преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с b-Bets Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Ако това казино има лиценз и ме мами, какво дава този лиценз, как мога да се възползвам от този факт?
If this casino has a license and is cheating me, what does this license give, how can I take advantage of this fact?
Jeśli to kasyno ma licencje i mnie oszukuje, Co daje ta licencja , jak mogę ten fakt wykorzystać??
Единственото, за което се сещам, е, че ако екипът ни затвори случая и сте прав, можете да опитате да се оплачете до лицензиращия орган.
Все още обаче чакаме отговор от казиното. Видях какво пише казиното във вашата жалба и съм любопитен да видя как ще се справят с това и дали ще получите парите си в близко бъдеще.
Имате ли друга нова информация за този случай и поддържате ли връзка с казиното?
The only thing I can think of is that if our team closes the case and you are right, you can try to complain to the licensing authority.
However, we are still waiting for a response from the casino. I have seen what the casino wrote in your complaint and I am curious to see how they will deal with this and whether you will get your money in the near future.
Do you have any other new information about this case and are you in contact with the casino ?
Мисля, че е хубаво играчите да се сблъскват с подобни преживявания. И затова е важно тук да има казино, за да има всеки представа как работи казиното и как подхожда към определени неща.
Както и да е, забелязах, според оплакването ви, че сте искали да изчакате и ако нищо не се промени, тогава ще опитате други опции.
Въпреки това, опитахте ли оплакването, което Питър препоръча?
I think it is a good thing that players come across such experiences. And that's why it's important to have a casino here, so that everyone has an idea of how the casino works and how it approaches certain things.
Anyway, I noticed, according to your complaint, that you wanted to wait and if nothing changes, then you will try other options.
Nevertheless, have you tried the complaint that Peter recommended ?
Можете ли да получите консултация/помощ тук как да разрешите разногласия с b-Bets Casino. Накратко. Депозирал съм €900 в b-Bets и в момента балансът е €2300. Когато се опитам да изтегля парите си, ме информират, че съм нарушил споразумението за рециклиране. Не съм получавал никакви оплаквания от тях за това. Въпреки това изпълних изискването за рециклиране, но в началото приносът ми очевидно беше твърде голям.
Can you get consultation/help here on how to resolve disagreements with b-Bets Casino. In brief. I have deposited €900 in b-Bets and the balance is currently €2300. When I try to withdraw my money, they inform me that I have violated the recycling agreement. I haven't received any complaints from them about it. However, I have fulfilled the recycling requirement, but at the beginning my contributions were apparently too large.
Saako täältä konsultointia/apua siitä miten b-Bets casinon kanssa voi selvittää erimielisyydet. Lyhyesti. Olen tallettanut b-Betsiin 900€ ja saldo on tällä hetkellä 2300€. Kun yritän kotiuttaa rahojani he ilmoittavat että olen rikkonut kierrätyssopimusta. Mitään reklamaatiota en ole heiltä asiasta saanut. Kierrätysvaatimuksen olen kuitenkin täyttänyt mutta alussa panokseni ovat olleet ilmeisesti liian suuria.
Хей, предполагам, че сте взели бонуса и имате предвид изискванията за залагане, които се прилагат към него. Виждам, че сте написали, че успешно сте ги изпълнили и сте спечелили част от тях. Има ли максимално теглене, приложено към този бонус? Какво конкретно нарушихте, каза ли ви казиното?
Уведомете ме, за да се опитам да ви посъветвам.
Hey, I assume you took the bonus and are referring to the wagering requirements that applied to it. I see you wrote that you successfully fulfilled them and won some of it. Is there a maximum cashout applied to this bonus ? What specifically did you violate, did the casino tell you ?
Let me know so I can try to advise you.
Направих идентификационните данни за сайта за залагания b-Bets. Направих залозите, предлагани в сайта, като залозите варираха от 10 до 200 евро. Имам депозити в моята b-Bets сметка на обща стойност повече от €900. В игралната сметка са натрупани около €2300 пари в брой.
Когато започнахме да питаме за ситуацията с възможни тегления, стана ясно, че не съм рециклирал бонуса им за залагане по правилния начин. Рециклирах 100 €, изисквани от този бонус за рециклиране + необходимите 40 € рециклиране x 16 е готово (€ 2240) и измервателният уред след това рециклиране най-накрая ми показа, че съм го свършил. Когато отново попитах за тегленето, отделът за обслужване на клиенти на b-Bets ме информира, че съм нарушил условията на бонуса, като съм направил твърде много залози. Бонусът за залагане е прикрепен към депозитите доста коварно и на първо място не се интересувах особено от него. Обслужването на клиенти на b-Bets ми предложи да сменят тези около 2300 евро на 400 евро и мога да опитам да го рециклирам отново според правилата.
Смятам, че предложението е скандално и че рециклирането на бонуса е пълна заблуда на клиента. Ние сме забавни играчи и за нас това е просто приятно забавление. Има ли някакъв шанс парите да бъдат репатрирани?
Благодаря за отговора предварително.
За разбирането,
Поемане
I made the credentials for the b-Bets betting site. I made the bets offered on the site, with stakes ranging from €10-200. I have deposits in my b-Bets account totaling more than €900. About €2,300 cash has accumulated in the game account.
When we started asking about the situation of possible withdrawals, it came up that I haven't recycled their betting bonus in the right way. I recycled the 100€ required by that recycling bonus + the 40€ required recycling x 16 is done (€2240) and the meter following that recycling finally showed me that I got it done. When I asked about the withdrawal again, b-Bets' customer service informed me that I had violated the bonus conditions by placing too many bets. The betting bonus is attached to deposits rather insidiously and I wasn't particularly interested in it in the first place. b-Bets' customer service suggested to me that they would change that around 2300 euros to 400 euros and I could try to recycle it again according to the rules.
I think the proposal is outrageous and that bonus recycling is a complete misleading of the customer. We are fun players and for us this is just a nice pastime. Is there any chance of getting the money ever repatriated?
Thanks for your reply in advance.
Regards,
Intake
Tein tunnukset b-Bets vedonlyöntisivustolle. Tein sivustolla tarjottua vetoja panosten vaihdellessa 10-200€. Talletuksia minulla on b-Betsin tilille yhteensä yli 900€. Pelitilille on kertynyt noin 2300 € kassa.
Kun aloimme kyselemään mahdollisten kotiutuksien tilannetta tuli esille, että en ole kierrättänyt tuota heidän vedonlyöntibonusta oikealla tavalla. Kierrätin tuon kierrätysbonuksen vaatiman 100€ + 40€ vaadittu kierrätys x 16 on tehty (2240€) ja tuota kierrätystä seuraava mittari näytti minulle lopulta, että sain tuon tehdyksi. Kun kysyin kotiutusta uudestaan b-Betsin asiakaspalvelu ilmoitti, että olen rikkonut bonusehtoja liian suurilla panostuksella. Vedonlyöntibonus liitetään talletusten yhteydessä melko salakavalasti ja en ollut alunperinkään siitä erityisen kiinnostunut. b-Betsin asiakaspalvelu ehdottivat minulle, että he muuttaisivat tuon noin 2300 euroa 400€ ja voisin yrittää kierrättää tuon uudestaan sääntöjen mukaisesti.
Mielestäni ehdotus on törkeä ja tuo bonuskierrätys on asiakkaan täydellistä harhaan johtamista. Olemme hupipelaajia ja meille tämä on vain mukavaa ajanvietettä. Onko tässä mitään mahdollisuuksia saada rahoja ikinä kotiutettua?
Kiitos vastauksestasi etukäteen.
Terveisin,
Otto
Благодаря за повече описателна информация за ситуацията. Но първо бих искал да попитам, преди да коментирам помощта, дали вашият случай е свързан със спортни залагания, тъй като често говорите за залози. Питам, защото това не е област, с която се занимаваме тук, тъй като нямаме експерти и достатъчно разбиране.
Що се отнася обаче до бонуса, обяснението, че сте направили много залози, ми изглежда малко странно. Описано ли е и в Правилата и условията?
Както и да е, уведомете ме дали вашият случай е свързан със спорт или не.
Ще чакам вашия отговор.
Thanks for more descriptive information on the situation. But first I would like to ask before I comment on the help, if your case is related to sports betting since you often talk about bets. I am asking because this is not an area we deal with here as we do not have the experts and sufficient insight.
However, as far as the bonus is concerned, the explanation that you have placed a lot of bets seems a bit strange to me. Is it also described in the Terms and Conditions ?
Anyway, let me know if your case is sports related or not.
I will wait for your answer.
Здравейте, тъй като казахте, че вашият случай е свързан със спортни залагания, както споменах, ние от Casino Guru за съжаление не се занимаваме с такива ситуации, тъй като нямаме достатъчно информация.
Така че ще ви предложа някои сайтове, където можете да ни разкажете за проблема си и се надяваме, че те ще могат да ви помогнат.
Можете да ги намерите тук:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Ако успеете да го оправите, уведомете ни.
Ще стискам палци 🤞
Hi, since you said that your case is related to sports betting, as I mentioned, we at Casino Guru unfortunately don't deal with such situations as we don't have enough insight.
So I will offer you some sites where you can tell us about your issue and hopefully they will be able to help you.
You can find them here:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
If you manage to sort it out, let us know.
I'll keep my fingers crossed. 🤞
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.