ФорумКазинаAres Casino - обща дискусия

Ares Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Radka
|
7079 преглеждания 30 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години

Чакам и плащането на 25.01.2022г.

Оттогава нищо не се е случило.

Вчера отново се свързах с поддръжката.

Така ми отговориха.

Тъй като не вярвам, но изчакай да видим какво ще стане в следващите няколко дни.


Здрасти,


Според нашата система, вашето изтегляне е преминало през първия етап от процеса и първият етап е завършен. Това означава, че вашата история на транзакциите в играта е проверена и приета, следователно вашето теглене е зелено, за да продължите с по-нататъшен процес на проверка.

Веднага след като бъде обработен, ще бъдете информирани.




Поздрави,

Йоана

Екип за поддръжка на клиенти

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

да получиш плащане от казино Арес сега е почти чудо. Стискам палци!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Все още нищо в моя край.

Аз съм адвокат, така че ще съдя, ако не ми платят скоро. Знам, че ще го игнорират, но след това ще го използвам, за да поставя компанията им в ликвидация.


Автоматичен превод:
Hayley2022
преди 2 години

Виждам.

Колко време имат?


Автоматичен превод:
преди 2 години

Вече 7 седмици чакам оттеглянето си. Те са измама и крадат пари. Внимавай за

Черешова фиеста

люто чили 777

Собственици на 4 корони от същата измама.

Автоматичен превод:
Hayley2022
преди 2 години

Mr Sloty 4 casinowinner rouge casino slots Berlin pulp casino 😡🤢

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здрасти,

Днес минаха 2 месеца, откакто ares casino направи плащането.

Оттогава винаги едни и същи.

Пишете до поддръжката два пъти седмично, понякога получавате отговор, през повечето време нищо не идва.

Ако отговарят, тогава само със стандартни отговори като днес.

Това е бузата.

Трябва да кажеш истината, че не плащаш и не го води тук.

Всеки отговор винаги се отнася до едно и също.

Търпение търпение.........


Здрасти,


Искрено се извиняваме за закъснението и че ви накарахме да чакате толкова дълго. Вашата заявка все още се разглежда от нашия отдел за риск. Трябва да сте сигурни, че всичко с вашата игра и история на транзакциите е както трябва да бъде според правилата за проверка на заявката за теглене. Възможно е да има забавяне в някои части от прегледа.


Бъди здрав

С най-добри пожелания


Зой

Обслужване на клиенти в Arescasino


Автоматичен превод:
chiarellolucio72
преди 2 години

Здравей,

Не мога честно да реша кое е по-грубо за играча – никакъв отговор или всички тези отговори без реална цел.

Сега си спомням, че прочетох в няколко оплаквания, че някои казина заявяват, че проверките за сигурност могат да отнемат до три месеца... Чудя се обаче как се изчислява това.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Все още няма пари

Днес се навършват 68 дни, откакто направих тегленето в казиното Ares.

Нищо не се е променило в състоянието.

В процес на обработка

Пишете поддръжката всеки ден, но нищо не идва.

Няма да видиш повече пари от мен.

Посъветвайте останалите в казиното Ares да стоят настрана.

Не са сериозни и измамници.


Автоматичен превод:
chiarellolucio72
преди 2 години

Съжалявам, но не мисля, че ще ви платят.

Вече информирахме, че решихме да поставим това казино в черния списък на Casino Guru. Повече информация тук:

https://casino.guru/Ares-Casino-review#tab=js-tab-reputation

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Лека-полека ми стана ясно, че не съм получил парите.

Но трябва да има нещо, че нереномираните казина са затворени и извадени от пазара.

Автоматичен превод:
chiarellolucio72
преди 2 години

Вероятно няма да го направите, съжалявам.

Всъщност има начин как да се справим с тези казина. Обърнете внимание и на оценката на репутацията, потребителските отзиви и предупрежденията и проверете лиценза. Всички тези неща предварително.

Бъдете много внимателни къде ще депозирате парите си. Съвсем просто нали?


Автоматичен превод:
преди 2 години

Чакам изплащането си почти 4 месеца, невъзможно е всеки един и същи отговор. Никога не съм изпитвал нещо толкова антисоциално .200 евро толкова дълго, жестоко лесно

Автоматичен превод:
jselimovic58
преди 2 години

Съжалявам, но според последните оплаквания, това казино не ни отговаря и играчите не са получили заплащане. 🙁

Обикновено предлагам да подадете жалбата, не се колебайте да опитате, ако желаете:

https://casino.guru/complaints/create


Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини