НачалоФорумКазинаBetcoin.ag Casino - обща дискусия

Betcoin.ag Casino - обща дискусия

 от anapaul5023
|
3 334 преглеждания 34 отговора |
|
1 2
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betcoin.ag Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Регистрирах се днес на 23-09-2024 под потребител ninoska900 и въведох 5.88 LTC, (400usd), след като парите пристигнаха в акаунта на играта, те деактивираха акаунта ми и не мога да вляза, когато се опитам да вляза получавам съобщение, че акаунтът ми е бил деактивиран и губя всичките си депозирани пари, това казино е измама, не го препоръчвам. Изпратих много имейли, говорих с чата и те не отговарят, когато им кажа, че съм ninoska900. Те спират да отговарят.


Автоматичен превод:
ninoskagonzalez900

Е, странна е ситуацията, че след като сте депозирали сметката ви веднага е била блокирана без обяснение. Това не би ми харесало и щях да бъда също толкова разстроен. Имате ли представа защо би се случило това?

Както и да е, видях, че жалбата ви се разглежда, така че ще изчакаме екипът ни да се свърже с вас и да се опитаме да помогнем, ако можем. Не пропускайте да ни уведомите, ако разберете и нещо ново.

Автоматичен превод:

защо тези гейове блокират акаунта ми без причина и ме карат да им пиша по пощата? но не му отговарят. как мога да се обадя на техния гей асистент, за да отговори на въпросите ми и да ми върне парите

Автоматичен превод:
GODENKOR

Мога ли да попитам колко време чакате отговора сега?

Бихте ли могли да опишете проблема, който изпитвате там, може би?

Автоматичен превод:

Това крадливо казино също блокира акаунта ми, след като депозирах пари два пъти. Първият път загубих 150 usd, след това депозирах още 140 usd и спечелих. Изтеглих баланса си и бях блокиран и всичките ми пари бяха конфискувани.

Те дори не ви позволяват да изтеглите това, което сте внесли, крадат всичко от вас.


Бъдете много внимателни с това крадливо казино, не го препоръчвам, те ви обвиняват, че използвате дублиращи се акаунти, но не отговарят на вашите имейли, нито ви изпращат никакви доказателства, а casinoguru ги защитава и изтрива лошите оценки, които им оставяте.

Автоматичен превод:
mariaelivargas2024

здравей

казината обикновено конфискуват печалбите при установяване на нарушение на правилата. В такива случаи също не е възможно възстановяване на депозити. Във вашия случай изглежда като проблем с множество акаунти.

Вие обаче не сте съвсем прав, ако кажете, че защитаваме казината; в действителност ние защитаваме справедливостта. Не всеки път играчът е правилен.

Много вероятно сте пренебрегнали, че жалбата ви не може да бъде разгледана поради спортни залагания. Така че не, ние не покриваме казината; ние просто не проучваме спортни залагания. наистина съжалявам


Автоматичен превод:

Залагам в казиното. И те не изпращат доказателство за множеството акаунти, те просто го казват и нищо повече.


Как да се защитя срещу това? Никога не съм използвал няколко акаунта, почти не познавам това казино.

Автоматичен превод:
mariaelivargas2024

здравей

Просто описвах какво разбират колегите ми по време на жалбата 👈. Доколкото мога да преценя, представителят на казиното дори изпрати на колегите ми доказателствата. Е, няма много работа, предполагам. Искам да кажа, видя ли тази част, моля?

„Казиното се свърза с нас извън темата за оплакване и предостави доказателство, че играчът е отворил няколко акаунта в казиното. Жалбата беше затворена и отхвърлена, тъй като смятаме, че играчът умишлено е нарушил правилата на казиното и не можахме да предоставим допълнителна помощ."

Може би сте се свързали с обществен Wi-Fi или някой от най-близките ви приятели или семейство играе в същото казино?

Автоматичен превод:

Проблемът е, че НИКОЙ не отговаря на имейлите ми, казвайки, че този друг потребител „xxxx" принадлежи на вас, това е, което исках повече от 2 седмици, и те действат без да знаят.


Ако уж съм използвал няколко акаунта, както се казва, защо не казват името на тези акаунти, толкова ли е трудно да се каже? Защо го крият, накрая само ми отговарят,


НИЕ ОТКРАДНАХМЕ ВАШИТЕ ПАРИ, ЗАЩОТО ИЗПОЛЗВАХТЕ МНОГО СМЕТКИ. И аз отговарям, кажете ми кои са мулти-сметките, защото никога не съм имал друга сметка в тази къща за залагания


и никой не отговаря, което означава, че трябва да се придържам към този отговор, без да знам кои други акаунти съм използвал.


Никога не съм играл в тази къща и никога не се свързвам с wifi, акаунтът ми издържа 3 дни, докато го затворят, странното е, че депозирах 1 ден в събота и всичко беше нормално, след това депозирах във вторник и тогава спечелих, те отиват и ме блокират


Слава богу, че не продължих да депозирам повече пари, иначе щяха да продължат да ме крадат. Гневът и безпомощността, които дава, е, че играех и депозирах в къща, която никога нямаше да ми плати нищо, и те откраднаха всичките ми пари, общо депозирах около 400 usd


И все още чакам името на другите акаунти, дано ги имам, защото започвам дело срещу тази къща за залагания, защото съм сигурен, че никога досега не съм се регистрирал тук.

Автоматичен превод:
mariaelivargas2024

Съжалявам, че трябва да преживееш това.

Ако мога да бъда честен с вас, не мисля, че другото име на акаунта ще ви помогне да промените нещата. След като казиното вземе решение, те обикновено не чувстват необходимост да обясняват подробностите на играчите, които в техните очи са нарушили правилата. Тъжно, но факт. 🙁

Също така, сигурни ли сте, че искате да финансирате дело за $498?

Моля, информирайте се какво е необходимо, за да започнете първо процеса и колко време отнема да стигнете до някъде. Бих казал, че никога не сте опитвали нещо подобно, така ли е?


Автоматичен превод:

Разбира се, трябва да знам имената на другите акаунти, за да мога да създам видео в YouTube със сина ми, който има много последователи, и да проследя пълното забавление в тази къща за залагания.


И ще продължа делото, дори и да похарча 1000 USD, не искам други хора да минат през същото като мен и ако зависи от мен, трябва да затворят това казино, пълно с крадци.


Сега не разбирам защо изтривате моето мнение, което съм публикувал в този сайт, прикривате ли тези незаконни действия?

Освен това се регистрирах на този сайт поради препоръката на тази страница и виждам, че те покриват всичко, дори цензурират оплакванията, които оставям, а оплакването ми е истинско и вие го знаете, но въпреки това го цензурирате и изтривате прегледа ми през цялото време.



Моля, можете ли да ми кажете защо рекламират тази страница и изтриват рецензиите, които оставям?

Автоматичен превод:
mariaelivargas2024

добре,

Това е един от начините да го кажем. Така че всъщност казвате, че въпреки другите акаунти, принадлежащи на някой друг, вие искате да споделите техните подробности публично, за да постигнете нещо. Освен GDPR, това е добра причина да не ви даваме подробности. Бихте ли помислили, моля?

Вярвам, че сте напълно убедени, че казиното е виновно. Съжалявам, че не обърнахте внимание на моите въпроси или съвети. Като се има предвид естеството на вашия подход, убеден съм, че по-късно ще дойде времето да разберете значението на думите ми.

Във всеки случай, тъй като жалбата беше затворена като неоснователна и доказа, че имате повече от един акаунт, което е против правилата, има смисъл да не публикувате прегледа си, което е само начин да обвините казиното в измама и кражба на пари. Според жалбата вие сте нарушили правилата и анулирането на печалбите ви е очакван отговор на това. Вече казах на казиното, че няма причина да възстановява нищо на играчите при такива обстоятелства.

Казано много просто, въз основа на жалбата: вие сте направили грешката, а не казиното.

Моля, помислете за ситуацията; не действайте прибързано.



Edited
Автоматичен превод:

Не съм направил никакви грешки, вече казах хиляди пъти, че НЯМАМ ДРУГ АКАУНТ НИТО КОГАТО СЪМ СЕ РЕГИСТРИРАЛ С ДРУГИ АКАУНТИ В СПОМЕНАТОТО КАЗИНО, разбирате ли това?


И ако според теб е било както се казва, защо не ми пратят имената на другите акаунти, които съм ползвал? Защо не го направят?

явно защото си измислят всичко това.


и вие защитавате тази измама, в допълнение към конфискуването на печалбите ми, вие също крадете парите, които депозирах, които бяха около 400 USD, крадете както моите приходи, така и парите, които въведох.


Очевидно casinoguru вече не заслужава доверие, те изтриха прегледа, който въведох срещу betcoin.ag, за да защитят добрите си оценки и по този начин много повече потребители като мен ще попаднат на тази измама.


Надявам се, че вие ​​и те печелите много пари от тези измами.

Автоматичен превод:

Регистрирах се днес на 23-09-2024 под потребител ninoska900 и въведох 5.88 LTC, (400usd), след като парите пристигнаха в акаунта на играта, те деактивираха акаунта ми и не мога да вляза, когато се опитам да вляза получавам съобщение, че акаунтът ми е бил деактивиран и губя всичките си депозирани пари, това казино е измама, не го препоръчвам. Изпратих много имейли, говорих с чата и те не отговарят, когато им кажа, че съм ninoska900. Те спират да отговарят.


Автоматичен превод:

На мен ми се случи абсолютно същото като на теб, откраднаха ми всичките пари от тази къща за залагания, виждам, че не съм единственият засегнат.


Но casinoguru одобрява тези кражби и продължава да препоръчва betcoin.ag като надежден сайт.

Със сигурност получават пари от тях. Не се съмнявам в това.

Автоматичен превод:

Не съм направил никакви грешки, вече казах хиляди пъти, че НЯМАМ ДРУГ АКАУНТ НИТО КОГАТО СЪМ СЕ РЕГИСТРИРАЛ С ДРУГИ АКАУНТИ В СПОМЕНАТОТО КАЗИНО, разбирате ли това?


И ако според теб е било както се казва, защо не ми пратят имената на другите акаунти, които съм ползвал? Защо не го направят?

явно защото си измислят всичко това.


и вие защитавате тази измама, в допълнение към конфискуването на печалбите ми, вие също крадете парите, които депозирах, които бяха около 400 USD, крадете както моите приходи, така и парите, които въведох.


Очевидно casinoguru вече не заслужава доверие, те изтриха прегледа, който въведох срещу betcoin.ag, за да защитят добрите си оценки и по този начин много повече потребители като мен ще попаднат на тази измама.


Надявам се, че вие ​​и те печелите много пари от тези измами.

Автоматичен превод:

Мога да го разбера. Разбирам също, че оплакването е доказано по друг начин. съжалявам Опитвах се да ти помогна да преодолееш това.


Остани добре.

Автоматичен превод:

На мен ми се случи абсолютно същото като на теб, откраднаха ми всичките пари от тази къща за залагания, виждам, че не съм единственият засегнат.


Но casinoguru одобрява тези кражби и продължава да препоръчва betcoin.ag като надежден сайт.

Със сигурност получават пари от тях. Не се съмнявам в това.

Автоматичен превод:

Уважаеми потребители, ако не можете да приемете, че оплакването ви е неоснователно, имам някакво разбиране за това, но подобни обвинения няма да бъдат толерирани.

Съжалявам, че не можахме да ви помогнем, но гневът ви е несправедлив. Честно казано, това не е нищо повече от глупаво отмъщение; не виждаш ли това Казината наистина не трябва да „крадат" няколко долара от играчите. ако едно казино иска да си осигури несправедлива печалба, механизмът е съвсем различен. Моля, първо помислете.

Автоматичен превод:

Иска ми се да мога да дам на този сайт нула звезди. Това си е чиста измама.


Направих първия си депозит от $100 на 17 март 2025 г., играх и спечелих $300. Когато обаче се опитах да се оттегля, молбата ми беше отхвърлена. Няколко часа по-късно проверих акаунта си и балансът ми внезапно беше $0. Излязох и се опитах да вляза отново, но получих съобщение "грешка в сървъра".


Когато се свързах с поддръжката на клиенти, те ми казаха да изпратя имейл за проблеми с влизането. Все още не съм получил отговор.


Днес се опитах да вляза отново и сега пише „Този ​​акаунт е деактивиран". Свързах се с поддръжката на клиенти преди повече от 6 часа, но все още нямам отговор.


Що се отнася до залога, който направих, бях на мача Padova срещу US Pergolettese, залагайки на над 2,5 гола в последните минути, когато резултатът беше 1-1. Падуа, борейки се за автоматично повишение, не можеше да си позволи да загуби нито една точка, особено с победата на претендентите за титлата Виченца. Очаквах да атакуват тотално за втория гол. В крайна сметка те спечелиха с 2-1 далеч от дома, а с Перголетез падна до 10 човека, това се почувства като солиден залог.


След като им изпратих имейл, че акаунтът ми е заключен, получих отговор, който нямаше абсолютно никакъв смисъл и беше невероятно непрофесионален. Ето отговора:

Поддръжка на Betcoin:


Моля, избройте всички сайтове, на които сте направили този залог. Ако не сте честни, това би изглеждало много лошо за вас.


Сряда, 19.03.2025 г., 22:30 ч

Вие:

Здравейте, какво имате предвид с този въпрос?

Сряда, 19.03.2025 г., 22:33 ч


Поддръжка на Betcoin:

Залагате на този пазар в много сайтове. Продължете и ги избройте всички тук.

Сряда, 19.03.2025 г., 22:46 ч

Вие

Betcoin

Сряда, 19.03.2025 г., 22:48 ч

Поддръжка на Betcoin:

Ще ви отговорим в рамките на 60 дни с резултата от вашето разследване за уреждане на мачове и измами. Ако установим, че сте лъгали, ще бъде очевидно, че сте го правили, за да прикриете злоупотребата си и всички средства ще бъдат задържани. Няма нужда да се свързвате с нас отново през този 60-дневен период, освен ако не решите да бъдете честни с нас.


Ако искате да изпитате същото чувство на неудовлетвореност и разочарование, продължете и депозирайте пари в този сайт за измама. Но направете си услуга и стойте настрана!


Дата на преживяване: 19 март 2025 г

Автоматичен превод:
salaz

Това изобщо не ми звучи добре.

Защо те обвиняват в нещо подобно?

За съжаление, нашият екип за оплаквания не разрешава проблеми, свързани със спортните залагания, тъй като нямаме отдели, занимаващи се с това, но може би една от тези страни може да помогне:

https://www.safebettingsites.com/complaints/

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Може би дори се опитайте да се свържете със самия Кюрасао (GCB) .

Със сигурност ни информирайте за тази ситуация, когато има нещо ново.

Автоматичен превод:

Депозирах 400 USDT преди няколко дни и сега акаунтът ми е деактивиран. Тяхната поддръжка никога не отговаря на съобщенията ми. Каква измама, който и да чете това, просто не повтаря грешката ми и стои настрана.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини