преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с AMPM Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
вземам бонус за първи депозит.
депо 25 и вземете 75.
бонус работа.
но не всички игри са налични за бонус игра. например гонзо куест. от netent. книга от мъртви и много много други.
тази информация не намерих в условията при регистрация.
трябва да нулираме истински пари, за да играем с бонуса
тъй като играя само Gonzo Quest. Чувствах се малко измамен
Не знам за изплащането, защото не спечелих
im take first deposit bonus.
depo 25 and get 75.
bonus working.
but no all games avaiable for bonus game. for example gonzo quest. from netent. book od dead and very very much other.
this information I did not find in the conditions when registering.
we need to reset real money to play with the bonus
as I only play Gonzo Quest. I felt a bit cheated
I don't know about the payout because I didn't win
Здравейте.
Честно казано, много често срещано е, че не всички игри са достъпни, докато играете с бонуса.
Също така е много често срещано явление, че не можете да проверите списъка с налични игри, преди да вземете бонуса, мисля, че е защото той варира в зависимост от държавата на играча, така че е много по-лесно просто да напишете правило, което казва нещо като: „бонусът може да се играе само на избрани слотове."
Разбирам, че бихте искали да играете любимата си игра и искате да сте сигурни, че можете да направите това с бонус.
Следващия път можете да опитате да попитате в чата на живо, преди да вземете някакъв бонус. Какво мислиш?
Hello.
Frankly, it's a very common thing that not all games are available while playing with the bonus.
It's also very common that you can't check the list of available games before you take the bonus, I think it's because it varies based on the player's country, so it's much easier just to write a rule saying something like: "the bonus can be played on selected slots only."
I can understand you'd love to play your favorite game and want to make sure you can do that with a bonus.
Next time, you can try to ask in live chat before taking any bonus. What do you think?
Нямам проблем с това.. Исках новите играчи да знаят за това
I have no problem with that.. I wanted new players to know about this
Исках новите и "старите" играчи да знаят, че винаги могат да попитат в чата на живо предварително. 🙂
I wanted new and "old" players to know that they can always ask in the live chat in advance. 🙂
Недостатък определено е депозитът, просто платен за 300% бонус. Незабавен банков превод.....
Чаках въглищата почти 30 минути 😀 минаха директно от сметката.
A shortcoming is definitely the deposit, just paid for the 300% bonus. Instant bank transfer.....
Have been waiting for the coal for almost 30 minutes 😀 it went directly from the account.
Ein Manko ist auf jedenfall schonmal das Einzahlen, grade für den 300% Bonus eingezahlt. Sofortüberweisung.....
Warte nun seit fast 30 Minuten auf die Kohle 😀 vom Konto ist sie direkt runter gewesen.
Добре, нека бъдем честни, не бих нарекъл 30 минути „инстапай", но може да е още по-лошо, да кажем няколко часа. 😀
Благодаря за споделянето!
Какво ще кажете за операторите за чат на живо, можете ли да кажете, че действат учтиво и като цяло са полезни?
Ok, let's be fair, I would not call 30 mins "an instapay", but it could be even worse, let's say a few hours. 😀
Thank you for sharing!
What about the live chat operators, can you say they act politely and are helpful in general?
Предимно учтив и бърз. Все още не съм говорил наистина с тях.
Mostly polite and fast. Haven´ t really spoken to them yet.
Отлагане на проверката, за да не одобрява теглене за 3 дни, чакам. Не знам как това казино получи лиценз. избягвайте това казино
Delay verification to not approve withdrawal for 3 days I'm waiting. I don't know how this casino got license. avoid this casino
Întârziere verificarea pentru a nu aproba retragerea de 3 zile sunt in așteptare.nu știu cum a obținut acest cazino licență.evitati acest cazino
Здравейте.
за съжаление, времето за изчакване зависи от много други аспекти.
Мога да ви кажа, че проверката на акаунта за първи път може да отнеме много време, но е необходима, за да получите печалбите си.
Има ли някакъв конкретен документ, който се мъчите да предоставите в момента?
Добре е, че сте избрали казино с поне лиценз за Кюрасао, в случай че имате нужда от помощ, можете да се обърнете официално към този доставчик на лицензи.
Можем да се опитаме да помогнем и на вас, но изглежда, че трябва да изчакате малко.
Hello.
sadly, the waiting time depends on many other aspects.
I can tell you that first-time account verification can be time-consuming, but it's necessary to get your winnings.
Is there any particular document you struggling to provide at the moment?
It's good you picked a casino with at least a Curacao license, in case you need help, you can turn to this licensing provider officially.
We can try to help you as well, but t me it seems that you should just wait a bit.
Тогава колко време чакахте, откакто подадохте заявката за теглене и документите ви бяха проверени?
Then how long time have you been waiting since you submitted the withdrawal request and your documents were verified?
3 дни и бях проверил всичко, преди да започна да играя в това казино, плюс след два дни те анулираха моите €120, те ме излъгаха, че съм нарушил условията на бонуса, стига да играя в залог максимум 2 € и максималната цена е 3€, не го препоръчвам. освен това депозирах чрез xrp, след което казаха, че могат да ми плащат само в btc, приех, а след това казаха, че вече не могат и че трябва да направя виртуален портфейл, който не знам, никога не съм чувал за него, отворих сметка в този портфейл и сега блокирах парите там, защото е трудно да одобрявам документи. Общо ще трябва да чакам около 2 седмици, докато пристигнат парите, което ми се вижда прекалено. депозит, нямате никакъв проблем, защото те имат много методи за депозит, не ми се струва нормално в това казино. освен това имам впечатлението, че имат фалшиви слотове точно като F1casino
3 days and I had everything checked before I started playing in this casino, plus after two days they canceled my €120, they lied to me that I violated the terms of the bonus, as long as I played in bet max 2€ and the maximum in terms is 3€, I don't recommend it. plus I deposited via xrp, then they said they could only pay me in btc, I accepted, and then they said they can't anymore and that I have to make a virtual wallet that I don't I never heard of it, I opened an account in that wallet, and now I have blocked the money there because it is difficult to approve documents. In total, I will have to wait about 2 weeks for the money to arrive, which seems excessive to me. deposit, you don't have any problem because they have many deposit methods, it doesn't seem normal to me in this casino. plus I have the impression that they have fake slots just like F1casino
3 zile si aveam totul verificat inainte sa incep sa joc in acest cazino,plus ca dupa doua zile mi-au anulat 120€ m-au mințit ca am incalcat termenii bonusului, atât timp cat eu am jucat in bet max 2€ iar maximul in termeni este 3€ nu recomand.plus ca eu am depozitat prin xrp,pe urma au zis ca pot sa mă plătească doar in btc am acceptat iar dupa au zis ca nu mai pot si ca tre să-mi fac ceva portofel virtual de care nu am auzit niciodată, mi-am făcut cont in acel portofel,iar acum am blocați banii acolo deoarece se mișcă ft greu in a aproba documente.per total am să aștept vreo 2 săptămâni sa imi ajunga banii ceea ce mi se pare exagerat.oar la depunere nu ai nicio problema deoarece au multe metode de depozitare nu mi se pare nomic normal in acest cazino.plus c am impresia ca au sloturi fake exact ca si F1cazino
Здравейте,
Казиното предостави ли ви някакво доказателство, че наистина сте нарушили правилата, моля?
Мога да си представя, че цялата тази ситуация с теглене е доста напрегната, но за мен изглежда, че казиното се опитва да намери начин как да ви плати. За съжаление започва да става доста трудно с всички тези ограничения и разпоредби.
За да сте сигурни, вашият акаунт вече е напълно потвърден, нали?
Hello,
did the casino provide you with any proof that you had truly violated the rules, please?
I can imagine that this whole withdrawal situation is quite tense, but to me, it seems that the casino try to find a way how to pay you. Sadly, it's starting to be pretty difficult with all these restrictions and regulations.
Just to be sure, your account is now fully verified, isn't it?
Не ми дадоха никакви доказателства, в крайна сметка такива казина не трябва да съществуват. Трябва също да ги изтриете от казино гуру, защото тук разбрах за това казино
They didn't give me any proof, after all such casinos shouldn't exist. You should also delete them from casino guru because this is where I found out about this casino
Nu mia dat nici o probă,in fine asemenea cazinouri nu ar trebuii sa existe.voi de astemenea ar trebui sa ii ștergeți din cazino guru deoarece aici am aflat de acest cazino
Идва ми да се смея на себе си колко крадци са тия с казината, имам 3 турнира, единия взех 2-ро място, плюс един е с доста солидна награда лаптоп. Казаха, че вече нямам право да участвам след второто място. Поисках им обяснение и не искам да ми казват защо. Струва ми се, че тези от нас, които играят в онлайн казиното, сме ограбени от всички казина и срам за тях. Точно. В момента няма да играя в нито едно онлайн казино и няма да използвам guru casino, защото насърчавате всички крадци, такива казина няма да имат какво да правят на тази платформа
I feel like laughing to myself at how thieves are those with the casinos, I have 3 tournaments, one I took the 2nd place, plus one is with a fairly substantial prize, a laptop. They said that I no longer have the right to participate after I came in 2nd place. I asked them for an explanation and I don't want them to tell me why. It seems to me that those of us who play at the online casino are being ripped off by all the casinos and shame on them. Exactly. This moment I won't play at any online casino and I won't use guru casino either because you promote all thieves, such casinos would have nothing to do on this platform
imi vine sa râd singur de cat de hoți sunt cei cu cazinouriile am 3 turnee una am luat locul 2 plus ca unul este cu un premiu destul de consistent un laptop. Au zis ca nu mai am dreptul in a participa asta dupa ce am ajuns pe locul 2. Le-am cerut explicații si nu vreau sa imi spuna de ce anume. Mi se pare ca noi cei ce jucam la cazino online suntem furați pe fata de toate cazinouriile sa le fie rușine si.exact di. Acest moment nu am sa mai joc la nici un cazino online si nu am sa mai folosesc nici cazino guru deoarece promovați toți hoți asemena cazinouri nu ar avea ce cauta pe aceasta platforma
Честно казано, хората често вярват, че само защото имаме казино на нашия уебсайт, това означава, че го популяризираме. Не, не е истината. Нашата цел е да имаме най-голямата база данни за онлайн казино в света и затова имаме дори изключително лоши казина / измами на нашия уебсайт.
Говорейки за вашия случай - очевидно е, че сте завършили на 2-ро място и трябва да получите наградата, ако не сте нарушили правилата на казиното. Ако откажат да ви дадат наградата, моля, подайте жалба. Няма подадени жалби срещу тях, както можете да видите в нашия раздел за жалби, тъй като казиното е ново, така че, моля, ако не са се отнесли добре с вас, изпратете жалбата.
Honestly, people often believe that just because we have a casino on our website, then it means we promote it. No it's not the truth. Our aim is to have the largest online casino database in the world and that's why we have even extremely bad casinos / scams on our website.
Speaking about your case - it's obvious that you ended up on the 2nd place and you should get the prize if you didn't break any casino's rules. If they refuse to give you the prize, please, submit a complaint. There aren't any complaints submitted against them as you can see in our complaints section since the casino is fresh so please, if they didn't treat you well, submit the complaint.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.