преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с All Right Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Някой получавал ли е транзакциите си в играта, т.е. депозит и теглене искат това вече два месеца и все още не са получили нищо 😣
Has anyone received their game transactions ie deposit and withdrawal have been asking for this for two months now and have not received anything yet 😣
Har någon fått sina speltransaktioner alltså insättning och uttag bett om detta i två månader nu och inte fått något ännu 😣
Здравейте, страхувам се, че не съм сигурен за темата на нашия въпрос.
Но все пак ще се опитам да предложа отговор 🙂.
Както можете да видите точно тук , досега има подадени 10 жалби.
1 успешно затворено: All Right Casino - Играчът иска възстановяване на сумата.
1 отворено: All Right Casino - Играчът иска възстановяване на сумата.
1 не е решен: Всичко наред Казино - Играчът е успял да отвори акаунт от страна с ограничения.
Останалото беше отхвърлено .
Надявам се да помогне малко.
Hello, not sure about the subject of our question, I'm afraid.
But I'll try to suggest an answer anyway 🙂.
As you can see right here, there have been 10 complaints submitted so far.
1 successfully closed: All Right Casino - The player's requesting a refund.
1 open: All Right Casino - The player's requesting a refund.
1 not solved: All Right Casino - Player has succeeded in opening an account from a restricted country.
The rest was rejected.
I hope it helps a bit.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.