преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Bao Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Депозирах около 5 дни подред и след това ми дават бонус, залагам го същия ден и когато отида да тегля те ме удариха, за да потвърдя информацията си, но на страницата на казиното пише," направи Трябва ли да потвърдя акаунта си преди теглене?" Абсолютно не, проверете дали има съмнения за нищо добро, добре, че спечелването на бонуса ги накара да мислят, че не съм намислил добре, сега чакам около 4 часа само за да потвърдя документи, но те ми взеха депозитите адски бързо
Been depositing for about 5 days in a row , and then they give me a bonus , I wager it the same day, and when I go to withdrawal they hit me to verify my info, but on the casino page, it says ," do I have to verify my account before withdrawal ?" Absolutely not, verify if suspected up to no good , well me winning the bonus made them think I was up to no good now I'm waiting for about 4 hours just to confirm documents , but they took my deposits fast as hell
Здравейте, това е стандартът в повечето казина. Няма нужда от проверка преди първия депозит, дори се предлагат бонуси. Когато става въпрос за изтегляне, е необходим пълен KYC. Добре е обаче. Казиното иска да се увери, че наистина си имат работа с вас, плюс че сте предоставили правилна информация.
Оттеглянето потвърдено ли е вече, моля?
Hello, this is the standard in most casinos. No need for verification before the first deposit, even bonuses are offered. When it comes to withdrawal, full KYC is necessary. It's ok, however. The casino wants to be sure it's really you they are dealing with, plus that you provided correct information.
Has the withdrawal been confirmed yet, please?
Не, не е и изпратих цялата необходима информация тази сутрин, те просто ми казват да изчакам малко повече, минават 5 часа, аз им изпращам съобщение и те просто казват изчакайте още малко за процеса на теглене и все още нищо
Not it has not and I sent all the info needed this morning , they just keep telling me to wait a lil longer, 5 hours goes by , I message them and they just say wait lil longer for withdrawal process and tlstill nothing
Доста обичайно е процесът на проверка да отнема до 48 часа, понякога дори седмица (в по-малките казина).
It's quite common that the verification process take up to 48 hours, sometimes even a week (in smaller casinos).
Елате да разберете, взеха бонуса от мен посред нощ оставиха това, което депозирах и казаха, че имат нужда от адреса на моя btc портфейл, изпращам им го и те ми казват, че трябва да бъде обработен, но биткойнът все още е в портфейла ми в казиното, няма ли да се наложи средствата да бъдат изтеглени и след това обработени? Накратко, не получих моя btc и акаунтът ми все още е активен ..... Иска ми се да мога да направя повече за това, но не мога
Come to find out , they took the bonus from me in middle of night left what I deposited and said they need my btc wallet address , I send it to them , and they tell me that it needs to be processed, but the Bitcoin is still in my wallet on the casino, wouldn't the funds need to be taken out then processed ? Long story short I didn't get my btc and my account is still active ..... Wish I could do more about this but can't
Не, те не потвърдиха тегленето и взеха бонус часове по-късно
No they didn't confirm withdrawal and took bonus hours later
На мен ми се струва много некомпетентно обработено, особено комуникацията в чата. Мога да си представя разочарованието ви, но дайте му малко време, може би все пак ще го решат.
Бих казал, че вашият биткойн се вижда там, защото тегленето не е видимо за тях: „За съжаление не получихме никаква информация за вашата заявка." Звучи странно.
Моля, актуализирайте ни веднага щом излязат с новини. Бих искал да мога да помогна.
To me, it seems very incompetently handled, especially the chat communication. I can imagine your frustration but give it some time, maybe they will sort it out after all.
I'd say that your Bitcoin is visible there because the withdrawal is not visible to them: "Unfortunately we did not receive any information about your request." Sounds strange.
Please update us as soon as they come up with any news. I wish I could help.
Казаха ли ви някаква причина за това досега, моля?
Have they told you any reason for this so far, please?
Играчи от САЩ не могат да играят тук , но аз съм в Канада , имам документи и всичко друго освен моето Все още нямам лична карта , но имам сметки , че живея тук , така че когато изпратих лична карта пише Texas и няма да го изпратят поради това, но казах на агент, че преди да го пратя и той каза, стига да имам доказателство за адрес и моето име
Players from usa can't play here , but I'm in Canada , I have documents and everything but my I haven't gotten a Id yet , but I got bills that say I live here , so when I sent id it says Texas and they won't send it because of that, but I told a agent that before I sent it and he said as long as I have proof of address and my name
Затова ги попитахте предварително, само за да сте сигурни, че можете да играете там и това е резултатът. Това не е добре. От друга страна, депозитът ви ще бъде върнат, поне това е нещо.
Имате ли идея къде обичате да играете сега? Ако продължиш да играеш, разбира се.
So you asked them in advance just to be sure you could play there and this is the result. That's not good. On the other hand, your deposit will be returned, that's something at least.
Any idea where do you like to play now? If you'd continue to play, of course.
Виждам. В случай, че искате малко вдъхновение, това е списъкът с препоръчани казина за канадски играчи .
Трябва да кажа, че бих си дал почивка след това, като съм на твое място. 🙂
I see. In case you would like some inspiration, this is the list of recommended casinos for Canadian players.
I must say I would take a break after this, being in your place. 🙂
Виждам, че вече сте подали жалба по този случай. Чудя се как ще се развие нещата, тъй като ако живеете в Канада и те приемат играчи от там, тогава не би трябвало да има проблем. Разбира се, ако можете да докажете, че живеете там.
I can see you already submitted a complaint regarding this case. I'm wondering how it develops since if you live in Canada and they accept players from there, then there shouldn't be an issue. Of course if you can prove you live there.
Изпратих сметката си за комунални услуги и тъй като идентификационният номер е от Тексас, затова взеха парите и ще закрият сметката ми, чакам да изпратят последния ми депозит, което отне 2 дни
I sent the utility bill my id and since id is from Texas that's why they took the money and are gonna close my account, I'm waiting for them to send my last deposit which has taken 2 days now
Вярвам, че ако не могат да приемат играчи, родени в САЩ по някакви законови причини, те трябва да върнат всички депозити. Не само за вас, но и за всички играчи, които имат US ID и са депозирани в казиното, тъй като изглежда, че сте играли без шанс за печалба, тъй като те затварят акаунта на всеки с US ID по време на първия опит за теглене.
I believe if they can't accept players born in the US for any legal reasons, they should return all deposits. Not just to you, but to all players who have US ID and deposited in the casino since it looks like you played without a chance of winning since they close the account to anyone with US ID during the first withdrawal attempt.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.