преди 2 седмици
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betflare Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
хей За първи път се сблъсквам с подобно нещо. Това нормално ли е и някой има ли информация за това? Как действа?
Hey. This is the first time I've encountered something like this. Is this normal and has anyone had any information about this? How does it work?
Hej. pierwszy raz się spotkałem z takim działaniem. Czy to normalne i czy ktoś miał takie informacje ? Jak to przebiega ?
Не е нищо необичайно, че понякога казиното прави това. Това се случва винаги, когато доставчик на игри трябва да провери дали всичко е наред по отношение на вашия геймплей.
За съжаление няма точен срок за това, защото всеки случай е индивидуален и те трябва да го разследват.
Надявам се, че няма да продължи дълго, така че, моля, дръжте ни в течение относно проверките. И ако имате нужда от нашата помощ, ние сме насреща за вас.
Мога ли да попитам в кое казино сте изпитали това, моля?
It is nothing unusual that sometimes the casino will do this. It happens whenever a game provider needs to check if everything was okay regarding your gameplay.
Unfortunately, there is no exact timeframe for this because every case is individual, and they need to investigate it.
I hope that it won't last long, so please keep us updated regarding the checks. And if you need our help, we're here for you.
May I ask at which casino you experienced this, please?
здравей
Благодарим ви, че се върнахте при нас. Вярвам, че предоставената от казиното времева рамка е доста щедра, ако не и оптимистична. Със сигурност бих се опитал да приема настоящата ситуация. Не можете да предприемате никакви действия, докато разследването не приключи, така че запазете самообладание и избягвайте да се стресирате. 🙏
Не забравяйте да ни уведомите как е минало, моля! Искаме да гарантираме, че всичко е проведено честно и безпристрастно.
Hello.
Thank you for getting back to us. I believe the time frame the casino provided is quite generous, if not optimistic. I would certainly try to accept the current situation. You cannot take any action until the investigation concludes, so maintain your composure and avoid becoming stressed. 🙏
Make sure to let us know how it went, please! We want to ensure that everything was conducted fairly and impartially.
ВНИМАНИЕ!!! БЕЗ ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ НОВ НИСЪК МАКСИМАЛЕН ЛИМИТ НА ПЕЧАЛБА
Подробности тук:
https://casinoguru-ch.com/de/forum/casinos/stelario-casino---generelle-diskussion/4#post-152026
ATTENTION!!! WITHOUT WARNING NEW LOW MAXIMUM WIN LIMIT
Details here:
https://casinoguru-ch.com/de/forum/casinos/stelario-casino---generelle-diskussion/4#post-152026
ACHTUNG!!! OHNE VORWARNUNG NEU GERINGES MAXIMAL GEWINNLIMIT
Details hier:
https://casinoguru-ch.com/de/forum/casinos/stelario-casino---generelle-diskussion/4#post-152026
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.