преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betcoin.ag Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Регистрирах се днес на 23-09-2024 под потребител ninoska900 и въведох 5.88 LTC, (400usd), след като парите пристигнаха в акаунта на играта, те деактивираха акаунта ми и не мога да вляза, когато се опитам да вляза получавам съобщение, че акаунтът ми е бил деактивиран и губя всичките си депозирани пари, това казино е измама, не го препоръчвам. Изпратих много имейли, говорих с чата и те не отговарят, когато им кажа, че съм ninoska900. Те спират да отговарят.
I registered today 09-23-2024 under the user ninoska900 and entered 5.88 LTC, (400usd), after the money arrived in the game account, they disabled my account and I can't log in, when I try to log in I get a message that my account was deactivated losing all my deposited money, this casino is a scam, I do not recommend it. I sent many emails, I spoke to the chat and they don't answer when I tell them that I am ninoska900. They stop responding.
me registre hoy 23-09-2024 bajo el usuario ninoska900 y ingrese 5.88 LTC, (400usd), luego que llego el dinero a la cuenta de juego, me desabilitaron mi cuenta y no puedo entrar, cuando intento ingresar me aparece mensaje que mi cuenta fue desactivada perdiendo todo mi dinero ingresado, este casino es una estafa, no lo recomiendo. envie muchos email, hable al chat y no contestan cuando les digo que soy ninoska900. dejan de responder.
Е, странна е ситуацията, че след като сте депозирали сметката ви веднага е била блокирана без обяснение. Това не би ми харесало и щях да бъда също толкова разстроен. Имате ли представа защо би се случило това?
Както и да е, видях, че жалбата ви се разглежда, така че ще изчакаме екипът ни да се свърже с вас и да се опитаме да помогнем, ако можем. Не пропускайте да ни уведомите, ако разберете и нещо ново.
Well, it's a strange situation that after you deposited your account was immediately blocked without explanation. I would not have liked that and I would have been just as upset. Do you have any idea why this would happen?
Anyway, I saw that your complaint is under review, so we'll wait until our team gets to you and try to help if we can. Be sure to let us know if you find out anything new as well.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.