преди 2 седмици
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с bet-at-home Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Тема: Закриване на акаунт в Bet At Home без доказателства или обяснение Уважаеми колеги, бих искал да споделя моя опит с платформата Bet At Home, която наскоро затвори акаунта ми без предварително
Тема: Закриване на акаунт в Bet At Home без доказателства или обяснение
Уважаеми всички,
Бих искал да споделя опита си с платформата Bet At Home, която наскоро затвори акаунта ми без предварително предупреждение, доказателства или обяснение.
Положих много усилия да предоставя всички искани документи и информация, но въпреки това акаунтът ми беше закрит. За мен това е крайно неприемливо, тъй като всичко, което поискаха, беше надлежно представено.
Това, което ме разочарова най-много, е фактът, че след закриване на сметката ми те задържаха тегленето ми от около 4500 евро, което считам за несправедливо. Чудех се дали някой от вас е имал подобен проблем и какви са вашите преживявания?
Моля, споделете съвети как да се справя с тази ситуация, тъй като чувствам, че правото ми на справедливо отношение е отнето.
Благодаря ви предварително за всички отговори и подкрепа.
Subject: Account Closure at Bet At Home Without Evidence or Explanation Dear All, I would like to share my experience with the platform Bet At Home, which recently closed my account without any prio
Subject: Account Closure at Bet At Home Without Evidence or Explanation
Dear All,
I would like to share my experience with the platform Bet At Home, which recently closed my account without any prior warning, evidence, or explanation.
I have put a lot of effort into providing all the requested documents and information, yet despite this, my account was closed. This is very unacceptable to me, as everything they requested was duly submitted.
What frustrates me the most is the fact that, after closing my account, they retained my withdrawal of around €4,500, which I consider unfair. I was wondering if any of you have experienced a similar issue and what your experiences were?
Please share any advice on how to deal with this situation, as I feel like my right to fair treatment has been taken away.
Thank you in advance for all responses and support.
здравейте! Сигурно е било наистина болезнено и вие сте направили най-доброто, което сте могли, като подадете жалба!
Разбира се, винаги има определени ситуации, в които казиното просто не обяснява нищо на играча и закрива акаунта му поради груби нарушения на правилата, обикновено ако играчът е участвал в измами или дейности срещу пране на пари. Представям си как звучи на играч за развлечение и също така е важно да спомена, че със сигурност бих предпочел поне общо обяснение пред пълна тишина.
Във всеки случай, бъдете сигурни, че медиаторът за жалби ще се изправи пред казиното, след като бъде събрана цялата необходима информация и ситуацията стане по-ясна.
Мога ли да знам дали сте преминали процедурата KYC - Know Your Customer - или не?
Ако не знаете, не се притеснявайте; вашата жалба в крайна сметка ще достигне до фазата, в която представителят на казиното ще бъде попитан за неговата гледна точка.
Hi there! It must have been truly painful, and you did the best you could by submitting a complaint!
Of course there are always certain situations in which the casino simply does not explain anything to the player and closes his account due to severe rule violations, usually if the player has been involved in fraud or anti money laundering activities. I imagine how it sounds to a recreational player, and it is also important to mention that I would surely prefer at least a general explanation over complete silence.
In any case, be assured the complaint mediator will confront the casino once all relevant information is gathered and the situation becomes clearer.
May I know whether you have passed the KYC - Know Your Customer - procedure or not?
If you do not know, don't worry; your complaint will eventually reach the phase in which the casino representative is asked for his point of view.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.