НачалоФорумКазинаArt Casino - обща дискусия

Art Casino - обща дискусия

 от caiods20221
|
3 198 преглеждания 9 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Art Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Здравейте, има ли адрес, на който мога да отида, ако се почувствам измамен от това казино? На уебсайта на регулаторния орган пише, че не трябва да се свързвате с тях. На уебсайта на доставчика има адреси/телефонни номера/организации, с които трябва да се свържете, ако имате спор или нещо подобно. Но не мога да намеря никакви адреси на уебсайта на това казино. Някой има ли имейл адрес, на който да пиша, ако усилията ми с това казино са неуспешни по определени въпроси? Или е препоръчително да се свържете с регулатора?

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Anonymized420

Мисля, че трябва да намерите функцията за оплакване за доста подходяща. Доколкото виждам две жалби са били успешно разрешени за вас в миналото, така че ако имате нужда от помощ отново, продължете и изпратете друга:

https://casino.guru/complaints/create

Какво ще кажете, звучи ли ви добре?

Автоматичен превод:

Не мисля, че можете да ми помогнете, въпросът е, че вече два пъти казах на казиното, че не искам да играя повече и когато затворих акаунта си, ме примамиха с оферти. Това казино експлоатира хората и ги пристрастява към хазарта. Това казино не се интересува от защитата или отговорността на играчите, то просто иска пари. Освен това слотовете в това казино се контролират и трябва да се наблюдават по-задълбочено. Те дадоха много добра оценка на казиното, така че защо трябва да подам жалба тук? Не помага.

Автоматичен превод:
Anonymized420

Това е ново казино, затова ви информираме:

„Прегледахме внимателно Art Casino и го маркирахме като ново онлайн казино. То не работи достатъчно дълго, така че е твърде рано да му дадем нормалната оценка на индекса на безопасност, която даваме на утвърдени казина."

Мога ли да знам как точно това конкретно казино кара хората да се пристрастяват към хазарта? Спам промоциите за съжаление са доста често срещани. Съгласен съм, че уязвимият играч е изкушен, но честно погледнете по телевизията тези дни... Бихте ли купили незабавно кола, защото в рекламата се казва, че това е шансът ви за живот?

Позволете ми още един въпрос, какво ви кара да мислите, че слотовете са контролирани, моля?

Начинът, по който работят, е технически невъзможен:

https://de.casino.guru/wie-automaten-spiele-funktionieren-mathematik

Хората възнамеряват да запомнят загубите и това ги кара да вярват, че са имали невероятен късмет, така че слотовете са смекчени.

Разбирам подобни разочарования, но повярвайте ми, когато казвам, че казината са по-склонни да предоставят фалшиви игри, вместо да контролират истински слотове.

Ако сте силно убедени, че нещо не е наред, подайте жалба. Оплакването във форума не променя нищо.




Автоматичен превод:

Е, жалко е, когато казиното те ограничава така. Пише ли някъде в правилата и условията, че може да го направи, или се опитахте да попитате поддръжката защо е така?

Освен това, казиното подходящо ли е за вас? Имали ли сте други проблеми освен този?

Автоматичен превод:
Jaro

Здравейте, беше решено, имаше проблем със системата, сега всичко е наред, трябва да кажа, че поддръжката на клиенти беше страхотна и като цяло трябва да кажа, че силно препоръчвам това казино сега

Автоматичен превод:
James82

Така че е перфектно, че всичко най-накрая беше решено за сравнително бърз период от време. Може да оставите публикацията си във форума следващия път, защото тогава отговорът ми губи малко контекст, тъй като всъщност не отговарям на нищо с първата си публикация.

Както и да е, пожелавам ви още много печалби и безпроблемни ситуации в това казино. Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
Anonymized420

здравейте, търсещи хора като вас, за да се борите с това казино

Автоматичен превод:
litalb221

здравей

Така че изглежда, че по някаква причина искате да намерите играчи, недоволни от Art Casino. Предполагам, че е свързано с настоящата ви жалба:

https://casino.guru/art-casino-player-s-funds-have-been-confiscated 👈

Ако мога да изразя мнението си, сега трябва да се съсредоточите върху жалбата. Например намирам тази актуализация за доста объркваща:


„Не съм играл с бонус пари; депозирах 20 долара и получих 20 безплатни завъртания."


Какво ще кажете да се успокоите и да дадете известно време на жалбата да напредне, и да се уверите, че вашите актуализации са точни и разбираеми? Когато казвате, че искате да се биете с казино, бих казал, че нямате много малка представа какво всъщност означава това. Но не се колебайте да споделите плана си.


Освен това, както подсказва името, анонимизираните акаунти никога няма да отговорят. Само да знаеш.



Автоматичен превод:
Публикация на kaggeletos21 е изтрит
Публикация на kaggeletos21 е изтрит
Публикация на kaggeletos21 е изтрит

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини