ФорумКазинаBetFlag Casino - обща дискусия

BetFlag Casino - обща дискусия

преди 2 години от Mely.98
|
3220 преглеждания 13 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BetFlag Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Не съм получавал бонуси

Автоматичен превод:
Mely.98
преди 2 години

Здравейте,

изпълнихте ли всички изисквания, моля? 🤔

Какъв бонус се опитахте да получите и какво ви каза поддръжката на казиното за него?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър вечер, прочетох в прегледа на "casinoguru" на гореспоменатото казино, че дневният лимит на печалби е 5000 €

Играя в това казино от дълго време, но никога не ми се е случвало да спечеля над 5000 € за един ден.

Разгледах също договора за играта и общите условия и не намерих нищо, което изрично да посочва, че съществува такъв лимит, затова питам;


  • casinoguru е сигурен, че има такъв лимит за печалбите в BETFLAG CASINO? ако е така как разбра?
  • какво ще стане, ако спечеля над 5000 за един ден може би на слот?
Автоматичен превод:
avatar92
преди 1 година

Здравейте,

страхотно е, че сте проверили репутацията на казиното и предупреждението предварително!

Според предоставената подробна информация се казва точно: „Това казино има правило за ограничение на печалбите. Няма да можете да спечелите повече от €5000 на ден."

В общите условия е:

file


Все пак нямам представа как казиното прилага това правило, но бих предположил, че други възможни печалби, надвишаващи този лимит, ще бъдат анулирани - това е технически най-лесният начин.

Както и да е, винаги можете да попитате оператора за чат и да поставите тук отговора - това би било доста полезно.

Какво мислиш?


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте, прочетете добре: пише ПЕТСТОТИН ХИЛЯДИ (500 000) !!

Автоматичен превод:
mauroalgisi
преди 1 година

😀 Виждам това сега - съжалявам, че не съм италианец, така че разчитам на преводача и вероятно съм го пропуснал.

Ще попитам екипа за данни за това, ще бъде много по-лесно, предполагам.




Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, няма проблем, това е техният отговор, както казах:

ние потвърждаваме, че общата сума на печалбите на една игрална сметка не може да надвишава петстотин хиляди евро в рамките на 24 часа; следователно Betflag SpA си запазва правото да не изплаща печалби, ако тази сума бъде надвишена. Печалбите, получени от лотарийните игри (Scratch & Win, Lotto, 10 & Lotto, MilionDay, SuperEnalotto) са изключение, за които, независимо от сумата, печалбите ще бъдат присъдени съгласно разпоредбите на отделните правила на играта.

Така че, прегледайте цялата информация, това беше моята полза за вашия форум.

Автоматичен превод:
mauroalgisi
преди 1 година

Екипът за данни го е проверил и сте прав - лимитът не е точен. Благодаря ви много за усилията, ние всички сме много благодарни за вашето зорко око! 👍👏👏

Резултатът на казиното беше коригиран, тъй като предупреждението вече не е валидно.

Страхотна услуга! 🙏



Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, нов съм в тази група... Бих искал да разбера как да тегля от betflag... след като се регистрирахте и се възползвах от бонуса за добре дошли в казиното, дойде моментът да теглите... преди да продължите, трябва направи минимален депозит с карта... ГОТОВО. Но след това не ми позволява да тегля с тази карта

Автоматичен превод:
lollynzo
преди 11 месеца

Има ли други методи за теглене освен теглене с карта? Трябва да има, ако няма раздел/съоръжение за теглене, тогава може би е активирано само след като KYC е завършен, опитайте да попитате поддръжката, те трябва да дадат повече подробности

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, нов съм в тази група... Бих искал да разбера как да тегля от betflag... след като се регистрирахте и се възползвах от бонуса за добре дошли в казиното, дойде моментът да теглите... преди да продължите, трябва направи минимален депозит с карта... ГОТОВО. Но след това не ми позволява да тегля с тази карта

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, преместих отговора ви под казиното, за което говорите.

Опитахте ли обаче да попитате поддръжката къде е проблема и как можете да изтеглите парите си, ако картата ви не работи? Изпълнихте ли всички условия за бонус?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Да, балансът вече е реален, но постоянно ми казва, че не мога да тегля с картата си, ако първо не направя депозит. Но вече направих няколко депозита с моята карта. Освен това те нямат поддръжка на живо само чрез имейли, на които никога не отговарят

Автоматичен превод:
lollynzo
преди 11 месеца

здрасти

Това е много неудачна комбинация, трябва да кажа. Освен това се притеснявам, че не можем да направим много без активна подкрепа от казиното. По някаква причина обичайният процес не работи.

Кога точно се свързахте с поддръжката за първи път, моля?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини