преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Bet24Star Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
На 31 май 2023 г. акаунтът ми беше спрян. Имах 1 чакащо теглене на около 800/900 EUR (заявено на 20 май) и друго около 200/300 EUR в баланса ми. Точно след спирането получих този имейл от support@bet24star.com:
"Здравейте,
Вашият акаунт е спрян от отдела за измами, тъй като има някои подозрения, които трябва да бъдат проверени.
Ще се свържем с вас отново, след като получим окончателния отговор.
За разбирането,
Bet24star"
Беше 31.05 и досега не съм получил този "окончателен отговор", въпреки че им пращах много имейли.
Преди да бъда спрян, аз правех всичко според правилата и условията на това казино. 100% съм сигурен в това, защото по време на игра и преди да направя всеки депозит и да получа всеки бонус, винаги съм бил в контакт с казино консултант в чата и съм искал всичко като максимален залог на завъртане, изисквания за залагане и изключени слотове.
От нищото на 13.07 бях информиран от техния финансов отдел (finance@bet24star.com), че "според условията и правилата имате право да получите плащане от 100 евро."
Изпращам по-долу екранни снимки на цялата си кореспонденция с тях.
On May 31st 2023, my account got suspended. I have had there 1 pending withdrawal on around 800/900 EUR (requested on May 20th) and another around 200/300 EUR in my balance. Just after suspension I have received this e-mail from support@bet24star.com:
"Hello,
Your account has been suspended from the Fraud department, as there has been some suspicions that need to be checked.
We will contact you again once we have the final answer.
Regards,
Bet24star"
It was 31.05 and I have not received this "final answer" until now despite I have been sending many e-mails to them.
Before being suspended I have been doing everything according to the terms and conditions of this casino. I am 100% sure about it because during play and before making every deposit and getting every bonus I have always been in touch with casino consultant on the chat and I have been asking for everything like maximum bet per spin, wagering requirements and excluded slots.
Out of nowhere on 13.07 I was informed by their financial department (finance@bet24star.com) that "according to the terms and conditions, you are eligible to receive a 100 EUR payment."
I'm sending below screenshots of my all correspondence with them.
Има много неща, които трябва да изясним от казиното, бих казал. Започвайки с резултата от тази проверка, извършена от отдела за измами, и завършвайки с обяснението относно плащането от 100 евро. 🤔
За щастие дойдохте тук и вече се възползвахте от безплатната функция за оплакване, която предлагаме на играчи в нужда. Надяваме се, че чрез тази функция цялата ситуация скоро ще бъде изяснена.
За целта, моля, актуализирайте жалбата, използвайте тази връзка, за да започнете с това.
Благодаря ти!
There are many things we need to clarify from the casino, I'd say. Starting with the result of this inspection handled by the fraud department and ending with the explanation concerning the 100 EUR payment. 🤔
Luckily, you came here and already took advantage of the free complaint feature we offer to players in need. Hopefully, through this feature, the whole situation will be cleared out soon.
For that, please update the complaint, use this link to start with that.
Thank you!
Моля. Бихте ли могли също да ни информирате във форума, ако научите нещо ново от казиното? Мисля, че ние и другите играчи ще го оценим, тъй като това е пряко изживяване на играча. В много случаи това може да бъде полезно, ако някой решава дали да депозира парите си в определено казино.
Надявам се скоро вашият случай да бъде решен. Късмет. 🤞😉
You're welcome. Could you also update us on the forum if you hear anything new from the casino ? I think we and other players would appreciate it, as it is a direct player experience. In many cases, this can be useful if someone is deciding whether to deposit their money in a particular casino.
I hope your case will be solved soon. Good luck. 🤞😉
Здравейте, играя в това казино от месеци, никога не съм имал проблем, не разбирам оценките ви, гледам отзивите ви, датира от години и дори не знаем истинските причини. Бих дал на това казино 8 от 10. Трябва да прегледате отзивите си
Hello, I have been playing at this casino for months, I have never had a problem, I don't understand your ratings, I look at your reviews, it dates back years and we don't even know the real reasons. I would give this casino an 8 out of 10. You should review your reviews
Виждам, че прегледът ви е неверен. Тегленията са от 150 евро до 1500 евро на седмица. Например, имам добра дейност, аз съм 3000 евро на седмица. Имам приятели, които играят на него, ще им кажа да оставят отзиви. И ще видите, не знам кой прави прегледите у вас....
I see that your review is false. Withdrawals are 150 euros to 1500 euros per week. For example, I have a good activity, I am 3000 euros per week. I have friends who play on it, I will tell them to leave reviews. And you will see, I don't know who does the reviews at your place....
Здравейте, що се отнася до ограниченията, видях нещо различно в уебсайта, отколкото в прегледа, затова попитах нашия екип за това. Рейтингът очевидно се базира на повече от лимита за теглене и раздела Индекс на безопасност, можете да разберете защо казиното го има толкова ниско. Само защото имате активност на страницата, която ви помага да теглите повече, не означава, че всички играчи могат да го правят като цяло, така че е необходимо да не бъркате собствения си лимит с общия.
Както и да е, говориш така, сякаш си дал висока оценка на казиното, но сам не си казал нищо много конкретно, освен лимита на това, което е добро за теб в казиното.
Например имахте ли тегления там? Направихте ли нещо с подкрепата? Можете ли да покажете може би някаква история на теглене и ако успешно сте получили пари колко време е отнело?
Hi, as far as the limits are concerned, I saw something different on the website than in the review, so I asked our team about it. The rating is clearly based on more than just the withdrawal limit and the tab Safety Index, you can see why the casino has it so low. Just because you have an activity on the page that helps you to withdraw more doesn't mean that all players can do so in general, so it is necessary not to confuse your own limit with the general one.
Anyway, you talk as if you gave the casino a high rating, but you didn't say anything very specific yourself except for the limit of what is good for you in the casino.
For example, did you have any withdrawals there? Did you do anything with the support? Can you show maybe some withdrawal history and if you successfully got money how long did it take?
Здравейте, говоря за моя опит, никога не съм имал проблем. И не виждам много хора да критикуват това казино. Всеки има собствено мнение, аз просто имах добър опит и някои приятели също. Не е нужно да показвам моите тегления или нещо друго, ще ви кажа какво мисля. ограниченията не са 600 евро....
добър ден
Hello, I'm talking about my experience, I've never had a problem. And I don't see many people criticizing this casino. Everyone has their own opinion, I just had a good experience and some friends did too. I don't need to show my withdrawals or anything else, I'll tell you what I think.the limits are not 600 euros....
good day
Попитах за лимита и според последното оплакване, което имаме срещу казиното, чатът информира играча, че ако не е депозирал €500 или повече, лимитът му е такъв, какъвто е бил и следователно нисък, и затова сме показали на страницата какво имаме. Това е информация от казиното, така че е доста интересно. Явно трябва да играете повече и да сте VIP ниво, за да имате по-висок лимит.
Не казвам, че тук не можеш да имаш добър опит, разбира се, просто казвам, че не си казал нищо конкретно. Освен това не отговорихте на един от въпросите ми, така че аз или други играчи можем да изразим собственото си мнение. Трябва да добавя, че казиното не разглежда оплаквания и няма лиценз, така че ако възникне нещо, ви пожелавам успех в разрешаването му.
Приятен ден и на вас.😉
I inquired about the limit and according to the last complaint we have against the casino, the chat informed the player that if he did not deposit €500 or more, his limit was as it was and therefore low and that is why we have displayed on the page what we have. It's information from the casino so it's quite interesting. Apparently you have to play more and be VIP level to have higher limit.
I'm not saying that you can't have a good experience here, of course, I'm just saying that you didn't say anything specific. Also you didn't answer one of my questions, so I or other players can make their own opinion. I should add that the casino does not handle any complaints and does not have a license, so if something comes up I wish you luck in solving it.
Have a nice day too.😉
Мисля, че отбелязвате това, което ви подхожда в казината, с които сте свързани. Знам как работиш, не ми говори за защита на играчите. Играя и играя в казина с лиценз от Кюрасао или друг. Няма никой, когато има проблеми, така че спрете си киното, лиценз или не, все едно
I think you mark what suits you on the casinos with which you have affiliation. I know how you work, don't talk to me about player protection. I play and I play on casinos with a Curacao license or other. There is no one when there are problems, so stop your cinema, license or not it's the same shit
Наистина не разбирам как нормалната ми публикация, в която питах за лимити и накрая зададох няколко въпроса, се оказа това. Предполагам, че когато имате проблеми с директния отговор и се криете зад ходене наоколо, има нещо в това. Просто исках да знам повече, така че играчите да могат да вземат част от положителното от това, защото с индекса на безопасност, както е тук, има смисъл ние или другите да искаме да знаем повече за доброто.
Но виждам, че единственото нещо, което сте направили тук, е да ритате. 🙂
I don't really understand how my normal post where I asked about limits and finally put a few questions turned out to be this. I guess when you have trouble answering directly and hide behind walking around, there's something to it. I just wanted to know more so that the players could take some of the positive from it because with the safety index the way it is here, it makes sense that we or others would want to know more about the good.
But I see that the only thing you have done here is to kick around. 🙂
Не, не отлагам, ти си този, който не разбра, всички казина имат пороци, само дето ти, в зависимост от отношенията, които имаш с еди-кой си или от сделките, които имаш с тях, ги криеш, ние много добре знаем. Между вас и мен, аз знам как да работя с вас... не казвайте друго, това е бизнес. Край на дискусията. Вие вършите работата си като партньор добре.
No, I'm not procrastinating, it's you who didn't understand, all casinos have vices, except that you, depending on the relationships you have with such and such or the deals you have with them, you hide them, we know very well. Between you and me, I know how to work you... don't say otherwise, it's business. End of discussion. You do your job as an affiliate well.
Ясно е, че трябва да имаме пари от нещо, защо ще го крием, няколко пъти във форума се появи как се финансираме. Така че ще оставя този дебат с вас, защото виждам, че дори след няколко публикации не стигнах до нищо конкретно и всеки ще може да реши сам за това. Надявам се, че ако случайно някой играч ви зададе въпроси за това казино, вие също ще започнете да го обвинявате и ще избегнете всякакъв вид нормална конфронтация.
It is clear that we have to have money from something, why would we hide it, several times on the forum appeared how we are financed. So I'll leave this debate with you because I see that even after a few posts I didn't get to anything concrete and everyone will be able to make up their own mind about that. I hope that if by chance some player asks you some questions about this casino you will also start accusing him and avoid any kind of normal confrontation.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.