НачалоФорумКазинаBetflare Casino - обща дискусия

Betflare Casino - обща дискусия

преди 1 месец от Radka
|
724 преглеждания 20 отговора |
|
1 2
преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betflare Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 месец

file

хей За първи път се сблъсквам с подобно нещо. Това нормално ли е и някой има ли информация за това? Как действа?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не е нищо необичайно, че понякога казиното прави това. Това се случва винаги, когато доставчик на игри трябва да провери дали всичко е наред по отношение на вашия геймплей.

За съжаление няма точен срок за това, защото всеки случай е индивидуален и те трябва да го разследват.

Надявам се, че няма да продължи дълго, така че, моля, дръжте ни в течение относно проверките. И ако имате нужда от нашата помощ, ние сме насреща за вас.

Мога ли да попитам в кое казино сте изпитали това, моля?


Автоматичен превод:
Публикация на Moniqa е изтрит
Moniqa
преди 1 месец

здравей

Благодарим ви, че се върнахте при нас. Вярвам, че предоставената от казиното времева рамка е доста щедра, ако не и оптимистична. Със сигурност бих се опитал да приема настоящата ситуация. Не можете да предприемате никакви действия, докато разследването не приключи, така че запазете самообладание и избягвайте да се стресирате. 🙏

Не забравяйте да ни уведомите как е минало, моля! Искаме да гарантираме, че всичко е проведено честно и безпристрастно.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици


ВНИМАНИЕ!!! БЕЗ ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ НОВ НИСЪК МАКСИМАЛЕН ЛИМИТ НА ПЕЧАЛБА




Подробности тук:

https://casinoguru-ch.com/de/forum/casinos/stelario-casino---generelle-diskussion/4#post-152026

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 седмица

След две седмици ми отговориха, че всичко е наред. Оттогава нищо подобно не се е случвало повече.

благодаря и най-добри пожелания

Автоматичен превод:
Moniqa
преди 1 седмица

Благодарим ви за тази актуализация; хубаво е да го чуя.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Имам акаунт в това казино, играя от дълго време, достигнах 11-то ниво VIP, което ми дава 25 евро за рождения ми ден, които получих нормално, без депозит бонус и за нова година 25 евро . Свързах се с чата и той казва, че за мен няма бонус без деспот, това не е правилно, искам малко помощ от гуруто, защото сметката ясно казва сумата и когато я получа, много ви благодаря. file

Автоматичен превод:
kaggeletos21
преди 1 седмица

здравей

Въпреки че си представям, че бонусът е важна част от изживяването ви в казиното, не съм убеден, че сме в състояние да поискаме бонус за вас. Може би съм пропуснал нещо? Моля, уведомете ме.


Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Благодаря ви, че ми отговорихте, бонусът е важен, да, но ми казва, че нямам право на него - това е награда, че съм направил оборот, това е незаконно при условията, когато едно казино има VIP програма, ако аз не се лъжа - свързах се с VIP отдела по имейл, не ми отговориха, вярвам, че можете да ми помогнете, ако разбирате какво точно казвам.

Автоматичен превод:
kaggeletos21
преди 1 седмица

Честно казано, казиното зависи изцяло от това дали ще даде бонус на своите играчи, на кого и кога. Това е извън нашите ръце и ние не можем да повлияем на тяхното решение по никакъв начин.

Може би опитайте да се свържете с тях отново? 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Благодаря ви много, разбирам, трябваше да играя, за да получа новогодишния бонус, не ми казаха, но веднага щом направих депозит, ми дадоха 25 евро, трябваше да играя повече от 3 месеца , както и да е, благодаря ти много

Автоматичен превод:
kaggeletos21
преди 1 седмица

Да, понякога е необходимо да се правят депозити сред бонусите, в противен случай казиното обикновено не ги предоставя на играчите. Но щом всичко е наред и решено, тогава съм щастлив.

Ако имате друг опит, не се колебайте да споделите.

Автоматичен превод:
преди 6 дни

Здравейте, имах странно преживяване. Играх на 1/12/2025 с 200/100 бонус. Депозирах 50 евро. Играх няколко часа. Направих две добри печалби от над 200 евро. Но разбрах, че когато напуснах играта, парите в сметката ми бяха малко малко. Нищо не казах. В крайна сметка загубих. Бонусът приключи. На следващия ден влизам в акаунта си и виждам активирани 25 евро и бонуса 200/100 от предишния ден. Въпросът ми е дали това е проблем с казиното или с доставчика? Браво на казиното, което ми даде парите, но това е законно. Не знам какво се случва във всичко това. Затова питам. Благодаря предварително

Автоматичен превод:
kaggeletos21
преди 3 дни

Здравейте, може би ще е добре да публикувате тук бонуса, с който сте играли, за да видя какъв е смисълът.

Освен това, ако не сте сигурни, определено ще се свържа с чат на живо/поддръжка, за да се уверя, че всичко е наред. Това може би е най-разумното нещо, защото те трябва да могат да ви отговорят и да изяснят ситуацията.

можеш ли да пробваш

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Играх 200/100 бонус, издаден е от 31/12/2024, валиден до 2/1/2025, специален бонус за новата година, играх на 1/1/2025, загубих бонуса, го изтече и на следващия ден влязох в акаунта си и намерих бонуса активиран с 25 евро. Това, което питам е въпрос на доставчика, фирмата. Компанията казва, че доставчикът не е предоставил правилната актуализация.

Автоматичен превод:
kaggeletos21
преди 2 дни

Ами благодаря за пояснението. Така че вероятно бих задал на чата ясен въпрос и това е дали имам бонуса и е валиден или е просто грешка и ако е така нека го махнат, за да не ви обърква.

Докато ситуацията не се разреши, определено не вземайте повече бонуси, за да избегнете проблеми.

Вероятно така бих постъпил.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Играх бонуса, но накрая не получих нищо. Попитах какво точно се е случило. Казва ми, че парите не са преброени правилно. Разбира се, аз съм добре с тази компания, но тази услуга определено е странна и няма да получа бонус отново. Не искам истински пари или бонус без изисквания за залагане. Много ти благодаря все пак.

Автоматичен превод:
kaggeletos21
преди 2 дни

Не те обвинявам. Така че, ако не е преброено правилно и казиното го е допуснало, тогава те трябва да направят ход, за да го поправят. Надявам се да го направят и няма да е постоянно.

Ако нещо се случи отново, определено ги уведомете.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини