преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Ares Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Просто искам да информирам играчите, че решихме да поставим това казино в черния списък на Casino Guru. Повече информация тук:
https://casino.guru/Ares-Casino-review#tab=js-tab-reputation
Just want to inform players, that we decided to place this casino on the Casino Guru Blacklist. More information here:
https://casino.guru/Ares-Casino-review#tab=js-tab-reputation
Казваха ми лъжа след лъжа за моето оттегляне. Направих го на 3 февруари и все още чакам плащане от £1479. Казаха, че ще бъде платено в рамките на 7-21 работни дни.
току-що ги съобщих на регулатора на игрите в Кюрасао. Пиша и до техните основни доставчици на игри днес.
Освен това имайте предвид, че моите депозити бяха изпратени до туристически компании в Кения, така че. Проверете внимателно депозитите си.
I have been told lie after lie about my withdrawal. I made it on 3 February and am still waiting for payment of £1479. They said that it would be paid within 7-21 working days.
i have just reported them to the Curacao egaming regulator. I am also writing to their main game providers today.
alos note that my deposits were sent to travel companies in Kenya so. Heck your deposits carefully.
Мисля, че имат фалшив лиценз и използват пиратски игри, но все пак успех
I think they have a fake license and use pirated games but good luck anyway
Техният фалшив период на изплащане от 21 работни дни вече е изтекъл и не е извършено плащане.
Изпратих файлове до основните доставчици на игри, регулатора, полицията и моята банка.
НЕ ИГРАЙТЕ НА СЛЕДНИТЕ САЙТОВЕ
КАЗИНО АРЕС
КАЗИНО 4 КРОНИ
CHERRY FIESTA КАЗИНО
ИЛИ КАКВАТО И ДА ПРИТЕЖАВА НА GLOBAL TECH
ИЛИ С АДРЕС НА HOLLANDIA 24 PERST H12.
Their fake 21 working day pay-out period has now passed and no payment has been made.
I have sent files to the main game providers, the regulator, the police and my bank.
DO NOT PLAY ON THE FOLLOWING SITES
ARES CASINO
4 CROWNS CASINO
CHERRY FIESTA CASINO
OR ANY OWNED BY GLOBAL TECH
OR WITH ADDRESS AT HOLLANDIA 24 PERST H12.
При мен се случи същото.
Само лъжи!!!
Чака изплащане от 3000 евро от 25 януари 2022 г.
Всеки ден пиша до поддръжката на казиното на Ares, винаги получавам стандартните отговори. въпреки че срокът от 21 работни дни отдавна е изтекъл.
The same thing happened to me.
Only lies!!!
Waiting for a payout of 3000 euros since January 25, 2022.
Every day I write to ares casino support, I always get the standard answers. although the period of 21 working days has long since expired.
Mir geht es genau so.
Nur lügen!!!
Warte seit dem 25 Januar 2022 eine Auszahlung von 3000 Euro.
Jeden Tag schreibe den Support von ares casino, bekomme immer wieder die standart Antworten. obwohl die Frist von 21 Werktagen schon längst abgelaufen ist.
Почти съм сигурен, че е един или двама души, които работят за обслужване на клиенти, въпреки че се появяват различни имена.
Казах им тази сутрин, че говоря с Netent в понеделник, тъй като имам контакт на високо ниво там и те отговориха „моля, направете"!
Ако бяха законни, щяха да се ужасят и да ми изплатят печалбите.
няма да спра, докато не ми платят или не ги затворят.
Ако има някой друг, на когото не са изплатени ареси, черешова фиеста или 4 крони, моля да ми каже. Добавям всички тези публикации към файловете, които изпратих.
Благодаря
I’m pretty sure it’s the same one or two people who are on customer service though different names come up.
I told them this morning I was speaking to Netent on Monday as I have a High level contact there and they replied ‘please do’!
If they were legit they would be horrified and pay me out my winnings.
i will not stop until l am paid or they are shut down.
If there is anyone else who has not been paid out by ares, Cherry fiesta or 4 crowns please let me know. I am adding all of these posts to the files I have sent off.
Thanks
Аз съм в!
Ако имаш нужда от нещо мога да ти го изпратя.
Напр. всички отговори
I'm in!
If you need anything I can send it to you.
Eg all reply
Ja bin dabei!
Wenn sie was brauchen kann ich ihnen schicken.
Z.b. alle rückantworten
Благодаря - ще се свържа със сигурност.
Дори не ни дължат големи суми. Ако провеждах измама, щях да им платя, за да избегна всяка вероятност тя да бъде проверена или закрита.
Моята банка току-що изпрати имейл, за да каже, че е ескалиран до техния отдел за измами, така че това е добре. къде са изпратени вашите депозити? Моите всички отидоха в туристически компании в Кения, мисля. Опитвам се да намеря всички компании.
така или иначе нека не спираме, докато не ни изплатят.
Thanks - I will be in touch for sure.
They don’t even owe us big sums. If I was running a scam I’d pay them out to avoid any chance of it being scrutinised or shut down.
My bank just emailed to say it’s been escalated to their fraud dept so that’s good. where were your deposits sent to? Mine all went to travel companies in Kenya I think. I’m trying to locate all of the companies.
anyway let’s not stop till we are paid out.
Здравейте, искам само да напомня, че това казино работи без никакъв лиценз. Следователно ще бъде много трудно да ги изправим пред съда, бих казал.
Желая ти късмет разбира се.
Hello, I just want to remind here, that this casino operates without any license. Hence it will be very difficult to bring them to justice, I'd say.
Wish you the luck of course.
Страхувам се, че казиното е кристално ясна измама, но нищо друго.
I'm afraid the casino is a crystal clear scam, but nothing else.
Все още няма пари - вече 5 седмици. В Украйна умират хора и продължават да крадат пари. Какви хора правят това. Няма да спра, докато не ми платят или не ги объркат.
Still no money - 5 weeks now. People are dying in Ukraine and they continue to steal money. What sort of people do this. I will not stop until I am paid or they are shit down.
Планирате ли някакви конкретни стъпки за сега? Сигурен съм, че ще бъде много трудна задача, опасявам се.
Do you plan any concrete steps for now? I'm quite sure it will be a very difficult task, I'm afraid.
Да, говоря за моята банка и ръководителя на правния отдел в Netent. Изпратих и жалба до регулатора на Кюрасао.
забавно е, тъй като казват, че 5 седмици досега се дължат на всички проверки, които правят. Но те явно са измамни казино.
Някои други казина правят проверките си за 2 часа и изпращат вашите печалби. Най-дългото време обикновено е една седмица.
Така или иначе няма да спра, докато не ми платят или не ги затворят. Имам и контакти на високо ниво, които ги гледат.
благодаря за приноса ви досега.
Yes I’m speaking of my bank and the head of legal at Netent. I’ve also sent a complaint to the Curacao regulator.
it is hilarious as they say the 5 weeks so far is due to all the checks they are doing. But they are clearly a scam casino.
Some other casinos do their checks in 2 hours and send your winnings. The longest time is usually a week.
Anyway I won’t stop till I am paid or they are shut down. I have some high level contacts looking at them too.
thanks for your input so far.
Бихте ли били толкова любезни и да ни държите в течение и по-нататък, моля? Мисля, че би било добре да се демонстрира тук и открито, че дори и в тази ситуация има някои стъпки. Надявам се също, че ще получите справедливост.
Would you be so kind and keep us up to date further, please? I think it would be good to demonstrate here and openly that even in this situation there are some steps. I also hope you will get some justice.
Чакам и плащането на 25.01.2022г.
Оттогава нищо не се е случило.
Вчера отново се свързах с поддръжката.
Така ми отговориха.
Тъй като не вярвам, но изчакай да видим какво ще стане в следващите няколко дни.
Здрасти,
Според нашата система, вашето изтегляне е преминало през първия етап от процеса и първият етап е завършен. Това означава, че вашата история на транзакциите в играта е проверена и приета, следователно вашето теглене е зелено, за да продължите с по-нататъшен процес на проверка.
Веднага след като бъде обработен, ще бъдете информирани.
Поздрави,
Йоана
Екип за поддръжка на клиенти
I am also waiting for the payment of 01/25/2022.
Nothing has happened since then.
I contacted support again yesterday.
That's what they answered me.
Since I don't believe it, but wait and see what happens in the next few days.
Hi there,
According to our system, your withdrawal has gone through the first stage of the process and the first stage is complete. This means that your game transaction history has been verified and accepted, therefore your withdrawal is green-lighted to proceed with further verification process.
As soon as it is processed you will be informed.
Kind regards,
Joanna
Customer Support Team
Ich warte auch auf die Auszahlung von 25 .01.2022.
Seit dem hat sich nichts getan.
Gestern hab nochmals den Support kontaktiert .
Des haben sie mir geantwortet.
Da ich es nicht glaube, aber warte hab was in denen nächsten Tagen passiert.
Hallo,
Gemäß unserem System hat Ihre Auszahlung die erste Phase des Prozesses durchlaufen und die erste Phase ist abgeschlossen. Das bedeutet, dass Ihr Spieltransaktionsverlauf überprüft und akzeptiert wurde, daher hat Ihre Auszahlung grünes Licht, um mit dem weiteren Überprüfungsprozess fortzufahren.
Sobald es bearbeitet wird, werden Sie informiert.
Mit freundlichen Grüßen,
Joanna
Kundensupport-Team
Това е просто лъжа след лъжа. Не знам защо изобщо се притесняват. Дръж ни в течение все пак. Надявам се да го получите.
It’s just lie after lie. I don’t know why they even bother. Keep us posted though. Hope you get it.
Чакам и плащането на 25.01.2022г.
Оттогава нищо не се е случило.
Вчера отново се свързах с поддръжката.
Така ми отговориха.
Тъй като не вярвам, но изчакай да видим какво ще стане в следващите няколко дни.
Здрасти,
Според нашата система, вашето изтегляне е преминало през първия етап от процеса и първият етап е завършен. Това означава, че вашата история на транзакциите в играта е проверена и приета, следователно вашето теглене е зелено, за да продължите с по-нататъшен процес на проверка.
Веднага след като бъде обработен, ще бъдете информирани.
Поздрави,
Йоана
Екип за поддръжка на клиенти
I am also waiting for the payment of 01/25/2022.
Nothing has happened since then.
I contacted support again yesterday.
That's what they answered me.
Since I don't believe it, but wait and see what happens in the next few days.
Hi there,
According to our system, your withdrawal has gone through the first stage of the process and the first stage is complete. This means that your game transaction history has been verified and accepted, therefore your withdrawal is green-lighted to proceed with further verification process.
As soon as it is processed you will be informed.
Kind regards,
Joanna
Customer Support Team
Ich warte auch auf die Auszahlung von 25 .01.2022.
Seit dem hat sich nichts getan.
Gestern hab nochmals den Support kontaktiert .
Des haben sie mir geantwortet.
Da ich es nicht glaube, aber warte hab was in denen nächsten Tagen passiert.
Hallo,
Gemäß unserem System hat Ihre Auszahlung die erste Phase des Prozesses durchlaufen und die erste Phase ist abgeschlossen. Das bedeutet, dass Ihr Spieltransaktionsverlauf überprüft und akzeptiert wurde, daher hat Ihre Auszahlung grünes Licht, um mit dem weiteren Überprüfungsprozess fortzufahren.
Sobald es bearbeitet wird, werden Sie informiert.
Mit freundlichen Grüßen,
Joanna
Kundensupport-Team
Все още нищо в моя край.
Аз съм адвокат, така че ще съдя, ако не ми платят скоро. Знам, че ще го игнорират, но след това ще го използвам, за да поставя компанията им в ликвидация.
Still nothing at my end.
im a lawyer so I’m going to sue if they don’t pay me soon. I know they will ignore it but then I’ll use it to put their company into liquidation..
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.