Депозирах и проверих състоянието.
I deposited and checked the status.
Ich hatte eingezahlt und es Status was geprüft.
Моят акаунт е потвърден. Направих депозит от €20. Качени документи. Въпреки това тегленето ми от €400 + €150, + €501 + €301, което беше спечелено след моя депозит без бонус, беше анулирано.
My account is verified. I made a deposit of €20. Documents uploaded. Despite this, my withdrawal of €400 + €150, + €501 + €301, which was earned after my deposit without a bonus, was canceled.
Mein Konto ist verifiziert. Ich habe eine Einzahlung von 20€ getätigt. Dokumente hochgeladen. Trotz dessen hat man mein Auszahlung von 400€ +150€ , +501+301€ die nach meiner Einzahlung ohne Bonus erspielt wurden, Storniert.
Аха, разбирам. Знаете ли причината за това отмяна? Питал ли си поддръжката?
Знаете ли, служителят на казиното трябва да отговори на вашите въпроси и да ви помогне с тегленето.
Можете ли да опитате да се свържете с тях, моля?
Ще чакам вашата актуализация.
Aha, I see. Do you know the reason for this cancellation? Have you asked the support?
You know, the casino employee should answer your questions and help you out with the withdrawal.
Can you try to contact them, please?
I will wait for your update.
Обяснението е дадено:
https://casino.guru/forum/casinos/dozenspins-casino---general-discussion/2#post-70237
Спрете да спамите във форума, моля.
The explanation has been given:
https://casino.guru/forum/casinos/dozenspins-casino---general-discussion/2#post-70237
Stop spamming the forum, please.
Не разбира се, че не! Бях забранен.
No, of course not! I've been banned.
Nein natürlich nicht! Ich bin gesperrt worden.
Как изтрито и какво изтрито? Нищо не съм изтрила. Винаги улеснявате себе си. Но за щастие има достатъчно платформи, които също са го проверили.
How deleted and what deleted? I haven't deleted anything. You always make it easy for yourself. But luckily there are enough platforms that have also checked it.
Wie gelöscht und was gelöscht? Habe gar nichts gelöscht. Ihr macht's euch auch immer leicht. Aber es gibt zum Glück genug Plattformen. Die es auch geprüft haben.
Отговаряте на разговор, в който не сте участвали. Това беше насочено към Радка в CasinoGuru
You are replying to a conversation that you were not part of. This was directed to Radka at CasinoGuru
Благодаря за забележката. И аз бях малко объркан, когато видях това за първи път 🙏
Thanks for the notice. I was a bit confused too, when I saw this for the first time 🙏
Тъй като минаха седем месеца, наистина не мислех, че ще се върнете към тази тема. 🙂
Добре дошъл обратно!
Жалко е обаче, че не успяхте да си сътрудничите с екипа за жалби.
Може би имате някакви актуализации относно закрития ви акаунт? Появи ли се нещо ново междувременно, моля?
Since it has been seven months, I really did not think you would get back to this subject. 🙂
Welcome back!
It is unfortunate that you were unable to cooperate with the Complaint Team, though.
Do you perhaps have any updates regarding your closed account? Has anything new arisen in the meantime, please?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.