преди 4 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BABU88 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Вашият акаунт беше ли блокиран, след като поискахте теглене? Получихте ли някакво обяснение относно това от поддръжката на казиното?
Ако проблемът продължава, нашият екип със сигурност ще се опита да ви помогне с оплакването ви.
Was your account blocked after you requested a withdrawal? Did you get any explanation regarding this from the support of the casino?
If the issue persists, our team will surely try to help you out with your complaint.
Моят акаунт беше деактивиран, когато нямаше заявка за теглене. Не получих ясно обяснение от тях.
My account deactivated when it was no withdraw request. I did not get any clear explaination from them.
Добре, нека по-бавно и обяснението е важно. Значи казвате, че не сте получили отговор от казиното, нали? Споменавате ли някакво искане за теглене, какво общо има това с това, моля? Направихте ли теглене и след това казиното ви блокира? Казвате също, че не сте получили ясно изявление, но поне казаха ли ви нещо?
Okay let's take it slow and the explanation is important. So you're saying you didn't get an answer from the casino, yes ? Do you mention any request for withdrawal, what does that have to do with it please ? Did you make a withdrawal and then the casino blocked you? You also say you didn't get a clear statement, but did they at least tell you something?
В този случай ще ви препоръчам връзки, на които можете да опитате да подадете оплакване. Що се отнася до спортните залагания, ние нямаме експерти или достатъчно прозрение, за да преценим обективно ситуацията.
Можете да ги намерите тук:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Опитайте и ни уведомете дали са ви помогнали или не.
In this case I will recommend you links to which you can try to establish a complaint. As it concerns sports betting, we do not have the experts or enough insight to judge the situation objectively.
You can find them here:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Try it and let us know if they helped you or not.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.