ФорумКазинаAllSpins Casino - обща дискусия

AllSpins Casino - обща дискусия

преди 5 месеца от Dude30
|
1089 преглеждания 8 отговора |
|
Добавете пост
преди 5 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с AllSpins Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 5 месеца

Просто исках да ви уведомя, че казиното приема играчи от Австрия

Автоматичен превод:
Dude30
преди 5 месеца

Здравейте!

Благодаря ви много за тази информация. Веднага ще го препратя на чека. Само за да бъдем точни, това означава ли, че сте успели да се регистрирате от Австрия? Във всеки случай, всякакви допълнителни актуализации са повече от добре дошли. 😉

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Искам да предупредя играчите за Allspins Casino (Fortuna Games NV).


Те фалшиво закриха акаунта ми на посочения по-долу срок. Когато посочих, че грешат и им изпратих моето доказателство за адрес, те бяха груби в чата и просто продължиха да препращат същия имейл за копиране и поставяне.


„2.1.2. Нямате право да се регистрирате на уебсайта и да използвате нашите услуги, ако сте жител на Афганистан, Аруба, Австралия, Австрия, Бахамите, Бенин, Бонер, Камерун, Централноафриканска република, Чад, Конго, Демократична Република, Кот д'Ивоар, Крим, Куба, Кюрасао, Донецка национална република (ДНР), Еритрея, Франция, Гана, Гвинея, Гвинея-Бисау, Хаити, Иран, Ирак, Корея, Народнодемократична република, Кувейт, Ливан , Либерия, Либия, Луганска национална република (LNR), Мали, Мианмар, Холандия, Никарагуа, Пакистан, Палестина, Панама, Катар, Руска федерация, Саба, Сомалия, Южен Судан, Испания, Сейнт Мартен, Статия, Судан, Сирийска арабска република , Того, САЩ или зависимите от САЩ, Уганда, Обединеното кралство., Венецуела, Йемен, Зимбабве Запазваме си правото да откажем клиенти от всички други страни извън гореспоменатите юрисдикции по наше собствено усмотрение."


Те без съмнение ще опитат това с играч в бъдеще, ако и когато играч удари огромни пари.


Стой настрана!

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
chazzagould
преди 3 месеца

И така, правилно ли разбирам, че са затворили акаунта ви, защото сте играли от Люксембург?

Според нашата информация се допускат играчи от вашата страна.🤔

Дадоха ли ви друго обяснение за това?

Бих искал да ви предложа да подадете жалба тук, за да може екипът ни да разгледа по-задълбочено всичко това и да се надяваме да намери решение. Какво казваш? Ето връзката , където можете да подадете жалба.

Автоматичен превод:
chazzagould
преди 3 месеца

Уважаеми Чазагулд,


Благодарим ви за обратната връзка относно вашия опит с Allspins Casino. Искрено съжаляваме за разочарованието или неудобството, което тази ситуация може да е причинила.


Искаме да изясним обстоятелствата около закриването на вашия акаунт. Съгласно нашите Правила и условия, по-специално клауза 2.7 жители или граждани на определени държави, включително Обединеното кралство, нямат право да се регистрират на нашия уебсайт или да използват нашите услуги. Тази мярка е въведена, за да се съобразят с различни международни разпоредби и да се гарантират практики за отговорна игра.


След проверка беше установено, че вашият акаунт е в нарушение на тази политика. Вследствие на това започнахме процеса за закриване на вашия акаунт. Искаме да ви уверим, че всички ваши заявки за теглене са обработени и изплатени изцяло, преди акаунтът ви да бъде закрит. Имейли за потвърждение относно тези транзакции бяха изпратени до имейл адреса, свързан с вашия акаунт.


Извиняваме се, ако комуникацията ни по време на този процес е изглеждала безлична или груба. Нашето намерение е винаги да предоставяме ясна и последователна информация на всички наши клиенти. Ще разгледаме това вътрешно, за да подобрим обслужването на клиентите.


Разбираме колко е важно да поддържаме доверие и прозрачност. Ако имате нужда от допълнителни разяснения или помощ, моля, не се колебайте да се свържете с нашия екип за поддръжка на клиенти. Ние сме тук, за да помогнем.


Благодарим ви за разбирането и сътрудничеството.


С Най-Добри Пожелания,

Екип на Allspins!

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Както ви е обяснено подробно.


Аз съм жител на Ирландия. Според моето доказателство за адрес.


Личната ми карта беше ирландски и британски паспорт. Това, че сте родени в дадена държава, не означава, че сте жител на тази страна.


Този отговор е аматьорски.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Също,


Да се отбележи. Доказателство в имейла ми по-горе. Вашите условия гласят „резиденти". Добавихте думата „гражданин".

Гражданинът също е различен от гражданството.

Отново нямате представа какво правите.

Автоматичен превод:
chazzagould
преди 3 месеца

Извинявам се, че ви прекъсвам, но бих искал да ви уведомя, че можете да се свържете с представителя на казиното, като използвате бутона за отговор. Просто си помислих, че може да е полезно.

С уважение, любопитен съм да видя отговора на вашата гледна точка.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини