преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Bet Beard Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
здравей, регистрирах се в това казино и говорих с агент, за да видя начините на плащане и тегленията. Известен Майкъл ми казва, че може да бъде депозиран от Visa и изтеглен чрез превод.
Внасям 100 евро и печеля още 100, правя теглене на 100 и се връща, че иска банковата ми сметка и след известно време ми казва, че не може да се направи.
В менюто на казиното, когато щракнете върху ОТТЕГЛЯНЕ, то излиза от Visa, но те връщат парите на баланса, тъй като изглежда, че имат проблеми и чрез прехвърляне сега ми казва, че и това не може да бъде, така че по глупост съм загубил 100 евро (по -малко повече, отколкото са били само 100). Той ме съветва да се свържа с neteller или skrill и аз му го казвам, преди той да ми каже, че ако може чрез прехвърляне.
Обърнете внимание, защото изглежда, че това казино не е много ясно. И го казвам, защото само като се регистрирах, вече съм претърпял първата измама
hello, I have registered with this casino and have spoken with an agent to see payment methods and withdrawals. A certain Michael tells me that it can be deposited by Visa and withdrawn by transfer.
I deposit 100 euros and earn another 100, I make a withdrawal of 100 and it returns that it asks for my bank account and after a while it tells me that it cannot be done.
In the casino menu when you click WITHDRAWALS it comes out by Visa but they return the money to the balance since it seems to be that they have problems and by transfer now it tells me that it can not be either, so I have foolishly lost 100 euros (less more than they have been only 100). He advises me to neteller or skrill and I tell him that before he told me that if he could by transfer.
Take note because it seems that this casino is not very clear. And I say it because just registering I have already suffered the first deception
hola :me he registrado en este casino y he hablado con un agente para ver metodos de pago y retiros. Me dice un tal Michael que se puede depositar por Visa y retirar por transferencia.
Deposito 100 euros y gano otros 100, hago un retiro de 100 y resyuta que me pide la cuenta de mi banco y al rato me dice que no se puede .
En el menu del casino cuando pinchas RETIROS sale por Visa pero te devuelven el dinero al saldo ya que parece ser que tienen problemas y por transferencia ahora me dice que tampoco se puede, por lo que he perdido tontamente 100 euros ( menos mas que han sido solo 100). Me aconseja neteller o skrill y le digo que antes me dijo que si se podia por transferencia.
Tomen nota porque parece ser que este casino no es mus claro. Y lo digo porque solo registrarme ya he sufrido el primer engaño
Някои казина не ви позволяват да теглите с виза, която съм изпитвал преди това. Когато казват банков превод, това обикновено означава, че трябва да им дадете банковата си сметка Iban и бърз код и затова трябва да използвате метода на банковия превод, за да теглите не Visa. Надявам се това да помогне
Some casinos don’t let you withdraw using visa I have experienced this before. When they say bank transfer it normally means you have to give them your bank account Iban and swift code and so you have to use the bank transfer method to withdraw not Visa. I hope this helps
Ще намерите вашия Iban и бърз код в банковото си извлечение
You will find your Iban and swift code on your bank statement
Да,
Съгласен съм с теб.
Мисля, че тъй като всяко казино беше свързано с доставчици на услуги на трети страни, като екипът за обслужване на клиенти беше трети, те казват само това, което четат на екрана.
Пример:
Ако питате 2+2 =? Колко..
Ако системата им каже 2+2 = 6, те казват само 6 ...
Лично те знаят, но професионално винаги казват само според нашите норми ...
Всяко казино има възможен начин да изтегли алтернативен метод, дефиниран като метод на депозит.
Те имат право да получат одобрение от отдела и да преминат към метода за предпочитане на клиента ... но не го насърчават ...
Като цяло балансът ни в акаунта на играча, тогава идентичността на играчите ще съвпадне, тогава какъв е проблемът
Yes,
I aggre with you.
I think because every casino was tie up with the third party service providers like customer care team was thirdy party they only say what they read on screen.
Example:
If your are asking 2+2= ? How much..
If they system says 2+2=6 then they tell 6 only...
Personally they know but professional they always says as per our norms only...
Every casino has a possible way to withdraw alternative method insted of deposit method..
They have a right to take approval from the department and transfer to customer preffer method...but they don't encourage it...
In general our balance in player account then players identity will match then what's there problem
Точно така е. Казиното може да изпраща парите по всеки метод, който поддържа, НО
лицензиращите органи като цяло прилагат правилото, че тегленията трябва да се върнат към метода на депозиране, това е основно правило за изпиране на пари
второ, когато се оттеглите обратно към същия метод, той често може да бъде автоматизиран, но винаги, когато има необичаен случай, това изисква известна ръчна работа. Работата струва време и пари. Ето защо казината изпращат пари към различен метод за теглене само когато обичайният метод се провали.
That's exactly how it is. The casino can send the money using any method they support, BUT
licensing authorities generally enforce the rule that withdrawals need to go back to the deposit method, it's a basic anti money-laundering rule
secondly, when you withdraw back to the same method, it can often be automated, but whenever there's an unusual case, it requires some manual work. The work costs time and money. That's why casinos send money to a different withdrawal method only when the usual method fails.
Даниел,
Правилото трябва да е правило за всички са ..
2*2 = 4 това е универсално приемане.
Ако отпечатам собствена книга с таблици с правило 2*2 = 6 и обвиня правилата и желанието си ...
Това не е приемливо.
50% залог над масата също харесва това ...
Свързвам се с казината по -долу,
1) Ризк,
2) казино Европа,
3) кралска панда,
4) МЕЖДУ,
5) Лео Вегас,
6) bet365,
7) радж залог,
8) Раджа залог и други 10 казина нямат това правило ...
Едно, всички тези казина са различни, но доставчиците на игри са еднакви във всички казина.
Дори и да играете с бонус ..
Те само казаха, че залозите за печалба и загуба не се считат само за злоупотреба.
Като играч очакваме честни игри и честни правила ...
Daniel,
Rule must be a rule on every were..
2*2=4 that's universal acceptance.
If I print my own tables book with 2*2=6 rule and blames my rules and my wish...
That's not acceptable.
50% bet over table also likes this...
I am contacting the the below casinos,
1)Rizk,
2) Europa casino,
3)royal panda,
4)BETWAY,
5)leo Vegas,
6)bet365,
7)raj bet,
8 )raja bet and anothe 10 casinos they don't have this rule...
One this all these casinos are different but there game providers are same at all casino's.
Even if play with bonus also..
They only said no profit and no loss bets only consider as a misuse bets..
As a player s we expect a fair gaming and fair rules...
Всяко казино има свои правила. Така работи светът на хазарта. Те също имат различни правила в зависимост от страната на пребиваване на играчите поради различни разпоредби и закони.
Не исках да минавам през всички казина, но избрах LeoVegas за пример, защото работех там и точно си спомням как работят условията за бонус. Ето какво ще намерите там:
"16 Залагането с минимален риск не може да допринесе за изискванията на този бонус на казино на живо. Играчите, които правят минимален риск на залагане, могат да имат отменени тези бонуси, парични награди и други възможни печалби от дилъра. " Минимален залог на риск "означава всички тези залози, които покриват повече повече от 65% от възможните комбинации. Някои примери: В случай на рулетка: счита се за минимален риск за всяка комбинация, обхващаща повече от 24 числа ... "
Общи условия за бонус казино и казино на живо - https://www.leovegas.com/en-gb/promotions/terms
Както вече казах, играта на тази стратегия с бонус пари ще доведе до анулиране на печалбите ви във всяко казино, което познавам.
Every casino has their own rules. That's how the world of gambling works. They also have different rules based on the players country of residence due to different regulations and law.
I didn't want to go through all the casinos, but I chose LeoVegas as an example, because I worked there and I exactly remember how the bonus terms and conditions worked. This is what you find there:
"16 Minimal risk wagering cannot contribute to the requirements of this live casino bonus. Players who make minimal risk wagering can have these bonuses, cash prizes and other possible winnings revoked by the dealer. 'Minimal risk wagering' means all those bets that cover more than 65% of the possible combinations. Some examples: In the case of Roulette: it is considered a minimal risk bet any combination covering more than 24 numbers..."
General Casino & Live Casino Bonus Terms - https://www.leovegas.com/en-gb/promotions/terms
As I already said before, playing this strategy with bonus money will cause your winnings to be voided in every casino I know.
казино от най-висок клас. можете да намерите тонове игри. сайта изглежда страхотно. казиното има много методи на плащане. чатът на живо е много осведомен и може да свърши нещата. казиното има много конкурентни промоции за депозити. според мен едно от водещите казина на пазара.
top class casino. you can find tons of games. the site looks great. the casino has many payment methods. live chat is very knowledgeable and can get things done. the casino has loads of competitive deposit promotions. in my opinion, one of the leading casinos on the market.
Здравейте,
Дали „едно от водещите казина на пазара" предлага някои услуги за положителни отзиви на потребителите? 🙂
Вие и няколко други играчи от Полша поставихте различни ревюта + 5-звездни оценки през последните 24 часа, така че се чудя какво се случва - някои готини промоционални действия? 😀
Hello,
Is "one of the leading casinos on the market" offering some favors for positive user reviews? 🙂
You and several other players from Poland placed various reviews + 5-star ratings during the last 24 hours, so I wonder what is happening - some cool promo action? 😀
Здравейте,
Преместих публикацията ви тук, така че имате по-добър шанс за отговор от представителя на казиното тук във форума.
За съжаление не можах да намеря друг вид контакт.
Hello,
I moved your post here, so you have a better chance for a reply from the casino representative here on the forum.
Sadly, I could not find any other kind of contact.
Играя само в Betbeard, това е най-доброто казино не на gamstop. Моите тегления винаги се обработват в рамките на 5 минути и получавам безплатни завъртания за всеки депозит, който направя. Той предлага богат избор от слот игри и има някои от най-добрите бонуси в индустрията. Освен това има страхотен екип за обслужване на клиенти, който винаги е там, за да ми помогне и да зареди завъртанията ми.
Преди играех в различни други казина без gamstop, но Betbeard се откроява сред всички тях. Горещо го препоръчвам на всеки, който търси страхотно казино изживяване, докато е на Gamstop.
I play only in Betbeard, it is the best casino not on gamstop. My withdrawals are always processed within 5 minutes and I get free spins for every deposit I make. It offers a wide selection of slot games and has some of the best bonuses in the industry. It also has a great customer service team that is always there to help me and load my spins.
I used to play various other non gamstop casinos, but Betbeard stands out amongst them all. I highly recommend it to anyone that is in search of a great casino experience while on Gamstop exclusion.
Какво хубаво преживяване споделихте, сигурен съм, че казиното ще оцени по-официална версия. 🙂
Какво ще кажете да напишете истинско потребителско мнение? Проверете тази функция точно тук .
What a nice experience you shared, I'm sure the casino would appreciate a more official version though. 🙂
How about writing a real user review? Check this feature right here.
Приема играчи от Холандия чрез депозити от Kinguin, но това не е разрешено от Холандския орган по хазарта и е строго забранено от лицензодателя (Кюрасао) да предлага услугите си на жители на Холандия. Поисках да ми бъдат върнати депозитите от 200 EUR, така и не получих отговор. Да се надяваме, че холандският орган по хазарта разследва този въпрос.
Does accept players from the Netherlands through deposits by Kinguin, while this is not allowed by the Dutch Gambling Authority, and strictly forbidden by the licensor (Curacao) to offer their services to Dutch residents. Requested for my deposits of 200 EUR to be refunded, never got a reply. Let's hope that the Dutch Gambling Authority is investigating this matter.
И така, играхте там и сега искате депозитът да бъде върнат, защото установявате, че казиното не е лицензирано за играчи от вашата страна, прав ли съм?
Искрено се съмнявам, че DGA ще разследва този въпрос, ако казиното е лицензирано другаде. Въпросът е, че винаги трябва да играете само в казина, лицензирани по DGA , защото ако възникне проблем, тази юрисдикция може да предприеме правни стъпки. Все пак това е регулаторът. Това не важи в този случай.
Получихте ли вече отговор от Холандския орган по хазарта, който казва, че ще бъде разследван, моля?
So, you played there and now you ask for the deposit to be returned because you find out that the casino isn't licensed for players from your country, am I correct?
I honestly doubt that the DGA will investigate this matter if the casino is licensed elsewhere. The point is that you should always play only in casinos licensed under DGA because if trouble arises, this jurisdiction can take legal steps. After all, it is the regulator. This does not apply in this case.
Have you already gotten a response from the Duch Gambling Authority saying that it will be investigated, please?
Betbeard е измама. Открих сметка при тях и получих спортен бонус. Тогава два дни преди датата на изтичане влязох и не можех да правя залагания. Отидох в чата на живо и те не можаха да ми кажат защо. По-късно същия ден разбрах, че съм ограничен до 1 евро на залог и проблемът беше, че дори и произволно да залагах по 1 евро на всяко спортно събитие за два дни, нямаше да мога да изпълня изискванията за залагане, защото уебсайтът нямаше достатъчно спортни събития на ден и когато имате бонус, можете да направите само един залог на събитие. След това ги помолих временно да вдигнат лимита до поне €5 на залог (техните правила и условия позволяват до €50 на залог, ако имате спортен бонус), но те казаха, че отделът за търговци каза, че няма лимит. Агентът в чата на живо буквално каза, че „не знае" защо не мога да направя повече от €1 залог и имейлите, изпратени до поддръжката, бяха игнорирани. (Имам екранни снимки на всеки разговор в чата на живо).
В крайна сметка бонусът изтече и аз загубих целия бонус И реални пари. Това е измама. Казината имат право да ограничават, когато има огромни печалби или злоупотреба с бонуси, но нямаше никаква злоупотреба и печалбата не беше голяма, и в допълнение към всичко това те ОТРИЧАХА да ме ограничават. Буквално се опитах да правя залози на случаен принцип за всяко едно спортно събитие този ден и всеки път бутонът за максимален залог отиваше само на €1. Лошото е, че правилата на бонуса ви забраняват да правите повече от един залог на събитие. Поисках поне да удължа бонус времето преди изтичане със седмица или две, но те казаха не. След това се оплаках на askgamblers, тъй като те приемат оплаквания, свързани със спорта, но betbeard така и не отговори. Трябва да кажа това отново: това казино е измама. Стотици евро изчезнаха просто така. Стой настрана.
Betbeard is a scam. I opened an account with them and received a sports bonus. Then two days before the expiration date I logged in and couldn't place bets. I went to the live chat and they couldn't tell me why. Later that day I then realized that I was limited to €1 per bet and the problem was that even if I randomly placed bets of €1 on every single sports event for two days I wouldn't be able to meet the wagering requirements because the website didn't have enough sports events per day and when you have a bonus you can only place one bet per event. I then asked them to temporarily lift the limit to at least €5 a bet (their terms and conditions allow for upto €50 a bet if you have a sports bonus) but they said that the traders department said that there was no limit. The agent in the live chat literally said that he "didn't know" why I was unable to place more than €1 a bet and emails sent to support were ignored. (I have screenshots of every conversation in the live chat).
Eventually the bonus expired and I lost all the bonus AND real money. This is a scam. Casinos have a right to limit when there are huge profits or bonus abuse but there wasn't any abuse and the profit wasn't big, and in addition to all that they DENIED limiting me. I literally tried to place bets randomly on every single sports event that day and every single time the bet Max button would only go to €1. What's worse is that the rules of the bonus forbid you to place more than one bet per event. I asked to at least extend the bonus time before expiration by a week or two but they said no. I then complained at askgamblers since they accept sports related complaints but betbeard never responded. I have to say this again: this casino is a scam. Hundreds of euros gone just like that. Stay away.
Звучи повече като технически проблем от страна на казиното, отколкото като измама. Както и да е, потребителското изживяване е ужасно, както го описахте.
It sounds more like some technical issue on the casino's side than a scam. Anyway, the user experience is terrible as you described it.
Проблемът се появи точно след като преминаха през поддръжка. Самият аз предположих, че може да има технически проблем и те казаха, че няма. Фактът, че продължаваха да ме дразнят, казвайки, че „обзалагам се, че няма нищо лошо", ме убеди, че това е измама. Те дори започнаха да ме игнорират в чата на живо, въпреки че винаги бях учтив и разумен. Като скромен потребител на уебсайта на казино гуру, бих ви призовал да преразгледате оценката им „добър". Това е ужасно, независимо дали е измама или техническа грешка. Дори днес, точно преди да отговоря тук, влязох само за да видя дали бутонът за максимален залог все още ме ограничава до €1 и ограничението (което те отрекоха да съществува) или техническата грешка (която те също отрекоха) беше все още там, седмици по-късно. Ако има проблем, те умишлено го игнорират. Отново ви призовавам да погледнете в казиното и да им дадете по-нисък рейтинг, ако е възможно. Ако искате, мога да представя доказателство за кореспонденцията си с тях. Знам, че не приемате оплаквания, свързани със спорта, така че няма да подавам жалба тук, но лошото им поведение е твърде лошо, за да се игнорира.
The issue happened just after they had gone through maintenance. I myself suggested that there may have been a technical issue and they said that there wasn't. The fact that they kept gaslighting me, saying that "just bet there's nothing wrong" convinced me that this was a scam. They even started ignoring me on the live chat even though I was always polite and reasonable. As a humble user of the casino guru website I'd urge you to reconsider their "good" rating. This is terrible whether it's a scam or a technical error. Even today just before responding here I logged in just to see if the bet Max button still limits me to €1, and the limitation (which they denied existed) or technical error (which they also denied) was still there, weeks later. If there's a problem then they are intentionally ignoring it. Again, I urge you to look into the casino and give them a lower ratinf if possible. If you want I could submit proof of my correspondence with them. I know that you don't take sports related complaints so I won't file a complaint here but but their bad behavior is too bad to ignore.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.