ФорумКазинаBetChain Casino - обща дискусия

BetChain Casino - обща дискусия

преди 2 години от Eli1234
|
6140 преглеждания 22 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BetChain Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Хора, които спечелих до 3000 евро в това казино, но те не потвърдиха сметката ми, поколебаха се, докато заложих цялата печалба, дръжте ръцете си далеч от това казино, качих необходимите документи, винаги са измисляли нещо ново и когато описах цялата работа в чата ми блокираха акаунта, не бих препоръчал казиното на никого

Автоматичен превод:
Eli1234
преди 2 години

Здравейте, жалко е, че заложихте печалбите си. 🙁

Този има много добра репутация, затова ми е трудно да повярвам, че са удължили KYC нарочно. Искате ли да споделите повече подробности, моля?

Автоматичен превод:
Eli1234
преди 2 години

Защо мислите, че не са потвърдили акаунта ви? Предоставихте ли всичко, което поискаха?

Автоматичен превод:
Публикация на zulks19811 е изтрит
преди 1 година

НЕВЕРОЯТНО!!

Опитвам се да се свържа с някого от ДНИ насам и НИЩО не се случва!!!


Как едно измамно казино може да има добър рейтинг?


НЕ ИЗПЛАЩАЙТЕ И НЕ СЕ РЕГИСТРИРАЙТЕ!!!

Автоматичен превод:
Fabi84
преди 1 година

Съжалявам, че го казвам, но липсата на чат на живо не означава, че казиното е измама. Сигурно е трудно, но се опитайте да останете спокойни и търпеливи. По време на процеса на проверка сътрудничеството обикновено е най-лесният начин. Така че се надявам скоро да се свържат с вас.

Позволете ми да споделя тук нашата гледна точка:

„Ако вашият акаунт е бил успешно потвърден, историята на игрите ви е проверена, тегленето ви е одобрено от казиното и все още не сте получили печалбите си до 14 дни след заявката за теглене, ние ще се намесим и ще направим всичко възможно, за да ви помогнем."



Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Радка това са глупости 😉


Ако има изплащане, за всичко ще са необходими 14 дни.

MAX 48 часа 'с veri е посочено там....


Чаках МНОГО отдавна!


Опитайте се да се свържете с някого там ^^ Всичко е невъзможно, защото НИКОЙ не отговори нито веднъж

Имам предвид какъв вид подкрепа е това?


Това НЕ е ПОДДРЪЖКА, но аз наричам поддръжка по друг начин😉


Ps: Можете да работите заедно само ако някой отговори!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Fabi84
преди 1 година

Мисля, че трябва да прочетете поста ми отново. 🙂

След това проверете оплакването си - видяхте ли таймера, настроен на 12 дни? Съжалявам, трябва да изчакате, както обясних.


Но съм съгласен с PS!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Добре, Радка, но вече мога да ти кажа, че не отговарят😉


Не тук, LCB без отговор, ASK без отговор и т.н.


Ps: Изпратих случая, след като чаках дни, т.е. таймерът трябва да се върне няколко дни назад...


Защо да чакате 12 дни, когато всичко се случи много по-рано?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Радка Отказвам се цялото ми става лошо!


Вие сте толкова късметлии и всички са доволни, а след това сте измамени.

Наистина не става по-трудно, но да се занимавам с това по-нататък просто ми прилошава.


Дано някой ден кармата я удари!


Благодаря ви все пак, трябва да се справя с това сега, когато мога да обясня на жена ми, децата и т.н., че парите няма да ми бъдат платени.


За мен темата е затворена и моля да ми пуснете оценката

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Fabi84
преди 1 година

Хайде, не се отказвай толкова лесно. Когато някое казино се опитва да задържи пари от мен, аз ги безпокоя колкото е възможно повече 😆 без значение каква е сумата, не давайте лесни пари на казината. За справка, имаше едно казино, на което отне повече от 3 месеца, за да ми плати, само за да знаете, че може да отнеме много време, докато нещо бъде решено.

Виждам, че това казино лъжливо обвини играч в създаване на множество акаунти и те анулираха баланса му, имат история на отправяне на фалшиви обвинения за анулиране на баланси. Ако не сте играли с бонус средства, те наистина нямат извинение да задържат средствата ви, също така се споменава в прегледа на гуруто, че те забраняват определени модели на залагане, твърде много знаци, най-малкото схематични, но не давайте нагоре, борете се с тях колкото е възможно повече, те ще бъдат щастливи, ако се откажете толкова лесно от средствата си

Автоматичен превод:
преди 1 година

Радка май друго няма да стане, днес няма отговор 🙁

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добре, Радка, но вече мога да ти кажа, че не отговарят😉


Не тук, LCB без отговор, ASK без отговор и т.н.


Ps: Изпратих случая, след като чаках дни, т.е. таймерът трябва да се върне няколко дни назад...


Защо да чакате 12 дни, когато всичко се случи много по-рано?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте.

Хм, виждам, че вече си се опитал да си намериш помощ. Какво да кажа, съжалявам, че свърши толкова зле.

На въпроса ви проверих публикацията ви в темата за жалби и съм сигурен, че сте забравили да споменете някоя дата. Дори аз нямам представа кога започна всичко. Екипът просто нямаше шанс да настрои обичайния таймер.

Ако все още се интересувате, актуализирайте правилно жалбата, моля.


Автоматичен превод:
Fabi84
преди 1 година

Аз също мисля, че трябва да се борите малко.

Бих препоръчал също да обясните кога е започнало всичко, поне тук във форума. Ще актуализирам жалбата вместо вас. Продължавай да риташ!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Как започна всичко е просто😉


Депозира €30 и имаше 2 изключително добри попадения

1008€ и един с 448€


Оттогава нямаше повече поддръжка или нещо друго...


Те сега се опитват да стигнат до някого от всички страни без шанс. LCB, ASK, Casinoguru и Casinomeister са опитали.


Мислете, че казиното е мъртво и вече нищо няма да се случи там

Автоматичен превод:
преди 1 година

@ Radka лека-полека започва да става, че знаеш какво става 😉


Следващият е тук и не получава парите си. Няма да публикувам връзката към състезанието тук...


Абсолютно същото като мен


НАДЯВАМ СЕ това измамно казино незабавно да бъде включено в черния списък или поне да бъде изпратено предупреждение до всички!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Радка съпортът на живо е онлайн само за да помогне, защото никой не иска...

Казват, че отделът по риска ще бъде там утре и както винаги няма времева линия.

Автоматичен превод:
преди 1 година

При вашия преглед виждам, че приемат играчи от Австралия, но не са лицензирани в Австралия. Безопасно ли е да се играе? Имам нормален опит с казино със същото описание.

Кога е създадено казиното? Имате ли бонуси без депозит, за да опитате Betchain?





Автоматичен превод:
преди 1 година

@ Radka лека-полека започва да става, че знаеш какво става 😉


Следващият е тук и не получава парите си. Няма да публикувам връзката към състезанието тук...


Абсолютно същото като мен


НАДЯВАМ СЕ това измамно казино незабавно да бъде включено в черния списък или поне да бъде изпратено предупреждение до всички!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Разбирам мнението ви, но има и друга гледна точка: никой тук няма да актуализира рейтинга на казиното, докато играчите не започнат да подават жалби, доказващи несправедливостта на казиното. 🙁

Опитайте се да мислите за това по този начин. 🙏

Така че благодаря, че постъпихте правилно.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини