преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Beep Beep Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Проверяваме го за всяко казино и актуализираме всяко казино няколко пъти годишно. Както и да е, благодаря за информацията. Ще го разследваме.
We check it for every casino and we update every casino few times per year. Anyway, thanks for the information. We're going to investigate it.
Джефри, благодаря ти за прозрението. Холандските играчи наистина са ограничени, ние ще стартираме пълна актуализация за прегледа на Beep Beep Casino. Моля, уведомете ни, ако има допълнителна информация, която бихте искали да споделите с екипа на Casino.Guru.
Jeffrey, thank you for your insight. Dutch players are indeed restricted, we are going to launch a complete update for the Beep Beep Casino review. Please, let us know if there is any further information you would like to share with Casino.Guru team.
Здравейте, защо това казино получава „добра репутация", въпреки че казахте, че слотовете са фалшиви. Това не може ли да е истина?
Hello, why is this casino getting a "good reputation" even though you said the slots are fake. This can not be true?
Guten Tag, warum bekommt dieses Casino eine "Gute Reputation", obwohl die Slots laut eurer Bemerkung gefälscht sind. Das kann doch nicht stimmen?
Здравей Тилике,
бихте ли ми обяснили какво имате предвид под "въпреки че казахте, че слотовете са фалшиви", моля? Имате предвид слотовете като цяло може би?
Благодаря ти.
Hello Tillykke,
could you explaint to me, what do you mean by "even though you said the slots are fake", please? Do you mean slots in general maybe?
Thank you.
Здравейте, защо това казино получава „добра репутация", въпреки че казахте, че слотовете са фалшиви. Това не може ли да е истина?
Hello, why is this casino getting a "good reputation" even though you said the slots are fake. This can not be true?
Guten Tag, warum bekommt dieses Casino eine "Gute Reputation", obwohl die Slots laut eurer Bemerkung gefälscht sind. Das kann doch nicht stimmen?
Казиното има рейтинг 6.6/10, така че репутацията не е перфектна, но сте прав, все още е маркиран като добър. В прегледа заявяваме, че те имат фалшиви игри Novomatic.
Фактът, че игрите са фалшиви, звучи негативно и да, това е поне отрицателен аспект, тъй като доставчикът няма контрол върху техните игри. От друга страна, някои казина използват фалшиви игри, само за да позволят игри от определени доставчици на играчи от страна, в която доставчикът е ограничен. Те просто го правят, защото знаят, че играчите обичат игрите и искат да продължат да ги играят, въпреки че не трябва да са налични в тяхната страна.
За да обобщим - казината получават минус точки в общия си рейтинг за използване на фалшиви копия на игри, но това не означава непременно, че крадат от играчите или ги мамят.
The casino has a rating of 6.6/10 so the reputation isn't perfect, but you're right, it's still marked as good. We state in the review that they have fake Novomatic games.
The fact that the games are fake sounds negative and yes, it's at least a negative aspect since the provider doesn't have a control over their games. On the other hand, some casinos use fake games just to enable games from certain providers to players from a country where the provider is restricted. They simply do it because they know the players love the games and they want to keep playing them even though they shouldn't be available in their country.
To sum it up - casinos get minus points into their overall rating for using fake copies of games, but it doesn't necessarily means that they steal from the players or they cheat them.
здравей, спечелих $367 на beep beep casino.поисках теглене на тази сума, бях помолен да верифицирам акаунта си, вероятно акаунтът ми вече беше верифициран, аз все пак продължих и изпратих всички документи, които поискаха, сега никой няма да отговаря на имейлите ми, бутонът за чат в моя ac е премахнат bn. средствата все още са в моя ac, но когато се опитам да изтегля парите си, ми казва, че имам $0 на разположение за теглене, това е обикновен грабеж и няма да спра, докато не си върна средствата или това изкривено място не бъде затворено.
hi, won $367 on beep beep casino.requested a cashout of this amount, was asked to verify my account,prob is my account was already verified, i still went ahead and submitted all docs they requested, now no one will answer my emails, the chat button in my ac has bn removed . the funds still in my ac but when i try to withdraw my money it says i have $0 available for withdrawal, ths is plain robbery and i will not stop until i recv my funds or this crooked place is shut down.
Здравейте, казиното каза ли ви също защо са премахнали баланса ви? Неразумно е, ако те изтрият бутона за чат и не отговарят на никаква форма на комуникация.
Играхте ли с някакъв бонус или не?
Забелязах, че и вие сте подали жалба веднага, така че се надявам да се разреши и да си видите парите. Уведомете ме, ако имате актуализация.
Hello, did the casino also tell you why they removed your balance ? It's unreasonable if they delete your chat button and don't respond to any form of communication.
Did you play with any bonus or not ?
I noticed that you also lodged a complaint right away, so hopefully it will be resolved and you will see your money. Let me know if you have an update.
Не, те не обясниха премахването на моя бал, както казах, никой вече не отговаря на имейлите ми, те също премахнаха бутона за чат от моя акаунт, нямам начин да се свържа с тях сега, $367 все още са в моя бал, просто не мога да тегля, всеки път, когато опитам, получавам грешка, казваща неуспешно,
да, играх с бонус за депозит, залагах с часове, залагането беше завършено и парите се преместиха от бонус баланса в паричен бал, също така проверих моя ac преди чрез телеграма, изтеглих преди това, $42 и $70, като погледна назад изглежда те просто не искат да ми плащат заради сумата, това наистина е несправедливо, защото загубих много от депозитите си преди това,
No they didnt explain the removal of my bal, like i said no one replys to my emails anymore, they also removed the chat button from my account, i have no way to contact them now, $367 is still in my bal , im just not able to withdraw, each time i try i get an error saying fail,
yes i did play with a deposit bonus, wagered for hours, wager was completed and money moved from bonus balance to cash bal,, i also verified my ac before via telegram , ive withdrawn before, $42 and $70, loooking back at this it seems they just dont want to pay me because of the amount, this is really unfair, because ive lost alot of my deposits previously,
Здравей Jaro, beep beep казиното най-накрая се свърза с мен, бутонът за чат вече е отново в моя ac, говорих с отдела за обслужване на клиенти чрез чат и ми казаха, че проверката ми отнема 24 часа и че ще бъда уведомен по имейл, когато всичко е готово и ще бъде най-накрая мога да поискам дългоочакваното си теглене, така че ще изчакам още няколко часа и ще видя какво ще се случи b4 давам още една актуализация,
благодаря
Hi Jaro, beep beep casino finally contacted me, the chat button is now back in my ac, spoke to customer service via chat and i was told my verification takes 24 hrs ,and that ill be notified via email when its all done and ill be able to request my long awaited withdrawal finally, so ill wait a few more hours and see what happens b4 i give another update,
Thnks
Отлично, радвам се за добрите новини и дано завърши щастливо. Ще чакам да преминете успешно проверката и не се колебайте да ме информирате, когато изникне нещо.
Надявам се, че ще имате парите в сметката си възможно най-скоро. 🤞☘️
Excellent, I'm glad for the good news and I hope it ends happily. I'll be waiting for you to pass the verification successfully and feel free to update me when something comes up.
I hope you will have the money in your account as soon as possible. 🤞☘️
благодаря ти, те вече изпратиха имейл с искане за паспорта ми, казвайки, че това е всичко, от което се нуждая, за да завърша проверката
това не е правилно, първоначалната им заявка ясно посочва издадената от правителството лична карта, която включва шофьорска книжка. които вече изпратих,
можете ли да дадете съвет за това
thank u, they have now emailed asking for my passport, saying thats all i need to complete verification
that cnt be right, their initial request clearly states government issued id, which includes drivers license. which i already sent in,
can you please advise on this
здравей jaro бърза актуализация, бип бип казино най-накрая обработи тегленето ми, просто трябваше да им дам всеки един документ, който някога съм притежавал,
hi jaro quick update, beep beep casino finally processed my withdrawal, just had to give them every single document i ever owned,
Здравейте,
най-добрият съвет е да преминете проверката въпреки многобройните искания и странни въпроси. Може да звучи глупаво, но в крайна сметка и от моя опит, казиното ще разреши проверката ви по-рано, ако просто сътрудничите без въпроси или предложения.
По-добре е първо да финализирате процеса и след това да започнете да разпитвате техните мотиви, процедури или каквото искате.
Моят съвет е, че това е така, защото изглежда сте от Ямайка, доста необикновена страна, която не е толкова обичайна да бъде видяна. Обзалагам се, че поддръжката не е запозната с такива документи. 🙂
Все пак стискам палци за вас, надявам се скоро да свърши 🤞🤞
Hello,
the best advice is to pass the verification despite numerous requests and weird questions. It may sound stupid, but at the end of the day, and from my experience, the casino will resolve your verification sooner if you just cooperate without questions or suggestions.
It's better to finalize the process first and then start questioning their motives, procedures, or whatever you like.
My tip is, that it's because you seem to be from Jamaica, quite an extraordinary country, not so usual to be seen. I bet the support is not familiar with such documents. 🙂
Still, my fingers are crossed for you, I do hope it will be over soon 🤞🤞
Чудесно е, че обръщате толкова подробно внимание на произхода на играта. Вярвам, че тези дни въпросът е по-сложен.
По принцип тези две няма да съвпадат:
Продуктът, който казиното официално закупи от Playson, е първата връзка - официалната статия
Втората вероятно е игра, която може да се играе безплатно и беше разкрита на официалния уебсайт - изложбена част
Освен това първата връзка е свързана с вашата конкретна игрова сесия - ID, втората е доста често срещан формат.
Честно казано, доказването, че играта е просто копие на официално лицензиран продукт, е доста сложно и дори ние не сме в състояние да забележим дублиране без ръководството на доставчика на играта. Връзките вече не са валидна форма на идентификация. Доколкото мога да преценя, копията обикновено се идентифицират по разликите, показани по време на игра.
Има ли смисъл за вас?
It's great you're paying such detailed attention to the game's origin. These days, the matter is more complex, I believe.
Basically, these two won't match:
The product that the casino officially purchased from Playson is the first link - the official article
The second is probably a game that can be played for free and was revealed on the official website - an exhibition piece
Additionally, the first link is associated with your specific game session - ID, the second is a rather common format.
Frankly, proving the game is just a copy of an officially licensed product is quite complicated, and even we are not able to spot duplications without the game provider's guidance. Links are no longer a valid form of identification. As far as I can tell, copies are usually identified by the differences shown during gameplay.
Does it make sense to you?
не е тихо Проучвах това видео https://www.youtube.com/watch?v=kBk1VIIUFM4 id исках да сравня стойностите на прогресивния джакпот с доставчиците
not quiet ive been studying this video https://www.youtube.com/watch?v=kBk1VIIUFM4 id like to compare progressive jackpot values with the providers
Здравейте, всичко е обяснено най-вече в индекса за безопасност в таблицата. Но защо питате, имате ли проблем тук? Кажете ми повече, моля.
Hi, everything is mostly explained in the safety index in the table. But why do you ask, do you have a problem here ? Tell me more please.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.