ФорумКазинаAPlay Casino - обща дискусия

APlay Casino - обща дискусия

преди 3 години от mitko78
|
4008 преглеждания 5 отговора |
|
Добавете пост
преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с APlay Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 години

Моля, помогнете ми да взема печалбите си честно и според правилата на това измамно казино.

Автоматичен превод:
mitko78
преди 3 години

Здравей, какво стана? Бихте ли ни изпратили повече подробности?

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравейте, претендирах за бонус за първи депозит и го завърших за няколко дни, след това проверих акаунта си и поръчах теглене. след 2 дни салдото ми изчезна и от 5300 сега е 0.00. получавам имейл от казиното, че отделът за сигурност анулира всичките ми залози, тъй като наруших 2.5 срока от правилата им и без никакви доказателства или обяснения откраднаха баланса ми. получих депозита си от 392 евро обратно 2 дни по-късно, но ме откраднаха 5300-392 = 4908 евро без никакви доказателства, единственото обяснение е отдел по сигурността решение.МОЛЯ, ПОМОГНЕТЕ МИ.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Те използват този термин, за да анулират всичките ми залози без никакви доказателства, че съм нарушил.

тя е 2.5 от условията за залагане: 2.5. Компанията си запазва правото да закрие акаунта в играта и да анулира всички залози, направени по тази сметка, ако компанията прецени, че:

- към момента на залагане клиентът знаеше резултата от събитието;

- клиентът е могъл да повлияе на резултата от събитието като пряк участник (спортисти, съдии, треньори и т.н.) или лице, действащо от тяхно име;

- залози са направени от група партньори за залагания, действащи съгласувано (от синдикат), за да надхвърлят лимитите, определени от компанията;

- клиентът има няколко игрални акаунта (многократна регистрация);

- клиентът се подозира, че използва специален софтуер или хардуер за автоматизиране на процеса на залагане;

- всички нечестни методи за получаване на информация или заобикаляне на ограниченията, установени от компанията, са били използвани от клиента.

Автоматичен превод:
mitko78
преди 3 години

Ако смятате, че не сте направили нищо лошо, тогава това е може би най -добрият вариант да подадете жалба тук https://casino.guru/complaints/create

Нашият екип ще го разгледа 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини