НачалоФорумКазинаAllReels Casino - обща дискусия

AllReels Casino - обща дискусия

преди 2 години от TasosPanik
|
5 974 преглеждания 32 отговора |
|
1 2
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с AllReels Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

За съжаление има и непрофесионалисти, които не са прави. Открих нова сметка, направих депозит и не ми дадоха бонуса. Когато попитах защо ми казаха, че имам 2 акаунта. Никога не съм правил втора сметка в това казино. Излъгаха ми също, че потребителското ми име е нещо друго на арабски, докато съм от Гърция. Излъгаха ме да не давам бонуси.

Автоматичен превод:
TasosPanik
преди 2 години

Здравейте,

използвахте ли някакво VPN приложение?

Не съм сигурен какво имаш предвид с „Също така ме излъгаха, че потребителското ми име е нещо друго на арабски, докато съм от Гърция"

Както и да е, лошото е, че това казино не изглежда много честно, просто проверете текущата им репутация и предупрежденията.

Можете да го направите тук .

Автоматичен превод:
преди 2 години

Просто ми казаха, че имам втори акаунт и ми казаха, че казваш нещо като AR KALANA, което аз нямам и дори не знам това име. Те просто казаха Лъжи, за да не дадат бонуса. За първи път влязох в това казино и няма да играя отново. защото това е несправедливо

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не използвах никакво приложение, просто влизам от google chrome, тъй като играя във всички казина

Автоматичен превод:
TasosPanik
преди 2 години

Добре,

без никакви доказателства, предоставени от казиното, като IP и сравнение на устройства, това все още е теоретичен дебат, опасявам се.

Възможно ли е някой от вашето домакинство или съсед, който споделя същата интернет връзка, да влезе в това казино?

Жалко, че едва ли можем да принудим някое казино да предостави на играча бонус, просто защото всеки бонус е нещо, което получавате „безплатно" и от казиното зависи да реши кой отговаря на изискванията и да получи бонуса. 🙁

Автоматичен превод:
преди 2 години

Разбирам това, но от момента, в който дадеш оферта, няма как да не дадеш това, което лъжеш. Как мога тогава да се доверя на това казино да залага парите ми, когато то просто не прави най-простото нещо, за да даде бонус, който казва в началото, че ще даде. Изпратиха ми имейл и пише сложете 20 евро и повече и ще ви дам 280% бонус и тогава вие не давате нищо това е истинска кражба. Никой не влиза от устройството и от квартала по възможност не играем казино освен мен в семейството, нито имам приятели, които се прибраха да играят казино. Просто е невероятно, че това казино е реалността и се надявам да не направят това на никой друг

Автоматичен превод:
преди 2 години

Вече не говорим дали ще даде бонуса. Могат да правят каквото си искат, аз не ги обвинявам, просто не е редно да казваш на играчите да сложат 20 евро и аз ще ти дам 280% бонус и тогава той няма да ти го даде. Виждате ли всичко това за правилно?

Автоматичен превод:
TasosPanik
преди 2 години

Може просто да е, защото имате същия IP адрес като някой, който живее около вас. Това просто може да се случи на всеки и ако това е единствената причина, която има, те трябва да ви позволят да изтеглите депозита си обратно.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Споменах също това и те казаха, че не приемат да теглят депозита ми обратно, защото им казах, защото не давате бонуса аз не играя в това казино и бих искал да отмените депозита, който направих и те просто казаха че не е възможно и просто трябва да ме изключат. Не бъдете тъжни, попаднах в грешните хора, няма значение, просто искам да внимавам с тези, които играят там

Автоматичен превод:
TasosPanik
преди 2 години

Честно казано, изглежда, че Allreels Casino не се интересува много от работа с играчи.

Мисля, че те не искат да проучват допълнително този възможен проблем с IP и правят само това, което е просто и по-добро за тях.


Автоматичен превод:
TasosPanik
преди 2 години

В този случай го виждам като фалшива реклама, тъй като сте депозирали, за да получите бонус, който никога не сте получили. Виждам, че вече сте изпратили жалбата, така че да видим как ще се развие. Както и да е, казиното няма добра репутация според нашите ревюта, така че не бих препоръчал да играете там.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Информирах ги, че няма да играя и парите, които депозирах, тъй като не е надеждно казино, тъй като не са сложили бонуса, както казаха в рекламата, но все пак няма добри отзиви, прав сте, за съжаление не знаех, че трябваше да провери преди депозиране. Благодаря ви много нов съм в гуру казиното и не знаех за сайта, вие вършите много добра работа, от сега нататък ще внимавам.

Автоматичен превод:
TasosPanik
преди 2 години

С радост ще помогнем - ако е възможно.

Моля, имайте предвид, че репутацията на казиното има значение, най-вероятно е да помогнем на играчите с проблем в прилично казино, а не в лошо. Също така, шансовете да се сблъскате с някои сериозни проблеми се увеличават много в лошите казина - сигурен съм, че знаете.

Останете в зелени числа 🙂


Автоматичен превод:
преди 1 година

Регистрирах се тук на 06.07 , веднага верифицирах акаунта си, депозирах 2 пъти и загубих. Добре, просто нямах късмет. На 10 юли депозирах още 20 евро и наистина спечелих 2000 евро със залог от 1 евро в игра, Book of Fallen. При поискване в чата на живо на какви интервали мога да го изплатя. Казаха ми 3 изплащания едновременно, тоест 3 пъти по 400 евро, защото 400 е лимита. Попитаха ме дали не съм получил имейл, не, не получих, също няма имейл, когато се регистрирах, за да потвърдя имейла си. Казаха ми да изпратя още документи, което ме устрои и го направиха. Но след това казват, че ще се свържат с доставчика на играта, за да проверят сесията ми на игра. Всичко отнема 3-14 дни. Не разбирам защо е така, струва ми се, че просто се бави плащането. Вече имах проблем с Dozenspins, който също принадлежи към тази група, заради изплащането. Също така същият проблем, че не пристигнаха имейли. В чата на живо ми казаха, че трябва да променя настройките си за имейл услугата си, никога не съм променял настройките си в имейл акаунта си, също така получавам имейли от всички други казина. Всичко е малко странно и затова подадох оплакване. Не знам дали това, което се случва в момента, е законно. Имал съм толкова високи печалби в тази игра и преди, в други казина. Какво е толкова странно в това, че трябва да проверите това сега? Или намеквам нещо тук? Не знам, ще видя какво ще излезе. Това, което също е много странно е, че мога да видя историята на играта си само до момента, в който спечелих тези 2000 евро. Защо мислиш, че не мога да видя точно тази игра? За мен всичко е само негативно, с изключение на победата. Просто ще видя ли някога парите? Все още не получавам имейли, повдигнах проблема няколко пъти, но никой не отговаря. Постоянно се налага да влизам в чата, за да питам какво е състоянието. Създадох нов имейл адрес, за да може казиното, поддръжката или финансовият отдел най-накрая да ми дадат малко информация, но сега нищо не идва. Някой друг имал ли е този проблем?

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 1 година

Надявам се само да не сте изпитали някакъв вид грешка в играта. Най-вероятно това е причината казиното да се свърже с доставчика на играта. Както казахте в жалбата си, сега трябва да изчакате, докато дойде ново известие. Боя се, че това не е тема за чат оператори.

Много е интересно, че имате същия проблем с имейла в цялата група. Човек би казал, че трябва да работят върху имейл настройките си,... 🤔

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Така че за мен тази игра определено вървеше нормално. Пуснах го и ролките вървяха нормално до края, даже не съм спирал. Наистина няма да се изненадам, ако го кажат. Да, може само да чака.

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 1 година

Е, ще бъда тук, щом получите актуализация. Интересно ми е да разбера какво ще бъде заключението на доставчика на играта!

Хубава неделя! За предпочитане без проблеми!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, имам 25 fs за влизане с мобилен номер. И вземете имейл адрес. За страниците без депозит с код. всичко работи Няма проблем, трябва да конвертирате печалбата от него 35x, за да направите реална печалба. Направих това и след това спечелих 563 €! искаше да платя. Все още ли трябва да депозирам 20€ спечелих още 300€. Едно време всичките ми пари бяха размахвани. €300 идват от моя депозит и нямат нищо общо с бонус. Искат да им се плати днес

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Diana1323
преди 1 година

Хей! Поздравления за успешното залагане! 🙂

Що се отнася до бонусните условия и свързаното теглене, бих казал, че необходимостта от депозит трябва да бъде обяснена от казиното.

Обикновено трябва да депозирате същия метод, който бихте искали да използвате за теглене - нарича се депозит за потвърждение и както подсказва името, като направите това, вие позволявате на казиното да потвърди метода на плащане и да го синхронизира с вашия акаунт в казиното.

Може би това е така?



Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини