преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betfoxx Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
добър BetFoxx блокира сметката ми с €15000 печалби. Те блокираха акаунта ми, защото го сметнаха за измама, тъй като имах друг отворен акаунт при тях, който не беше верифициран, за който забравих, защото имейлите се озоваха в спам. Свързах се с тях по имейл и ги помолих да закрият този непотвърден акаунт, защото бях забравил за него и че искам да запазя верифицирания с приходите. Но затвориха и двете. Мога ли да направя нещо или да възстановя спечелената сума?
good BetFoxx blocked my account with €15000 winnings. They blocked my account because they considered it a fraud because I had another account open with them that was not verified, which I forgot about because the emails ended up in spam. I contacted them by email and asked them to close that unverified account because I had forgotten about it and that I want to keep the verified one with the earnings. But they closed both. Can I do something or recover the amount won ?
Нашият екип за оплаквания ще разгледа този проблем възможно най-скоро и ще получите известие за следващите стъпки.
Считам, че сте постъпили правилно, като подадете този проблем тук в жалбата си.
Мога ли да попитам колко време играете в това казино и дали все още можете да се свържете с казиното?
Our complaint team will look into this issue as soon as possible, and you will get notified about next steps.
I believe that you have done the right thing by submitting this issue here in your complaint.
May I ask how long you play at this casino and if you are still able to contact the casino?
Здравей Роми
Играх два пъти. Първият път, когато играх в непотвърдената сметка с депозит от €200. След това играх във втората потвърдена сметка, където депозирах €300 чрез два депозита, един от €100 и втори от €200. И двата акаунта са блокирани, въпреки че съм информирал предварително, че трябва да се закрие само първият непотвърден акаунт, защото съм го забравил. Изпратих и имейл да преразгледат решението си да блокират акаунта със сумата от 15 000 евро, но до момента не съм получил никакъв отговор. Не съм взел никакви бонуси от Казиното или съм измамил по какъвто и да било начин. BetFoxx трябва да разбере, стига да не съм извършил никаква измама, нито съм възнамерявал. това, което ми се случи, е често срещана грешка, може да се случи на всеки
Hello Romi
I played twice. The first time I played on the unverified account with a deposit of €200. Then I played on the second verified account where I deposited €300 through two deposits, one of €100 and the second of €200. The accounts are both blocked, although I informed in advance that only the first unverified account should be closed because I forgot about it. I also sent an e-mail to reconsider their decision to block the account with the amount of €15,000, but I have not received any response so far. I did not take any bonus from the Casino or cheat in any way. BetFoxx should understand as long as I didn't commit any fraud nor did I intend to. what happened to me is a common mistake it can happen to anyone
Напълно разбирам ситуацията тук и съжалявам, че сте преживели това.
Както прочетох във вашата жалба обаче, наистина са минали само няколко дни между отварянето на сметките. Наистина е малко странно, че сте забравили за първия акаунт, честно казано.🤷♀️
Но разбирам, че всичко може да се случи и нямам никаква причина да не ви вярвам, разбира се.
Казиното наистина трябва да ви плати печалбата, ако е така, както казвате, че не сте верифицирали първата сметка и дори не сте взели никакъв бонус.
Сега просто се страхувам дали това казино ще комуникира с нашия екип за оплаквания, защото без те да са готови да отговорят на оплакването ви, за съжаление няма да има никакво решение.
Можете да разберете безпокойството ми, ако разгледате всички оплаквания за това казинотук 👈.
Ще стискам палци и ще следя внимателно този случай, със сигурност.🤞
I completely understand the situation here, and I'm sorry that you experienced this.
As I read in your complaint though, it was really just a few days between opening the accounts. It really is some kind of weird that you have forgotten about the first account, to tell you the truth.🤷♀️
But I understand that anything can happen and I have no reason at all to not believe you of course.
The casino should really pay you the winning if it is as you say, that you did not verify the first account and did not even take any bonus.
I am just afraid now if this casino will communicate with our complaint team, because without them willing to answer your complaint, there won't be any resolution, unfortunately.
You can understand my concern if you look at all the complaints for this casino here 👈.
I will keep my fingers crossed and watch closely this case, for sure.🤞
здравей
Нека обясня как забравих за първия акаунт. В същия ден открих още 2 сметки в други казина. Предвид факта, че направих други акаунти и само от BetFoxx, имейлите автоматично отидоха в спам и направих само депозит и след това играх в други казина, напълно забравих за този акаунт в BetFoxx, вниманието ми беше насочено към другия онлайн казина. Точно това се случи. Също така искам да спомена, че днес получих отговор от тях, ще го прикача по-долу. Ще се опитам още веднъж да им обясня подробно и да видим дали ще променят мнението си за взетото решение. Тъй като разбрах, че имам втори акаунт след , изчаках техния отговор относно моите тегления, едва след това проверих всички папки със спам с надеждата да намеря отговор от BetFoxx относно тегленията. Но намерих електронна поща от тях в първия акаунт и тогава разбрах, че имам два акаунта и веднага се опитах да се свържа с тях в чат на живо и имейл, за да затворя първия акаунт.
Уважаеми Йонут Даниел,
Надяваме се, че се чувствате добре. Бихме искали да ви напомним колко е важно да докладвате създаването на втори акаунт от първия ден. Във вашия случай акаунтът е създаден на 6 септември, но получихме имейла ви до 12 септември, до тази дата вашият акаунт вече е бил прегледан от екипа по плащанията.
Ако ни бяхте уведомили веднага, щяхме да избегнем това неудобство и да се уверим, че всичко е наред според нашите условия. За съжаление горното решение не може да бъде отменено.
Благодарим ви, че взехте предвид това за в бъдеще и сме на ваше разположение за всякакви допълнителни въпроси или запитвания.
Hello
Let me explain how I forgot about the first account. On the same day I opened 2 more accounts at other casinos. Given the fact that I made other accounts and only from BetFoxx, the e-mails automatically went into spam and I only made a deposit and then I played on other casinos, I completely forgot about this account at BetFoxx , my attention being on the other online casinos. That's exactly what happened.I also want to mention that today I received a response from them, I will attach it below. I will try to explain it to them in detail once more and see if they will change their mind about the decision taken. Because I realized that I have a second account after , I waited for their response regarding my withdrawals, only then checking all the spam folders in the hope of finding a response from BetFoxx regarding the withdrawals. But I found e-mail from them on the first account and then I realized that I have two accounts and immediately I tried to contact them on live chat and e-mail to close the first account.
Dear Ionut Daniel,
We hope you are feeling well. We would like to remind you of the importance of reporting the creation of a second account from day one. In your case, the account was created on September 6th, however, we received your email until September 12th, by this date your account was already under review by the payment team.
If you had notified us immediately, we could have avoided this inconvenience and made sure that everything was in order according to our terms and conditions. Unfortunately the above decision cannot be reversed.
We thank you for taking this into account for the future and we are at your disposal for any further questions or queries.
Сега разбирам, благодаря за обяснението.
Това е съвсем логично обяснение за мен и това наистина може да се случи на всеки според мен.
В случай, че не сте имали никакви движения или активност по първата сметка, казиното наистина може просто да я затвори и да запази втората за вас. Това обаче е само моето мнение и нашите специалисти ще комуникират с казиното, за да видят какво може да се направи във вашия случай и дали казиното ще се включи и как ще решат.🤷♀️
Трябва да изчакаме това още малко, тъй като виждам таймера на жалбата ви, така че, моля, бъдете търпеливи и със сигурност ще стискам палци за най-добър резултат за вас.🤞
Моля, информирайте ни за всякакви актуализации.
I understand now, thank you for explaining.
It is quite a logical explanation for me and this really could happen to anyone, in my opinion.
In case you did not have any movements or activity on the first account, the casino could really just close it and keep the second one for you. It is just my opinion, though, and our specialists will communicate with the casino to see what can be done in your case and if the casino will come forward and how they will decide.🤷♀️
We need to wait for this a bit longer, as I can see the timer on your complaint, so please be patient, and I will surely keep my fingers crossed for the best result for you.🤞
Please inform us about any updates.
Благодаря ви за разбирането и отделеното време за моя случай. Сега трябва да чакам. Надявам се да се реши успешно.
Thank you for your understanding and your time on my case. Now I have to wait. I hope it will be resolved successfully.
Здравейте, някой знае ли кой платежен процес използва betfoxx, в банковите ми извлечения пише цифров онлайн, но се опитвам да проследя платежния процесор
betfoxx изглежда няма показан лиценз в момента, той беше премахнат преди месец
Hi does anyone know which payment process betfoxx uses it says digital online on my bank statements but trying to track down payment processor
betfoxx it seems does not have any licence displayed at present it was taken down a month ago
Здравейте, опитахте ли да се свържете директно с казиното, за да разберете дали ще ви кажат? Не мисля, че мога да ви помогна с това, но имам тема, в която може да намерите подобна информация. Можете да го достигнете тук: https://casinoguru-en.com/forum/complaints-discussion/question-about-gambling-websites-with-curacao-license-using-incorrect-merchant-category-code
Както и да е, защо искате да проследявате този платежен процесор?
Hello, did you try to check with the casino directly to find out if they would tell you ? I don't think I can help you with this, but I have a thread where you might be able to find out similar information. You can reach it here: https://casinoguru-en.com/forum/complaints-discussion/question-about-gambling-websites-with-curacao-license-using-incorrect-merchant-category-code
Anyway, why do you want to track this payment processor ?
здрасти Поисках теглене от Betfoxx на 11 октомври за £500. Беше платено в сметката ми на 14-ти. Което е добре. Поисках още £500 теглене на 12 октомври и това все още е в очакване. Имам общо £1500 в очакване. Продължават да ми казват, че имат много за обработка и определено ще върна парите си, но губя надежда. Някой имал ли е подобно и всъщност е получил второто си 3-то и 4-то теглене или просто плаща веднъж, за да ви накара да изпитате фалшиво чувство за сигурност??
Hi. I requested withdrawal from Betfoxx October 11th for £500. It was paid into my account on 14th. Which is good. I requested another £500 withdrawal on 12th October and that one is still pending. I have in total £1500 pending. They keep telling me they have a lot to process and I will definitely re my money but I’m losing hope. Anyone had similar and actually received their 2nd 3rd and 4th withdrawals or do they just pay out once to lead you in a false sense of security??
Здравей, от това, което описваш, знам, че на няколко играчи се е случило същото като теб. Първото теглене беше доста бързо, а следващото просто чака, но никой не знае до кога и все същата причина. Вече не знам какво да кажа, защото аз лично не бих искал да чакам толкова дълго, но вероятно няма какво да направите, за да ускорите нещата и да накарате казиното наистина да плаща.
Както и да е, не бих депозирал нищо друго там, не бих играл с парите и да чакам да видя какво ще стане.
Можете също такада подадете жалба при нас, но казиното вероятно няма да отговори, но когато това се случи, ще получи повече черни точки и индексът му за безопасност ще бъде още по-нисък.
Това е единственото нещо, което мога да препоръчам за сега.
Hi, from what you describe I know that several players have had the same thing happen to them as you. The first withdrawal was pretty quick and the next one is just waiting but nobody knows until when and it's still the same reason. I don't know what to say anymore because I personally wouldn't want to wait that long, but there's probably nothing you can do to speed things up and make the casino really pay.
Anyway, I wouldn't deposit anything else there, I wouldn't gamble with the money and wait to see what happens.
You can also file a complaint with us, but the casino probably won't respond, but when it happens, it will get more black points and its safety index will be even lower.
That's about the only thing I can recommend for now.
Добро утро, от 18-ти моля да ми закрият акаунта и е напълно невъзможно.
Определена Кристина винаги отговаря, тя ми казва да изпратя имейл и че тя го докладва и автоматично затваря чата и го блокира без отговор....
Вече получих безброй имейли, а те ми се подиграват... Разбирам, че нарушават основни права.
Как мога да накарам тези лихвари да закрият акаунта ми?
Good morning, I have been asking to close my account since the 18th and it is completely impossible.
A certain Cristina always answers, she tells me to send an email and that she reports it and automatically closes the chat and blocks it without a response….
I have already received countless emails, and they are making fun of me... I understand that they are violating fundamental rights.
How can I get these loan sharks to close my account?
Buenos dias llevo desde le dia 18 pidiendo cerrar mi cuenta y es comoletamente imposible.
siempre atiende una tal Cristina, que me dice que envie correo ynque ella lo reporta y automaticamente sin respuesta lia cierra el chat y lo bloquea….
llevo ya infinidad de correos, y me estan tomando el pelo… entiendo que estan vulnerando lis derechos fundamentales.
como puedo conseguir que estos usureros cierren mi cuenta?
добро утро
Това със сигурност изглежда като наистина неприятно преживяване.
Просто се надявам, че с помощта на нашия екип за оплаквания скоро ще можете да го разрешите.
Моля, свържете се с Вероника и жалбата си, където тя се нуждае от допълнителна информация от вас.
Важно е да ги вземете, за да може тя да продължи напред и да ви помогне с този проблем.
Мога ли да попитам дали изобщо можете да се свържете с казиното или няма отговор от тях?
Good morning.
This seems like a really unpleasant experience, for sure.
I just hope that with the help of our complaint team you will be able to resolve it soon.
Please get back to Veronika and your complaint, where she needs some additional information from you.
It is important to get those so she can move forward and help you with this issue.
May I ask if you are able to get in touch with the casino at all, or is there no response from them?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.