преди 3 месеца
Ще бъде ли възможно повторно отваряне на жалбата?
Will it be possible to reopen the complaint?
A czy uda się ponownie otworzyć skargę ?
0
Ще бъде ли възможно повторно отваряне на жалбата?
Will it be possible to reopen the complaint?
A czy uda się ponownie otworzyć skargę ?
Уважаеми kaczka381,
Просто отидете на вашата нишка за оплакване, превъртете до опцията „повторно отваряне на жалбата" и щракнете върху нея. Мисля, че по-рано ви информирах, че нито Джаро, нито аз, нито Роми сме тук, за да разгледаме молбата ви.
Вижте сами резултата, като опитате опцията - тук 👈
Тъй като така или иначе сте толкова нетърпеливи да попитате, бих добавил честно, че жалбата ви няма да бъде отворена отново, ако нямате новини или информация по въпроса.
Dear kaczka381,
Simply go to your complaint thread, scroll to the "reopen the complaint" option, and click it. I think I previously informed you that neither Jaro, me, nor Romi are here to consider your request.
See the result for yourself by giving the option a try - here👈
Since you are so eager to inquire anyhow, I would honestly add that your complaint will not be reopened if you have no news or information about the matter.
Виждам, че има още една отворена жалба срещу казиното и казиното отново се опитва да измами някого. Може би представител ще се свърже с нас по този въпрос, ще има ли възможност да подадем жалба, ако представител се свърже с нас?
I see that there is another open complaint against the casino and the casino is trying to cheat someone again. Perhaps a representative will contact us about this matter, will there be a chance to open a complaint if a representative contacts us?
Widze ze jest otwarta kolejna skarga na kasyno i kasyno probuje ponownie kogos oszukac, Byc moze zgłosi sie jakis przedstawiciel w tej sprawie, czy wtedy bedzie szansa na otworzenie skargi jesli odezwie sie jakis przedstawiciel ?
Е, честно да ви кажа, не изглежда много добре с това оплакване, което споменахте. Виждам, че казиното не желае да комуникира, така че вероятно също ще завърши като „неразрешено".🤷♀️
Надявам се, че греша и тогава можете да опитате да отворите отново жалбата си и да видите какво ще може да направи нашият екип по въпроса. Не бих бил много позитивен обаче.🙁
Well, to tell you the truth, it doesn't look very well with this complaint you have mentioned. I can see that the casino is not willing to communicate, so probably it will finish as "unresolved" as well.🤷♀️
I hope I am wrong, and then you can try to reopen your complaint and see what our team will be able to do about it. I wouldn't be very positive, though.🙁
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.