НачалоФорумКазинаAmerica777 Casino - обща дискусия

America777 Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 12 месеца от dmitry87
|
2 199 преглеждания 25 отговора |
|
1 2
преди 4 дни

Съжалявам за теб mrmileena, тук всичко ми е наред, много харесвам america777. Всички проблеми се решават тук.

благодаря ви

Автоматичен превод:
преди 5 дни

здравей


това казино използва фалшиви слотове, изпитах го, докато играех любимите си слотове. Трябва да влезе в черния списък, нищо чудно да работят без лиценз.


Те дори ми изпратиха 200 долара, за да ме компенсират, така че си държа устата затворена. Но тъй като те продължават да използват фалшиви слотове, след като ги предупредих за това, договорът ни е нарушен.


Да не говорим, че изпратих имейл да закрия акаунта си преди 4 или 5 дни и не получих отговор.

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Мога ли да попитам каква е причината да вярвате, че игрите са фалшиви, моля?

Ако някога имате някакво доказателство, можете да го изпратите на доставчика на играта, за да го провери.

И бихте ли ни казали повече за 200-те долара, които ви дадоха, моля? Наистина не разбирам какво си написал. Наистина ли ти казаха, че трябва да си държиш устата затворена? За какво обаче? 🤔

Това са сериозни обвинения, разбирате ли.

Що се отнася до закриването на акаунта, много важно е да посочите причината за това. Ако се дължи на проблеми с хазарта, казиното трябва да го затвори незабавно. Ако причината е, че просто не искате да играете повече там, защото сте нещастни, е, да ви кажа честно, казиното може да го остави отворено колкото пожелае, а ние не можем да направим нищо по въпроса . Зависи изцяло от тях, нали знаете. 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Съжалявам за теб mrmileena, тук всичко ми е наред, много харесвам america777. Всички проблеми се решават тук.

благодаря ви

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Може би следващия път опитайте да използвате бутона "отговори", ако искате да напишете публикация до някого. 😉

Продължаваш ли да играеш там сега?

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 дни

Здравей Роми,


Имам много причини за фалшивите слотове.

Първо, когато търсите игра, тя се появява до 5 пъти в проучването. Освен това имаха старата версия на книгата на мъртвите, която също потвърди, че е фалшива. Действителният има реликва като скатер, която ще се счупи и ще разкрие книгата. Смениха го, след като го споменах, но слотът все още е фалшив. За мен е много странно, че при всяко дразнене за безплатно завъртане третият скатер преминава през едно поле и винаги е така. Освен това като швейцарски играч, когато се опитам да се свържа с истински playngo слот, ще получа съобщение, което ми казва, че съм на място, където не мога да играя играта, но мога да се свържа с нея и да играя.


На слота wolf gold, на истинския слот символът wolf wild ще се появи подреден върху цели барабани, но на техния слот има само един wild на барабан, което прави печалбите много слаби.

Но причината, която ме накара да разбера, че е фалшив слот, беше, когато играех book of tut. Обикновено на истинския слот, ако получите линия, комбинирана със символа, избран по време на безплатно завъртане, тя пак ще ви изплати. Но по време на безплатни завъртания имах вале като символ, получих линия валета, но не се плащаше, плащаше се само разширението. Това беше потвърждение, че е фалшив.


Относно 200 евро. Играх в тяхното казино и загубих пари в него и установих, че всъщност съм играл на тези фалшиви ротативки, които споменах. Така че им писах, за да ги информирам за това и че искам възстановяване, защото за мен това беше депозиране за загуба. Съгласиха се да платят 200 долара като компенсация и ми изпратиха документ за подпис. Поправих хартията и поставих 400 евро и след това подписах. Ако като казино знаете, че имате само истински слотове, защо бихте се съгласили да дадете пари за компенсация на първо място?


Следващите дни продължих да играя там, мислейки, че тези фалшиви слотове са премахнати, но загубих отново и знам, че отново играх на фалшиви слотове. Играя в казино повече от 10 години, винаги едни и същи слотове, така че мога лесно да разбера дали е истинско или фалшиво.


Тъй като не получих 400, а само 200 и тъй като те продължиха да използват фалшиви слотове, за мен подписаният договор няма значение.

Така че поради тази причина поисках затваряне, защото не искам да играя в казино, използвайки фалшиви слотове.

Автоматичен превод:
mrmileena
преди 4 дни

здравей

Надявах се да се срещнем отново при много по-удобен случай. Фалшиви слотове? Това е интензивно.

Мисля, че има само едно нещо, което си струва да добавите към публикацията си. В наши дни само лицензиращият орган може да разследва автентичността на играта, така че играта в нелицензирано казино всъщност също означава, че след като загубите вяра в произхода на слота, няма към кого да се обърнете за разяснение. 🙁

И все пак, докато някои доставчици на игри предлагат на казината различни RTP настройки, бих искал да използвам тази възможност, за да спомена, че играенето на една игра в различно казино може също да донесе различни изживявания.

Темата за „фалшивите" или модифицирани слотове е изключително сложна и възнамеряваме да обсъдим няколко аспекта от нея в бъдеща статия.

Надявам се, че няма да е неуместно, но искам да ви пожелая щастлива и щастлива Нова година!

Редактиран от автора преди 4 дни
Автоматичен превод:
Radka
преди 4 дни

Здравей Радка,


Благодаря ви за съобщението и пожеланията.


Да, 2024 г. не беше толкова добра за мен по отношение на казината. Попаднах на един, който ме обвини, че използвам vpn, сега това.


Не казвам, че съм 100 процента прав, но имах това чувство след преживяването ми в това казино.


И аз ти желая щастлива нова година Радка и искам да ти благодаря за милите отговори винаги.

Автоматичен превод:
mrmileena
преди 3 дни

Радвам се да видя познати играчи да се връщат във форума.

И все пак съжалявам да чуя, че 2024 г. всъщност е била лоша. Стискам палци за една невероятно по-добра 2025!

Оценявам вашето подозрение, така че съм разочарован, че няма официално решение за справяне с него; казиното не беше лицензирано последния път, когато погледнах. Какво ще кажете да опитате да се консултирате със свързания доставчик на игри?

Въпреки това, ако трябва да бъда честен, не съм много убеден, че и това ще се получи добре.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини