преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Bet24Star Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
На 31 май 2023 г. акаунтът ми беше спрян. Имах 1 чакащо теглене на около 800/900 EUR (заявено на 20 май) и друго около 200/300 EUR в баланса ми. Точно след спирането получих този имейл от support@bet24star.com:
"Здравейте,
Вашият акаунт е спрян от отдела за измами, тъй като има някои подозрения, които трябва да бъдат проверени.
Ще се свържем с вас отново, след като получим окончателния отговор.
За разбирането,
Bet24star"
Беше 31.05 и досега не съм получил този "окончателен отговор", въпреки че им пращах много имейли.
Преди да бъда спрян, аз правех всичко според правилата и условията на това казино. 100% съм сигурен в това, защото по време на игра и преди да направя всеки депозит и да получа всеки бонус, винаги съм бил в контакт с казино консултант в чата и съм искал всичко като максимален залог на завъртане, изисквания за залагане и изключени слотове.
От нищото на 13.07 бях информиран от техния финансов отдел (finance@bet24star.com), че "според условията и правилата имате право да получите плащане от 100 евро."
Изпращам по-долу екранни снимки на цялата си кореспонденция с тях.
On May 31st 2023, my account got suspended. I have had there 1 pending withdrawal on around 800/900 EUR (requested on May 20th) and another around 200/300 EUR in my balance. Just after suspension I have received this e-mail from support@bet24star.com:
"Hello,
Your account has been suspended from the Fraud department, as there has been some suspicions that need to be checked.
We will contact you again once we have the final answer.
Regards,
Bet24star"
It was 31.05 and I have not received this "final answer" until now despite I have been sending many e-mails to them.
Before being suspended I have been doing everything according to the terms and conditions of this casino. I am 100% sure about it because during play and before making every deposit and getting every bonus I have always been in touch with casino consultant on the chat and I have been asking for everything like maximum bet per spin, wagering requirements and excluded slots.
Out of nowhere on 13.07 I was informed by their financial department (finance@bet24star.com) that "according to the terms and conditions, you are eligible to receive a 100 EUR payment."
I'm sending below screenshots of my all correspondence with them.
Има много неща, които трябва да изясним от казиното, бих казал. Започвайки с резултата от тази проверка, извършена от отдела за измами, и завършвайки с обяснението относно плащането от 100 евро. 🤔
За щастие дойдохте тук и вече се възползвахте от безплатната функция за оплакване, която предлагаме на играчи в нужда. Надяваме се, че чрез тази функция цялата ситуация скоро ще бъде изяснена.
За целта, моля, актуализирайте жалбата, използвайте тази връзка, за да започнете с това.
Благодаря ти!
There are many things we need to clarify from the casino, I'd say. Starting with the result of this inspection handled by the fraud department and ending with the explanation concerning the 100 EUR payment. 🤔
Luckily, you came here and already took advantage of the free complaint feature we offer to players in need. Hopefully, through this feature, the whole situation will be cleared out soon.
For that, please update the complaint, use this link to start with that.
Thank you!
Моля. Бихте ли могли също да ни информирате във форума, ако научите нещо ново от казиното? Мисля, че ние и другите играчи ще го оценим, тъй като това е пряко изживяване на играча. В много случаи това може да бъде полезно, ако някой решава дали да депозира парите си в определено казино.
Надявам се скоро вашият случай да бъде решен. Късмет. 🤞😉
You're welcome. Could you also update us on the forum if you hear anything new from the casino ? I think we and other players would appreciate it, as it is a direct player experience. In many cases, this can be useful if someone is deciding whether to deposit their money in a particular casino.
I hope your case will be solved soon. Good luck. 🤞😉
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.