НачалоФорумКазинаBet24Star Casino - обща дискусия

Bet24Star Casino - обща дискусия

 от Mixer
|
2 329 преглеждания 13 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Bet24Star Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

На 31 май 2023 г. акаунтът ми беше спрян. Имах 1 чакащо теглене на около 800/900 EUR (заявено на 20 май) и друго около 200/300 EUR в баланса ми. Точно след спирането получих този имейл от support@bet24star.com:


"Здравейте,


Вашият акаунт е спрян от отдела за измами, тъй като има някои подозрения, които трябва да бъдат проверени.


Ще се свържем с вас отново, след като получим окончателния отговор.


За разбирането,


Bet24star"


Беше 31.05 и досега не съм получил този "окончателен отговор", въпреки че им пращах много имейли.


Преди да бъда спрян, аз правех всичко според правилата и условията на това казино. 100% съм сигурен в това, защото по време на игра и преди да направя всеки депозит и да получа всеки бонус, винаги съм бил в контакт с казино консултант в чата и съм искал всичко като максимален залог на завъртане, изисквания за залагане и изключени слотове.


От нищото на 13.07 бях информиран от техния финансов отдел (finance@bet24star.com), че "според условията и правилата имате право да получите плащане от 100 евро."


Изпращам по-долу екранни снимки на цялата си кореспонденция с тях.



filefilefilefilefile

Автоматичен превод:
Mixer

Има много неща, които трябва да изясним от казиното, бих казал. Започвайки с резултата от тази проверка, извършена от отдела за измами, и завършвайки с обяснението относно плащането от 100 евро. 🤔

За щастие дойдохте тук и вече се възползвахте от безплатната функция за оплакване, която предлагаме на играчи в нужда. Надяваме се, че чрез тази функция цялата ситуация скоро ще бъде изяснена.

За целта, моля, актуализирайте жалбата, използвайте тази връзка, за да започнете с това.

Благодаря ти!



Автоматичен превод:

Благодарен съм за желанието ви да помогнете. Жалбата ми е актуализирана.

За разбирането!

Автоматичен превод:
Mixer

Моля. Бихте ли могли също да ни информирате във форума, ако научите нещо ново от казиното? Мисля, че ние и другите играчи ще го оценим, тъй като това е пряко изживяване на играча. В много случаи това може да бъде полезно, ако някой решава дали да депозира парите си в определено казино.

Надявам се скоро вашият случай да бъде решен. Късмет. 🤞😉

Автоматичен превод:

Здравейте, играя в това казино от месеци, никога не съм имал проблем, не разбирам оценките ви, гледам отзивите ви, датира от години и дори не знаем истинските причини. Бих дал на това казино 8 от 10. Трябва да прегледате отзивите си

Автоматичен превод:

Виждам, че прегледът ви е неверен. Тегленията са от 150 евро до 1500 евро на седмица. Например, имам добра дейност, аз съм 3000 евро на седмица. Имам приятели, които играят на него, ще им кажа да оставят отзиви. И ще видите, не знам кой прави прегледите у вас....

Автоматичен превод:
Gregory26

Здравейте, що се отнася до ограниченията, видях нещо различно в уебсайта, отколкото в прегледа, затова попитах нашия екип за това. Рейтингът очевидно се базира на повече от лимита за теглене и раздела Индекс на безопасност, можете да разберете защо казиното го има толкова ниско. Само защото имате активност на страницата, която ви помага да теглите повече, не означава, че всички играчи могат да го правят като цяло, така че е необходимо да не бъркате собствения си лимит с общия.

Както и да е, говориш така, сякаш си дал висока оценка на казиното, но сам не си казал нищо много конкретно, освен лимита на това, което е добро за теб в казиното.

Например имахте ли тегления там? Направихте ли нещо с подкрепата? Можете ли да покажете може би някаква история на теглене и ако успешно сте получили пари колко време е отнело?

Автоматичен превод:

Здравейте, говоря за моя опит, никога не съм имал проблем. И не виждам много хора да критикуват това казино. Всеки има собствено мнение, аз просто имах добър опит и някои приятели също. Не е нужно да показвам моите тегления или нещо друго, ще ви кажа какво мисля. ограниченията не са 600 евро....


добър ден

Автоматичен превод:
Gregory26

Попитах за лимита и според последното оплакване, което имаме срещу казиното, чатът информира играча, че ако не е депозирал €500 или повече, лимитът му е такъв, какъвто е бил и следователно нисък, и затова сме показали на страницата какво имаме. Това е информация от казиното, така че е доста интересно. Явно трябва да играете повече и да сте VIP ниво, за да имате по-висок лимит.

Не казвам, че тук не можеш да имаш добър опит, разбира се, просто казвам, че не си казал нищо конкретно. Освен това не отговорихте на един от въпросите ми, така че аз или други играчи можем да изразим собственото си мнение. Трябва да добавя, че казиното не разглежда оплаквания и няма лиценз, така че ако възникне нещо, ви пожелавам успех в разрешаването му.

Приятен ден и на вас.😉

Автоматичен превод:

Мисля, че отбелязвате това, което ви подхожда в казината, с които сте свързани. Знам как работиш, не ми говори за защита на играчите. Играя и играя в казина с лиценз от Кюрасао или друг. Няма никой, когато има проблеми, така че спрете си киното, лиценз или не, все едно


Автоматичен превод:
Gregory26

Наистина не разбирам как нормалната ми публикация, в която питах за лимити и накрая зададох няколко въпроса, се оказа това. Предполагам, че когато имате проблеми с директния отговор и се криете зад ходене наоколо, има нещо в това. Просто исках да знам повече, така че играчите да могат да вземат част от положителното от това, защото с индекса на безопасност, както е тук, има смисъл ние или другите да искаме да знаем повече за доброто.

Но виждам, че единственото нещо, което сте направили тук, е да ритате. 🙂

Автоматичен превод:

Не, не отлагам, ти си този, който не разбра, всички казина имат пороци, само дето ти, в зависимост от отношенията, които имаш с еди-кой си или от сделките, които имаш с тях, ги криеш, ние много добре знаем. Между вас и мен, аз знам как да работя с вас... не казвайте друго, това е бизнес. Край на дискусията. Вие вършите работата си като партньор добре.

Автоматичен превод:
Gregory26

Ясно е, че трябва да имаме пари от нещо, защо ще го крием, няколко пъти във форума се появи как се финансираме. Така че ще оставя този дебат с вас, защото виждам, че дори след няколко публикации не стигнах до нищо конкретно и всеки ще може да реши сам за това. Надявам се, че ако случайно някой играч ви зададе въпроси за това казино, вие също ще започнете да го обвинявате и ще избегнете всякакъв вид нормална конфронтация.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини