преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betcake Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, откъде знаете, че това казино е затворено, получихте ли някаква информация от самото казино?
Според това, което пишеш имаш пари, надявам се не много.
Мислите ли, че ако е така, ще подадете жалба и ще се опитате да разрешите проблема с наша помощ?
Hello, how do you know that this casino has closed, did you get any information from the casino itself?
According to what you write there you have money, I hope not much.
Do you think if it is like this you will file a complaint and try to solve it with our help?
Пробвах и не мога да стигна до страницата. Затова го продадох на нашия екип за данни, за да го накарат да го разгледат и евентуално да го поправят в нашия преглед, когато намерят същото.
Колкото до оплакването, замисляли ли сте се? 🙂
I tried it and I can't get to the page either. So I sold it to our data team to have them look at it and possibly fix it in our review when they find the same thing.
As for the complaint, have you thought about it? 🙂
Хей, аз също играя в Betcake и получих имейл от тях – те се преместиха в betcake.net. Току-що влязох и всичко работи добре.
Hey, I also play on Betcake and got an email from them – they’ve moved to betcake.net. Just logged in, and everything’s working fine.
Ти си перфектен.....Много ти благодаря аржентински приятел
You are perfect.....Thank you very much Argentinian friend
Така че мисля, че това е решено. Радвам се, че ме уведомихте и съм сигурен, че други играчи са се възползвали от тази информация. Мисля, че имейл като този трябва винаги да се изпраща до играчи, които са създали акаунти тук, за да се предотвратят неприятни ситуации за казиното. 🙂
So I think that's settled. I'm glad you let me know and I'm sure other players took advantage of this information. I think an email like this should always go out to players who have created accounts here to prevent unpleasant situations for the casino. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.