преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betkwiff Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, регистрирах се в това казино преди няколко месеца, след като депозирах доста и загубих, балансът ми сега е 411 евро и те започнаха да искат документи за моя крипто портфейл и доказателство за средства, предоставих им 2 доказателства за печалби от други казина, те бяха отказани, защото бяха твърде стари, въпреки че бяха от 2023 г., също така те поискаха екранна снимка на моя крипто портфейл с лична информация. Използвам крипто портфейл, който няма прикачена лична информация, те продължават да изискват неща, които са неразумни, също така, когато попитам чат на живо какво е състоянието, те просто продължават да казват, че е препратен до съответния отдел и че ще получа отговор по имейл , но чаках повече от 3 седмици за отговор по имейл, но нищо не пристига.
Hi i signed up to this casino couple of months ago, after depositing quite a bit and losing, my balance is now at 411 euros, and they started requesting documents about my crypto wallet and proof of funds, i supplied them with 2 proofs of winnings from other casinos, these were declined because they were too old even tho they were from 2023, also they requested a screenshot of my crypto wallet with personal information. I use a crypto wallet that has no personal info attached, they keep requesting things that are unreasonable, also when i ask livechat what the status is, they just keep saying its been forwarded to the relevant department and that i will receive a respone on email, but i have waited over 3 weeks for respone on email yet nothing arrives.
Здравейте, в такъв случай вероятно ще подам жалба. Даваме на казината 14 дни за проверка и мисля, че дотогава трябва да могат да проверят документите. Има ли вече откази или все още чакате резултата от изпратеното?
Ще се радвам, ако това може да се разреши и ще видим как ще се развие всичко.
Ако имате нужда от помощ, можете да се свържете с нас. 🙂
Hi, in that case I would probably go ahead and file a complaint. We give casinos 14 days to verify and I think they should be able to check the documents by then. Have there been any rejections yet or are you still waiting for the result of what you sent ?
I would be glad if this can be resolved and we will see how it all turns out.
If you need help, you can contact us. 🙂
Бягайте от това казино, преживяването, което имах, беше кошмар. Никога не съм виждал 0% RTP при толкова много завъртания!
Прилича на измама! Внимателен!
Run from this casino, the experience I had was a nightmare. I have never seen 0% RTP on so many spins!
It looks like fraud! Careful!
Corram desse cassino, a experiência que tive é um pesadelo. Nunca tinha visto RTP de 0% em tantos giros!
Parece fraude! Cuidado!
Здравейте, въпросът е, че всъщност загубихте пари? Нито един слот няма 0 RTP, така че ако просто не сте спечелили, съжалявам.
Може би това ръководство ще бъде полезно за вас и ще научите малко информация - Игри на късмета: Научете за коефициента на изплащане и отклонението
Или съм пропуснал нещо и ситуацията е различна?
Hi, the point is that you basically lost money ? No slot has 0 RTP, so if you just didn't win then I'm sorry.
Maybe this guide will be good for you and you will learn some information- Games of chance: Learn about payout ratio and variance
Or did I miss something and it's a different situation you find yourself in ?
Да, има RTP 0 и разбрах за него вчера!
Повече от 100 завъртания без абсолютно нищо връщане в повече от 3 игри. Моят късмет е, че беше загубена малка сума.
Yes, there is RTP 0, and I found out about it yesterday!
More than 100 spins with absolutely nothing coming back, in more than 3 games. My luck is that a low amount was lost.
Existe RTP 0 sim, e eu conheci isso ontem!
Mais de 100 giros sem voltar absolutamente nada, em maia de 3 jogos. Minha sorte é que foi perdido um valor baixo .
Е, тогава ръководството, което споделих вчера, ще бъде добро за вас, опитайте се да го прочетете? Кои слотове играехте в това казино? Понякога печелим, а понякога губим и знам, че не е приятно да имаш 100 завъртания и нищо да не излезе от това. Но това не означава непременно, че RTP е 0. Разбира се, добре е, че сте играли с малка сума и не сте загубили много, предполагам, че това казино не е за вас, нали?
Well, then guide I shared yesterday will be good for you, try to read it ? Which slots did you play in this casino ? Sometimes we win and sometimes we lose and I know it is not pleasant to have 100 spins and nothing comes of it. But it doesn't necessarily mean that the RTP is 0. Of course it's good that you played with a small amount and didn't lose much, I guess this casino is not for you, right ?
Това казино ме измами два пъти, направих депозит два пъти и след това ме блокираха. Вече подадох втора жалба, ако я отхвърлите като първата, ще оставя отзив в Trustpilot за безполезността на вашия ресурс.
This casino has cheated me twice, I made a deposit twice and then they blocked me. I have already filed a second complaint, if you reject it like the first, I will leave a review on trustpilot about the uselessness of your resource.
Няма нужда от изнудване, струва ми се. Ако сме отхвърляли жалбата ви преди, със сигурност сме изпратили и обяснението. Нали?
Може би бихте могли да ни кажете защо според вас това се е случило с вас.
Има ли нещо общо с използването на VPN, може би?
There is no need to blackmail, I believe. If we have rejected your complaint before, we surely sent the explanation as well. Right?
Maybe you could tell us why this happened to you in your opinion.
Does it have anything to do with using a VPN, perhaps?
Не изнудвам никого! Вашият екип отхвърли жалбата, след като видя думата VPN в контекста, без да прочете текста докрай и без да разбере какъв е проблемът. Но аз подадох жалбата отново, те я приеха, благодаря.
I am not blackmailing anyone! Your team rejected the complaint after seeing the word VPN in the context, without reading the text to the end and without understanding what the problem was. But I filed the complaint again, they accepted it, thank you.
Преди да се регистрирам в това казино, попитах екипа за поддръжка дали е позволено на играчи, живеещи в Украйна, да играят, те отговориха „да", разрешено е!
Направих депозит в криптовалута и играх около седмица.
Тогава реших да направя теглене, но не могат да теглят в криптовалута. Никога не съм виждал толкова глупави правила, можеш да депозираш в криптовалута, но не можеш да теглиш.
Свързах се с екипа за поддръжка и попитах защо не мога да направя теглене в криптовалута. Отговориха ми, че тегленето е възможно само към банкова карта. Казаха ми, че трябва да премина верификация и да направя друг депозит от банковата карта, към която искам да тегля средства.
Предоставих им документите си, в които ясно е посочено, че живея в Украйна, те ме приеха и одобриха! Казаха, че сега просто трябва да направя депозит от картата.
Направих депозит от картата и след това подадох заявление за теглене, но за моя изненада те отхвърлиха тегленето ми. Попитах защо тегленето е отхвърлено, те казаха, че банката ми е отхвърлила тегленето, свързах се с банката, те казаха, че дори не е имало опит за прехвърляне на средства. И това продължи няколко дни, след което казиното ми каза, че позволяват на украинци да играят, но само на тези, които живеят в Словения. И блокираха сметката ми, дори копелетата не върнаха нито един от депозитите ми.
Before registering at this casino, I asked the support team if you allow players living in Ukraine to play, they answered yes, it is allowed!
I made a deposit in cryptocurrency and played for about a week.
Then I decided to make a withdrawal, but they cannot withdraw in cryptocurrency. I have never seen such stupid rules, you can make a deposit in cryptocurrency, but you cannot withdraw.
I contacted the support team and asked why I cannot make a withdrawal in cryptocurrency. They replied that withdrawal is only possible to a bank card. They told me that I must pass verification and make another deposit from the bank card to which I want to withdraw funds.
I provided them with my documents, which clearly state that I live in Ukraine, they accepted and approved! They said that now I just need to make a deposit from the card.
I made a deposit from the card and then applied for a withdrawal, but to my surprise they rejected my withdrawal. I asked why the withdrawal was rejected, they said that my bank rejected the withdrawal, I contacted the bank, they said that there was not even any attempt to transfer funds. And this went on for several days, then the casino told me that they allow Ukrainians to play, but only those living in Slovenia. And they blocked my account, even the bastards did not return any of my deposits.
П.С. След проверката знаеха, че живея в Украйна, но никой не ме блокира, казаха, че всичко е наред и трябва да направя още един депозит от банкова карта, което и направих.
Кои са те след това???
Можете ли да намерите дума, с която да ги наречете?
Все още водя кореспонденция с тях, ако е необходимо, мога да я предоставя.
P.S. After verification, they knew that I live in Ukraine, but no one blocked me, they said that everything was ok and I needed to make another deposit from a bank card, which I did.
Who are they after that???
Can you find a word to call them?
I still have correspondence with them, if necessary, I can provide it.
Това ясно показва, че казиното не е действало честно, така че се надявам нашият екип за жалби да може да помогне.
Моля, запазете тези доказателства и ги предоставете, когато са необходими във вашата жалба.
It clearly shows that the casino didn't act fairly, indeed, so I hope our complaint team will be able to help.
Please keep that evidence and provide it whenever it'll be needed in your complaint.
Забелязах, че всички измамни казина, които имате, имат висок рейтинг, но в Trustpilot всичко е точно обратното. Това е подозрително.
I noticed that all the fraudulent casinos you have have a high rating, but on trustpilot everything is exactly the opposite. This is suspicious
За съжаление, казиното не комуникира с нашия екип и затова оплакването ви беше затворено като нерешено. Това ще понижи рейтинга им.
Unfortunately, the casino doesn't communicate with our team and that is why your complaint was closed as unresolved. It will put their rating lower now.
Казваш да се изразя по-ясно? Добре. Това казино ме прецака и дори не се свърза с теб! Защо рейтингът му е все още 8.2??? Вдигнете рейтинга му на поне 10 точки, за да могат да продължат да мамят играчите!
You say to express yourself more clearly? Good. This casino screwed me and didn't even contact you! Why is its rating still 8.2??? Raise its rating to at least 10 points so that they can continue to screw players!
Говоришь выражаться яснее ? Хорошо. Это казино наебало меня и не вышло с вами на связь даже ! Почему у него рейтинг как был 8.2 так и остался??? Поднимите его рейтинг хотя бы до 10 балов что бы они дальше продолжали наебывать игроков!
За съжаление, ако казиното не комуникира с нашия екип за жалби, както се случи във вашия случай, ние не можем да направим нищо повече, защото е невъзможно да разследваме каквото и да било, ако те не ви позволят.
Индексът за безопасност на всяко казино с нерешени оплаквания намалява и това зависи от извършеното нарушение, както и от сумата, посочена във всяка жалба.
Всъщност това е система, с която работим за всяко казино в нашата база данни.
Unfortunately, if a casino doesn't communicate with our complaint team, as happened in your case, we are unable to do anything more because it is impossible to investigate anything if they don't let you.
The safety index of each casino with unresolved complaints goes down, and it depends on the violation they did and also on the amount that is stated in each complaint.
It is a system we work with for every casino in our database, actually.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.