преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с All Wins Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Разочарован, след като изиграх бонуса xl въпрос от 500 евро, те ми казаха, че са ми дали печалбата, но не беше вярно от спечелените 700 евро мога да взема 100 с депозит от 50, направен от мен, че м ..... Аз н играйте с него повече срам !!!
Disappointed after playing the bonus xl matter of 500 euros they told me that they gave me the win but it was not true from the 700 euros won I can take 100 with a deposit of 50 made by me that m ..... I n play with it more shame !!!
Delusa dopo aver giocato il bonus x l importa di 500 euro mi avevano detto che mi davano la vincita invece non era vero dai 700 euro vinti ne posso prendere 100 con un deposito di 50 fatto da me che m..... Io n ci gioco più vergogna!!!
Здравейте, струва ми се, че бонусът съдържа максималния лимит за теглене - €100. Така ли е, моля?
Ако случаят е такъв, за съжаление не можете да теглите повече. 🙁
Hello, to me it seems that the bonus contains the maximal cashout limit - €100. Is it so, please?
If this is the case, sadly you can't withdraw more. 🙁
Не играйте в това казино, никога няма да можете да изтеглите печалбите си.
Не заслужава доверие.
Do not play at this casino, you will never be able to withdraw your winnings.
Not trustworthy.
No jueguen en este casino jamás podrán retirar sus ganancias.
No es fiable.
Здравейте, преместих публикацията ви под казиното, за което говорим. Мога ли да попитам от колко време е невъзможно да се теглят пари? Вашият акаунт вече ли е потвърден?
Както и да е, виждам, че сте успели да подадете жалба , така че ще трябва да изчакаме и да видим накъде ще тръгнат нещата.
Освен това, неприятно ми е да го кажа, но виждали ли сте индекса за безопасност на това казино? Мисля, че е твърде ниско и бих внимавал да депозирам в подобни казина. Казиното също работи без лиценз, така че само добавя към необходимостта да бъдете внимателни.
Все пак се надявам да успееш да си върнеш парите.
Hi I moved your post under the casino we are talking about. May I ask how long has it been impossible to withdraw money ? Has your account been verified yet ?
Anyway, I see you managed to file a complaint, so we'll have to wait and see where things go.
Besides, I hate to say it, but have you seen this casino's safety index ? I think it's too low and I'd be wary of depositing in similar casinos. The casino also operates without a license, so it just adds to the need to be careful.
Still, I hope you manage to get your money back.
Парите вече не се появяват в сметката ми, така че ми е ясно, че съм ги загубил... сега ми казват, че ще ми дадат 200, но честно казано не вярвам, за първи път е нещо подобно това ми се е случвало... също така, когато ви го сервират на практика, те ви се смеят... убеждават ви да продължите да депозирате... това е просто измама
The money no longer appears in my account so it is clear to me that I have lost it... now they tell me that they are going to give me 200 but I honestly don't believe it, it is the first time something like this has happened to me... also when they serve you it practically They laugh at you… they convince you to continue depositing… it is simply a scam
El dinero ya no me aparece en mi cuenta por lo que tengo claro que lo he perdido… ahora me dicen que me van a entregar 200 pero sinceramente no me lo creo es la primera vez que me ocurre algo así… además cuando te atienden prácticamente se ríen de ti… te convencen para seguir depositando … es una estafa simplemente
В допълнение, те ви дават формата на възстановяване, която искат. В моя случай избрах метода с виза и днес откривам, че са го променили на прехвърляне, което ме кара да мисля, че просто са искали информацията за картата ми, която също ще трябва да анулирам, защото им нямам никакво доверие , сега получавам имейл, че утре ще направят превода... това ми изглежда толкова абсурдно и несериозно, че се възмущавам... Не съм искал бонуси, играх с парите си, акаунтът ми е верифициран , Направих нещата възможно най-добре и се оказвам с всичко това... ПОВТАРЯМ НЕ ИГРАЙТЕ с тях, бъдете много внимателни!!!
In addition, they give you the form of refund that they want. In my case, I chose the visa method, and today I find that they have changed it to transfer, which makes me think that they simply wanted my card information, which I will also have to cancel because I don't trust them one bit, now I get an email saying that tomorrow they will make the transfer... this seems so absurd and unserious to me that I am outraged... I didn't ask for bonuses, I played with my money, my account is verified, I did things as best I could and I find myself with all this... I REPEAT DO NOT PLAY with them, be very careful!!!
Además te ponen la forma de devolución que a ellos les da la gana en mi caso elegi el método visa , y hoy me encuentro que me lo han cambiado a transferencia lo que me hace pensar que sinplemente querían mis datos de tarjetas la cual también tendré que cancelar por qué no me fio ni un pelo de ellos, ahora me llega un correo diciendo que mañana me harán la transferencia … esto me parece tan absurdo y tan poco serio que estoy indignada … no pedí bonos, jugué con mi dinero, mi cuenta está verificada , hice las cosas como me pudieron y me encuentro con todo esto… REPITO NO JUEGUEN con ellos mucho cuidado!!!
Разбирам и ти съчувствам, защото със сигурност не е лесно да се преживее подобно нещо. Откъде казиното взе идеята да ви върне сумата от 200? Това ли си вложил като депозит? Не мисля, че е честно, ако спечелите, да получите само възстановяване на сумата, но както споменах преди, това казино има много червени знамена, които предпочитам да избегна.
Все пак се надявам, че сте си научили урока и ще потърсите малко информация, преди да депозирате в казиното следващия път, за да не изпаднете в страшна ситуация. Препоръчвам преди всичко потребителски отзиви или оплаквания , защото те отразяват реалния опит на играчите.
Въпреки това нашият екип ще се опита да направи всичко възможно, за да се увери, че накрая ще се получи добре. Ако успеете да получите възстановяване или пълната сума, уведомете ни. Ще ти стискам палци. 🤞
I understand and sympathize with you, because it is certainly not easy to go through something like that. Where did the casino get the idea to give you a refund of 200? Is that what you put in as a deposit ? I don't think it's fair if you win that you should only get a refund, but as I mentioned before, this casino has a lot of red flags that I'd rather avoid.
However, I hope you have learned your lesson and will look up some information before you deposit at the casino next time, so you don't get into a scary situation. I recommend user reviews or complaints first of all, because they reflect the real experience of the players.
Nevertheless, our team will try to do everything possible to make sure it turns out well in the end. If you manage to get a refund or your full amount let us know. I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Благодаря ви, в момента не съм получил нищо, 200 евро са взети от клауза, която се появява в условията, които те наричат x10 и уж ако последният ви депозит е 20 евро и сте депозирали по-малко от 200, те го умножават по 10 и това е най-много, което можете да изтеглите.
Thank you, at the moment I have not received anything, the 200 euros is taken from a clause that appears in the terms that they call x10 and supposedly if your last deposit is 20 euros and you have deposited less than 200 they multiply it by 10 and It is the most you can withdraw.
Gracias de momento no he recibido nada , lo de los 200 euros se lo sacan de una cláusula que aparece en los términos a la que llaman x10 y supuestamente si tú último depósito es 20 euros y has depositado menos de 200 te lo multiplican por 10 y es lo máximo que puedes retirar .
Моля. Разбира се, че разбирам какво си написал и ми е много интересно как ще стане накрая. Не забравяйте да ни уведомите, ако нещо се промени във вашия случай. Ще чакам.
You're welcome. Of course I understand what you wrote and I am very curious how it will turn out in the end. Be sure to let us know if anything moves forward in your case. I will be waiting.
депозирах хиляди и хиляди на този сайт. Имах едно теглене… добре, спечелих £9000, но ми бяха разрешени само £1000. Иска ми се първо да ги потърся в Google 😢
i have deposited thousands and thousands on this site. Had one withdrawal… well I won £9000 but was only allowed £1000. Wish I’d googled them first 😢
Здравейте, какво се случи, когато можехте да изтеглите само 1000? Играхте ли с бонус или нещо подобно, защото това е, което се сещам, където казината обикновено вземат пари от играчи, които не могат да изтеглят. Разбира се, ако това не е така, ще се радвам да ми кажеш как е било.
Въпреки това, изтеглихте ли вече £1000 или все още опитвате?
Ще чакам отговор. 🙂
Hi, so what happened when you could only withdraw 1000? Did you play with a bonus or something, because that's what I can think of where casinos usually take money from players that they can't withdraw. Of course, if that's not the case, I'd be happy to hear from you and tell me how it was.
Nevertheless, have you already withdrawn the £1000 or are you still trying ?
I'll be waiting for an answer. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.