НачалоФорумКазинаAlienbet Casino - обща дискусия

Alienbet Casino - обща дискусия

 от roku
|
6 364 преглеждания 34 отговора |
|
1 2
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Alienbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Ако обичате спортни залагания, трябва да избягвате този сайт.

Спечелих $460 в 8 залога и те започнаха да разследват акаунта ми заради „съмнителни мачове", каквото и да означава това. Освен това не могат да ми дадат времева рамка за това разследване, така че може да отнеме векове.


UPD. Изненадващо, тяхното "разследване" отне само няколко дни. Сега всичко е наред.


file

Edited
Автоматичен превод:
roku

Съжалявам, тук не се занимаваме със спортни залагания. Единственото, за което мога да ви помоля, е да ни държите в течение.

🤞

Автоматичен превод:

Успяхте ли да спечелите по-големи суми в това казино?

Автоматичен превод:

Сайтът иска изтегляне на паспорт на английски (тоест паспорт), който нямам. когато са помолени да преминат проверка по друг начин, те пишат, че не приемат други. На въпрос защо не могат да проверят отговарят, че не знаят как изглежда руският паспорт


Сайтът иска изтегляне на паспорт на английски (тоест паспорт), който нямам. когато са помолени да преминат проверка по друг начин, те пишат, че не приемат други. На въпрос защо не могат да проверят отговарят, че не знаят как изглежда руският паспорт

Автоматичен превод:
play2x

Здрасти!

Нямам думи честно. Това наистина е глупаво обяснение.

За съжаление съм чувал за подобни проблеми и преди - не са свързани с това казино. Ако искате парите си, опасявам се, че трябва да сътрудничите по някакъв начин.

Попитахте ли казиното за алтернативи? Като предоставяне на документ за самоличност - ако имате такъв, или настройка на обаждане за проверка?

Бих пробвал това.

Автоматичен превод:
Radka

да, има само един отговор на всички - поддръжката приема само данни с английски букви и самоличност. Тоест, те могат да приемат само шофьорска книжка или паспорт (нищо от това, защото току-що са навършили 18)

Edited
Автоматичен превод:
play2x

Е, това е доста глупаво обяснение от казиното, бих казал. Ако позволява играчи от Русия, поддръжката трябва да е готова да провери местните документи.

Ако казиното не е готово да разреши проблема, бих казал, че трябва да подадете жалба.

Тази връзка ви позволява да го създадете .

Какво казваш?


Автоматичен превод:
Radka

всичко готово) изведен

Автоматичен превод:
play2x

Не виждам оплакване - междувременно проблемът решен ли е? Това би било страхотно! 🙂

Автоматичен превод:

Лошо казино! 25 дни с теглене в процес без отговор както от чата, така и от имейла, незачитане на клиента! никой не знае причината! Вече изпратих повече от 5 имейла, отидох в чата около 10 до 15 пъти, никой не помага изобщо





Автоматичен превод:
rayanne

Ааа, това далеч не е честно! Нищо чудно, че трябва да се почувствате възмутени. Намерих оплакване относно оттеглянето и искам да съм сигурен, че ще бъде обработено добре, след като предоставите допълнително описание. Моля, обърнете внимание на въпросите, които току-що ви бяха зададени - тази връзка води до жалбата .

Желая ви късмет!

Автоматичен превод:

Като начало исках да напиша информация за това казино тук. Ако проблемът ми не бъде разрешен с тегленето на пари, тогава ще бъда принуден да подам жалба на уебсайта casino.guru. На 25 май се регистрирах, направих депозит, играх на ротативки, спечелих $60 и реших да изтегля тези пари. Според правилата на казиното тегленето трябва да бъде одобрено в рамките на 12 часа. Поддръжката на казино на живо ми писа, че поради технически проблеми тегленето е забавено и ме помоли да изчакам още 12 часа. Изчаках още 12 часа, след което отново ме изпратиха на поддръжка на живо, когато тегленето приключи, но както ми писаха по-късно, изчакайте още 2 часа. Изчаках, след това ми писаха, че тегленето може да се удължи до 5 работни дни. След това помолих поддръжката на живо да изясни, че тегленето на парите ми ще бъде одобрено след 5 работни дни, на което те отговориха, че не могат да гарантират изпълнението на собствените си правила. Реших да изчакам 5 работни дни и ако тегленето не бъде обработено, ще бъда принуден да подам жалба срещу това казино. Ако казиното изпълни условието си и изтегли парите ми, тогава ще напиша нова информация за това казино на този сайт. Цялата кореспонденция е запазена, при необходимост мога да предоставя доказателства file

Автоматичен превод:
Lias7ka

Съжалявам да чуя за вашия проблем, хубаво е, че предупредихте казиното предварително. Но аз съм силно убеден, че казиното няма да забележи тази публикация. Според мен нито един служител на Alienbet не следи тази тема и никога не е бил активен тук.

Искрено ви желая бърза подкрепа!

Дръж ни в течение


Автоматичен превод:

Здравейте. Проблемът ми е решен. Казиното изплати всичките ми пари

Автоматичен превод:
Lias7ka

Страхотен!!!

В крайна сметка не беше толкова зле, ако нямате нищо против да кажа. 🙂

Имате парите! И така, какво е сега - оставате ли с Alienbet?

Какво мислите за това?🤔

Автоматичен превод:
Radka

Ще продължа да играя там, тъй като има голям брой слотове и бърза проверка. Имат теглене в рамките на 12 часа. Това, което ми се случи, беше технически проблем. И това е половината причина за моята паника

Автоматичен превод:
Lias7ka

Виждам 🙂.

Пожелавам ви късмет там. Ако попаднете на интересен съвет или опит, ние ще бъдем тук 🙂

Автоматичен превод:

Казиното работи добре, изглежда добре, има много слотове, които харесвам.. но тегленето не е правилно.


те говорят за теглене след 12 часа. Да и не… моите €50 теглене като тест бяха изплатени за 2 часа. Сега имам 2 тегления на общо €1000 и чакам повече от 24 часа. Но в чата няколко пъти ми казаха да изчакам..


условията са неверни и неправилни. Страхувам се, че никога няма да получа тегленето от €1000 евро.. казиното се самоунищожи.. ако всичко работеше добре, тегленето също беше най-доброто от най-доброто.


ако днес не платят, ще ги докладвам на всички доставчици, които имат.

Автоматичен превод:
Notadonkey

Здравейте!

Виждам, че сте отговорили на жалбата си . Разгледано ли е? Получихте ли плащането си?


Просто се уверете, че всичко е минало гладко, уведомете ни.

Edited
Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини