преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BetItAll Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Ето страхотно казино за Казахстан. Добра поддръжка на клиенти, бързи изплащания към електронен портфейл, във всички отношения това е страхотно казино. Тук можете да спечелите и да получите плащане без никакви проблеми
Here is a great casino for Kazakhstan. Good customer support fast payouts to e-wallet, in all respects this is a great casino. Here you can win and get paid without any problems
Абсолютно обичам темата за викингите! Здравината и изтънчеността на тези воини са толкова интригуващи и обичам да мога да ги изследвам във филми, телевизионни предавания, а сега и в онлайн казина.
I absolutely love the theme of Vikings! The ruggedness and sophistication of these warriors are so intriguing, and I love being able to explore them in movies, TV shows, and now in online casinos too.
Аз също много харесвам тази тема. Много богове, много битки, силни хора.
I also really like this theme. Many gods, many battles, strong people.
Мне тоже очень нравится эта тема. Много богов, много битв, сильные люди.
Абсолютно ужасен уебсайт. Първо, има нещо странно в платежната система. Необходими са няколко опита, за да направите депозит. На второ място ви се начислява такса за депозит и депозитите не са в евро, така че плащате допълнително.
второ, нямаше да ми затворят акаунта. Изпратих имейл два пъти. Те също така ви молят да потвърдите акаунта си, за да изключите акаунта си. Към днешна дата те казват, че съм бил самоизключен, но успях да вляза в акаунта.
не бих им се доверил за тегления след моя опит. Много зарибяващо.
Absolutely terrible website. First off, there is something weird with the payments system. It takes multiple attempts to make a deposit. Secondly you are charged a deposit fee and the deposits are not in euros, so you’re paying extra.
secondly, they would not shut down my account. I emailed twice. They also ask you to verify your account to self exclude your account. To date, they say I ve been self excluded but I have been able to log into the account.
i wouldn’t trust them with withdrawals after my experience. Very fishy.
Прав си. Убеден от собствен опит. Често изхвърлян от играта. Опитах се да получа отговори защо се случва това, казиното ме обвини в некомпетентност, изключи всички бонуси и каза, че ако не ви харесва, тогава не играйте. Те предоставят такава услуга. Така че вече не играя с тях и не съветвам други
You're right. Convinced by my own experience. Often thrown out of the game. I tried to get answers why this is happening, the casino accused me of incompetence, turned off all bonuses, and said if you don’t like it, then don’t play. They provide such a service. So I don’t play with them anymore, and I don’t advise others
Вы правы. Убедился на собственном опыте. Часто выбрасывает из игры. Пытался получить ответы , почему так происходит, казино обвинило меня в некомпетентности , отключили все бонусы, и сказали если не нравится то не играй. Во такой сервис они предоставляют. Так что больше не играю у них, и другим не советую
Това казино трябва да е Phorbiden, всичките ми шведски приятели се оплакаха, няма печалби, нито дори 1 от моя приятел и аз имаме над 20 играчи в този сайт на казиното, помислете сами за 20, никой не е спечелил нищо, само е загубил и е затворил сметката си . Всички, които са играли в това казино, казаха същото, че никога не са виждали толкова лош rtp в който и да е друг казино сайт...
This casino should be Phorbiden , all my swedish friends have complained , no wins nothing not even 1 of my friend and i have like over 20 players in this casino site , think for yourself of 20 no one have won anything only lost and closed their account. Everyone who played in this casino have said same thing that they have never seen so bad rtp in any other casino site ever ...
Здравей, maroun2021 добре дошъл отново 🙂
Не бих играл в такова казино, ако всички около мен само губят, но просто се чудя как можете да проверите RTP предварително - преди да играете играта. Бих искал да знам това.
Ако се придържаме към вашето предложение, справедливите казина, в които играчите губят, ще имат най-лоша репутация, отколкото да кажем съмнителни казина, в които играчите печелят - но казиното не плаща, всички ще имат по-добра репутация.
Това изобщо не би било безопасно.
Hello, maroun2021 welcome back 🙂
I would not play in such a casino if everybody around me only loses, but I'm just wondering how can you check the RTP in advance - before you play the game. I'd like to know that.
If we stick to your suggestion, fair casinos where players lose would have a worst reputation than let's say questionable casinos where players win - but the casino does not pay everyone would have a better reputation.
That would not be safe at all.
Проверете rtp предварително, преди да играете, шегувате ли се с мен в момента, имам депозит и играх за 20 000 EUR за 6 месеца там im gold vip за какво пишете тук, трябва да проверите информацията, преди да пишете такова нещо.
Check rtp in advance before play are you kidding me right now i have deposit and played for 20.000 EUR in 6 month there im gold vip what are you writing about here you should check information before writing such thing.
Аз не съм се шегувам. Можете ли да проверите/видите играта RTP, докато искате да я играете в казиното?
Ето това бих искал да знам.
Както и да е, вярвам, че трябва да проверите този разговор, звучи ми доста подобно .
I'm not kidding. Can you check/ see the game RTP while you want to play it in the casino?
This is what I'd like to know.
Anyway, I believe that you should check this conversation, it sounds quite similar to me.
Betitall е много добро казино (и съм играл в десетки)! Приятелска, бърза и щедра поддръжка, бързи тегления, тактики без забавяне при тегления и верификации, добра оферта за игра!
Въпреки това съм съгласен с CasinoGuru, че инструментите за отговорна игра не са добри. Поисках седемседмично самозабрана, което не ми беше предоставено. Понякога казиното ще ви предложи безплатни завъртания или ще ви напомни за загубени пари, когато поискате таймаут. Това не е честно, особено след като betitall многократно потвърди тук в дискусионния форум, че приема защитата на играчите много сериозно.
Иначе топ казино
8/10 ***
Betitall is a very good casino (and I've played in dozens)! Friendly, fast and generous support, fast withdrawals, no delay tactics in withdrawals and verifications, good game offer!
However, I agree with CasinoGuru that the responsible gaming tools are not good. I requested a seven-week self-ban, which I was not granted. Sometimes the casino will offer you free spins or remind you of lost cashback when you request a timeout. That's not fair, especially when betitall has repeatedly affirmed here in the discussion forum that it takes player protection very seriously.
Otherwise top casino
8/10 ***
Betitall ist ein sehr gutes Casino (und ich habe schon in dutzenden gespielt)! Freundlicher, schneller und grosszügiger Support, schnelle Auszahlungen, keine Verzögerungstaktiken bei Auszahlungen und Verifizierungen, gutes Spielangebot!
Ich stimme aber CasinoGuru zu, dass die Tools für verantwortungsvolles Spielen nicht gut sind. Ich habe eine siebenwöchtige Selbstsperre verlangt, die mir nicht gewährt wurde. Manchmal bietet das Casino dir Freespins an oder erinnert dich an verloren gehendes Cashback, wen du eine Auszeit beantragst. Das ist nicht fair, vor allem dann nicht, wenn betitall hier im Diskussionsforum mehrmals beteuerte, Spielerschutz sehr ernst zu nehmen.
Ansonsten TOP Casino
8/10 ***
Ужасно казино като цяло. Няма защита на играчите и персоналът по поддръжката прави всичко възможно, за да не позволи на хората да закрият акаунтите си. На всичкото отгоре, ужасен RTP и евентуално манипулирани игри.
Terrible casino overall. No player protection and the support personnel does their best not to let people close their accounts. On top of that, terrible RTP and possibly rigged games.
Здравей, Йойели!
Надявам се, че няма да имате нищо против, ако ви помоля да обясните частта относно закриването на акаунта. Но наистина смятам, че можете да ни помогнете да разберем по-добре вашето безпокойство.
Можете ли да предоставите преписи или екранни снимки, моля?
Благодаря ви предварително!
Hello, Yoyeli!
I hope you would not mind if I ask you to explain the part concerning the account closure. But I truly think you may help us understand your concern better.
Can you provide transcripts or screenshots, please?
Thank you in advance!
Уважаема Радка,
За съжаление имам само една екранна снимка на кореспонденцията, но ще я добавя при поискване. Така че те основно използват своите бонуси за лоялност, в моя случай 60 € на седмица, за да привлекат продължаващо членство в тяхното казино.
Dear Radka,
I unfortunately have only one screenshot of the correspondence but I will add it as per request. So they basically use their loyalty bonuses, in my case 60€ per week, to entice continued membership of their casino.
Здравей, yoeyeli!
Е, освен ако не сте споменали конкретно проблемите с хазарта, това всъщност е стандартна процедура. 🙁
Все едно да се обадиш на оператора си да искаш прекратяване на договора. Най-вероятно процесът на задържане ще бъде иницииран.
Така че, отговорете - или по-добре покажете как точно поискахте закриването на акаунта ви, моля?
Това би било ценно вътре. И все пак, тъй като е потенциално личен въпрос, ще разбера, ако се колебаете да отговорите публично, разбира се.
Hello, yoeyeli!
Well, unless you mentioned gambling issues specifically, this is actually a standard procedure. 🙁
It's like when you call your operator to ask for the contract to be terminated. Most likely, the retention process will be initiated.
So, care to answer - or better show, how exactly you asked for your account to be closed, please?
That would be valuable inside. Yet since it is potentially a personal matter, I will understand if you hesitate to reply publicly, of course.
Какво точно се случва, ако мога да попитам? Можем ли да сме полезни?
What exactly is happening, if I may ask? Could we be of any help?
Здравей казино гуру. Можете ли да се свържете с органа, който издава лиценза на betitall? Имам проблем с тях и бих искал да го докладвам.
Hello casino guru. Can you please contact the body issuing the betitall license? I have a problem with them and would like to report it.
Здравейте.
Честно казано, това не работи по този начин. Вие като играч можете да се оплачете или да докладвате неща, ние, от друга страна, сме независима компания, така че не можем да направим това от ваше име. Мога ли да знам какво се е случило? Може би има и друг начин.
Това ръководство ще ви помогне да разберете как работи лицензът Antillephone 👈
Чувствайте се свободни да споделите проблема с нас, ако нямате нищо против.
Hello.
Frankly, it does not work this way. You as a player can complain or report things, we, on the other hand, are an independent company, thus we can't do that on your behalf. May I know what has happened? Perhaps there is another way.
This guide will help you understand how the Antillephone license operates 👈
Feel free to share the issue with us if you don't mind.
Това казино трябва да бъде затворено и хората, които го управляват, трябва да бъдат хвърлени в затвора. Повече от 3 месеца игра на една игра на залози от 20 и 40 цента, обща загуба от 3000 евро. Този уебсайт е 100% манипулиран, просто не можете да кажете, че това е нормален RTP. Извадих всичките си залози в тази игра, с изключение на 2 сесии, които разбира се бяха загуба:
-149,98
-149,98
-81,92
-60
-193.87
-79,84
-214.28
-29,89
-1195.88
-29,88
-43,76
-289.77
-235.06
-24,96
-65.10
Това не е нормално, дори и най-нестабилната игра ще върне нещо.
This casino should be closed and the people operating it should be thrown in prison. More than 3 months playing one game on 20 and 40-cent bets, a total loss of 3000 euros. This website is 100% rigged, you just cannot say this is normal RTP. I've extracted all of my bets in this game, excluding 2 sessions which of course were a loss:
-149.98
-149.98
-81.92
-60
-193.87
-79.84
-214.28
-29.89
-1195.88
-29.88
-43.76
-289.77
-235.06
-24.96
-65.10
This is not normal, even the most volatile game will return something.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.