преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с All Slots Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте
На 19 май влязох да играя и направих 3 покупки
CLP 10 000 CLP 10 000 И CLP 55 000 и те ми дадоха бонус от 55 000, оставяйки наличен баланс за игра на CLP 135 000. Когато исках да играя, имах баланс 0, а също и печалба от машина, която също беше изтрита.
Имам касовите бележки от покупките
Подавайте жалба № 70652, моля посочете по какъв начин мога да изпратя разписките и банковото извлечение, за което фигурират извършените плащания.
Hello
On May 19, I entered to play and made 3 purchases
CLP 10,000 CLP 10,000 AND CLP 55,000 and they gave me a bonus of 55,000 leaving a balance available to play CLP 135,000. When I wanted to play I have a 0 balance and also a profit from a machine that was also deleted.
I have the receipts of the purchases
Submit a complaint No. 70652, please indicate which way I can send the receipts and the bank statement for which the payments made appear.
Hola
El día 19 de May ingrese a jugar y hice 3 compras
CLP 10.000 CLP 10.000 Y CLP 55.000 y me otorgaron un bono 55000 quedando un saldo disponible para jugar CLP 135000. Cuando quise jugar tengo saldo 0 y también una ganancia de una máquina que tambien se borro.
Tengo los recibos de las compras
presente una queja Nº 70652 por favor indicar porque vía puedo enviar los recibos y la cartola de banco para donde figuran Los pagos efectuados.
Здравейте.
Бих искал да се съсредоточа върху жалбата сега.
Страхувам се, че не сте разбрали последната публикация в темата за оплакване , позволете ми да ви помогна с това.
Оплаквате се от All Slots Casino, Ник ви попита дали сте предоставили всички потвърждения (това е, което казахте по-рано: „Прилагам разписките за плащане и данните на банката, където се появяват трите направени депозита .") на казиното - което означава All Slots Casino .
Направи ли, моля?
Информирайте Ник, моля.
Hello.
I'd like to focus on the complaint now.
I fear you didn't understand the last post in your complaint thread, allow me to help you with that.
You're complaining about All Slots Casino, Nick asked you whether you provided all confirmations (this is what you previously stated: "I am attaching the payment receipts and details of the bank where the three deposits made appear.") to the casino - meaning to All Slots Casino.
Did you, please?
Inform Nick, please.
Дължат ми $16 000, всичко е документирано, отидох да пусна жалбата тук вчера, за да видя дали вие можете да помогнете, но тъй като този сайт не се появява никъде, не можах да обработя жалбата си, може ли някой да помогне, ако е възможно
They owe me $16000 its all documented i went to put the complaint thru here yesterday to see if u guys could help but because this site does not come up anywhere i couldnt process my complaint can someone please help if possible
Хей, според това, което виждам, успяхте да подадете жалба , така че всичко е наред, що се отнася до това, да?
Както и да е, имате ли някаква причина от казиното да не ви изплатят печалбите? Колко време чакаш парите си? Верифицирахте ли вече акаунта си?
Освен това Томас вече ви отговори и очаква вашия отговор на въпросите му, така че ако е възможно, отговорете му, за да може да продължи.
Освен това, ако има някакви новини или ако научите нещо ново, уведомете ме.
Ще чакам вашия отговор.
Hey, according to what I see, you managed to file a complaint , so everything is fine as far as that is concerned yes ?
Anyway, do you have any reason from the casino why they didn't pay you your winnings ? How long have you been waiting for your money ? Have you verified your account yet ?
Also, Tomas has already replied to you and is waiting for your answer to his questions, so if it would be possible reply to him so he can move on.
Additionally, if there is any news or if you learn something new let me know.
I will be waiting for your reply.
Здравей Джаро, всъщност току-що отговорих на Томас и току-що изпратих екранните снимки на неговия имейл адрес
Hi jaro i actually just replied to Tomas and just sent the screenshots to his email address
Страхотно, благодаря, да видим докъде ще стигне твоят случай.
Както и да е, бихте ли отговорили и на въпросите ми? Мисля, че с опита си бихте могли да помогнете на други играчи в бъдеще, ако попаднат в същата ситуация.
Какво казваш ? 🙂
Great thank you, let's see where it goes with your case.
Anyway, could you also answer my questions ? I think that with your experience you could help other players in the future if they find themselves in the same situation.
What do you say ? 🙂
Здравей Джаро, да, със сигурност мога да отговоря на въпросите ти, няма никаква причина pokiesww да не ми плати, просто мисля, че беше твърде много за тях, за да се справят добре, ако това е така, те не трябва да работят - от друга страна, те са доста Щастлив съм да взема парите си, сякаш без нито една дума лъжа щях да вложа $80 000 в този сайт за няколко месеца, което ме разболява, не ме разбирайте погрешно, но след това да не ми платите, аз съм абсолютно бесен, яростен съм и можете съвсем очевидно да видите как казаха поздравления за вашата печалба от $16 000 и след това казват, че сме ви платили, което те 1000% не са направили и смятат ли, че щях да си губя времето, ако имаха - сега, ако някой мине през техните банкови сметки и моите банкови сметки със сигурност не е нужно да сте адвокат от Филаделфия, за да разберете, че не са ми платили, това са просто явни лъжи от тяхна страна, като че е много разочароващо, че дори се опитват да минат по този път, това е като техните аматьори и аз ще им изпратя съобщение в чата на живо отново с въпроса къде са парите ми и те са доста умни и се връщат и казват как можем да ви помогнем, а аз просто казвам добре прочетете съобщението ми и спрете да задавате глупави въпроси да, проверих аз, затова ми платиха $2000 събира $4000 събира и т.н. и както можете да видите, е съвсем очевидно, че не искат проверка или нещо подобно, те казаха поздравления за вашата печалба от 16 000 и след това казах, че не съм видяха парите още и те продължават да казват, че сме ви платили, което ми писна да го казвам, но всички знаем, че не са, така че ако мине през съд, те нямат крак, на който да стъпят но да, ако вие можете да направите това да се случи, ще се радвам да ви дам 20% от него
Hi Jaro yes for sure I can answer your questions there's no reason whatsoever for pokiesww not to pay me I just think it was too much for them to handle well if that's the case they should not be operating - on the other hand they're quite happy to take my money like without a word of a lie I would have put $80000 into that site in a few months which makes me sick don't get me wrong but then not to pay me I'm absolutely fuming I'm Furious and you can quite obviously see how they said congratulations on your $16,000 win and then they're saying we've paid you which they 1000% have not and do they think i would be wasting my time if they had of - now if anyone went through their bank accounts and my bank accounts you certainly don't have to be a Philadelphia lawyer to work out they haven't paid me it's just blatant lies from their end like its sooooooo frustrating that they're even trying to go down this track it's like their amateurs and I'll text them on live chat again asking where's my money and they're quite smart assy and come back and say how can we help you and I just say well read my message and stop asking stupid questions yes Ive verified myself that's why they paid me out $2000 collects $4000 collects etc and as you can see it's quite obvious they're not asking for verification or anything like that they've said congratulations on your 16,000 win and then I've said I haven't seen it the money yet and they keep saying we have paid you which I'm sick of saying it but we all know damn well they haven't so if it goes through a court of law they haven't got a leg to stand on but yeah if you guys can make this happen I'm quite happy to give you 20% of it
Благодаря ви, че описахте и отговорихте на въпросите ми. Бих започнал с това, че със сигурност няма да искаме нищо от вас, дори ако успеем да разрешим това.
Виждам също, че си верифициран и си получил някакви пари според това, което пишеш.
В този случай обаче нямаме нищо по-добро от това да изчакаме и да видим какво ще се случи през следващите няколко дни и докъде ще стигне нашият екип.
Също така се чудех, когато казиното ви каза, че вече са ви изпратили парите, поискахте ли препис, че парите са изпратени? Може би това би помогнало да се изясни цялата ситуация.
Thank you for describing and answering my questions. I would start by saying that we will certainly not ask anything of you even if we manage to resolve this.
I also see that you are verified and have received some money according to what you write.
However, we have nothing better to do in this case than to wait and see what happens in the next few days and where our team gets to.
I was also wondering, when the casino told you that they had already sent you the money, did you ask for a transcript that the money had been sent ? Maybe that would help clarify the whole situation.
И не съм сигурен дали е възможно или не, но ако получите тези пари, не мисля, че осъзнавате колко ще съм ви благодарен и наистина бих искал да ви се отплатя за услугата, така че можете ли да дадете $3000 за подобряване на вашия сайт сайтът на казино Guru Говоря за това, че исках да кажа също нещо, което намирам за наистина много трудно с този сайт е, че това е сайтът на pokies WWE, за който говоря, че е повече или по-малко невъзможно да се свържеш с тях, те са в телеграма, но не можеш изпращате съобщения и той е заглушен, след което те казват отидете на нашия уебсайт, но вие дори не можете да щракнете върху това дори не се зарежда или те имат връзка към WhatsApp, така че щракнете върху тази връзка и тя казва, че този контакт или номер не е включен WhatsApp, така че е като какво са намислили тези хора
And im not sure if its possible or not but if u get this money I don't think you realise how grateful I will be and I would really want to repay the favour so could you put the $3,000 towards improving your site the casino Guru site I'm talking about I meant to say also the thing I find really really hard with this site is that's pokies WWE site I'm talking about it's more or less impossible to get hold of them they're on telegram but you can't send messages and it's muted then they say go on to our website but you can't even click into that doesn't even load or they have a link to WhatsApp so you click on that link and it says this contact or number is not on WhatsApp so it's like what are these people up to
Знам, че ако казиното ви игнорира, това със сигурност не е приятно и аз също бих се вбесил. Явно нямаш контакт с тях, след като е както го описваш.
Но мога да ви уверя, че нашият екип ще се опита да направи всичко по силите си, за да ви помогне. Не знам как ще се развие, така че няма да скоча и обещавам нещо, което може да не се окаже така, както искаме. Ето защо казах, че ще трябва да имате търпение, докато нашият екип проучи всичко и след това се свърже с казиното.
Както и да е, ако получите нова информация, не се колебайте да ме уведомите, ще бъда тук.
I know that if the casino ignores you, it's certainly not pleasant and I'd be pissed off too. You obviously don't have any contact with them since it's like you describe.
However, I can assure you that our team will try to do everything in their power to help you. I don't know how it will turn out, so I won't jump the gun and promise something that may not turn out the way we want it to. So that's why I said that you will need to be patient while our team investigates everything and then contacts the casino.
Anyway, if you get any new information, don't hesitate to let me know, I'll be here.
Благодаря, Джаро, както казах по-рано, не осъзнаваш колко съм благодарен, че ми помагаш, наздраве
Thanks Jaro as stated previously u dont realise how thankful I am that ur helping me out cheers
Радваме се да помогнем, когато е възможно. Така че се надяваме, че и тук ще бъде така и накрая всички ще сме доволни и ще се получи справедливо. ☘️😊
We are happy to help when possible. So hopefully that will be the case here and in the end we will all be satisfied and it will turn out fairly. ☘️😊
Здравей Джаро, така че това е, момчета, не можете да се сдобиете с pokiesww, така че случаят е приключен, мислите ли, че си струва да минавам през адвокати, защото просто има много пари за освобождаване
Hi jaro so thats it you guys can't get hold of pokiesww so the case has been closed do u think its worth my while going thru lawyers cos its just a lot of money to let go
О, току-що забелязах, че казиното пренебрегна Якуб, което ме натъжава много, тъй като той не можеше да помогне.
Що се отнася до адвоката, не мога да ви кажа със сигурност дали е добра идея или не, защото не знам как ще свърши. Сигурен съм, че ако го направите, ще похарчите малко пари, но ако можете да получите това, което ви се дължи, може би ще е хубаво. Това вероятно е последен вариант, така че ако го опитате, определено ме уведомете за напредъка или резултата.
Ще стискам палци 🤞☘️
Oh, I just noticed that the casino ignored Jakub, which makes me very sad, since he couldn't help.
As for the lawyer, I can't tell you for sure if it's a good idea or not, because I don't know how it's going to end. I'm sure if you go for it, you'll spend some money, but if you could get what you're owed, maybe it would be nice. It's probably a last option though, so if you try it, definitely let me know the progress or the result.
I will keep my fingers crossed. 🤞☘️
At All Slots Casino преглед Сега, ако обичате големи игри, тази има малко месо. €1500 бонус плюс 50 безплатни завъртания звучи сладко. Но не забравяйте, че има солиден 50x залог, за да преминете.
At All Slots Casino review Now, if you’re into big plays, this one's got some meat. A €1500 bonus plus 50 free spins sounds sweet. But remember, there’s a hefty 50x wagering to get through.
Успяхте ли да го заложите сами?🤔
Разкажете ни повече за това казино, моля, и ако сте успели да постигнете някои хубави печалби, може би.
Have you managed to wager it yourself?🤔
Tell us more about this casino, please, and if you managed to hit some nice wins, perhaps.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.