НачалоФорумКазинаAllSpins Casino - обща дискусия

AllSpins Casino - обща дискусия

3 899 преглеждания 16 отговора |
преди 1 година
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с AllSpins Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Просто исках да ви уведомя, че казиното приема играчи от Австрия

Автоматичен превод:
Dude30
преди 1 година

Здравейте!

Благодаря ви много за тази информация. Веднага ще го препратя на чека. Само за да бъдем точни, това означава ли, че сте успели да се регистрирате от Австрия? Във всеки случай, всякакви допълнителни актуализации са повече от добре дошли. 😉

Автоматичен превод:
преди 1 година

Искам да предупредя играчите за Allspins Casino (Fortuna Games NV).


Те фалшиво закриха акаунта ми на посочения по-долу срок. Когато посочих, че грешат и им изпратих моето доказателство за адрес, те бяха груби в чата и просто продължиха да препращат същия имейл за копиране и поставяне.


„2.1.2. Нямате право да се регистрирате на уебсайта и да използвате нашите услуги, ако сте жител на Афганистан, Аруба, Австралия, Австрия, Бахамите, Бенин, Бонер, Камерун, Централноафриканска република, Чад, Конго, Демократична Република, Кот д'Ивоар, Крим, Куба, Кюрасао, Донецка национална република (ДНР), Еритрея, Франция, Гана, Гвинея, Гвинея-Бисау, Хаити, Иран, Ирак, Корея, Народнодемократична република, Кувейт, Ливан , Либерия, Либия, Луганска национална република (LNR), Мали, Мианмар, Холандия, Никарагуа, Пакистан, Палестина, Панама, Катар, Руска федерация, Саба, Сомалия, Южен Судан, Испания, Сейнт Мартен, Статия, Судан, Сирийска арабска република , Того, САЩ или зависимите от САЩ, Уганда, Обединеното кралство., Венецуела, Йемен, Зимбабве Запазваме си правото да откажем клиенти от всички други страни извън гореспоменатите юрисдикции по наше собствено усмотрение."


Те без съмнение ще опитат това с играч в бъдеще, ако и когато играч удари огромни пари.


Стой настрана!

Редактирано
Автоматичен превод:
chazzagould
преди 1 година

И така, правилно ли разбирам, че са затворили акаунта ви, защото сте играли от Люксембург?

Според нашата информация се допускат играчи от вашата страна.🤔

Дадоха ли ви друго обяснение за това?

Бих искал да ви предложа да подадете жалба тук, за да може екипът ни да разгледа по-задълбочено всичко това и да се надяваме да намери решение. Какво казваш? Ето връзката , където можете да подадете жалба.

Автоматичен превод:
chazzagould
преди 1 година

Уважаеми Чазагулд,


Благодарим ви за обратната връзка относно вашия опит с Allspins Casino. Искрено съжаляваме за разочарованието или неудобството, което тази ситуация може да е причинила.


Искаме да изясним обстоятелствата около закриването на вашия акаунт. Съгласно нашите Правила и условия, по-специално клауза 2.7 жители или граждани на определени държави, включително Обединеното кралство, нямат право да се регистрират на нашия уебсайт или да използват нашите услуги. Тази мярка е въведена, за да се съобразят с различни международни разпоредби и да се гарантират практики за отговорна игра.


След проверка беше установено, че вашият акаунт е в нарушение на тази политика. Вследствие на това започнахме процеса за закриване на вашия акаунт. Искаме да ви уверим, че всички ваши заявки за теглене са обработени и изплатени изцяло, преди акаунтът ви да бъде закрит. Имейли за потвърждение относно тези транзакции бяха изпратени до имейл адреса, свързан с вашия акаунт.


Извиняваме се, ако комуникацията ни по време на този процес е изглеждала безлична или груба. Нашето намерение е винаги да предоставяме ясна и последователна информация на всички наши клиенти. Ще разгледаме това вътрешно, за да подобрим обслужването на клиентите.


Разбираме колко е важно да поддържаме доверие и прозрачност. Ако имате нужда от допълнителни разяснения или помощ, моля, не се колебайте да се свържете с нашия екип за поддръжка на клиенти. Ние сме тук, за да помогнем.


Благодарим ви за разбирането и сътрудничеството.


С Най-Добри Пожелания,

Екип на Allspins!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Както ви е обяснено подробно.


Аз съм жител на Ирландия. Според моето доказателство за адрес.


Личната ми карта беше ирландски и британски паспорт. Това, че сте родени в дадена държава, не означава, че сте жител на тази страна.


Този отговор е аматьорски.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Също,


Да се отбележи. Доказателство в имейла ми по-горе. Вашите условия гласят „резиденти". Добавихте думата „гражданин".

Гражданинът също е различен от гражданството.

Отново нямате представа какво правите.

Автоматичен превод:
chazzagould
преди 1 година

Извинявам се, че ви прекъсвам, но бих искал да ви уведомя, че можете да се свържете с представителя на казиното, като използвате бутона за отговор. Просто си помислих, че може да е полезно.

С уважение, любопитен съм да видя отговора на вашата гледна точка.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

При никакви обстоятелства не трябва да играете на всички завъртания. Всъщност бях доста щастлив до вчера, но от днес съм баннат по неуточнени причини. Бях ВИП клиент и съм шокиран как се отнасят с дълготрайни клиенти.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Бях VIP клиент на allspin и можех да играя до вчера, но днес съм баннат без да посочвам причина. Не играйте в това казино при никакви обстоятелства.

Автоматичен превод:
Michi10
преди 8 месеца

Обясниха ли ти ситуацията обаче?

Каква е причината за това?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Не, казиното се позовава на своите правила и условия, че не е необходимо да посочвате причина за закриването на акаунта си

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Уважаеми CasinoGuru и Michi10,

Благодаря ви много за съобщението и за това, че ни обърнахте внимание на този въпрос.

Бихме искали да използваме тази възможност, за да изясним, че ако даден акаунт е бил затворен, това е защото решението е взето в съответствие с нашите Условия за ползване и вътрешни процедури. Както е посочено в Раздел 14.5 от нашите Условия, AllSpins си запазва правото да затвори всеки акаунт по всяко време. Когато се вземе такова решение, се изпраща писмено известие, като се използват данните за контакт, предоставени в акаунта на играча.

Освен това бихме искали с уважение да подчертаем, че ако закриването е свързано с опасения за отговорна игра - като докладван проблем с хазарта, загуба на самоконтрол или искане за самоизключване - тогава, в съответствие с раздел 7.5 от нашата политика, на играча не е разрешено да осъществява достъп или да създава акаунти на някой от нашите партньорски сайтове, изброени в нашето лицензионно споразумение. Тази политика е въведена като защитна мярка, която дава приоритет на здравето и благосъстоянието на играча.

Ако е необходимо допълнително разяснение, моля, не се колебайте да се свържете с нас.

С мили поздрави и най-добри пожелания,

Казино AllSpins

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Каква глупава причина, нямам проблем с хазарта, не играя всеки ден, погледнете вашата система.


Пристрастяването към хазарта възниква, когато хазартът доминира в живота на човек и той не може да спре. Хазартното поведение е устойчиво и продължава въпреки негативните последици.


Критерии за хазартна зависимост

Загуба на контрол върху времето за игра, честотата и нивото на залога

Приоритет на играта пред други дейности

Продължете въпреки негативните последици

Потискане на проблеми чрез игри

Илюзия, че можеш да контролираш играта

Хазартът като утеха при тревожност, депресия и проблеми със самочувствието

Симптоми на отнемане като безпокойство, нервност или нарушения на съня по време на игра не са възможни

Последици от пристрастяването към хазарта

Обедняване, нарушени социални отношения, социална изолация, намалена академична успеваемост, депресия, агресивно поведение, суицидни мисли.


Имам фирма, грижа се за съпруга си и работя по 18 часа на ден, за да изпълнявам всичките си задължения. Така че причината за забраната ви е напълно без значение, но каквото и да е. Така или иначе не бих искал да играя отново с вас и също така ще ви посъветвам да не използвате вашето казино.


С уважение

М.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

О, как се казват партньорските ви сайтове?


Така че мога да бъда сигурен, че никога повече няма да имам работа с тях. 🤭

Автоматичен превод:
templiers изтри публикацията
templiers
преди 7 месеца

Звучи сякаш си имал лошо преживяване в това казино, но за съжаление, честно казано, не можах да разбера какво точно се е случило там.

Бихте ли се опитали да опишете цялата ситуация?

Може би изпитвате някакви проблеми с оттеглянето си?

Когато поискахте да затворите сметката, това поради проблеми с хазарта ли се дължеше, моля?

Ще се опитаме да помогнем със ситуацията, ако е възможно, със сигурност.

Автоматичен превод:
templiers изтри публикацията

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини