ФорумКазинаA Big Candy Casino - обща дискусия

A Big Candy Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 1 година от Radka
|
21544 преглеждания 187 отговора |
|
1...7 8 910
Добавете пост
преди 5 месеца

Въпрос: за тези от вас, които имат предстоящи тегления, които не са изплатени от A Big Candy, имате ли VIP статус? Като алтернатива, тези, които са получили плащания от това казино, имахте ли VIP статус, когато поискахте тегленето?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, виждам, че играчът ви е описал доста добре своята времева линия, за която е получил пари.

Последният път, когато си кореспондирахме обаче, ти ми каза за биткойн адреса, който трябваше да провериш. Успяхте ли да го направите? Имате ли нова информация за оттеглянето? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Не мисля, че валидирането на биткойн адрес е проблем. Тъй като избрах биткойн като една от опциите за теглене на $1000, но те все още обработват чрез банков превод. Когато се консултирах с тях, те казаха, че техният екип за плащане ще определи метода

Автоматичен превод:
wwprince
преди 5 месеца

Да, разбирам, но последният път, когато кореспондирах с играча, на когото отговорих, беше главно за адреса на биткойн, затова го попитах как се справя и дали е решено и всичко е наред или той все още има проблеми.

Както и да е, още ли играеш тук или не? 🙂

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Мисля, че повторното искане за адреса на биткойн от мен не е нищо повече от димна завеса. Не очаквам никакви плащания от тези хора.

Автоматичен превод:
Corona42
преди 5 месеца

Опитайте банков превод. Предоставихте ли банковите си данни и получихте ли одобрение?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Имах поредица от разговори с тези момчета относно чакащо теглене на $2500 от средата на декември чрез банков превод.


Имам напълно валидирана сметка, банковите данни са правилни и получих изплащане при друго теглене през юни или юли миналата година.


Мисля, че максимумът, който можех да спечеля с този конкретен купон, е около $1700, което е добре. Това е ясно разписано в правилата.


Ще се върна към изпращането им по имейл, тъй като силно се съмнявам, че поддръжката на живо прави нещо, въпреки че изглеждат отзивчиви.


Отново, ако сте получили пари от тези момчета, вземете ги и бягайте.

Автоматичен превод:
AusPlayer15
преди 5 месеца

Съгласен съм, вземете парите и бягайте

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Мисля, че повторното искане за адреса на биткойн от мен не е нищо повече от димна завеса. Не очаквам никакви плащания от тези хора.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Съжаляваме за цялата ситуация и за това, че нашият екип за оплаквания не можа да получи никаква информация от това казино, за съжаление.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Имах поредица от разговори с тези момчета относно чакащо теглене на $2500 от средата на декември чрез банков превод.


Имам напълно валидирана сметка, банковите данни са правилни и получих изплащане при друго теглене през юни или юли миналата година.


Мисля, че максимумът, който можех да спечеля с този конкретен купон, е около $1700, което е добре. Това е ясно разписано в правилата.


Ще се върна към изпращането им по имейл, тъй като силно се съмнявам, че поддръжката на живо прави нещо, въпреки че изглеждат отзивчиви.


Отново, ако сте получили пари от тези момчета, вземете ги и бягайте.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Видях оплакването ви, при което нашият екип също не успя да се свърже с казиното и съжалявам за това. Имаше ли някаква промяна в ситуацията оттогава?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Мога да депозирам в евро и да тегля в евро

Автоматичен превод:
riccigiordana438
преди 4 месеца

В тази компания можете да депозирате крипто, AUD ще бъде кредитиран, Проблемът е, че компанията никога не прави тегления, според мен не депозирайте нито едно евро, ще получите психологически проблеми с тези измамници

Автоматичен превод:
riccigiordana438
преди 4 месеца

Не депозирайте и бучка въглища в това казино. Те не изплащат. Всичко.

Автоматичен превод:
wwprince
преди 4 месеца

Направих два банкови превода преди 3 седмици. Все още чака. Тези глупаци няма да плащат.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Мога да депозирам в евро и да тегля в евро

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Хей, искаш ли да отговориш на някой конкретен или какво означава това?

Имате ли опит с казиното или искате да попитате дали е възможно да играете в тази валута?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Направих два банкови превода преди 3 седмици. Все още чака. Тези глупаци няма да плащат.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Хм, все още нищо не се случва с тегленето ви, да? Видях, че в миналото сте имали жалба, която не е била разрешена, защото казиното я е игнорирало. Съжалявам и се чувствам ужасно за вас и не знам дали ще можете да получите парите си обратно, въпреки че ще бъда много щастлив, ако го направите. Видях някои оплаквания от по-рано тази година, които бяха решени, така че би било добре, ако казиното продължи.

Предполагам, че това казино ще бъде включено в черния списък от вас.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

За съжаление не.


Но те отказаха искането ми за банков превод на 30 април, което поне е хубаво, че направиха нещо.


Балансът ми за теглене все още е $2500.


Ще последва поддръжка. Тези хора, честно. хахаха

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Поддръжката каза, че мога да изпратя отново заявката си за теглене, но имаха нужда от някои подробности.

Нещо по линия на екипа по плащанията се нуждаеше от потвърждение относно подробностите за плащането. След това продължи да ми казва, че трябва да предоставя подробности за биткойн и т.н., въпреки че на първо място поисках теглене.

Както и да е, изпратих отново банков превод. Такава шега.

Автоматичен превод:
AusPlayer15
преди 4 месеца

Да, направиха същите глупости и с мен. Искам да потвърдя отново подробностите за биткойн. Току-що играх през баланса си в сектор 777. Също така проклинах чат на живо няколко пъти през последните няколко седмици.

Освен това не мога да използвам НИКАКВИ купони. Дори онези скапаните с изискването за 60x игра, хаха.

Добавям в черния списък тази група казина.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Поддръжката каза, че мога да изпратя отново заявката си за теглене, но имаха нужда от някои подробности.

Нещо по линия на екипа по плащанията се нуждаеше от потвърждение относно подробностите за плащането. След това продължи да ми казва, че трябва да предоставя подробности за биткойн и т.н., въпреки че на първо място поисках теглене.

Както и да е, изпратих отново банков превод. Такава шега.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Е, поне нещо, както казахте, се придвижи напред. Може би поне нещо положително. Дадохте ли всичко, което казиното поиска?

Определено ме уведомете, ако успеете да извадите парите. Мисля, че ще има голям успех след толкова дълго време.

Автоматичен превод:
Публикация на pituodemongtero е изтрит
1...7 8 910
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини