преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с APlay Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравей, какво стана? Бихте ли ни изпратили повече подробности?
Hi, what happened? Could you send us more details?
Здравейте, претендирах за бонус за първи депозит и го завърших за няколко дни, след това проверих акаунта си и поръчах теглене. след 2 дни салдото ми изчезна и от 5300 сега е 0.00. получавам имейл от казиното, че отделът за сигурност анулира всичките ми залози, тъй като наруших 2.5 срока от правилата им и без никакви доказателства или обяснения откраднаха баланса ми. получих депозита си от 392 евро обратно 2 дни по-късно, но ме откраднаха 5300-392 = 4908 евро без никакви доказателства, единственото обяснение е отдел по сигурността решение.МОЛЯ, ПОМОГНЕТЕ МИ.
hi,i claimed first deposit bonus and i finished it for a few days,then i verified my account and order withdraw.after 2 days my balance disapere and from 5300 now is 0.00.i receive email from the casino that security department cancel all my bets because i broke 2.5 term from their rules and without any proof or explanation they stolen my balance.i receved my deposit of 392 euro back 2 days later but they stolen me 5300-392=4908 euro without any proof,only explanation is security department decision.PLEASE HELP ME.
Те използват този термин, за да анулират всичките ми залози без никакви доказателства, че съм нарушил.
тя е 2.5 от условията за залагане: 2.5. Компанията си запазва правото да закрие акаунта в играта и да анулира всички залози, направени по тази сметка, ако компанията прецени, че:
- към момента на залагане клиентът знаеше резултата от събитието;
- клиентът е могъл да повлияе на резултата от събитието като пряк участник (спортисти, съдии, треньори и т.н.) или лице, действащо от тяхно име;
- залози са направени от група партньори за залагания, действащи съгласувано (от синдикат), за да надхвърлят лимитите, определени от компанията;
- клиентът има няколко игрални акаунта (многократна регистрация);
- клиентът се подозира, че използва специален софтуер или хардуер за автоматизиране на процеса на залагане;
- всички нечестни методи за получаване на информация или заобикаляне на ограниченията, установени от компанията, са били използвани от клиента.
They use this term to cancel all my bets without any proof that i broken.
it is 2.5 from betting terms:2.5. The company reserves the right to close the game account and cancel all bets made on this account, if the company determines that:
- at the time of betting the client knew the outcome of the event;
- the client was able to influence the outcome of the event, being a direct participant (athletes, referees, coaches, etc.) or a person acting on their behalf;
- bets were made by a group of betting partners acting in concert (by a syndicate) in order to exceed the limits set by the company;
- the client has several gaming accounts (multiple registration);
- the client is suspected of using special software or hardware to automate the betting process;
- any dishonest methods of obtaining information or circumventing restrictions established by the company were used by the client.
Ако смятате, че не сте направили нищо лошо, тогава това е може би най -добрият вариант да подадете жалба тук https://casino.guru/complaints/create
Нашият екип ще го разгледа 🙂
If you believe that you did nothing wrong, then it's probably the best option to submit a complaint here https://casino.guru/complaints/create
Our team is going to take a look at it 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.