НачалоФорумКазинаBetkwiff Casino - обща дискусия

Betkwiff Casino - обща дискусия

2 738 преглеждания 19 отговора |
преди 1 година
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betkwiff Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Здравейте, регистрирах се в това казино преди няколко месеца, след като депозирах доста и загубих, балансът ми сега е 411 евро и те започнаха да искат документи за моя крипто портфейл и доказателство за средства, предоставих им 2 доказателства за печалби от други казина, те бяха отказани, защото бяха твърде стари, въпреки че бяха от 2023 г., също така те поискаха екранна снимка на моя крипто портфейл с лична информация. Използвам крипто портфейл, който няма прикачена лична информация, те продължават да изискват неща, които са неразумни, също така, когато попитам чат на живо какво е състоянието, те просто продължават да казват, че е препратен до съответния отдел и че ще получа отговор по имейл , но чаках повече от 3 седмици за отговор по имейл, но нищо не пристига.

Автоматичен превод:
danliho
преди 1 година

Здравейте, в такъв случай вероятно ще подам жалба. Даваме на казината 14 дни за проверка и мисля, че дотогава трябва да могат да проверят документите. Има ли вече откази или все още чакате резултата от изпратеното?

Ще се радвам, ако това може да се разреши и ще видим как ще се развие всичко.

Ако имате нужда от помощ, можете да се свържете с нас. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Бягайте от това казино, преживяването, което имах, беше кошмар. Никога не съм виждал 0% RTP при толкова много завъртания!

Прилича на измама! Внимателен!

Автоматичен превод:
raniereptubr
преди 1 година

Здравейте, въпросът е, че всъщност загубихте пари? Нито един слот няма 0 RTP, така че ако просто не сте спечелили, съжалявам.

Може би това ръководство ще бъде полезно за вас и ще научите малко информация - Игри на късмета: Научете за коефициента на изплащане и отклонението

Или съм пропуснал нещо и ситуацията е различна?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, има RTP 0 и разбрах за него вчера!

Повече от 100 завъртания без абсолютно нищо връщане в повече от 3 игри. Моят късмет е, че беше загубена малка сума.

Автоматичен превод:
raniereptubr
преди 1 година

Е, тогава ръководството, което споделих вчера, ще бъде добро за вас, опитайте се да го прочетете? Кои слотове играехте в това казино? Понякога печелим, а понякога губим и знам, че не е приятно да имаш 100 завъртания и нищо да не излезе от това. Но това не означава непременно, че RTP е 0. Разбира се, добре е, че сте играли с малка сума и не сте загубили много, предполагам, че това казино не е за вас, нали?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Това казино ме измами два пъти, направих депозит два пъти и след това ме блокираха. Вече подадох втора жалба, ако я отхвърлите като първата, ще оставя отзив в Trustpilot за безполезността на вашия ресурс.

Автоматичен превод:
Rubenn
преди 7 месеца

Няма нужда от изнудване, струва ми се. Ако сме отхвърляли жалбата ви преди, със сигурност сме изпратили и обяснението. Нали?

Може би бихте могли да ни кажете защо според вас това се е случило с вас.

Има ли нещо общо с използването на VPN, може би?

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Не изнудвам никого! Вашият екип отхвърли жалбата, след като видя думата VPN в контекста, без да прочете текста докрай и без да разбере какъв е проблемът. Но аз подадох жалбата отново, те я приеха, благодаря.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Преди да се регистрирам в това казино, попитах екипа за поддръжка дали е позволено на играчи, живеещи в Украйна, да играят, те отговориха „да", разрешено е!

Направих депозит в криптовалута и играх около седмица.

Тогава реших да направя теглене, но не могат да теглят в криптовалута. Никога не съм виждал толкова глупави правила, можеш да депозираш в криптовалута, но не можеш да теглиш.

Свързах се с екипа за поддръжка и попитах защо не мога да направя теглене в криптовалута. Отговориха ми, че тегленето е възможно само към банкова карта. Казаха ми, че трябва да премина верификация и да направя друг депозит от банковата карта, към която искам да тегля средства.

Предоставих им документите си, в които ясно е посочено, че живея в Украйна, те ме приеха и одобриха! Казаха, че сега просто трябва да направя депозит от картата.

Направих депозит от картата и след това подадох заявление за теглене, но за моя изненада те отхвърлиха тегленето ми. Попитах защо тегленето е отхвърлено, те казаха, че банката ми е отхвърлила тегленето, свързах се с банката, те казаха, че дори не е имало опит за прехвърляне на средства. И това продължи няколко дни, след което казиното ми каза, че позволяват на украинци да играят, но само на тези, които живеят в Словения. И блокираха сметката ми, дори копелетата не върнаха нито един от депозитите ми.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

П.С. След проверката знаеха, че живея в Украйна, но никой не ме блокира, казаха, че всичко е наред и трябва да направя още един депозит от банкова карта, което и направих.

Кои са те след това???

Можете ли да намерите дума, с която да ги наречете?

Все още водя кореспонденция с тях, ако е необходимо, мога да я предоставя.

Автоматичен превод:
Rubenn
преди 7 месеца

Това ясно показва, че казиното не е действало честно, така че се надявам нашият екип за жалби да може да помогне.

Моля, запазете тези доказателства и ги предоставете, когато са необходими във вашата жалба.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Повишете рейтинга им! Поне до 15


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Забелязах, че всички измамни казина, които имате, имат висок рейтинг, но в Trustpilot всичко е точно обратното. Това е подозрително.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Повишете рейтинга им! Поне до 15


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

За съжаление, казиното не комуникира с нашия екип и затова оплакването ви беше затворено като нерешено. Това ще понижи рейтинга им.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Забелязах, че всички измамни казина, които имате, имат висок рейтинг, но в Trustpilot всичко е точно обратното. Това е подозрително.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Моля, изразявайте се ясно.

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Казваш да се изразя по-ясно? Добре. Това казино ме прецака и дори не се свърза с теб! Защо рейтингът му е все още 8.2??? Вдигнете рейтинга му на поне 10 точки, за да могат да продължат да мамят играчите!

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Имам чувството, че си в сговор с измамници.

Автоматичен превод:
Rubenn
преди 5 месеца

За съжаление, ако казиното не комуникира с нашия екип за жалби, както се случи във вашия случай, ние не можем да направим нищо повече, защото е невъзможно да разследваме каквото и да било, ако те не ви позволят.

Индексът за безопасност на всяко казино с нерешени оплаквания намалява и това зависи от извършеното нарушение, както и от сумата, посочена във всяка жалба.

Всъщност това е система, с която работим за всяко казино в нашата база данни.

Автоматичен превод:

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини