преди 2 години
Любезно напомняне: моля, проверете жалбата си, нашият екип очаква вашия отговор.
Kind reminder: please check your complaint, our team is waiting for your response.
1
Любезно напомняне: моля, проверете жалбата си, нашият екип очаква вашия отговор.
Kind reminder: please check your complaint, our team is waiting for your response.
Виждам, че все още не сте отговорили на жалбата си. Решен ли е случаят?
I can see you still haven't replied to your complaint. Has the case been resolved?
няма да повярвате на моя случай с това казино, бях техен лоялен клиент в продължение на няколко години. Бях депозиран и загубих много пари и те се отнасят с мен много добре. Но след това един ден, когато ударих джакпота и спечелих над 40 000 евро, ме накараха да чакам 3 дни, казаха, че го обработват, след което ме помолиха да изпратя доказателство за адрес, което е много нелепо, защото в рамките на 2 години игра направих много пари в брой, без да се изисква KYC, защото трябваше да потвърдя напълно личната си карта и т.н., когато отворя акаунта и те вече са го одобрили. Сега, когато спечелих 40 000 евро, ме помолиха да предоставя доказателство за адрес. Така че отидох до моя файл, изпратих им сметка за електричество, но се оказа, че съм кликнал погрешно и съм им изпратил грешен документ, така че им казах да го игнорират и да ми позволят да изпратя отново правилните документи. Веднага затвориха акаунта ми, като казаха, че има измама в акаунта ми и всички печалби ще бъдат премахнати? Бях като wtf? това наистина ли е причина да ми откраднеш печалбата по този начин? Изпращах им много имейли отново и отново, обяснявайки, че съм изпратил грешен документ и моля, позволете ми да реша проблема, но те продължават да игнорират и казват, че съм им изпратил фалшив документ и затова смятат, че е измама и затварят акаунта ми и премахват всички победата! Какво измамно казино
you guys wont believe my case with this casino, I was their loyalty customers for couple of years. I was deposited and lose a lot of money and they treat me very well. But then one day when I hit the jackpot and won over 40k Euro then they made me waiting 3 days said they are processing it, then they ask me to submitted Proof of Address which is very ridiculos, because within 2 years playing I have made a lot of cash out without any KYC required because I was fully verify my ID and etc when I open the account and they have approved it already. Now when I won 40k Euro they asked me to provide proof of Address. So I went to my file I sent them an electric bill but turned out I was misclick and sent them the wrong document so I told them to ignore it and let me resend the right documents. They immediately closed my account saying there was fraud on my account and all the winning will be removed ? I was like wtf? is this really a reason to steal my winning like that? I have sent them many email again and again explaining that I sent wrong document and please let me fix the problem but they keep ignoring and saying I was send them a fake document and for that they believe it is fraud and close my account and removed all the winning! What a scamming casino
Прочетох това накратко - всички са добре дошли да го направят тук .
Можете ли да посочите кой документ сте изпратили вместо сметката за комунални услуги? Наистина изглежда странно, радвам се, че подадохте жалбата! Да видим какво ще разберем по пътя.🤔
I read that briefly - all are welcome to do so right here.
Can you specify which document you sent instead of the utility bill? It truly seems weird, I'm glad you submitted the complaint! Let's see what we are going to find out along the way.🤔
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.