преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BetdaVirada Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Наистина съжалявам за ситуацията, която имате в това казино. Мислили ли сте да подадете жалба тук до нашия екип, за да могат да се опитат да ви помогнат, може би?
Надявам се, че вътрешността ви ще помогне на други играчи да направят по-добър избор, когато става въпрос за игра в това конкретно казино.
I am really sorry about the situation you are having at this casino. Have you thought about filing a complaint here with our team so they can try to help you out, perhaps?
I hope your insides will help other players make a better choice when it comes to playing at this particular casino.
И ще познаете истината и истината ще ви направи свободни.
Йоан 8:32
След 14 дни чакане на тегленето ми, компанията ми плати.
Поздравления залог за обрата.
And you will know the truth, and the truth will set you free.
John 8:32
After 14 days of waiting for my withdrawal, the company paid me.
Congratulations bet on the turnaround.
E conhecereis a verdade, e a verdade vos libertará.
João 8:32
Depois de 14 dias aguardando meu saque, a empresa me pagou.
Parabéns bet da virada.
Това е страхотна новина. Вашият акаунт беше ли верифициран в това казино или трябваше да преминете през процеса, поради което отне толкова време?
That is some great news. Was your account verified at this casino, or did you have to go through the process, which is why it took this long?
Скъпа Роми, благодаря ти за интереса към темата.
Моят акаунт чакаше потвърждение, въпреки че преди това бях правил тегления. След няколко имейла, изпратени до Bet da Turn, получих потвърждение. Въпреки това, въпреки че сметката беше потвърдена, не получавах печалбите си.
Изпратих имейл до complaints@gaming-curacao.com Отговориха ми и ми помогнаха в рамките на 3 дни и ме помолиха да попълня формуляр и да прикача всички доказателства за тегления и депозити и имейли, изпратени до Bet da Virada. Изпратих имейла до Жалбите на 13/05 с цялата поискана документация и първото нещо, което сутринта на 14/05 тегленето ми беше в акаунта ми.
Надявам се този текст да помогне на други хора.
Прегръдки.
Dear Romi, thank you for your interest in the subject.
My account was pending verification, even though I had previously made withdrawals. After several emails sent to Bet da Turn, I got verification. However, even though the account was verified, I was not receiving my winnings.
I sent an email to complaints@gaming-curacao.com I was answered and assisted within 3 days, and they asked me to fill out a form and attach all proof of withdrawals and deposits and emails sent to Bet da Virada. I sent the email to Complaints on 13/05 with all the requested documentation and first thing in the morning on 14/05 my withdrawal was in my account.
I hope this text helps other people.
Hugs.
Prezada Romi, obrigada pelo interesse no assunto.
A minha conta estava pendente de verificação, mesmo tido saques efetuados anteriormente. Depois de vários e-mails enviados para a Bet da virada, eu consegui a verificação. Porém mesmo a conta verificada, eu não estava recebendo meus ganhos.
Enviei um email para complaints@gaming-curacao.com fui respondida e atendida com 3 dias, e eles me pediram para preencher um formulário e anexar todas as provas dos saques e depósitos e e-mails enviado para a Bet da Virada. Enviei o e-mail para a Complaints dia 13/05 com toda documentação solicitada e logo pela manhã dia 14/05 o meu saque estava na minha conta.
Espero que esse texto ajude outras pessoas.
Abraços.
Благодаря ви много, че описахте своя опит, ние наистина го ценим. Освен това, ако се интересувате, ето връзката , където можете да напишете отзив за това казино.😉
Thank you very much for describing your experience, we really appreciate it. Also, if you are interested, here is the link where you can write a review for this casino.😉
отговорите, които дават в жалбата тук, идват само тези автоматични съобщения за всички теми, винаги един и същи отговор
the answers they give in the complaint here only come those automatic messages for all subjects, the same answer always
as respostas que eles dão no reclame aqui somente vem aquelas mensagens automaticas pra todos os assuntos a mesma resposta sempre
Здравейте, от колко време чакате парите и каква причина ви посочиха? Бих искал да започна, като кажа, че ние даваме на казината 14 дни, за да подредят всичко необходимо и ако не ви платят, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.
Както и да е, верифицирали ли сте се тук или имали ли сте успешни тегления преди или не?
Ще чакам вашия отговор.
Hello, how long have you been waiting for the money please and what reason did they give you? I would like to start by saying that we give casinos 14 days to sort out everything they need and if they don't pay you, then you can contact us and we will try to help you.
Anyway, have you verified here or had successful withdrawals before or not ?
I will wait for your answer.
Добро утро, направих теглене веднъж в началото на годината, след това акаунтът ми беше блокиран, така че успях да го използвам отново и сега, когато направих заявка за теглене, нищо не дойде от 01/07, сега и те не дори не отговарят на чата, те стоят на опашка цял ден. че отговорите в жалбата никога не свършват тук, винаги се записват автоматично... на тази компания й липсва уважение към хората
Good morning, I made a withdrawal once at the beginning of the year, then my account was blocked, so I managed to use it again and now that I made a withdrawal request, nothing has come since 01/07, now and they don't even answer the chat, they stay in a queue all day. that the responses in the complaint never end here are always those automatically recorded... this company lacks respect for people
Bom dia fiz saque uma vez no começo do ano depois minha conta ficou bloqueada aí consegui voltar a usar e agora que fiz pedido de saque não veio nada isso desde o dia 01/07 agora e eles nem atende no chat fica o dia todo numa fila que nunca termina as respostas no reclame aqui são sempre aquelas gravadas automático... falta de respeito com as pessoas essa empresa
Е, изглежда, че казиното все още няма какво да ви каже. Също така бих посочил, че чакате по-малко от два дни, така че не бих бил скептичен. Опитайте се да останете там и, разбира се, ако нищо не се промени, ние ще се опитаме да помогнем. Но за момента със сигурност няма да се притеснявам.
Можеш ли да се справиш?
Well, it looks like the casino probably has nothing to tell you yet. I would also point out that you are waiting less than two days, so I would not be skeptical. Try to hang in there and of course if nothing changes then we will try to help. But for the time being, I certainly wouldn't worry.
Can you handle it?
здравей
Надявам се, че нямате нищо против няколко въпроса. Знаеш ли, въз основа на много малките подробности, които предостави, опасявам се, че няма много какво да се добави.
Нека започнем с основите, моля:
Ще изчакам тези подробности, ако нямате нищо против.
Hello,
I hope you don't mind a few questions. You know, based on the very little details you provided, I fear there is not much to add.
Let's start with the basics, please:
I'll wait for these details if you don't mind.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.