преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betkwiff Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, регистрирах се в това казино преди няколко месеца, след като депозирах доста и загубих, балансът ми сега е 411 евро и те започнаха да искат документи за моя крипто портфейл и доказателство за средства, предоставих им 2 доказателства за печалби от други казина, те бяха отказани, защото бяха твърде стари, въпреки че бяха от 2023 г., също така те поискаха екранна снимка на моя крипто портфейл с лична информация. Използвам крипто портфейл, който няма прикачена лична информация, те продължават да изискват неща, които са неразумни, също така, когато попитам чат на живо какво е състоянието, те просто продължават да казват, че е препратен до съответния отдел и че ще получа отговор по имейл , но чаках повече от 3 седмици за отговор по имейл, но нищо не пристига.
Hi i signed up to this casino couple of months ago, after depositing quite a bit and losing, my balance is now at 411 euros, and they started requesting documents about my crypto wallet and proof of funds, i supplied them with 2 proofs of winnings from other casinos, these were declined because they were too old even tho they were from 2023, also they requested a screenshot of my crypto wallet with personal information. I use a crypto wallet that has no personal info attached, they keep requesting things that are unreasonable, also when i ask livechat what the status is, they just keep saying its been forwarded to the relevant department and that i will receive a respone on email, but i have waited over 3 weeks for respone on email yet nothing arrives.
Здравейте, в такъв случай вероятно ще подам жалба. Даваме на казината 14 дни за проверка и мисля, че дотогава трябва да могат да проверят документите. Има ли вече откази или все още чакате резултата от изпратеното?
Ще се радвам, ако това може да се разреши и ще видим как ще се развие всичко.
Ако имате нужда от помощ, можете да се свържете с нас. 🙂
Hi, in that case I would probably go ahead and file a complaint. We give casinos 14 days to verify and I think they should be able to check the documents by then. Have there been any rejections yet or are you still waiting for the result of what you sent ?
I would be glad if this can be resolved and we will see how it all turns out.
If you need help, you can contact us. 🙂
Бягайте от това казино, преживяването, което имах, беше кошмар. Никога не съм виждал 0% RTP при толкова много завъртания!
Прилича на измама! Внимателен!
Run from this casino, the experience I had was a nightmare. I have never seen 0% RTP on so many spins!
It looks like fraud! Careful!
Corram desse cassino, a experiência que tive é um pesadelo. Nunca tinha visto RTP de 0% em tantos giros!
Parece fraude! Cuidado!
Здравейте, въпросът е, че всъщност загубихте пари? Нито един слот няма 0 RTP, така че ако просто не сте спечелили, съжалявам.
Може би това ръководство ще бъде полезно за вас и ще научите малко информация - Игри на късмета: Научете за коефициента на изплащане и отклонението
Или съм пропуснал нещо и ситуацията е различна?
Hi, the point is that you basically lost money ? No slot has 0 RTP, so if you just didn't win then I'm sorry.
Maybe this guide will be good for you and you will learn some information- Games of chance: Learn about payout ratio and variance
Or did I miss something and it's a different situation you find yourself in ?
Да, има RTP 0 и разбрах за него вчера!
Повече от 100 завъртания без абсолютно нищо връщане в повече от 3 игри. Моят късмет е, че беше загубена малка сума.
Yes, there is RTP 0, and I found out about it yesterday!
More than 100 spins with absolutely nothing coming back, in more than 3 games. My luck is that a low amount was lost.
Existe RTP 0 sim, e eu conheci isso ontem!
Mais de 100 giros sem voltar absolutamente nada, em maia de 3 jogos. Minha sorte é que foi perdido um valor baixo .
Е, тогава ръководството, което споделих вчера, ще бъде добро за вас, опитайте се да го прочетете? Кои слотове играехте в това казино? Понякога печелим, а понякога губим и знам, че не е приятно да имаш 100 завъртания и нищо да не излезе от това. Но това не означава непременно, че RTP е 0. Разбира се, добре е, че сте играли с малка сума и не сте загубили много, предполагам, че това казино не е за вас, нали?
Well, then guide I shared yesterday will be good for you, try to read it ? Which slots did you play in this casino ? Sometimes we win and sometimes we lose and I know it is not pleasant to have 100 spins and nothing comes of it. But it doesn't necessarily mean that the RTP is 0. Of course it's good that you played with a small amount and didn't lose much, I guess this casino is not for you, right ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.