преди 7 месеца
0
Имах поредица от разговори с тези момчета относно чакащо теглене на $2500 от средата на декември чрез банков превод.
Имам напълно валидирана сметка, банковите данни са правилни и получих изплащане при друго теглене през юни или юли миналата година.
Мисля, че максимумът, който можех да спечеля с този конкретен купон, е около $1700, което е добре. Това е ясно разписано в правилата.
Ще се върна към изпращането им по имейл, тъй като силно се съмнявам, че поддръжката на живо прави нещо, въпреки че изглеждат отзивчиви.
Отново, ако сте получили пари от тези момчета, вземете ги и бягайте.
I've had a series of conversations with these guys regarding a $2500 withdrawal pending since mid December via wire transfer.
I have a fully validated account, bank details correct and I did receive a payout on a different withdrawal back in June or July last year.
Think the maximum I could have won with that particular coupon is about $1700, which is fine. It's clearly stipulated in the rules.
I'll go back to emailing them as I strongly doubt the Live Support does anything, despite how responsive they appear to be.
Again, if you've received any money from these guys, take it and run.
Видях оплакването ви, при което нашият екип също не успя да се свърже с казиното и съжалявам за това. Имаше ли някаква промяна в ситуацията оттогава?
Saw your complaint, where our team also was not able to get in touch with the casino, and I am sorry for it. Was there any change to the situation ever since, perhaps?
В тази компания можете да депозирате крипто, AUD ще бъде кредитиран, Проблемът е, че компанията никога не прави тегления, според мен не депозирайте нито едно евро, ще получите психологически проблеми с тези измамници
At this company you can deposit crypto, AUD will be credited, The problem is that the company never makes withdrawals, in my opinion do not deposit a single euro, you will get psychological problems with these scammers
Не депозирайте и бучка въглища в това казино. Те не изплащат. Всичко.
Don’t deposit a lump of coal into this casino. They do not pay out. Anything.
Направих два банкови превода преди 3 седмици. Все още чака. Тези глупаци няма да плащат.
I did two wire transfers 3 weeks ago. Still pending. These buffoons are not going to pay out.
Хей, искаш ли да отговориш на някой конкретен или какво означава това?
Имате ли опит с казиното или искате да попитате дали е възможно да играете в тази валута?
Hey, did you want to reply to someone specific or what does that mean ?
Do you have any experience with the casino or did you want to ask if it is possible to play in this currency ?
Хм, все още нищо не се случва с тегленето ви, да? Видях, че в миналото сте имали жалба, която не е била разрешена, защото казиното я е игнорирало. Съжалявам и се чувствам ужасно за вас и не знам дали ще можете да получите парите си обратно, въпреки че ще бъда много щастлив, ако го направите. Видях някои оплаквания от по-рано тази година, които бяха решени, така че би било добре, ако казиното продължи.
Предполагам, че това казино ще бъде включено в черния списък от вас.
Hm, still nothing happening with your withdrawal yes ? I saw that in the past you had a complaint which was not resolved because the casino ignored it. I'm sorry and I feel terrible for you and I don't know if you'll be able to get your money back, although I would be very happy if you did. I have seen some complaints from earlier this year that have been resolved, so it would be good if the casino would continue.
I guess this casino will be blacklisted by you.
За съжаление не.
Но те отказаха искането ми за банков превод на 30 април, което поне е хубаво, че направиха нещо.
Балансът ми за теглене все още е $2500.
Ще последва поддръжка. Тези хора, честно. хахаха
Unfortunately, no.
But they did deny my wire transfer request on April 30, which is at least nice they've done something.
My withdrawal balance still reads $2500.
Will follow up with support. These people, honestly. Hahaha
Поддръжката каза, че мога да изпратя отново заявката си за теглене, но имаха нужда от някои подробности.
Нещо по линия на екипа по плащанията се нуждаеше от потвърждение относно подробностите за плащането. След това продължи да ми казва, че трябва да предоставя подробности за биткойн и т.н., въпреки че на първо място поисках теглене.
Както и да е, изпратих отново банков превод. Такава шега.
Support said I could resubmit my withdrawal request but they needed some details.
Something along the lines of the payments team needed confirmation about payment details. Then proceeded to tell me I needed to provide Bitcoin details etc even though I requested a wire withdrawal in the first place.
Anyway, I've resubmitted a bank wire transfer. Such a joke.
Да, направиха същите глупости и с мен. Искам да потвърдя отново подробностите за биткойн. Току-що играх през баланса си в сектор 777. Също така проклинах чат на живо няколко пъти през последните няколко седмици.
Освен това не мога да използвам НИКАКВИ купони. Дори онези скапаните с изискването за 60x игра, хаха.
Добавям в черния списък тази група казина.
Yep they did the same crap with me. Wanting me to reconfirm bitcoin details. I just played through my Sector 777 balance. I also have cursed out live chat a few times in the past few weeks.
Also I cannot use ANY coupons. Even those crappy ones with the 60x playthrough requirement lol.
I’m blacklisting this group of casinos.
Поддръжката каза, че мога да изпратя отново заявката си за теглене, но имаха нужда от някои подробности.
Нещо по линия на екипа по плащанията се нуждаеше от потвърждение относно подробностите за плащането. След това продължи да ми казва, че трябва да предоставя подробности за биткойн и т.н., въпреки че на първо място поисках теглене.
Както и да е, изпратих отново банков превод. Такава шега.
Support said I could resubmit my withdrawal request but they needed some details.
Something along the lines of the payments team needed confirmation about payment details. Then proceeded to tell me I needed to provide Bitcoin details etc even though I requested a wire withdrawal in the first place.
Anyway, I've resubmitted a bank wire transfer. Such a joke.
Е, поне нещо, както казахте, се придвижи напред. Може би поне нещо положително. Дадохте ли всичко, което казиното поиска?
Определено ме уведомете, ако успеете да извадите парите. Мисля, че ще има голям успех след толкова дълго време.
Well at least something as you said has moved forward. Maybe at least something positive. Did you give everything the casino asked for ?
Definitely let me know if you manage to get the money out. I think it would be a great success after so long time.
Мога ли да попитам дали това е първото ви теглене в това казино или сте имали някои успешни преди? Профилът ви беше ли напълно потвърден там?
Също така бих искал да знам дали някаква информация за таксата, която казвате, е включена в техните условия.🤔 Чели ли сте я там преди?
May I ask if this is your first withdrawal at this casino, or did you have some successful ones before? Has your account been fully verified there?
I also would like to know if some information about the fee you are saying is included in their terms.🤔 Have you read it there before?
Здравейте, казвам се Йоцо Мери Хелън, играх в онлайн казино, разположено в Австралия, името на казиното е www.abigcandy.com, спечелих $4000 с тях на 31 март, разговарях с тях и те ми казаха, че всичко е добре и че парите ще стигнат до банковата ми сметка в най-кратък срок, а на 30 април средствата бяха изтрити. Свързах се с тях в чат и те ми казаха, че съм объркал средствата и че парите вече няма да стигнат до мен. Но не съм направил друг депозит или теглене през този период. Голяма ИЗМАМА е да не играете в това казино.
Hello, my name is Iozzo Mary Helen, I played at an online casino located in Australia, the name of the casino is www.abigcandy.com, I won $4000 with them on March 31st, I chatted with them and they told me that everything is ok and that the money will reach my bank account in the shortest time, and on April 30 the funds were deleted. I contacted them on chat and they told me that I mixed up the funds and that the money will no longer reach me. But I have not made another deposit or withdrawal during this period. It is a big SCAM not to play at this casino.
Здравейте, това означава ли, че сте играли с някакъв бонус, когато сте имали смесени средства? Чудя се защо казиното ще ги вземе и ще каже, че няма да ви плати нищо. Това не го ли коментираха?
Видях също, че имате оплакване и Питър ще се опита да ви помогне и очевидно комуникира с казиното в момента. Надявам се скоро да имате актуализация и ще знаем повече.
Hi, does it mean that you played with some bonus when you had mixed funds ? I'm wondering why the casino would take them and say they won't pay you anything. They didn't comment on that ?
I also saw that you have a complaint and Peter will try to help you and is apparently communicating with the casino at the moment. I hope you will have an update soon and we will know more.
Имах бонус на 28 март на стойност $10, който играх до 31 март, когато подадох въпроса. На техния сайт те казват в правилата и условията, че не трябва да имате повече от $5 в акаунта си, когато правите бонус депозит. Когато направих депозита, имах $0,20 в сметката си. Да, вярно е, получих бонус за депозит на 31 март, имах $5k за превъртане, така че го направих и всичко беше законно, не съм направил нищо лошо с тях. Благодаря ти
I had a bonus on March 28th worth $10 which I played until March 31st when I filed the issue. On their site, they say in the terms and conditions that you must not have more than $5 in your account when you make a bonus deposit. When I made the deposit, I had $0.20 in my account. Yes it's true, I got a deposit bonus on March 31st, I had $5k to roll over, so I did it and everything was legal, I didn't do anything wrong with them. Thank you
Разбирам и предполагам, че Питър вече знае всичко, така че се чудя дали казиното му е казало всичко, което трябва да знае, и с какво стига до жалбата, която сте подали. Ще се радвам много, ако се окаже справедливо, но все още не искам да изпреварвам. От това, което описвате, изглежда, че вероятно не сте направили нищо лошо и сте изпълнили условията.
Така че ще се придържаме към това, което Питър ви казва. Надявам се да дойде с добри новини.
I understand and I assume that Peter already knows everything, so I wonder if the casino has told him everything he needs to know and with what he comes to the complaint you have filed. I would be very happy if it turns out fair but I don't want to get ahead of myself yet. From what you describe, it looks like you've probably done nothing wrong and you've met the conditions.
So we'll stick to what Peter tells you. I hope he comes with good news.
Здравейте, момчета
Това е първото ми теглене, те вече ми платиха. Отне 1 седмица, за да получа одобрение за депозит, след което трябва да чакам 10 дни, без да се броят почивните дни.
Значи вече ми платиха. СЕГА аз още 3500 се надявам да удари след 3 седмици.
Hi guys
This is my first time withdrawal they did paid me already. It took 1 week to get deposit approval then I have to wait 10 days no weekend count.
So they paid me already. NOW i another 3500 hope it hit in 3 weeks.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.