преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betiro Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Регистрирах се в този сайт за измама, направих 1 залог и ми беше поискана проверка, веднага изпратих всички снимки и акаунтът ми беше блокиран за фалшиви документи, въпреки че документите са истински! А сега дори не искат да ми върнат депозита! Откраднаха всичките ми пари.....
I registered on this scam site, made 1 bet and was asked for verification, I immediately sent all the photos and my account was blocked for fake documents, although the documents are real! And now they don't even want to refund my deposit! They stole all my money.....
Здравейте, в този случай вероятно бих препоръчал да подадете жалба, ако смятате, че всичко е наред от ваша страна и всички документи са наред и не са фалшиви. Успяхте ли да проверите с други казина? Опитвам се да разбера защо някой би използвал фалшиви документи или би променил нещо, но нашият екип ще проучи, ако подадете жалба, така че продължете.
Можете да го направите тук . ⬅️
Ако имате нещо ново, уведомете ни.
Hi, in this case I would probably recommend lodging a complaint if you think that everything was fine on your side and all the documents are fine and not fake. Have you been able to verify with any other casinos ? I'm trying to find out why someone would use fake documents or modify something, but our team will investigate if you file a complaint so go ahead.
If you have something new, let us know.
Преминах успешно проверка в казина като megadice, 500casino и много други казина, документите ми бяха приети навсякъде
I have successfully passed verification at casinos such as megadice, 500casino and many other casinos, my documents have been accepted everywhere
Виждам, че сте подали жалба тук до нашия екип, където Вероника всъщност очаква някои отговори от вас. Бихте ли ги предоставили възможно най-скоро, за да могат да продължат с вашия случай, моля? Надяваме се, че те ще могат да ви помогнат. Винаги, когато имате актуализации, моля, уведомете ни.
I can see that you have filed a complaint here with our team, where Veronika is actually waiting for some answers from you. Could you provide those as soon as possible so they can move forward with your case, please? Hopefully, they will be able to help you out. Whenever you have any updates, please let us know.
Здравейте,
Първоначално депозирах 5000 USDT в моя акаунт в Betiro. След като загубих този баланс, добавих още 10 000 USDT. Когато салдото по сметката ми достигна 21 000 USDT, се опитах да изтегля 1000 USDT. Въпреки това бях изненадан да открия дневен лимит за теглене от само $500, което намирам за доста неразумно.
Настоящите ви правила ясно посочват месечен лимит за теглене от 50 000 евро. С наложения дневен лимит ще ми отнеме близо два месеца, за да изтегля баланса си, ако приемем, че тегленията се обработват последователно.
С уважение моля за преразглеждане и коригиране на тези ограничения, за да се улесни по-разумният процес на теглене.
Освен това завърших KYC проверката веднага след регистрацията в сайта. Това не е проблем, свързан със забавяне на плащането. Проблемът е, че сайтът изглежда умишлено се опитва да направи плащането невъзможно, като забавя процеса и избягва плащането. Това поведение изглежда недобросъвестно.
Благодаря ви за вниманието към този въпрос.
Hello,
Initially, I deposited 5000 USDT into my Betiro account. After losing this balance, I added another 10,000 USDT. When my account balance reached 21,000 USDT, I attempted to withdraw 1000 USDT. However, I was surprised to discover a daily withdrawal limit of only $500, which I find to be quite unreasonable.
Your current rules clearly state a monthly withdrawal limit of 50,000 Euros. With the imposed daily limit, it would take me nearly two months to withdraw my balance, assuming withdrawals are processed consistently.
I respectfully request a review and adjustment of these limits to facilitate a more reasonable withdrawal process.
Additionally, I completed the KYC verification immediately upon registering on the site. This is not an issue related to a delay in payment. The issue is that the site seems to be intentionally trying to make the payment impossible, dragging out the process and avoiding the payment. This behavior appears to be in bad faith.
Thank you for your attention to this matter.
Прочетох вашия случай и виждам, че вероятно няма да е толкова лесно да извадите парите, ако се приложи този лимит. 500 € на ден е доста малко и затова със сигурност бих искал да е по-високо, ако бях на твое място. Опитахте ли да пишете на поддръжката, за да видите дали може да се преразгледа и следователно дали може да се увеличи?
Освен това, когато направихте своето теглене, колко време го чакахте? Видях, че сте пуснали и жалба и ако не получите теглене, нашият екип ще се опита да се намеси и да ви помогне.
Ако имате актуализация, уведомете ме как се е подобрила ситуацията или как се справяте.
I have read your case and I can see that it will probably not be so easy to get the money out if this limit is applied. 500€ per day is quite low and therefore I would certainly want it to be higher if I were you. Have you tried writing to support to see if it could be reconsidered and therefore if it could be increased ?
Also, when you made your withdrawal, how long have you been waiting for it ? I saw that you have also opened a complaint and if you don't get a withdrawal, our team will try to intervene and help you.
If you have an update, let me know how the situation has improved or how you are doing.
Позволяват ежедневно теглене на 500 евро. Имаше грешка в жалбата относно валутата и сумата. Балансът ми е $62 000. Ако всичко върви добре, ще ми отнеме 6 месеца, за да изтегля тези пари. Смятате ли, че това е справедливо?
They allow daily withdrawals of 500 euros. There was an error in the complaint regarding the currency and amount. My balance is $62,000. If everything goes well, it will take me 6 months to withdraw this money. Do you think this is fair?
Въпреки че не мисля, че това е най-доброто решение, но както попитах, опитахте ли да попитате дали е възможно да увеличите този лимит по някакъв начин? Струва ми се доста глупаво да се оттегля толкова дълго.
Все пак, ако има някаква грешка в оспорваната сума в жалбата, най-добре е да я споменете и да им кажете да я поправят направо в темата.
Това е доста объркана ситуация, така че не ви завиждам и се надявам да има по-задоволително решение.
Although I don't think that's the best solution, but as I asked, did you try to inquire if it would be possible to increase this limit somehow ? It seems pretty stupid to me to withdraw for that long.
Anyway, if there is some mistake in the disputed amount in the complaint, the best thing to do is to mention it and tell them to fix it right in the thread.
This is quite a messy situation so I don't envy you and hopefully there will be a more satisfactory solution.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.