ФорумКазинаBacanaPlay Casino - обща дискусия

BacanaPlay Casino - обща дискусия

преди 1 година от Anonymized436
|
3962 преглеждания 36 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BacanaPlay Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Те създават изключителни трудности при изплащането на просто разочарование

Автоматичен превод:
Anonymized436
преди 1 година

Здравей Wibrak,

можете ли да посочите тези трудности, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 година

И тук е много сложно да направят плячката си

Автоматичен превод:
robertosalamar009
преди 1 година

Имате предвид депозитите? 🤔

Автоматичен превод:
alexdossantos2220
преди 1 година

Здравей "danilolopes5959" 🙂

printscreen моля.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Внимавайте, Bacanaplay мами изплащането, като отказва KYC, така че не е възможно да поискате изплащане. Чатът не е достъпен само за бот. Заявките за поддръжка по пощата остават без отговор

Автоматичен превод:
Anonymized458
преди 1 година

Колко време се опитвате да се удостоверите? Звучи сериозно 🤔

Проверих прегледа му и там пише „Не приема играчи от Германия". Е, мисля, че би било добре да помислите за подаване на друга жалба.

Автоматичен превод:
преди 1 година

От миналия петък, 14.04.23 г., се опитвам. Качих необходимите документи и ми казаха, че ще бъда информиран до 12 часа. Запитвания чрез чат не са възможни, защото е наличен само чатбот. На запитвания чрез имейл адрес за поддръжка няма да се отговаря. Не вярвам, че немски играчи не се приемат, тъй като всеки депозит се зачита към лимитите "DrückGlück" и "Euspielothek". Последните две са сериозни и често съм имал изплащания тук. Е, бих искал да подам жалба, единственият въпрос е къде?

Автоматичен превод:
Anonymized458
преди 1 година

Здравейте,

Опасявам се, че ще трябва малко по-дълго, тъй като ние даваме на казиното 14 пълни дни, за да потвърди сметката и да изпълни изплащането.

За мен прозвуча така, сякаш сте чакали много повече. Както и да е, както виждам, вече сте изпратили няколко жалби тук, така че го направете по същия начин. Като алтернатива, моля, използвайте тази връзка .

Също така препратих това казино за проверка, за да се уверя, че прегледът ни е точен, когато става въпрос за ограничени държави.

Благодаря за допълнителната информация.

Е, надявам се скоро някой от казиното да отговори 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Сега видях, че проверката е извършена. Успях да наредя плащане (вчера не работи). Въпреки това не получих нито поща, нито нищо. Но се чудя защо пиша по 12 часа и изпращам поща, след като ми отнема почти седмица и не изпращам нищо. Мисля, че честността винаги е най-добра, така избягваш неприятностите.


Автоматичен превод:
Anonymized458
преди 1 година

Е, поне тегленето съществува засега!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте. Имам проблем с това казино. Премахна лимита ми за залагане преди 7 дни. Сега чакам 7 дни и нищо не се случи. Сега го направих отново и трябваше да изчакам още 7 дни. Но аз не искам да го правя. Няколко пъти поисках да анулирам бонуса си, за да мога да изтегля баланса си.

Става въпрос за около 500 евро.

Автоматичен превод:
преди 1 година

До кой орган мога да подам жалба? Не съм направил нищо нередно и затова не виждам такова отношение към мен.

Казах им, че сега ще затворя акаунта си и ще искам кредита ми да бъде изплатен. Проверен съм, така че нищо не трябва да пречи на изплащането. Човече, луд ли съм. Никога преди не ми се е случвало.

Автоматичен превод:
dukino8
преди 1 година

Имате няколко възможности за подаване на жалба:

https://www.mga.org.mt/player-hub/lodge-a-complaint/

https://thepogg.com/submit-complaint/

Първата връзка е Malta Gaming Authority, това може да е най-бавният вариант. Второ е thepogg, не съм сигурен колко бързо реагират, но имайте предвид, че решението им е окончателно и ако не е във ваша полза, никой друг няма да може да ви помогне. Третият вариант е да подадете жалба до гуру, препоръчвам този, може би ще получите допълнителна информация относно отхвърленото ви теглене: https://casino.guru/complaints

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте. Имам проблем с това казино. Премахна лимита ми за залагане преди 7 дни. Сега чакам 7 дни и нищо не се случи. Сега го направих отново и трябваше да изчакам още 7 дни. Но аз не искам да го правя. Няколко пъти поисках да анулирам бонуса си, за да мога да изтегля баланса си.

Става въпрос за около 500 евро.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Трябва да кажа, че мога да се възползвам от подробно обяснение. Какъв е контекстът между лимит на залог - сума, която можете да заложите - и бонус, който искате да отмените?

Помогнете ми да разбера, моля.

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Добър ден

Така че бях депозирал 20 евро с бонус от 50%. От тази задача направих 665 според текущото състояние. До този момент всички мои ограничения за приложения бяха зададени на 0. Също така не се изискваше да задавам ограничение за приложения. За съжаление, бях достатъчно глупав, за да задам дневния си лимит на 500. Това означава, че след 500 завъртания на 1 евро свърши. Това много ме подразни, защото все пак исках да заложа бонуса си, за да получа изплащане. Сега премахнах лимита си за залагане два пъти и чаках 2x 7 дни. Когато отида в казиното, съм в добро настроение и лимитът за залагане все още е достигнат. Над 600 евро стоят в сметката от 14 дни и нищо не мога да направя. Писах им няколко пъти. Но се казват неща, които не са верни и изведнъж трябва да задам лимит на залагане, въпреки че през цялото време съм играл без лимит на залагане и това никога не е било проблем. Ако закрия сметката, ще ми платят само 20-те евро, които не виждам. Защо не проверите това казино? Не може всичко да е така.


Автоматичен превод:
dukino8
преди 12 месеца

Съжалявам, но поради факта, че текстът се превежда автоматично на английски за мен, опасявам се, че смисълът е загубен в транзакцията.

Ако мога да предположа, проблемът е в лимитите за хазарт. Седмичният лимит предполагам? Не беше настроен съответно 2 пъти - другото не разбирам. 🙁

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Всички ограничения на играта са премахнати. След това изчака 7 дни. Все още вътре. Не мога да играя Redid отново чаках 7 дни. Отново ограниченията ми за игра не бяха премахнати. Имайте чувството, че нищо не се прави за премахване на ограниченията за игри. Вече написах имейл. Но никаква реакция. Те просто не искат да продължа да играя. 😡

Бихте могли да спечелите. Това никога не ми се е случвало преди.

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Също така се опитах да намаля лимитите на играта, защото казват, че трябва да изчакате само 7 дни, ако ги увеличите. Но и това не подейства.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини