have you got, please?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.