преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Alienbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Ако обичате спортни залагания, трябва да избягвате този сайт.
Спечелих $460 в 8 залога и те започнаха да разследват акаунта ми заради „съмнителни мачове", каквото и да означава това. Освен това не могат да ми дадат времева рамка за това разследване, така че може да отнеме векове.
UPD. Изненадващо, тяхното "разследване" отне само няколко дни. Сега всичко е наред.
If you are into sports betting you should avoid this site.
Won $460 in 8 bets and they have started investigating my account because of "questionable matches", whatever that means. They also can't give me a time frame for this investigation so it could take ages.
UPD. Surprisingly, their "investigation" only took a few days. All good now.
Съжалявам, тук не се занимаваме със спортни залагания. Единственото, за което мога да ви помоля, е да ни държите в течение.
🤞
I'm sorry, we do not deal with sports betting here. The only thing I can ask you for is to keep us posted.
🤞
Сайтът иска изтегляне на паспорт на английски (тоест паспорт), който нямам. когато са помолени да преминат проверка по друг начин, те пишат, че не приемат други. На въпрос защо не могат да проверят отговарят, че не знаят как изглежда руският паспорт
Сайтът иска изтегляне на паспорт на английски (тоест паспорт), който нямам. когато са помолени да преминат проверка по друг начин, те пишат, че не приемат други. На въпрос защо не могат да проверят отговарят, че не знаят как изглежда руският паспорт
The site asks for the withdrawal of a passport in English (that is, a passport), which I do not have. when asked to pass verification in some other way, they write that they do not accept others. When asked why they can’t verify, they answer that they don’t know what a Russian passport looks like
The site asks for the withdrawal of a passport in English (that is, a passport), which I do not have. when asked to pass verification in some other way, they write that they do not accept others. When asked why they can't verify, they answer that they don't know what a Russian passport looks like
Сайт просит для вывода паспорт на английском языке (то есть загранпаспорт), которого у меня нет. при просьбе пройти верификацию каким либо другим способом, пишут, что не принимают другим. На вопрос, почему не могут провести верификацию - отвечают, что не знают как выглядит Российский паспорт
The site asks for the withdrawal of a passport in English (that is, a passport), which I do not have. when asked to pass verification in some other way, they write that they do not accept others. When asked why they can’t verify, they answer that they don’t know what a Russian passport looks like
Здрасти!
Нямам думи честно. Това наистина е глупаво обяснение.
За съжаление съм чувал за подобни проблеми и преди - не са свързани с това казино. Ако искате парите си, опасявам се, че трябва да сътрудничите по някакъв начин.
Попитахте ли казиното за алтернативи? Като предоставяне на документ за самоличност - ако имате такъв, или настройка на обаждане за проверка?
Бих пробвал това.
Hi there!
I'm speechless honestly. That is truly a stupid explanation.
Sadly I have heard about such issues before - not associated with this casino. If you want your money, I fear you need to cooperate somehow.
Did you ask the casino for alternatives? Like providing ID - if you have any, or setting up a verification call?
I'd try that.
да, има само един отговор на всички - поддръжката приема само данни с английски букви и самоличност. Тоест, те могат да приемат само шофьорска книжка или паспорт (нищо от това, защото току-що са навършили 18)
yes, there is only one answer to all - support only accepts data with English letters and an identity. That is, they can only accept a driver's license or a passport (none of this, because they just turned 18)
да, на все ответ один - поддержка принимает только данные с английскими буквами и удостоверением. То есть они могут принять только водительские права или загранпаспорт(ничего из этого нет, тк 18 только исполнилось)
Е, това е доста глупаво обяснение от казиното, бих казал. Ако позволява играчи от Русия, поддръжката трябва да е готова да провери местните документи.
Ако казиното не е готово да разреши проблема, бих казал, че трябва да подадете жалба.
Тази връзка ви позволява да го създадете .
Какво казваш?
Well, that is quite a stupid explanation from the casino, I'd say. If it allows players from Russia, the support should be prepared to verify local documents.
If the casino isn't ready to solve the issue, I'd say you should submit a complaint.
This link allows you to create it.
What do you say?
Лошо казино! 25 дни с теглене в процес без отговор както от чата, така и от имейла, незачитане на клиента! никой не знае причината! Вече изпратих повече от 5 имейла, отидох в чата около 10 до 15 пъти, никой не помага изобщо
Bad casino! 25 days with withdrawal in process without any response from both the chat and email a disregard for the customer! no one knows the reason! I already sent more than 5 emails, I went to the chat about 10 to 15 times, no one helps at all
Ааа, това далеч не е честно! Нищо чудно, че трябва да се почувствате възмутени. Намерих оплакване относно оттеглянето и искам да съм сигурен, че ще бъде обработено добре, след като предоставите допълнително описание. Моля, обърнете внимание на въпросите, които току-що ви бяха зададени - тази връзка води до жалбата .
Желая ви късмет!
Ahh, that's far from fair! No wonder you must feel outraged. I found a complaint concerning the withdrawal, and I want to ensure it will be handled well once you provide further description. Kindly mind these questions you were just asked - this link leads to the complaint.
I wish you good luck!
Като начало исках да напиша информация за това казино тук. Ако проблемът ми не бъде разрешен с тегленето на пари, тогава ще бъда принуден да подам жалба на уебсайта casino.guru. На 25 май се регистрирах, направих депозит, играх на ротативки, спечелих $60 и реших да изтегля тези пари. Според правилата на казиното тегленето трябва да бъде одобрено в рамките на 12 часа. Поддръжката на казино на живо ми писа, че поради технически проблеми тегленето е забавено и ме помоли да изчакам още 12 часа. Изчаках още 12 часа, след което отново ме изпратиха на поддръжка на живо, когато тегленето приключи, но както ми писаха по-късно, изчакайте още 2 часа. Изчаках, след това ми писаха, че тегленето може да се удължи до 5 работни дни. След това помолих поддръжката на живо да изясни, че тегленето на парите ми ще бъде одобрено след 5 работни дни, на което те отговориха, че не могат да гарантират изпълнението на собствените си правила. Реших да изчакам 5 работни дни и ако тегленето не бъде обработено, ще бъда принуден да подам жалба срещу това казино. Ако казиното изпълни условието си и изтегли парите ми, тогава ще напиша нова информация за това казино на този сайт. Цялата кореспонденция е запазена, при необходимост мога да предоставя доказателства
To begin with, I wanted to write information about this casino here. If my issue is not resolved with the withdrawal of money, then I will be forced to file a complaint on the casino.guru website. On May 25, I registered, made a deposit, played slots, won $60 and decided to withdraw this money. According to the rules of the casino, the withdrawal must be approved within 12 hours. Live casino support wrote me that due to technical problems, the withdrawal was delayed, and asked me to wait another 12 hours. I waited another 12 hours, then again sent to live support when the withdrawal was completed, but as they wrote to me later, wait another 2 hours. I waited, then they wrote to me that the withdrawal can be extended up to 5 working days. I then asked the live support to clarify that the withdrawal of my money would be approved after 5 working days, to which they answered that they could not guarantee the fulfillment of their own rules. I decided to wait 5 working days and if the withdrawal is not processed then I will be forced to file a complaint against this casino. If the casino fulfills its condition and withdraws my money, then I will write new information about this casino on this site. All correspondence is saved, if necessary, I can provide evidence
Съжалявам да чуя за вашия проблем, хубаво е, че предупредихте казиното предварително. Но аз съм силно убеден, че казиното няма да забележи тази публикация. Според мен нито един служител на Alienbet не следи тази тема и никога не е бил активен тук.
Искрено ви желая бърза подкрепа!
Дръж ни в течение
I'm sorry to hear about your issue, it's nice you warned the casino in advance. But, I'm severely convinced the casino won't notice this post. The way I see it, no Alienbet employee monitors this thread and has never been active here.
I sincerely wish you quick support!
Keep us posted
Здравейте. Проблемът ми е решен. Казиното изплати всичките ми пари
Hello. My problem has been resolved. The casino paid out all my money
Страхотен!!!
В крайна сметка не беше толкова зле, ако нямате нищо против да кажа. 🙂
Имате парите! И така, какво е сега - оставате ли с Alienbet?
Какво мислите за това?🤔
Great!!!
It wasn't so bad after all if you don't mind me saying. 🙂
You got the money! So, what is it now - are you staying with Alienbet?
What do you make of that?🤔
Ще продължа да играя там, тъй като има голям брой слотове и бърза проверка. Имат теглене в рамките на 12 часа. Това, което ми се случи, беше технически проблем. И това е половината причина за моята паника
I will continue to play there, as there are a large number of slots, and fast verification. They have a withdrawal within 12 hours. What happened to me was a technical problem. And that's half the cause of my panic
Виждам 🙂.
Пожелавам ви късмет там. Ако попаднете на интересен съвет или опит, ние ще бъдем тук 🙂
I see 🙂.
Wish you the best of luck there. If you come across any interesting hint or experience, we'll be here 🙂
Казиното работи добре, изглежда добре, има много слотове, които харесвам.. но тегленето не е правилно.
те говорят за теглене след 12 часа. Да и не… моите €50 теглене като тест бяха изплатени за 2 часа. Сега имам 2 тегления на общо €1000 и чакам повече от 24 часа. Но в чата няколко пъти ми казаха да изчакам..
условията са неверни и неправилни. Страхувам се, че никога няма да получа тегленето от €1000 евро.. казиното се самоунищожи.. ако всичко работеше добре, тегленето също беше най-доброто от най-доброто.
ако днес не платят, ще ги докладвам на всички доставчици, които имат.
Casino works good, look good, have lots of slots I like.. but withdraw isn’t right.
they talk about withdraw in 12 hours. Yes and no… my €50 withdraw as a test was payd in 2 hours. Now I have 2 withdraws in total €1.000 and waiting more then 24 hour. But the chat several times, they told me to wait..
the terms&conditions are false and not right. I’m afraid I will never recieve my €1.000 euro withdraw.. casino destroy themself.. if everything was working fine, the withdraw as well it was the best of the best.
if they don’t pay today, I will report them to all the providers they have.
Здравейте!
Виждам, че сте отговорили на жалбата си . Разгледано ли е? Получихте ли плащането си?
Просто се уверете, че всичко е минало гладко, уведомете ни.
Hello!
I can see that you have responded to your complaint. Was it dealt with? Have you received your payment?
Just making sure that everything went smoothly, do let us know.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.