преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с AllReels Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
За съжаление има и непрофесионалисти, които не са прави. Открих нова сметка, направих депозит и не ми дадоха бонуса. Когато попитах защо ми казаха, че имам 2 акаунта. Никога не съм правил втора сметка в това казино. Излъгаха ми също, че потребителското ми име е нещо друго на арабски, докато съм от Гърция. Излъгаха ме да не давам бонуси.
Unfortunately there are those non-professionals who are not right. I opened a new account, made a deposit and they did not give me the bonus. When I asked why I was told that I have 2 accounts. I never made a second Account at this casino. I was also told a lie that my username is something else in Arabic while I am from Greece. They lied to me not to give bonuses.
Δυστυχώς υπάρχουν αυτοί η μη επαγγελματίες που δεν είναι σωστοί. Άνοιξα έναν καινούργιο λογαριασμό έκανα μια κατάθεση και δεν μου έδωσαν το μπόνους. Όταν ρώτησα γιατί μου είπαν ότι έχω 2 account. Ποτέ δεν έκανα εγώ δεύτερο Account σε αυτό το καζίνο . Μου είπαν και ένα ψέμα ότι λέγομαι αλλιώς το username κάτι στα αραβικά ενώ εγώ είμαι από Ελλάδα. Μου είπαν ψέματα για μην δώσουν μπόνους.
Здравейте,
използвахте ли някакво VPN приложение?
Не съм сигурен какво имаш предвид с „Също така ме излъгаха, че потребителското ми име е нещо друго на арабски, докато съм от Гърция"
Както и да е, лошото е, че това казино не изглежда много честно, просто проверете текущата им репутация и предупрежденията.
Hello,
did you use any VPN app?
I'm not sure what you meant by "I was also told a lie that my username is something else in Arabic while I am from Greece"
Anyway, the bad thing is that this casino does not seem very fair, just check their current reputation and warnings.
Просто ми казаха, че имам втори акаунт и ми казаха, че казваш нещо като AR KALANA, което аз нямам и дори не знам това име. Те просто казаха Лъжи, за да не дадат бонуса. За първи път влязох в това казино и няма да играя отново. защото това е несправедливо
They just told me that I have a second account and they told me that you say something like AR KALANA which I do not have and I do not even know this name. They simply told Lies in order not to give the bonus. I first entered this casino and I will not play again. because that's unfair
Απλά μου είπαν ότι έχω ένα δεύτερο account και μου είπαν ότι λέγετε κάπως AR KALANA το οποίο δεν έχω εγώ και ούτε ξέρω αυτό το όνομα. Πολύ απλά είπαν Ψέματα για να μην δώσουν το μπόνους. Εγώ πρώτη φορά μπήκα σε αυτό το καζίνο και δεν θα ξανά παίξω. διότι αυτό είναι άδικο
Не използвах никакво приложение, просто влизам от google chrome, тъй като играя във всички казина
I did not use any application, I just log in from google chrome as I play in all casinos
Δεν χρησιμοποιείσα καμία εφαρμογή μπαίνω απλά από google chrome όπως παίζω σε όλα τα καζίνο
Добре,
без никакви доказателства, предоставени от казиното, като IP и сравнение на устройства, това все още е теоретичен дебат, опасявам се.
Възможно ли е някой от вашето домакинство или съсед, който споделя същата интернет връзка, да влезе в това казино?
Жалко, че едва ли можем да принудим някое казино да предостави на играча бонус, просто защото всеки бонус е нещо, което получавате „безплатно" и от казиното зависи да реши кой отговаря на изискванията и да получи бонуса. 🙁
Well,
without any proof provided by the casino, such as IP and device comparison it is still a theoretical debate, I'm afraid.
Is it possible that anybody from your household or a neibourhg sharing the same internet connection would enter this casino?
It's a pity that we can hardly force any casino to provide the player with a bonus simply because any bonus is something you get "for free" and it is up to the casino to decide who meets the requirements and get the bonus. 🙁
Разбирам това, но от момента, в който дадеш оферта, няма как да не дадеш това, което лъжеш. Как мога тогава да се доверя на това казино да залага парите ми, когато то просто не прави най-простото нещо, за да даде бонус, който казва в началото, че ще даде. Изпратиха ми имейл и пише сложете 20 евро и повече и ще ви дам 280% бонус и тогава вие не давате нищо това е истинска кражба. Никой не влиза от устройството и от квартала по възможност не играем казино освен мен в семейството, нито имам приятели, които се прибраха да играят казино. Просто е невероятно, че това казино е реалността и се надявам да не направят това на никой друг
I understand this but from the moment you give an offer you can not help but give what you are lying. How can I then trust this casino to gamble my money when it just does not do the simplest thing to give a bonus that says at the beginning that it will give. They sent me an email and it says put 20 euros and more and I will give you a 280% bonus and then you do not give anything this is real theft. No one enters from the device and from the neighborhood if possible we do not play casino except me in the family nor do I have friends who came home to play casino. It's just unbelievable this casino is the reality and I hope they do not do this to anyone else
Το καταλαβαίνω αυτό αλλά από την στιγμή που δίνεις μια προσφορά δεν μπορείς μετά να μην τι δίνεις λέγοντας ψέματα. Πώς εγώ θα μπορέσω μετά να εμπιστευτώ αυτό το καζίνο να παίξω τα λεφτά μου όταν απλά δεν κάνει το ποιο απλό να δώσει ένα μπόνους που λέει στην αρχή ότι θα δώσει. Μου έστειλαν email και λέει βάλε 20 ευρώ και παραπάνω και θα σου δώσω 280% bonus και μετά δεν δίνεις τίποτα αυτό είναι πραγματική κλεψιά. Κανένας δεν μπαίνει από την συσκευή και από την γειτονιά αν είναι δυνατόν δεν παίζουμε καζίνο εκτός από μένα στην οικογένεια ούτε έχω φίλους που ήρθαν σπίτι να παίξουν καζίνο. Απλά είναι αναξιόπιστο αυτό το καζίνο αυτή είναι η πραγματικότητα και εύχομαι να μην το κάνουν σε κανέναν άλλον αυτο
Вече не говорим дали ще даде бонуса. Могат да правят каквото си искат, аз не ги обвинявам, просто не е редно да казваш на играчите да сложат 20 евро и аз ще ти дам 280% бонус и тогава той няма да ти го даде. Виждате ли всичко това за правилно?
We are not talking anymore if he will give the bonus. They can do whatever they want, I do not blame them, it is just not right to tell the players to put 20 euros and I will give you a 280% bonus and then he will not give it to you. Do you see all this as correct?
Δεν μιλάμε πλέον αν θα δώσει το bonus.Μπορουν να κάνουν ότι θέλουν δεν τους κατηγορώ απλά δεν είναι σωστό να λες τους παίκτες βάλε 20 ευρώ και εγώ θα σου δώσω 280% μπόνους και μετα δεν στο δίνει. Εσείς το βλέπετε σωστό όλο αυτό ?
Може просто да е, защото имате същия IP адрес като някой, който живее около вас. Това просто може да се случи на всеки и ако това е единствената причина, която има, те трябва да ви позволят да изтеглите депозита си обратно.
It can simply be because you have the same IP address as someone who's living around you. That can simply happen to anyone and if this is the only reason they have, they should allow you to withdraw your deposit back.
Споменах също това и те казаха, че не приемат да теглят депозита ми обратно, защото им казах, защото не давате бонуса аз не играя в това казино и бих искал да отмените депозита, който направих и те просто казаха че не е възможно и просто трябва да ме изключат. Не бъдете тъжни, попаднах в грешните хора, няма значение, просто искам да внимавам с тези, които играят там
I also mentioned this and they said that they do not accept to withdraw my deposit back because I told them because you do not give the bonus I do not play in this casino and I would like you to cancel the deposit I made and they just said that it is not possible and that they should simply exclude me. Do not be sad I have fallen into the wrong people it does not matter I just wish to be careful those who play there
Το ανέφερα και αυτό και είπαν ότι δεν δέχονται να κάνω ανάληψη την κατάθεση μου πίσω γιατί τους είπα λόγο του ότι δεν δίνετε το μπόνους εγώ δεν παίζω σε αυτό το καζίνο και θα ήθελα να ακυρωσετε την κατάθεση που έκανα και είπαν απλά ότι δεν γίνεται και ότι θα πρέπει να με κάνουν αποκλεισμό έτσι απλά . Δεν γίνετε δυστυχώς έχω πέσει σε λάθος άτομα δεν πειράζει απλά εύχομαι να προσέχουν όσοι παίζουν εκεί
Честно казано, изглежда, че Allreels Casino не се интересува много от работа с играчи.
Мисля, че те не искат да проучват допълнително този възможен проблем с IP и правят само това, което е просто и по-добро за тях.
Frankly, it seems that the Allreels Casino is not very interested in dealing with players.
I think they do not want to investigate this possible IP problem further and only do what's simple and better for them.
В този случай го виждам като фалшива реклама, тъй като сте депозирали, за да получите бонус, който никога не сте получили. Виждам, че вече сте изпратили жалбата, така че да видим как ще се развие. Както и да е, казиното няма добра репутация според нашите ревюта, така че не бих препоръчал да играете там.
In that case, I see it as a false advertisement since you deposited in order to get a bonus which you never received. I can see you already submitted the complaint so let's see how it develops. Anyway, the casino doesn't have a good reputation according to our reviews so I wouldn't recommend playing there.
Информирах ги, че няма да играя и парите, които депозирах, тъй като не е надеждно казино, тъй като не са сложили бонуса, както казаха в рекламата, но все пак няма добри отзиви, прав сте, за съжаление не знаех, че трябваше да провери преди депозиране. Благодаря ви много нов съм в гуру казиното и не знаех за сайта, вие вършите много добра работа, от сега нататък ще внимавам.
I informed them that I will not play the money I deposited either as it is not a trusted casino since they did not put the bonus as they said in the ad but it does not have good reviews anyway you are right unfortunately I did not know I had to check before depositing. Thank you very much I am new to guru casino and I did not know about the site you do a very good job I will be careful from now on.
Τους ενημέρωσα ότι δεν θα παίξω ούτε τα λεφτά που κατέθεσα καθώς δεν είναι έμπιστο καζίνο εφόσον δεν έβαλαν το bonus όπως έλεγαν στην διαφήμιση αλλά έτσι κι αλλιώς δεν έχει καλες κριτικές έχετε δίκαιο δυστυχώς δεν ήξερα έπρεπε να τα ελέγξω πριν καταθέσω. Σας ευχαριστώ πολύ είμαι καινούργιος στο guru casino και δεν ήξερα για το site κάνετε πολύ καλή δουλειά θα είμαι προσεκτικός από εδώ και πέρα.
С радост ще помогнем - ако е възможно.
Моля, имайте предвид, че репутацията на казиното има значение, най-вероятно е да помогнем на играчите с проблем в прилично казино, а не в лошо. Също така, шансовете да се сблъскате с някои сериозни проблеми се увеличават много в лошите казина - сигурен съм, че знаете.
Останете в зелени числа 🙂
We are happy to help - if possible.
Please keep in mind that the casino's reputation matters, we are most likely to help players with a problem in a decent casino rather than in a poor one. Also, the chances that you'll face some serious issues highly rise in the bad casinos - I'm sure you know.
Stay in green numbers 🙂
Регистрирах се тук на 06.07 , веднага верифицирах акаунта си, депозирах 2 пъти и загубих. Добре, просто нямах късмет. На 10 юли депозирах още 20 евро и наистина спечелих 2000 евро със залог от 1 евро в игра, Book of Fallen. При поискване в чата на живо на какви интервали мога да го изплатя. Казаха ми 3 изплащания едновременно, тоест 3 пъти по 400 евро, защото 400 е лимита. Попитаха ме дали не съм получил имейл, не, не получих, също няма имейл, когато се регистрирах, за да потвърдя имейла си. Казаха ми да изпратя още документи, което ме устрои и го направиха. Но след това казват, че ще се свържат с доставчика на играта, за да проверят сесията ми на игра. Всичко отнема 3-14 дни. Не разбирам защо е така, струва ми се, че просто се бави плащането. Вече имах проблем с Dozenspins, който също принадлежи към тази група, заради изплащането. Също така същият проблем, че не пристигнаха имейли. В чата на живо ми казаха, че трябва да променя настройките си за имейл услугата си, никога не съм променял настройките си в имейл акаунта си, също така получавам имейли от всички други казина. Всичко е малко странно и затова подадох оплакване. Не знам дали това, което се случва в момента, е законно. Имал съм толкова високи печалби в тази игра и преди, в други казина. Какво е толкова странно в това, че трябва да проверите това сега? Или намеквам нещо тук? Не знам, ще видя какво ще излезе. Това, което също е много странно е, че мога да видя историята на играта си само до момента, в който спечелих тези 2000 евро. Защо мислиш, че не мога да видя точно тази игра? За мен всичко е само негативно, с изключение на победата. Просто ще видя ли някога парите? Все още не получавам имейли, повдигнах проблема няколко пъти, но никой не отговаря. Постоянно се налага да влизам в чата, за да питам какво е състоянието. Създадох нов имейл адрес, за да може казиното, поддръжката или финансовият отдел най-накрая да ми дадат малко информация, но сега нищо не идва. Някой друг имал ли е този проблем?
I registered here on 06.07 , immediately verified my account, deposited 2 times and lost. Ok just had no luck. On July 10th I deposited another 20 euros and really won 2000 euros with a bet of 1 euro in a game, Book of Fallen. On request in the live chat at which intervals I can have it paid out. I was told 3 payouts at the same time, i.e. 3 times 400 euros, because 400 is the limit. They asked if I didn't get any email, no I didn't, also no email when I registered to verify my email. They told me to send more documents, which was fine with me and they did. But then they say they will contact the game provider to check my game session. The whole thing takes 3-14 days. I don't understand why this is the case, it seems to me that the payment is just being delayed. I already had a problem with Dozenspins, which also belongs to this group, because of the payout. Also the same problem that no emails arrived. In the live chat I was told I should change my settings for my email service, I had never changed my settings in my email account, I also get emails from all other casinos. It's all a bit strange and that's why I made a complaint. I don't know if what's happening right now is all legal. I've had such high wins in this game before, in other casinos. What is so strange about it that you have to check this now? Or am I implying something here? I don't know, I'll see what comes of it. What is also very strange is that I can only see my game history up to just before the one game where I won that 2000 euros. Why do you think I can't see this exact game? For me everything is just negative, except for the win. Just will I ever see the money? I still don't get any emails, I've raised the problem several times, but no one responds. I constantly have to go into the chat to ask what the status is. I created a new email address just so that the casino, the support or the finance department finally gave me some information, but now nothing comes. Has anyone else had this problem?
Hab mich am 06.07 hier registriert,sofort mein konto verifiziert, 2 mal eingezahlt und verloren. Ok hatte eben kein Glück. Am 10.07 hab ich nochmal 20 Euro eingezahlt und wirklich mit 1 euro Einsatz in einem Spiel, Book of Fallen, 2000 Euro gewonnen. Auf Anfrage im live chat in welchen abständen ich auszahlen lassen kann. Sagte man mir 3 Auszahlungen gleichzeitig, also 3 mal 400 Euro, denn 400 ist das limits. Sie fragten ob ich keine email bekommen habe, nein hab ich nicht, auch keine email als ich mich registriert habe um meine email zu verifizieren. Sie sagten mir das ich noch weitere Dokumente senden sollte, das war ok für mich und tat dies auch. Dann aber sagen sie das sie den Spieleanbieter kontaktieren um meine spielsitzung zu prüfen. Das ganze dauert 3-14 tage. Warum dies so ist verstehe ich nicht,kommt mir vor als würde die Auszahlung nur raus gezögert. Ich hatte schon bei Dozenspins, das auch zu dieser gruppe gehört, ein Problem wegen der Auszahlung. Auch das gleiche Problem das keine emails ankamen. Im live chat sagte man mir ich solle meine einstellung von meinem email dienst ändern,meine Einstellungen in meinem emailaccount hatte ich noch nie irgendwas eingestellt, bekomme von allen anderen casinos auch emails. Es ist alles bisschen seltsam und habe deswegen auch eine beschwerde eingereicht. Ich weiß nicht ob das alles so rechtens ist was gerade passiert. Ich hatte in diesem spiel schon öfter solche hohe gewinne, in anderen casinos. Was ist so seltsam daran das man dies nun prüfen muss? Oder wird mir hier irgendwas unterstellt? Ich weiß es nicht,ich werde sehen was dabei raus kommt. Was auch sehr seltsam ist, ich kann meinen Spielverlauf nur bis kurz vor dem einen Spiel einsehen, in dem ich diese 2000 Euro gewonnen habe. Warum kann ich wohl nicht genau dieses Spiel einsehen? Für mich gerade alles nur Negativ,bis auf den Gewinn. Nur ob ich das Geld jemals sehe? Ich bekomme immer noch keine emails, hab das problem auch schon mehrmals angesprochen, aber es wird nicht darauf reagiert. Ständig muss ich in den chat um zu fragen wie der status ist. Ich habe mir extra eine neue email adresse erstellt, nur damit das casino, der support oder die Finanzabteilung mir endlich mal info gibt, aber da kommt nun auch nichts. Hat das Problem noch jemand gehabt?
Надявам се само да не сте изпитали някакъв вид грешка в играта. Най-вероятно това е причината казиното да се свърже с доставчика на играта. Както казахте в жалбата си, сега трябва да изчакате, докато дойде ново известие. Боя се, че това не е тема за чат оператори.
Много е интересно, че имате същия проблем с имейла в цялата група. Човек би казал, че трябва да работят върху имейл настройките си,... 🤔
I just hope you have not experienced some sort of bug in the game. This is most likely the reason why the casino reached out to the game provider. As you said in your complaint, now you have to wait untill further notice comes. This is not a topic for chat operators, I'm afraid.
It is very interesting you're having the same email problem within the whole group. One would say they should work on their email settings,... 🤔
Така че за мен тази игра определено вървеше нормално. Пуснах го и ролките вървяха нормално до края, даже не съм спирал. Наистина няма да се изненадам, ако го кажат. Да, може само да чака.
So for me this game definitely ran normally. I started it and the rollers ran normally until the end, I didn't even stop. I really wouldn't be surprised if they say so. Yes, can only wait anyway.
Also für mich lief dieses Spiel definitiv normal. Ich habe es gestartet und die walzen liefen normal bis zum ende, ich hab nicht mal gestoppt. Es würde mich jetzt wirklich nicht wundern wenn sie das behaupten. Ja kann sowieso nur warten.
Е, ще бъда тук, щом получите актуализация. Интересно ми е да разбера какво ще бъде заключението на доставчика на играта!
Хубава неделя! За предпочитане без проблеми!
Well, I'll be here once you have an update. I'm interested to find out what the game provider's conclusion will be!
Have a cool Sunday! Preferably without any issues!
Здравейте, имам 25 fs за влизане с мобилен номер. И вземете имейл адрес. За страниците без депозит с код. всичко работи Няма проблем, трябва да конвертирате печалбата от него 35x, за да направите реална печалба. Направих това и след това спечелих 563 €! искаше да платя. Все още ли трябва да депозирам 20€ спечелих още 300€. Едно време всичките ми пари бяха размахвани. €300 идват от моя депозит и нямат нищо общо с бонус. Искат да им се плати днес
Hello I have 25 fs for logging in with mobile number. And get an email address. About the pages no deposit with code. Everything works. No problem, you have to convert the profit from it 35x to make a real profit. I did that and then won 563€! wanted me to pay out. Do I still have to deposit 20€ won another 300€. MIT once upon a time all my money was wag. The €300 comes from my deposit and has nothing to do with any bonus. They want to be paid today
Hallo ich habe 25 Fs für das Anmelden mit Handynr. Und emailadresse bekommen. Über die Seiten no deposit mit Code. Hat alles funktioniert. Kein Thema, den Gewinn davon muss 35x umsetzen um richtigen Gewinn zu machen. Das tat ich, gewann dann 563€ ! wollte mir die Auszahlen lassen. Muss ich noch 20€ einzahlen gewann nochmal 300€. MIT einmal war mein ganzes Geld wag. Die 300€ kommen von meiner Einzahlung und haben nix mit irgendein Bonus zu tun. Die möchten heute noch Ausgezahlt werden
Хей! Поздравления за успешното залагане! 🙂
Що се отнася до бонусните условия и свързаното теглене, бих казал, че необходимостта от депозит трябва да бъде обяснена от казиното.
Обикновено трябва да депозирате същия метод, който бихте искали да използвате за теглене - нарича се депозит за потвърждение и както подсказва името, като направите това, вие позволявате на казиното да потвърди метода на плащане и да го синхронизира с вашия акаунт в казиното.
Може би това е така?
Hey! Congratulations on making it through the wagering! 🙂
When it comes to bonus terms and associated withdrawal, I would say the necessity of the deposit should be explained by the casino.
Usually, you need to deposit the same method you would like to use for withdrawal - it's called a verification deposit, and as the name suggests, by doing so, you allow the casino to verify the payment method and sync it with your casino account.
Is this the case, perhaps?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.