преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Бет365 казино - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте,
Мисля, че това е същият проблем, който може да имате в iBet.com.
Моля, проверете моя отговор:
https://casino.guru/forum/casinos/ibet-com-casino---general-discussion#post-19325
Чувствайте се свободни да ми отговорите на правилната тема за казиното. 🙂
Hello,
I think this is the very same problem as you may have in iBet.com.
Please check my reply:
https://casino.guru/forum/casinos/ibet-com-casino---general-discussion#post-19325
Feel free to answer me to the correct casino thread. 🙂
Hello, I want to ask if there is anyone in the know...For 4 months I was admitted to the site "Bet365" and I have a loss of about BGN 60,000. I have already been rejected from there, due to my ban in the NRA. But why was I admitted, despite my forgetfulness? Can I get my money back and how?
I am asking for serious answers, the amount is not small! Thank you!
Здравейте, искам да попитам, дали има някой запознат…В продължение на 4 месеца бях допускана до сайта "Bet365" и съм със загуба около 60 000лв. Вече съм отхвърлена от там, поради забраната си в НАП. Но защо бях допусната, въпреки забравата си? Мога ли да си върне парите обратно и как?
Моля за сериозни отговори, сумата не е малка! Благодаря ви!
Здравейте,
Първо, бих искал да разбера къде сте играли, можете ли да посочите казиното? Един от тези ли е?
Мисля, че като цяло, ако сте играли в казино без местен лиценз, най-вероятно казиното не проверява НАП. Така ви беше позволено да играете.
И така, можете ли да посочите времевата линия? Кога се регистрирахте в НАП, кога се регистрирахте в казиното (кое) и т.н.
Това би било полезно.
Благодаря ви предварително.
Hello,
First, I'd like to find out where you played, can you name the casino? Is it one of these?
I think in general, if you played in a casino without a local license, most likely the casino does not check NRA. Thus, you were allowed to play.
So, can you specify the timeline? When did you register in NRA, when did you register in the casino (which one), and so on?
That would be helpful.
Thank you in advance.
It's the fifth logo! I guess they have a license for Bulgaria, as long as it can be played here. For NRA..almost 2 months after I imposed the ban I started playing there! Which is long enough for me to be introduced as a sensitive person. Checks the NRA, but the NRA was registered on the site after 3 months and - 60k.
Петото лого е! Предполагам имат лиценз за България, щом може да се играе тук . За НАП..почти 2 месеца след, като си наложих забраната започнах да играя там! Което е пре достатъчно време, да бъда въведена, като чувствително лице. Проверява НАП, но НАП бе регистриран в сайта след 3 месеца и - 60к.
Здравейте, виждам, че казиното има и български лиценз.
Мога ли да ти задам един въпрос. Вашият случай свързан ли е със спортни залагания?
Hi, I see that the casino also has a Bulgarian license.
Can I ask you one question. Is your case related to sports betting ?
Разбирам. В такъв случай препоръчвам да подадете жалба и ще видим какво ще каже нашият екип. Просто щракнете тук:https://casino.guru/complaints/all
Не гарантирам, че ще има успех, но можете да опитате. влизаш ли
I understand. In that case, I would recommend filing a complaint and we'll see what our team has to say. Just click here: https://casino.guru/complaints/all
I don't guarantee that it will be successful, but you can try. Are you in?
Подадох жалба в IRGC на 5 ноември. Няколко въпроса за целия този процес с bet365?
Защо ми беше позволено да отворя сметката, да бъда потвърден, да мога да депозирам с две дебитни карти, да платя близо до мен няколко пъти, да правя мулти залагания и когато отговорно реша да изтегля 500 2 часа по-късно, акаунтът ми е заключен?
Ти каза: виждаш ли къде човекът ми каза, че ще направят еднократно изключение и ще ме осребрят на карта 2340 за $500, нали?
Ти каза:
виждате ли къде човекът ми каза, че ще направят еднократно изключение и ще ме осребрят на карта 2340 за $500, нали? Това беше на 22 октомври, когато поисках теглене и ми беше обещано, че ще ми го изпратят. Два часа по-късно акаунтът ми е заключен и трябва да изпратя 10 различни документа и да се обадя по телефона с тях. Нагърбил съм се за тях и вече повече от месец не съм стигнал никъде с тях. Прочетох онлайн, че това е типична процедура на bet365 за забавяне на плащания, за да не изплащат на клиентите си и/или да не зачитат никого. Бях хоспитализиран миналата събота вечер поради разпространение на рака в далака ми. В случай, че не знаете, имам рак на гърдата в стадий 4 и ми казаха, че ми остават от 1 седмица до 3 месеца живот. На този етап не съм сигурен как ще мога да дам парите си на децата си, след като почина? Това не е значителна сума пари, но на този етап става въпрос за принципа. Честно казано, на този сайт не трябва да бъде позволено да работи в Айова или където и да е по начина, по който се отнесоха с мен. Това е буквално последното нещо, което искам да правя, докато преминавам през това, през което преминавам. Поисках ги да затворят акаунта ми няколко пъти, но те не го направиха, и исках останалите ми средства да бъдат депозирани обратно в карта, завършваща на 2340, която показах, че съм собственик на акаунта.
I lodged a complaint with the IRGC on November 5th. Couple questions about this whole process with bet365?
Why was I allowed to open the account, be verified, able to deposit using two debit cards, pay near me a couple times, place multi bets and when I responsibly decide to cashout 500 2 hours later my account is locked out?
You said: you do see where the person told me they were going make a one time exception and cash me out on card 2340 for $500 right?
You said:
you do see where the person told me they were going to make a one time exception and cash me out on card 2340 for $500 right? This was on October 22nd when I requested the cashout and was promised they would send that to me. Two hours later, my account is locked out and I have to send in 10 different documents and have a phone call with them. I have bent over backwards for them and haven't got anywhere with them for over a month now. I read online that this is a typical procedure of bet365 to delay payments, not to pay out their customers, and or have no regard for anyone. I was hospitalized last Saturday night due to cancer spreading into my spleen. In case you didn't know, I have stage 4 breast cancer and was told I have 1 week to 3 months to live. At this point, I'm not sure how I would be able to get my money to my kids once I pass away? It's not a substantial amount of money, but at this point its about the principle. Honestly, this site shouldn't be allowed to operate in Iowa or anywhere by the way they have treated me. This is literally the last thing I want to be doing while going through what I'm going through. I have requested them close my account multiple times which they will not and wanted the rest of my funds to be deposited back into a card ending in 2340 which I showed ownership of the account.
Здравейте, съжалявам за ситуацията, в която се намирате. Казиното каза ли ви някаква причина, поради която са заключили акаунта ви?
Що се отнася до проверката, има ли документи, които не сте успели да проверите? Тъй като мина месец, бих препоръчал да подадете жалба при нас, но тъй като вече имах възможност да видя, че сте го направили на друго място. Бихте ли ни информирали как върви това?
Освен това, аз също много съжалявам за това, което се случва в живота ви и бих искал да бъда оптимист, но знам, че е трудно в този случай. Надявам се, че ще можете да разрешите поне това, което се случва в момента. Желая ти късмет.
Hi, I'm sorry for the situation you're in. Did the casino tell you any reason why they locked your account ?
As far as verification is concerned, are there any documents that you have not been able to verify? Since it's been a month, I would recommend filing a complaint with us, but as I've already had the opportunity to see you did it somewhere else. Could you update us on how this is going ?
Besides, I am also very sorry about what is happening in your life and I would like to be optimistic but I know it is difficult in this case. I hope that you will be able to resolve at least what is going on at the moment. I wish you the best of luck.
Bet365 закрива игрална сметка без причина, с арогантност и абсурдна злоупотреба с власт.
Bet365 closes a gaming account without any reason, with arrogance and an absurd abuse of power.
Bet365 chiude un conto gioco senza alcuna motivazione, con un arroganza e un abuso di potere assurdo.
Моля, как се прояви такова абсурдно злоупотреба с власт?
Освен това, мога ли да знам какво беше последното нещо, за което говорихте с казиното?
Опитвам се да разбера фона или контекста.🤔
How was such an absurd abuse of power manifested, please?
Additionally, may I know what was the last thing you spoke about with the casino?
I'm trying to figure out the background or context.🤔
Има нови правила от Комисията по хазарта относно 30-дневните нетни депозити. Потърпете ме, тъй като ще стане малко сложно. Например, простата версия е 1-во число от месеца, в което депозирате £50 (месечен лимит £500) и на същия ден изтегляте £1000. На 30-то число от месеца депозирате £450 и губите всичко, но вашите нетни депозити са +£500. Сега на 1-во число на следващия месец имате право да депозирате само £50 за останалата част от месеца, тъй като 30-дневните нетни депозити вече са изтекли. Това се случи с мен и Bet365 решиха, че имам проблем с хазарта и закриха акаунта ми за постоянно след 14 години. Някой да има проблеми с тези 30-дневни подвижни нетни депозити?. Това не насърчава ли хората да оставят пари в сметката си или да правят по-големи депозити, преди да изтече времето.
There are new rules from the Gambling Commission about 30 day net deposits. Bear with me as it it get a bit complicated. eg,Simple version is 1st of month you deposit £50 (Monthly limit £500) and on same day you withdraw £1000. On 30th of month you deposit £450 and lose it all but your net deposits are +£500. Now on 1st of next month you are only allowed to deposit £50 for the rest of the month because the 30 day rolling net deposits has now expired. This has happened to me and Bet365 have decided I have a problem gambling and shut my account permanently after 14 years. Anybody having issues with this 30 day rolling net deposits?. Is this not encouraging people to leave money in their account or place bigger deposits before time runs out.
Това е доста интересно.
Въз основа на сумите, които споменахте, бих бил много внимателен да ги използвам като знак за проблем с хазарта. Искам да кажа, че бих очаквал много по-ярки транзакции поне, ако ме разбирате.
Мислите ли, че можете да споделите официалното извлечение от казиното, което сте получили преди закриването на сметката?
Може би в това имаше нещо повече. 🤔🤷♂️
Е, да видим дали другите са запознати с новото му правило за нетен депозит.
This is pretty interesting.
Based on the sums you mentioned, I would be very careful to use these as a sign of problem gambling. I mean, I would expect much more vivid transactions at least, if you catch my meaning.
Do you think you can share the official casino statement you got before the account was closed?
Perhaps there was something more to it. 🤔🤷♂️
Well, let's see whether others are familiar with his new net deposit rule.
За съжаление нямам достъп до никакви изявления, направени от тях, а останалата част от разговора беше извършена по телефона. Опитах се просто да опростя транзакциите като теория, тъй като над 30-дневни непрекъснати нетни депозити може да се усложни, ако правите редовни тегления и депозити. 1 ден може да имате голяма печалба от нетни депозити и на следващия ден сте надхвърлили месечния си лимит и след това няколко дни по-късно може да сте много напред отново и на следващия ден отново над лимита. Сега един месец не е месец, това е период от 30 дни, така че е лесно да загубите представа за датите, въпреки че знаете колко сте изтеглили и депозирали, но за тях те просто виждат червен флаг, когато достигнете лимита си за депозит.
Unfortunately I can not access any statements made by them and the rest of the conversation was done over the phone. I tried just to simplify the transactions as a theory because over a 30 day rolling net deposits it can get complicated if you are making regular withdrawals and deposits. 1 day you could be way in profit on net deposits and the next day you are over your monthly limit and then a couple of days later you could be way in front again and the next day over the limit again. Now a month is not a month it is a 30 day rolling period so it is easy to lose track of dates even though you know how much you have withdrawn and deposited but to them they just see a red flag when you reach your deposit limits.
Със сигурност разбирам смисъла на това, което описвате тук. Наистина бих искал да видя какво мислят и другите играчи за това.🤔
I surely get the point of what you describe here. I really would like to see what other players think of that as well.🤔
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.