преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Bethard Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Измамват парите ми. Преди 3 седмици всичките ми документи бяха одобрени и откакто чакам малко над 700 евро тегля. Оттогава всеки път, когато отида в чат на живо, те казват: „работим много усилено върху това, за да ви накараме да се оттеглите". Леле, като че ли са необходими толкова усилия, за да ми изплатиш печалбите? Също. Преди 5 дни отидох на чат на живо. Тогава ми казаха, че утре ще дойде фински специалист и моят случай ще бъде решен. Е, това е преди 4 дни и все още нищо не се е случило! Тотално ме измамят! Избягвайте този сайт на всяка шибана цена!
They are scamming my money. 3 weeks ago all my documents were approved and ever since I have been waiting my little over 700 euros withdraw. Ever since that every time I go to live chat they say, "we are working very hard on this to get you your withdraw". Lol, like it takes that much effort to pay me my winnings? Also. 5 days ago I went to live chat. On that time they told me that a finnish specialist will be present tomorrow and my case will be solved. Well, that's now 4 days ago and still nothing has happened! They are totally scamming me! Avoid this site at any f*cking cost!
Това е неприятно преживяване. Почти изглежда, че имат само един мениджър, който се грижи за повечето от чакащите плащания. Както и да е, време е отпуск и може би просто не искат да ви кажат, че им липсва персонал. Оценката им е много добра, така че бих ви помолил да му отделите още време. Какво мислиш?
That is an unpleasant experience. It almost seems like they have just one manager who takes care of most of the pending payments. Anyway, it's holiday time and maybe they just don't want to tell you that they're short on staff. Their rating is very good, so I would ask you kindly to give it some more time. What do you think?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.