преди 2 години
1
Вече 7 седмици чакам оттеглянето си. Те са измама и крадат пари. Внимавай за
Черешова фиеста
люто чили 777
Собственици на 4 корони от същата измама.
7 weeks now waiting for my withdrawal. They are a scam and steal money. Watch out for
Cherry fiesta
chilli 777
4 crowns owners by same scam.
Mr Sloty 4 casinowinner rouge casino slots Berlin pulp casino 😡🤢
Mr Sloty 4 casinowinner rouge casino slots Berlin pulp casino 😡🤢
Здрасти,
Днес минаха 2 месеца, откакто ares casino направи плащането.
Оттогава винаги едни и същи.
Пишете до поддръжката два пъти седмично, понякога получавате отговор, през повечето време нищо не идва.
Ако отговарят, тогава само със стандартни отговори като днес.
Това е бузата.
Трябва да кажеш истината, че не плащаш и не го води тук.
Всеки отговор винаги се отнася до едно и също.
Търпение търпение.........
Здрасти,
Искрено се извиняваме за закъснението и че ви накарахме да чакате толкова дълго. Вашата заявка все още се разглежда от нашия отдел за риск. Трябва да сте сигурни, че всичко с вашата игра и история на транзакциите е както трябва да бъде според правилата за проверка на заявката за теглене. Възможно е да има забавяне в някои части от прегледа.
Бъди здрав
С най-добри пожелания
Зой
Обслужване на клиенти в Arescasino
Hi there,
Today it's been 2 months since ares casino made the payment.
Always the same since then.
Write to support twice a week, sometimes you get an answer, most of the time nothing comes.
If they answer then only with standard answers like today.
That's cheek.
You should tell the truth that you don't pay and don't bring him here.
Each answer always refers to the same.
Patience patience ..........
Hi there,
We sincerely apologize for the delay and for keeping you waiting so long. Your request is still being reviewed by our risk department. You must be sure that everything with your game and transaction history is as it should be according to the withdrawal request verification rules. There may be a delay in some parts of the review.
stay healthy
With best wishes
Zoi
Arescasino customer service
Hallo,
Heute sind es 2 Monaten vergangen seit die Auszahlung bei ares casino betätigt habe.
Seit dem immer das gleiche .
Schreibe den Support 2 mal ihn der Woche an , manchmal bekomme eine Antwort meisten kommt nichts.
Wenn sie antworten dann nur mit standard Antworten so wie heute.
Das ist eine Frechheit .
Sollten Sie mal die Wahrheit sagen das sie nicht zahlen und nicht ihn her.
Jede Antwort bezieht sich immer das gleiche.
Geduld, Geduld ..........
Hallo,
Wir entschuldigen uns aufrichtig für die Verzögerung und dafür, dass Sie so lange warten mussten. Ihre Anfrage wird noch von unserer Risikoabteilung geprüft. Sie müssen sicher sein, dass mit Ihrem Spiel- und Transaktionsverlauf alles so ist, wie es gemäß den Regeln zur Überprüfung des Auszahlungsantrags sein sollte. In einigen Teilen der Überprüfung kann es zu Verzögerungen kommen.
Bleib gesund
Mit freundlichen Grüße
Zoi
Arescasino Kundenservice
Здравей,
Не мога честно да реша кое е по-грубо за играча – никакъв отговор или всички тези отговори без реална цел.
Сега си спомням, че прочетох в няколко оплаквания, че някои казина заявяват, че проверките за сигурност могат да отнемат до три месеца... Чудя се обаче как се изчислява това.
Hello there,
I can't honestly decide what's ruder to the player - no response at all or all these replies with no real point.
I recall now I read in several complaints that some casinos stated that security checks can take up to three months... I wonder how this is being calculated, though.
Все още няма пари
Днес се навършват 68 дни, откакто направих тегленето в казиното Ares.
Нищо не се е променило в състоянието.
В процес на обработка
Пишете поддръжката всеки ден, но нищо не идва.
Няма да видиш повече пари от мен.
Посъветвайте останалите в казиното Ares да стоят настрана.
Не са сериозни и измамници.
Still no money
Today it is 68 days since I made the withdrawal at ares casino.
Nothing has changed in status.
Still in progress
Write the support every day, but nothing comes.
You won't see any more money from me.
Advise the others at ares casino to stay away.
Are not serious and scammers.
Immer noch kein geld
Heute sind es 68 tage vergangen seit dem ich die Auszahlung bei ares casino gemacht habe.
Beim Status hat sich nichts geändert.
Immer noch in Bearbeitung
Schreibe den Support jeden tag, aber kommt nichts.
Von mir sehen Sie kein geld mehr.
Rate die anderen von ares casino die Finger weg zu lassen.
Sind nicht seriös und Betrüger.
Съжалявам, но не мисля, че ще ви платят.
Вече информирахме, че решихме да поставим това казино в черния списък на Casino Guru. Повече информация тук:
https://casino.guru/Ares-Casino-review#tab=js-tab-reputation
I'm sorry but I do not think you'll get paid.
We have already informed we decided to place this casino on the Casino Guru Blacklist. More information here:
https://casino.guru/Ares-Casino-review#tab=js-tab-reputation
Лека-полека ми стана ясно, че не съм получил парите.
Но трябва да има нещо, че нереномираните казина са затворени и извадени от пазара.
It slowly became clear to me that I didn't get the money.
But there must be something that the non-reputable casinos are closed and taken out of the market.
Das ist mir langsam auch klar geworden das ich das geld nicht bekomme.
Aber muss ja was geben das die nicht seriöse casino geschlossen werden und von den markt raus genommen werden.
Вероятно няма да го направите, съжалявам.
Всъщност има начин как да се справим с тези казина. Обърнете внимание и на оценката на репутацията, потребителските отзиви и предупрежденията и проверете лиценза. Всички тези неща предварително.
Бъдете много внимателни къде ще депозирате парите си. Съвсем просто нали?
You'll probably don't, I'm sorry.
Actually, there is a way how to deal with those casinos. Keep good attention to the reputation score, user reviews, and warnings as well, and check the license. All these things in advance.
Be very careful where you are going to deposit your money. Quite simple right?
Чакам изплащането си почти 4 месеца, невъзможно е всеки един и същи отговор. Никога не съм изпитвал нещо толкова антисоциално .200 евро толкова дълго, жестоко лесно
I've been waiting for my payout for almost 4 months, it's impossible every one of the same answers. I've never experienced something so anti-social .200 euros so long violently easy
Ich warte seit fast 4 Monate auf meine Auszahlung das ist unmöglich jedes man die selbe Antworten. Sowas asoziales hab ich noch nie erlebt .200 Euro so lange heftig einfach
Съжалявам, но според последните оплаквания, това казино не ни отговаря и играчите не са получили заплащане. 🙁
Обикновено предлагам да подадете жалбата, не се колебайте да опитате, ако желаете:
https://casino.guru/complaints/create
I'm sorry, but according to the latest complaints, this casino does not respond to us and players did not get paid. 🙁
Normally, I would suggest submitting the complaint, feel free to try it if you like:
https://casino.guru/complaints/create
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.