преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BetFlag Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте,
изпълнихте ли всички изисквания, моля? 🤔
Какъв бонус се опитахте да получите и какво ви каза поддръжката на казиното за него?
Hello,
did you meet all requirements, please? 🤔
What bonus did you try to get and what did the casino's support tell you about it?
Добър вечер, прочетох в прегледа на "casinoguru" на гореспоменатото казино, че дневният лимит на печалби е 5000 €
Играя в това казино от дълго време, но никога не ми се е случвало да спечеля над 5000 € за един ден.
Разгледах също договора за играта и общите условия и не намерих нищо, което изрично да посочва, че съществува такъв лимит, затова питам;
Good evening, I read in the "casinoguru" review of the aforementioned casino, that the daily win limit is € 5,000
I have been playing at this casino for a long time, but it has never happened to me to win over € 5,000 in one day.
I also looked at the game contract and the general conditions, and I found nothing that explicitly stated that such a limit exists, so I ask;
Buonasera, ho letto nella recensione di "casinoguru" del sopracitato casinò, che il limite delle vincite giornaliere è di 5.000€
io gioco da tempo su questo casinò, ma non mi è mai capitato di vincere oltre 5.000€ in un giorno.
inoltre ho guardato il contratto di gioco e le condizioni generali, e nulla ho trovato che dichiarasse esplicitamente che esista tale limite, quindi chiedo;
Здравейте,
страхотно е, че сте проверили репутацията на казиното и предупреждението предварително!
Според предоставената подробна информация се казва точно: „Това казино има правило за ограничение на печалбите. Няма да можете да спечелите повече от €5000 на ден."
В общите условия е:
Все пак нямам представа как казиното прилага това правило, но бих предположил, че други възможни печалби, надвишаващи този лимит, ще бъдат анулирани - това е технически най-лесният начин.
Както и да е, винаги можете да попитате оператора за чат и да поставите тук отговора - това би било доста полезно.
Какво мислиш?
Hello,
that's great that you checked the casino's reputation and the warning in advance!
According to the detailed information provided, it says exactly: "This casino has a win limit rule. You will not be able to win more than €5,000 per day."
It is in the general term and conditions:
Still, I have no clue how the casino enforces this rule, but I would guess that other possible winnings exceeding this limit will be voided - this is technically the easiest way.
Anyway, you can always ask the chat operator and paste here the reply - that would be pretty helpful.
What do you think?
😀 Виждам това сега - съжалявам, че не съм италианец, така че разчитам на преводача и вероятно съм го пропуснал.
Ще попитам екипа за данни за това, ще бъде много по-лесно, предполагам.
😀 I see that now - sorry I'm not Italian so I relay on the translator and probably missed that.
I'll ask the data team about that, would be much easier, I guess.
Здравейте, няма проблем, това е техният отговор, както казах:
ние потвърждаваме, че общата сума на печалбите на една игрална сметка не може да надвишава петстотин хиляди евро в рамките на 24 часа; следователно Betflag SpA си запазва правото да не изплаща печалби, ако тази сума бъде надвишена. Печалбите, получени от лотарийните игри (Scratch & Win, Lotto, 10 & Lotto, MilionDay, SuperEnalotto) са изключение, за които, независимо от сумата, печалбите ще бъдат присъдени съгласно разпоредбите на отделните правила на играта.
Така че, прегледайте цялата информация, това беше моята полза за вашия форум.
Hi, no problem, this is their answer, as I said:
we confirm that the total amount of winnings per single gaming account cannot exceed Euro five hundred thousand within 24 hours; therefore, Betflag SpA reserves the right not to pay winnings if this amount is exceeded. The winnings obtained on the Lottery Games (Scratch & Win, Lotto, 10 & Lotto, MilionDay, Superenalotto) are an exception, for which, regardless of the amount, the winnings will be awarded according to the provisions of the individual game regulations.
So, review all the information, it was my favor to your forum.
Ciao,nessun problema,questa è la loro risposta,come dicevo io :
ti confermiamo che l'importo complessivo delle vincite per singolo conto di gioco non potrà superare Euro Cinquecentomila nell’arco delle 24 ore; pertanto, Betflag S.p.A. si riserva di non corrispondere le vincite qualora tale importo venga superato. Fanno eccezione le vincite ottenute sui Giochi Lotterie (Gratta&Vinci, Lotto, 10&Lotto, MilionDay, Superenalotto) per le quali, indipendentemente dall’importo, le vincite saranno elargite secondo quanto previsto dai singoli regolamenti dei giochi.
Quindi,rivedete tutte le informazioni,è stato un mio favore,verso il vostro forum.
Екипът за данни го е проверил и сте прав - лимитът не е точен. Благодаря ви много за усилията, ние всички сме много благодарни за вашето зорко око! 👍👏👏
Резултатът на казиното беше коригиран, тъй като предупреждението вече не е валидно.
Страхотна услуга! 🙏
The data team has checked it, and you are right - the limit was not accurate. Thank you very much for your effort we are all very grateful for your keen eye! 👍👏👏
The casino's score was adjusted because the warning is no longer valid.
Awesome favor! 🙏
Здравейте, нов съм в тази група... Бих искал да разбера как да тегля от betflag... след като се регистрирахте и се възползвах от бонуса за добре дошли в казиното, дойде моментът да теглите... преди да продължите, трябва направи минимален депозит с карта... ГОТОВО. Но след това не ми позволява да тегля с тази карта
Hi, I'm new to this group... I would like to understand how to withdraw on betflag... having signed up and taken advantage of the casino welcome bonus, the time has come to withdraw... before proceeding you must make a minimum deposit with a card... DONE. But after that it doesn't enable me to withdraw with that card
Salve sono nuovo su questo gruppo… vorrei capire come poter prelevare su betflag… essendomi iscritto e avendo sfruttato il bonus di benvenuto casinò è arrivato il momento di prelevare… prima di procedere devi effettuare un deposito minimo con una carta… FATTO. Ma dopodichè con quella carta non mi abilita il prelievo
Има ли други методи за теглене освен теглене с карта? Трябва да има, ако няма раздел/съоръжение за теглене, тогава може би е активирано само след като KYC е завършен, опитайте да попитате поддръжката, те трябва да дадат повече подробности
Are there any other withdrawal methods besides a card withdrawal? There should be, if there is no a withdrawal tab/facility then maybe it's only enabled once KYC is completed, try asking support, they should give more details
Здравейте, нов съм в тази група... Бих искал да разбера как да тегля от betflag... след като се регистрирахте и се възползвах от бонуса за добре дошли в казиното, дойде моментът да теглите... преди да продължите, трябва направи минимален депозит с карта... ГОТОВО. Но след това не ми позволява да тегля с тази карта
Hi, I'm new to this group... I would like to understand how to withdraw on betflag... having signed up and taken advantage of the casino welcome bonus, the time has come to withdraw... before proceeding you must make a minimum deposit with a card... DONE. But after that it doesn't enable me to withdraw with that card
Salve sono nuovo su questo gruppo… vorrei capire come poter prelevare su betflag… essendomi iscritto e avendo sfruttato il bonus di benvenuto casinò è arrivato il momento di prelevare… prima di procedere devi effettuare un deposito minimo con una carta… FATTO. Ma dopodichè con quella carta non mi abilita il prelievo
Здравейте, преместих отговора ви под казиното, за което говорите.
Опитахте ли обаче да попитате поддръжката къде е проблема и как можете да изтеглите парите си, ако картата ви не работи? Изпълнихте ли всички условия за бонус?
Hi, I've moved your response under the casino you're talking about.
However, have you tried to ask the support where the problem is and how you could withdraw your money if your card is not working ? Have you met all the bonus conditions ?
Да, балансът вече е реален, но постоянно ми казва, че не мога да тегля с картата си, ако първо не направя депозит. Но вече направих няколко депозита с моята карта. Освен това те нямат поддръжка на живо само чрез имейли, на които никога не отговарят
Yes the balance is now real, but it keeps telling me that I can't withdraw with my card if I don't make a deposit first. But I have already made several deposits with my card. Furthermore, they don't have live support only via emails to which they never respond
Sì il saldo è reale ormai, però continua a dirmi che con la mia carta non posso prelevare se prima non effettuo un deposito. Però ho fatto già svariati depositi con la mia carta. Per di più non hanno in assistenza live solo tramite mail alle quali non rispondono mai
здрасти
Това е много неудачна комбинация, трябва да кажа. Освен това се притеснявам, че не можем да направим много без активна подкрепа от казиното. По някаква причина обичайният процес не работи.
Кога точно се свързахте с поддръжката за първи път, моля?
Hi.
This is a very unfortunate combination, I must say. I'm also worried there is not much we can do without active support from the casino. For some reason, the usual process isn't working.
When exactly did you contact support for the first time, please?
Здравейте на всички, участвах в състезание за ротативки Capecod в Betflag и както се вижда в крайното класиране се класирах на 5-то място. Въпреки това, с много нерви, Betflag ми казаха, че съм се класирал 6-ти, без да дадат никакви доказателства или да покажат класиране. Изпратих им снимки на класацията, но нищо, не ми отговарят. Разликата между 5 и 6 е доста голяма, тя преминава от реален бонус от €750 (за игра 1x) до бонус от 500 игри (за игра 35x). Случвало ли ви се е подобно нещо? какво мога да направя Благодаря на всички
Hello everyone, I participated in a Capecod slot contest on Betflag and as shown in the final ranking I ranked 5th. However, with a lot of nerve, Betflag told me that I ranked 6th without giving any proof or showing a ranking. I sent them screenshots of the ranking but nothing, they don't respond. The difference between 5 and 6 is pretty big, it goes from a real bonus of €750 (to play 1x) to a 500 play bonus (to play 35x). Has something like this ever happened to you? What can I do? Thanks to everyone
Ciao a tutti, ho partecipato ad un concorso slot Capecod su Betflag e come mostrato nella classifica finale mi sono classificato 5. Tuttavia, con una bella faccia tosta, da Betflag mi dicono che mi sono classificato 6 senza dare alcuna prova ne mostrare classifica. Gli ho mandato screenshot della classifica ma nulla, non rispondono. La differenza tra 5 e 6 è bella grande, si passa da real bonus 750€ ( da giocare 1x) a 500 play bonus (da giocare 35x). E capitato a voi qualche volta una cosa del genere? Cosa posso fare? Grazie a tutti
Опитахте ли да се свържете с екипа за поддръжка по имейл, за да опитате да разрешите този проблем?
Те трябва да могат да ви обяснят всичко, вярвам.
Мога ли да попитам дали състезанието е приключило, когато направихте тази екранна снимка, където завършихте на 5-то място, както казахте?
Имахме друг случай последния път, когато се случи точно това нещо и играчът не изчака края на турнир, в който участва, и си помисли, че е завършил на определено място, разбирате ли.
Опитайте се да научите повече относно цялата тази ситуация и ни уведомете как върви, моля. Може би тогава ще успеем да помогнем по някакъв начин.
Have you tried to contact the support by email to try and resolve this issue?
They should be able to explain everything to you, I believe.
May I ask if the contest has finished when you took this screenshot where you finished in 5th place, as you say?
We had another case last time where this exact thing happened and the player didn't wait until the ending of a tournament he participated in and thought that he finished on a certain place, you know.
Try to learn more regarding all this situation and let us know how it goes, please. Maybe then we will be able to help somehow.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.