преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Art Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, има ли адрес, на който мога да отида, ако се почувствам измамен от това казино? На уебсайта на регулаторния орган пише, че не трябва да се свързвате с тях. На уебсайта на доставчика има адреси/телефонни номера/организации, с които трябва да се свържете, ако имате спор или нещо подобно. Но не мога да намеря никакви адреси на уебсайта на това казино. Някой има ли имейл адрес, на който да пиша, ако усилията ми с това казино са неуспешни по определени въпроси? Или е препоръчително да се свържете с регулатора?
Hello, is there any address I can go to if I feel cheated by this casino? The regulatory authority's website says that you shouldn't contact them. There are addresses/phone numbers/organizations on the provider's website that you should contact if you have a dispute or something. But I can't find any addresses on the website of this casino. Does anyone have an email address for me to write to if my efforts with this casino are unsuccessful on certain issues? Or is it advisable to contact the regulator?
Hallo, gibt es rgendeine Adresse an die ich mich wenden kann wenn ich mich von diesem Casino betrogen fühle? Auf der Seite von der Regulierungsbehörde steht, dass man diese nicht kontaktieren soll es gäbe auf der Website des Anbieters Adressen/Rufnummern/Organisationen, an die man sich wenden soll wegen Streitbeteiligung oder so. Auf der Website von diesem Casino finde ich aber keine Adressen. Hat jemand eine Emailadresse für mich wo ich schreiben kann, wenn meine Bemühungen mit diesem Casino bei gewissen Angelegenheiten keine Erfolge bringen? Oder ist es ratsam, sich an die Regulierungsbehörde zu wenden?
Мисля, че трябва да намерите функцията за оплакване за доста подходяща. Доколкото виждам две жалби са били успешно разрешени за вас в миналото, така че ако имате нужда от помощ отново, продължете и изпратете друга:
https://casino.guru/complaints/create
Какво ще кажете, звучи ли ви добре?
I feel you should find the complaint feature quite suitable. As far as I can see two complaints were successfully resolved for you in the past, so if you need help again, go on and submit another one:
https://casino.guru/complaints/create
What do you say, sounds good to you?
Не мисля, че можете да ми помогнете, въпросът е, че вече два пъти казах на казиното, че не искам да играя повече и когато затворих акаунта си, ме примамиха с оферти. Това казино експлоатира хората и ги пристрастява към хазарта. Това казино не се интересува от защитата или отговорността на играчите, то просто иска пари. Освен това слотовете в това казино се контролират и трябва да се наблюдават по-задълбочено. Те дадоха много добра оценка на казиното, така че защо трябва да подам жалба тук? Не помага.
I don't think you can help me the point is that I've already told the casino twice that I don't want to play anymore and when I closed my account they lured me with offers. This casino exploits people and drives them into gambling addiction. This casino doesn't care about player protection or responsibility, it just wants money. In addition, the slots in this casino are controlled and should be monitored more thoroughly. They gave the casino a very good rating, so why should I file a complaint here? Doesn't help.
Ich denke nicht, dass Sie mir helfen können es geht darum, dass ich dem Casino bereits zwei mal zu verstehen gegeben habe, dass ich nicht mehr sielen will und als ich mein Konto geschlossen habe, lockten sie mich mit Angeboten. Dieses Casino beutet Menschen aus und es treibt sie in die Spielsucht. Diesem Casino ist Spielerschutz und Verantwortung völlig egal es will nur Geld. Außerdem werden die Slots in diesem Casino gesteuert und sollten mal gründlicher überwacht werden. Sie haben dem Casino eine sehr gute Bewertung gegeben, also warum soll ich hier eine Beschwerde einreichen? Bringt nichts.
Това е ново казино, затова ви информираме:
„Прегледахме внимателно Art Casino и го маркирахме като ново онлайн казино. То не работи достатъчно дълго, така че е твърде рано да му дадем нормалната оценка на индекса на безопасност, която даваме на утвърдени казина."
Мога ли да знам как точно това конкретно казино кара хората да се пристрастяват към хазарта? Спам промоциите за съжаление са доста често срещани. Съгласен съм, че уязвимият играч е изкушен, но честно погледнете по телевизията тези дни... Бихте ли купили незабавно кола, защото в рекламата се казва, че това е шансът ви за живот?
Позволете ми още един въпрос, какво ви кара да мислите, че слотовете са контролирани, моля?
Начинът, по който работят, е технически невъзможен:
https://de.casino.guru/wie-automaten-spiele-funktionieren-mathematik
Хората възнамеряват да запомнят загубите и това ги кара да вярват, че са имали невероятен късмет, така че слотовете са смекчени.
Разбирам подобни разочарования, но повярвайте ми, когато казвам, че казината са по-склонни да предоставят фалшиви игри, вместо да контролират истински слотове.
Ако сте силно убедени, че нещо не е наред, подайте жалба. Оплакването във форума не променя нищо.
It's a fresh casino, so we inform:
"We've thoroughly reviewed Art Casino and marked it as a fresh online casino. It hasn't been operating for long enough, so it's too soon for us to give it the normal Safety Index rating we give to established casinos. "
May I know how exactly this specific casino drives people to gambling addiction? Spam promotions are sadly pretty common. I agree a vulnerable player is tempted, but honestly look on the TV these days... Would you instantly buy a car because the advert says it's your life chance?
Allow me another question, what makes you think the slots are controlled, please?
The way they work, it's technically impossible:
https://de.casino.guru/wie-automaten-spiele-funktionieren-mathematik
People intend to remember the losses, and it makes them believe they were unbelievably unlucky, so the slots are tempered.
I understand such frustrations, but believe me when I say the casinos are more likely to provide fake games rather than control genuine slots.
If you are strongly convinced something is wrong, submit a complaint. Complaining on the forum changes nothing.
Е, жалко е, когато казиното те ограничава така. Пише ли някъде в правилата и условията, че може да го направи, или се опитахте да попитате поддръжката защо е така?
Освен това, казиното подходящо ли е за вас? Имали ли сте други проблеми освен този?
Well, it's a pity when the casino limits you like that. Does it say somewhere in the terms and conditions that it can do so, or did you try to ask the support why it is so ?
Other than that, is the casino suitable for you ? Have you had any other problems besides this ?
Здравейте, беше решено, имаше проблем със системата, сега всичко е наред, трябва да кажа, че поддръжката на клиенти беше страхотна и като цяло трябва да кажа, че силно препоръчвам това казино сега
Hi it was sorted out there was a glitch with the system everything's ok now I must say customer support was great and overall I have to say I would strongly recommend this casino now
Така че е перфектно, че всичко най-накрая беше решено за сравнително бърз период от време. Може да оставите публикацията си във форума следващия път, защото тогава отговорът ми губи малко контекст, тъй като всъщност не отговарям на нищо с първата си публикация.
Както и да е, пожелавам ви още много печалби и безпроблемни ситуации в това казино. Късмет. ☘️
So it's perfect that everything was finally resolved in a relatively quick period of time. You might want to leave your post on the forum next time, because then my reply loses a bit of context, since I'm actually replying to basically nothing with my first post.
Anyway, I wish you many more wins and trouble-free situations in this casino. Good luck. ☘️
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.