ФорумКазинаBacanaPlay Casino - обща дискусия

BacanaPlay Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Anonymized436
|
3978 преглеждания 36 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 12 месеца

Така че сега премахнах всички ограничения на играта и изчаках още 7 дни. Ако след това нищо не бъде премахнато, ще се свържа отново с вас.

Автоматичен превод:
dukino8
преди 12 месеца

Добре, не звучи добре. Защото според мен, след като веднъж зададете лимити в това казино, това е като за цял живот...

Трябва да получим възможност да променим тези ограничения в рамките на разумен период от време.

Желая ви щастлив край, какво друго да кажа? 🙏🤞🤞

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте,

Бях блокиран чрез OASIS поради пристрастеността си към хазарта. Продължих да играя и да депозирам на www.bcanaplay.de след забраната. Сега се въздържам и изисквам депозитите си от казиното, откакто бях забранен от OASIS. Казиното има немски лиценз и е в белия списък от март 2023 г. Бях забранен на 22 март 2023 г. Според мен казиното не е спазило законовото си задължение, което е ваша отговорност като притежател на немски лиценз, да извършвайте сравнение със заключващия файл на OASIS всеки път, когато влезете. Затова изисквам връщане на всички плащания след блокирането.

Автоматичен превод:
Klara09
преди 10 месеца

Здравейте, съжалявам за такава загуба. Направихте каквото можете, за да се ограничите от онлайн казина, но сега това не е достатъчно.

Мисля, че трябва да се обърнете към лицензиращия орган. Или поне изпратете оплакване тук в Casino Guru - искате ли да опитате? Уведомете ме, моля.

Само ми позволете да кажа, че това казино не е лицензирано в Германия, вижте прегледа .

Знаете ли, не съм много запознат със задълженията на OASIS, когато става въпрос за оплаквания. Може би трябва да ме посъветвате малко по тази тема. По-важното е, има ли подкрепа, към която някой в подобна ситуация може да се обърне официално?

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Скъпа Радка, Опитах се да подам жалба тук в Casino Guru, но не мога да избера казиното и не къде живея (посочва, че живея в Пуерто Рико). Казиното е лицензирано в Германия от март 2023 г. (то е в белия списък). Отчаяно искам да си върна тези пари и бих искал да опитам всичко възможно. Вече подадох жалба до лицензиращия орган. Моля, посъветвайте ме как мога да подам жалба тук - Благодаря!

Автоматичен превод:
Klara09
преди 10 месеца

Това е странно - и двете.

Според прегледа това казино изобщо не приема играчи от Германия:

file

Освен това е скрит от играчи от тази страна. Подозирам, че това се дължи на местните разпоредби на GGL, които ни пречат да изброяваме нелицензираните казина на същата страница като лицензираните. 🙁 Това е вторият случай, който срещам тази седмица.

Боя се, че това е основната причина. Така че, опитайте да се свържете с GGL, предполагам.

Съжалявам, трябва да спазваме сложните местни немски ограничения.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Уведомих GLL преди повече от два месеца - никаква реакция!

Автоматичен превод:
Klara09
преди 10 месеца

Това едва ли е изненада, бих казал. Ако не греша, основната цел е да се определят законови изисквания и след това да се наложи тяхната вероятност. Дори не съм сигурен дали GGL обикновено отговаря на обществеността.

Честно казано, не знам със сигурност.😕

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Направих депозита в това фалшиво казино на 05.02.2024 г. Спечелих 850, докато днес не ми платиха, просто тъпи извинения, толкова много оплаквания като моите, извиненията, които дават, са следните filefilefile

Автоматичен превод:
alexresende983
преди 2 месеца

Здравейте. Съжалявам, че трябва да преминете през тази ситуация и виждам, че вече сте изпратили жалба тук 👈, където Petronela всъщност очаква вашия отговор. Бихте ли го актуализирали, моля, когато е възможно? Направете го, просто използвайте връзката по-горе 👆.

Получихте ли някакво обяснение от поддръжката, защо трябва да изчакате и да поискате тегленето по-късно, може би? 🤔 Имали ли сте успешно теглене преди в това казино или това беше първият ви опит? Моля, дръжте ни в течение относно този проблем.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Без теглене беше първия и последния път


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Това казино е лицензирано в Германия и не отговаря на приложимото законодателство. Водя дискусии с тях от месеци и също ви докладвах на GLL, но няма отговор... Наистина е под земята как се държи това казино. Игнорира ключалки на OASIS.

Автоматичен превод:
Klara09
преди 2 месеца

Популяризирам го чрез различни средства тук, оплаквайте се тук tic Tok YouTube, така че никой вече да не се поддава на тази измама

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Наистина е време някой - надявах се Casino Guru - да предприеме действия. Това наистина е измама на клиенти и пълно нарушение на подхода за предполагаема отговорна игра.



Автоматичен превод:
alexresende983
преди 2 месеца

оттегляне? Не съм сигурен за какво говорите. нямаше теглене, махни фирмените топчета от устата си, за да се разберем. искате кредит за теглене, което не е станало? или трябва да чакам месеци, докато забравя, че харченето на хиляди най-накрая беше изплатено и най-голямата ми банкова сметка е казиното, което обработва моето „теглене" (или човъркане на техните глупости, IDK).

Да си марионетка на компания е готино само когато си заобиколен от шефовете си. ВСИЧКИ знаем това, дори шефовете. Вярвай ми. Но благодаря за приноса и ако всичко е грешно, имайте предвид, че наистина не размахвам опашката на плъхове, просто предупреждавам хората,

"Печеленето" не означава да печелите и да получавате заплащане по някой от тези стандарти на RASCALS и това е много скъпа крива на обучение. Просто знайте, че най-вероятно няма да ви плащат седмици. ако НЯКОГА, докато не получите разбираем AF на бонус език. Аз съм адвокат по договори и продължавам да изучавам триковете, които са написани ЗА тези горди получатели на вашите депозити, срамежливите играчи на улични игри, операторите на онлайн игри и слотовете са настроени по съответния начин. Можете да спечелите! не ме разбирайте погрешно, спечелих МНОГО. Но получаването на заплащане е различно.

Между другото, за създаване на казино са необходими около 150,000 до 5 милиона долара. Едва ли много за хората да дублират сайтове. „семейства" и не се изисква обезпечение, заложено върху евентуален дълг. Лицензиран? може би, но има креативни начини, по които някой без магистърска степен по бизнес администрация и право може лесно да разбере. Може да се направи за много по-малко с законни намерения, ако сте запознати с техниките и ресурсите за излагане на онлайн реклама и разполагате с квалифицирана група, която ви помага. И съм сигурен, че са нужни повече от 5 милиона, ако искате да заемете сериозно празно пространство и да заковате ниша или няколко и да увеличите списъците на играчите. Тогава става интересно! но ще го оставя така за сега.

Да живее Фибоначи всички!

Дж.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

ОЩЕ НЕ СЪМ ЧУЛ НЯКОЕ КАЗИНО ДА ОБЯСНЯВА КАКВО „ОБРАБОТВАТ" !!! МОЖЕХ ДА ТРЕНИРАМ МОЯ ТЪМНОУМЕН, НО ОЧАРАТЕЛЕН ЗЛАТЕН ДУДУЛ ДА „ОБРАБОТВА" БИТКОЙНИ ЗА ОКОЛО 2 ДНИ!

хаха


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Наистина е време някой - надявах се Casino Guru - да предприеме действия. Това наистина е измама на клиенти и пълно нарушение на подхода за предполагаема отговорна игра.



Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте.

Намерих това в последното ви оплакване относно BaccanaPlay, което гласи:

„В миналото сме разглеждали случаи, свързани с лицензи, но получихме насоки, които предполагат, че е най-добре играчите да се свържат директно с OASIS https://www.en.oasisfloral.de/contact/. За съжаление, ние не сме поверителни към специфичните процедури и методи, които OSASIS използва, за да провери дали отговарят на условията за възстановяване на суми сред регистрирани потребители. Въпреки че разполагаме със собствени процедури за самоизключване, OASIS работи независимо и използва свой собствен набор от критерии, с които не сме запознати. Следователно това е отвъд способността ни да оценяваме такива случаи.

Ако има някакво развитие по отношение на вашия случай в бъдеще, моля, не се колебайте да се свържете с мен на nikolas.b@casino.guru , и съответно ще актуализирам тази тема. Още веднъж, бих искал да можем да предложим повече помощ.

Моля, информирайте ме за предпочитания от вас начин на действие."

Следователно ние нямаме правомощия да предприемаме действия, както предложихте. Съжалявам.

Съгласен съм, че хазартната индустрия може да използва по-практични инструменти, за да предотврати по-нататъшни вреди от хазарта. Знаете ли, че Casino Guru работи върху това чрез нашия проект, наречен " ГЛОБАЛНА ИНИЦИАТИВА ЗА САМОИЗКЛЮЧВАНЕ "?

И все пак това отнема време, много ресурси и световно сътрудничество.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини