преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BetGrouse Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Тази компания е толкова досадна. Понякога получавате плащане в рамките на 15 минути автоматично, а други чакате дни. Мисля, че са раздразнени, че спечелих £1000, след като получих £16 от безплатни завъртания от депозити. Изтеглих много рано вчера и техният екип по плащанията отказа да провери тегленията ми през целия ден. Проверих с тях преди и няма ограничение за печалби от бонуси. Техният екип по плащанията не работи през почивните дни, така че очевидно трябва да изчакам до понеделник. Те лесно биха могли просто да обработят плащането, но просто искат да ме дразнят.
This company is so annoying. Sometimes you get paid out within 15 minutes automatically and others you wait days. I think they are annoyed that I won £1000 after getting £16 from free spins from deposits. I withdrew very early yesterday and their payments team refused to check my withdrawals for the entire day. I have checked with them before and there is no cap on winnings from bonuses. Their payments team don’t work on weekends so apparently I need to wait until Monday. They could easily just process the payment but they just want to annoy me.
Здравейте, мисля, че не трябва да мислим негативно веднага, тъй като казахте, че сте получавали пари от тях в миналото и тегленията са били наред. Разбира се, разбирам, че ако сте свикнали със стандарта, който казиното имаше, не е приятно, ако отнема повече. Мисля обаче, че ако продължи само няколко дни, не е катастрофа. Така че се опитайте да бъдете търпеливи и ни уведомете как върви и дали сте получили парите си.
Hi, I think we don't have to think negatively right away since you said you have received money from them in the past and the withdrawals were fine. Of course, I understand that if you are used to a standard that the casino had, it is not pleasant if it takes more. However, I think that if it only lasts a few days it is not a disaster. So try to be patient and let us know how it goes and if you got your money.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.