ФорумКазинаBet24Star Casino - обща дискусия

Bet24Star Casino - обща дискусия

преди 1 година от Mixer
|
1309 преглеждания 4 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Bet24Star Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

На 31 май 2023 г. акаунтът ми беше спрян. Имах 1 чакащо теглене на около 800/900 EUR (заявено на 20 май) и друго около 200/300 EUR в баланса ми. Точно след спирането получих този имейл от support@bet24star.com:


"Здравейте,


Вашият акаунт е спрян от отдела за измами, тъй като има някои подозрения, които трябва да бъдат проверени.


Ще се свържем с вас отново, след като получим окончателния отговор.


За разбирането,


Bet24star"


Беше 31.05 и досега не съм получил този "окончателен отговор", въпреки че им пращах много имейли.


Преди да бъда спрян, аз правех всичко според правилата и условията на това казино. 100% съм сигурен в това, защото по време на игра и преди да направя всеки депозит и да получа всеки бонус, винаги съм бил в контакт с казино консултант в чата и съм искал всичко като максимален залог на завъртане, изисквания за залагане и изключени слотове.


От нищото на 13.07 бях информиран от техния финансов отдел (finance@bet24star.com), че "според условията и правилата имате право да получите плащане от 100 евро."


Изпращам по-долу екранни снимки на цялата си кореспонденция с тях.



filefilefilefilefile

Автоматичен превод:
Mixer
преди 1 година

Има много неща, които трябва да изясним от казиното, бих казал. Започвайки с резултата от тази проверка, извършена от отдела за измами, и завършвайки с обяснението относно плащането от 100 евро. 🤔

За щастие дойдохте тук и вече се възползвахте от безплатната функция за оплакване, която предлагаме на играчи в нужда. Надяваме се, че чрез тази функция цялата ситуация скоро ще бъде изяснена.

За целта, моля, актуализирайте жалбата, използвайте тази връзка, за да започнете с това.

Благодаря ти!



Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодарен съм за желанието ви да помогнете. Жалбата ми е актуализирана.

За разбирането!

Автоматичен превод:
Mixer
преди 1 година

Моля. Бихте ли могли също да ни информирате във форума, ако научите нещо ново от казиното? Мисля, че ние и другите играчи ще го оценим, тъй като това е пряко изживяване на играча. В много случаи това може да бъде полезно, ако някой решава дали да депозира парите си в определено казино.

Надявам се скоро вашият случай да бъде решен. Късмет. 🤞😉

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини