ФорумКазинаAllReels Casino - обща дискусия

AllReels Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от TasosPanik
|
3091 преглеждания 32 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 8 месеца

Вече е потвърдено чрез депозит.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Проверено е.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Аз също влязох.

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Депозирах и проверих състоянието.

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Моят акаунт е потвърден. Направих депозит от €20. Качени документи. Въпреки това тегленето ми от €400 + €150, + €501 + €301, което беше спечелено след моя депозит без бонус, беше анулирано.

Автоматичен превод:
Diana1323
преди 8 месеца

Аха, разбирам. Знаете ли причината за това отмяна? Питал ли си поддръжката?

Знаете ли, служителят на казиното трябва да отговори на вашите въпроси и да ви помогне с тегленето.

Можете ли да опитате да се свържете с тях, моля?

Ще чакам вашата актуализация.


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Защо изтрихте публикацията ми за лошите бизнес навици на Altacore NV?

Автоматичен превод:
Wilder1999
преди 7 месеца

Обяснението е дадено:

https://casino.guru/forum/casinos/dozenspins-casino---general-discussion/2#post-70237

Спрете да спамите във форума, моля.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 седмици

Не разбира се, че не! Бях забранен.

Автоматичен превод:
Wilder1999
преди 2 седмици

Как изтрито и какво изтрито? Нищо не съм изтрила. Винаги улеснявате себе си. Но за щастие има достатъчно платформи, които също са го проверили.

Автоматичен превод:
Diana1323
преди 2 седмици

Отговаряте на разговор, в който не сте участвали. Това беше насочено към Радка в CasinoGuru

Автоматичен превод:
Wilder1999
преди 1 седмица

Благодаря за забележката. И аз бях малко объркан, когато видях това за първи път 🙏

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Не разбира се, че не! Бях забранен.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Тъй като минаха седем месеца, наистина не мислех, че ще се върнете към тази тема. 🙂

Добре дошъл обратно!

Жалко е обаче, че не успяхте да си сътрудничите с екипа за жалби.

Може би имате някакви актуализации относно закрития ви акаунт? Появи ли се нещо ново междувременно, моля?

Редактиран от автора преди 1 седмица
Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини