преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betflare Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
хей За първи път се сблъсквам с подобно нещо. Това нормално ли е и някой има ли информация за това? Как действа?
Hey. This is the first time I've encountered something like this. Is this normal and has anyone had any information about this? How does it work?
Hej. pierwszy raz się spotkałem z takim działaniem. Czy to normalne i czy ktoś miał takie informacje ? Jak to przebiega ?
Не е нищо необичайно, че понякога казиното прави това. Това се случва винаги, когато доставчик на игри трябва да провери дали всичко е наред по отношение на вашия геймплей.
За съжаление няма точен срок за това, защото всеки случай е индивидуален и те трябва да го разследват.
Надявам се, че няма да продължи дълго, така че, моля, дръжте ни в течение относно проверките. И ако имате нужда от нашата помощ, ние сме насреща за вас.
Мога ли да попитам в кое казино сте изпитали това, моля?
It is nothing unusual that sometimes the casino will do this. It happens whenever a game provider needs to check if everything was okay regarding your gameplay.
Unfortunately, there is no exact timeframe for this because every case is individual, and they need to investigate it.
I hope that it won't last long, so please keep us updated regarding the checks. And if you need our help, we're here for you.
May I ask at which casino you experienced this, please?
здравей
Благодарим ви, че се върнахте при нас. Вярвам, че предоставената от казиното времева рамка е доста щедра, ако не и оптимистична. Със сигурност бих се опитал да приема настоящата ситуация. Не можете да предприемате никакви действия, докато разследването не приключи, така че запазете самообладание и избягвайте да се стресирате. 🙏
Не забравяйте да ни уведомите как е минало, моля! Искаме да гарантираме, че всичко е проведено честно и безпристрастно.
Hello.
Thank you for getting back to us. I believe the time frame the casino provided is quite generous, if not optimistic. I would certainly try to accept the current situation. You cannot take any action until the investigation concludes, so maintain your composure and avoid becoming stressed. 🙏
Make sure to let us know how it went, please! We want to ensure that everything was conducted fairly and impartially.
ВНИМАНИЕ!!! БЕЗ ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ НОВ НИСЪК МАКСИМАЛЕН ЛИМИТ НА ПЕЧАЛБА
Подробности тук:
https://casinoguru-ch.com/de/forum/casinos/stelario-casino---generelle-diskussion/4#post-152026
ATTENTION!!! WITHOUT WARNING NEW LOW MAXIMUM WIN LIMIT
Details here:
https://casinoguru-ch.com/de/forum/casinos/stelario-casino---generelle-diskussion/4#post-152026
ACHTUNG!!! OHNE VORWARNUNG NEU GERINGES MAXIMAL GEWINNLIMIT
Details hier:
https://casinoguru-ch.com/de/forum/casinos/stelario-casino---generelle-diskussion/4#post-152026
След две седмици ми отговориха, че всичко е наред. Оттогава нищо подобно не се е случвало повече.
благодаря и най-добри пожелания
After two weeks they wrote back saying everything was fine. Since then, nothing like this has happened again.
thanks and best regards
Po dwóch tygodniach odpisali że wszystko ok. Od tego czasu już nic takiego nie miało miejsca.
dzieki i pozdrawiam
Благодарим ви за тази актуализация; хубаво е да го чуя.
Thank you for this update; it is nice to hear that.
Имам акаунт в това казино, играя от дълго време, достигнах 11-то ниво VIP, което ми дава 25 евро за рождения ми ден, които получих нормално, без депозит бонус и за нова година 25 евро . Свързах се с чата и той казва, че за мен няма бонус без деспот, това не е правилно, искам малко помощ от гуруто, защото сметката ясно казва сумата и когато я получа, много ви благодаря.
I have an account at this casino, I have been playing for a long time, I have reached the 11th level VIP which gives me 25 euros for my birthday, which I got normally, no despoit bonus, and for the new year, 25 euros. I contacted the chat and it says that there is no no despoit bonus for me, this is not correct, I want some help from the guru because the account clearly says the amount and when I get it, thank you very much.
Έχω κάνει λογαριασμό σε αυτό το casino αρκετό καιρό έχω παίξει έχω φτάσει στο 11 level vip που μου δίνει 25 ευρώ για τα γενέθλια που τα πήρα κανονικά no despoit bonous και για το νέο έτος 25 ευρώ μηλησα με το chat και λέει πως δεν υπάρχει no despoit bonous για μένα αυτό δεν είναι σωστό θέλω μια βοήθεια από το guru γιατί στο λογαριασμό το λέει καθαρά το ποσό και πότε το παίρνω ευχαριστώ πολύ
здравей
Въпреки че си представям, че бонусът е важна част от изживяването ви в казиното, не съм убеден, че сме в състояние да поискаме бонус за вас. Може би съм пропуснал нещо? Моля, уведомете ме.
Hello,
Even though I imagine the bonus is an important part of your casino experience, I'm not convinced we are in a position to request a bonus for you. Did I perhaps overlook anything? Kindly let me know.
Благодаря ви, че ми отговорихте, бонусът е важен, да, но ми казва, че нямам право на него - това е награда, че съм направил оборот, това е незаконно при условията, когато едно казино има VIP програма, ако аз не се лъжа - свързах се с VIP отдела по имейл, не ми отговориха, вярвам, че можете да ми помогнете, ако разбирате какво точно казвам.
Thank you for answering me, the bonus is important, yes, but it tells me that I am not entitled to it - it is a reward that I made a turnover, it is illegal under the conditions when a casino has a VIP program if I am not mistaken - I contacted the VIP department via email, they have not answered me, I believe you can help me if you understand what I am saying exactly.
Ευχαριστώ που μου απαντήσατε το μπόνους είναι σημαντικό ναι αλλά μου λέει πως δεν το δικαιούμαι - είναι επιβράβευση που έκανα τζίρο είναι παράνομο βάσει προϋποθέσεων όταν ένα casino έχει vip πρόγραμμα αν δεν κάνω λαθος- μηλησα μέσω email με το τμήμα vip δεν μου έχουν απάντηση πιστεύω πως μπορείτε να με βοηθήσετε αν έχετε καταλάβει τι σας λέω ακριβως
Честно казано, казиното зависи изцяло от това дали ще даде бонус на своите играчи, на кого и кога. Това е извън нашите ръце и ние не можем да повлияем на тяхното решение по никакъв начин.
Може би опитайте да се свържете с тях отново? 🤔
To tell you the truth, it is completely up to the casino whether they give a bonus to their players, to whom, and when. It is out of our hands, and we are not able to influence their decision in any way.
Maybe try to contact them again? 🤔
Благодаря ви много, разбирам, трябваше да играя, за да получа новогодишния бонус, не ми казаха, но веднага щом направих депозит, ми дадоха 25 евро, трябваше да играя повече от 3 месеца , както и да е, благодаря ти много
Thank you very much, I understand, I had to play to get the new year bonus, they didn't tell me, but as soon as I made a deposit, they gave me the 25 euros, I had to play for over 3 months, anyway, thank you very much
Ευχαριστώ πολύ το καταλαβαίνω έπρεπε να παίξω για να μου δώσει το μπόνους της νέας χρονιάς δεν μου το είπαν αλλά μόλις έκανα κατάθεση μου το έδωσαν τα 25 ευρώ είχα να παίξω πάνω από 3 μήνες πάντως σας ευχαριστώ πολυ
Да, понякога е необходимо да се правят депозити сред бонусите, в противен случай казиното обикновено не ги предоставя на играчите. Но щом всичко е наред и решено, тогава съм щастлив.
Ако имате друг опит, не се колебайте да споделите.
Yes, sometimes it is necessary to make deposits among the bonuses otherwise the casino usually does not provide them to the players. But as long as everything is in order and solved, then I am happy.
If you have any other experience don't hesitate to share.
Здравейте, имах странно преживяване. Играх на 1/12/2025 с 200/100 бонус. Депозирах 50 евро. Играх няколко часа. Направих две добри печалби от над 200 евро. Но разбрах, че когато напуснах играта, парите в сметката ми бяха малко малко. Нищо не казах. В крайна сметка загубих. Бонусът приключи. На следващия ден влизам в акаунта си и виждам активирани 25 евро и бонуса 200/100 от предишния ден. Въпросът ми е дали това е проблем с казиното или с доставчика? Браво на казиното, което ми даде парите, но това е законно. Не знам какво се случва във всичко това. Затова питам. Благодаря предварително
Hello, I had a strange experience. I played on 1/12/2025 with a 200/100 bonus. I deposited 50 euros. I played for several hours. I made two good wins of over 200 euros. But I realized that when I left the game, the money was a little low in my account. I didn't say anything. I ended up losing. The bonus ended. The next day, I log into my account and see 25 euros and the 200/100 bonus from the previous day activated. My question is, is this a problem with the casino or the provider? Well done to the casino that gave me the money, but it's legal that it did this. I don't know what's going on in all this. That's why I'm asking. Thanks in advance.
Γεια σας είχα μια περίεργη εμπειρία έπαιξα την 1/12/2025 ένα μπόνους 200/100 έβαλα 50 ευρώ έπαιξα αρκετές ώρες έκανα δύο καλές νίκες πάνω από 200 ευρώ - αλλά κατάλαβα πως όταν βγήκα από το παιχνίδι τα χρήματα ήταν ποιο λίγα στο λογαριασμό μου δεν είπα κάτι τελικά έχασα τελείωσε το μπόνους, την επόμενη μέρα μπαίνω στο λογαριασμό μου και βλέπω 25 ευρώ και ενεργοποιημένο το μπόνους 200/100 της προηγούμενης ημέρας, η ερώτηση μου είναι αυτό πρόβλημα του casino η του παρόχου μπράβο στο casino που μου έδωσε τα χρήματα αλλά αυτό είναι νόμιμο που έκανε δεν ξέρω τι γίνεται σε όλο αυτό για αυτό σας ρωτάω ευχαριστώ εκ των προτέρων
Здравейте, може би ще е добре да публикувате тук бонуса, с който сте играли, за да видя какъв е смисълът.
Освен това, ако не сте сигурни, определено ще се свържа с чат на живо/поддръжка, за да се уверя, че всичко е наред. Това може би е най-разумното нещо, защото те трябва да могат да ви отговорят и да изяснят ситуацията.
можеш ли да пробваш
Hi, maybe it would be good to post here the bonus you played with so I can see what's the point.
Also, if you're not sure, I'd definitely contact live chat/support to make sure everything is ok. That would probably be the most sensible thing to do because they should be able to answer you and clarify the situation.
Can you try?
Играх 200/100 бонус, издаден е от 31/12/2024, валиден до 2/1/2025, специален бонус за новата година, играх на 1/1/2025, загубих бонуса, го изтече и на следващия ден влязох в акаунта си и намерих бонуса активиран с 25 евро. Това, което питам е въпрос на доставчика, фирмата. Компанията казва, че доставчикът не е предоставил правилната актуализация.
I played a 200/100 bonus, it was issued from 31/12/2024, valid until 2/1/2025, a special bonus for the new year, I played on 1/1//2025, I lost the bonus, it expired, and the next day I logged into my account and found the bonus activated with 25 euros. What I'm asking is a matter for the provider, the company. The company says that the provider did not provide the correct update.
Έπαιξα ένα μπόνους 200/100 το είχε βγάλει από τις 31/12/2024 σε ισχύ μέχρι τις 2/1/2025 ειδικό μπόνους για το νέο έτος έπαιξα 1/1//2025 έχασα το μπόνους εληξε και την επόμενη μέρα μπήκα στο λογαριασμό και βρήκα ενεργοποιημένη το μπόνους με 25 ευρώ αυτό που ρωτάω είναι θέμα παρόχου η εταιρίας η εταιρία λέει πως δεν έγινε ενημέρωση σωστή από τον παραχο
Ами благодаря за пояснението. Така че вероятно бих задал на чата ясен въпрос и това е дали имам бонуса и е валиден или е просто грешка и ако е така нека го махнат, за да не ви обърква.
Докато ситуацията не се разреши, определено не вземайте повече бонуси, за да избегнете проблеми.
Вероятно така бих постъпил.
Well thanks for the clarification. So I would probably ask the chat a clear question and that is whether I have the bonus and it is valid or it is just a mistake and if so let them remove it so that it does not confuse you.
Until the situation is resolved definitely don't take any more bonuses into it to avoid any trouble.
That's probably how I would do it.
Играх бонуса, но накрая не получих нищо. Попитах какво точно се е случило. Казва ми, че парите не са преброени правилно. Разбира се, аз съм добре с тази компания, но тази услуга определено е странна и няма да получа бонус отново. Не искам истински пари или бонус без изисквания за залагане. Много ти благодаря все пак.
I played the bonus, but in the end I didn't get anything. I asked what exactly happened. It tells me that the money wasn't counted correctly. Of course, I'm okay with this company, but this service is definitely strange and I won't get a bonus again. I don't want real money or a bonus without wagering requirements. Thank you very much anyway.
Το έπαιξα το μπόνους τελικά δεν έβγαλα κάτι ρώτησα τι ακριβώς έγινε μου λέει πως δεν μετρήθηκαν τα χρήματα σωστά βέβαια με την εταιρία αυτή είμαι οκ αλλά σίγουρα πόλη αυτή η εμπηρεια είναι κάπως περίεργη και δεν θα ξαναπάρω μπόνους δεν θέλω καλύτερα πραγματικά λεφτά η χωρίς απαιτήσεις στηχιματισμου μπόνους ευχαριστώ πολύ παντως
Не те обвинявам. Така че, ако не е преброено правилно и казиното го е допуснало, тогава те трябва да направят ход, за да го поправят. Надявам се да го направят и няма да е постоянно.
Ако нещо се случи отново, определено ги уведомете.
I don't blame you. So if it wasn't counted correctly and the casino admitted to it, then they should make a move to fix it. I hope they do and it won't be permanent.
If something happens again, definitely let them know.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.