НачалоФорумКазинаA Big Candy Casino - обща дискусия

A Big Candy Casino - обща дискусия (страница 8)

 от Radka
|
38 897 преглеждания 189 отговора |
|
1...7 8 910
AusPlayer15

Съгласен съм, вземете парите и бягайте

Автоматичен превод:

Мисля, че повторното искане за адреса на биткойн от мен не е нищо повече от димна завеса. Не очаквам никакви плащания от тези хора.

Автоматичен превод:

Съжаляваме за цялата ситуация и за това, че нашият екип за оплаквания не можа да получи никаква информация от това казино, за съжаление.

Автоматичен превод:

Имах поредица от разговори с тези момчета относно чакащо теглене на $2500 от средата на декември чрез банков превод.


Имам напълно валидирана сметка, банковите данни са правилни и получих изплащане при друго теглене през юни или юли миналата година.


Мисля, че максимумът, който можех да спечеля с този конкретен купон, е около $1700, което е добре. Това е ясно разписано в правилата.


Ще се върна към изпращането им по имейл, тъй като силно се съмнявам, че поддръжката на живо прави нещо, въпреки че изглеждат отзивчиви.


Отново, ако сте получили пари от тези момчета, вземете ги и бягайте.

Автоматичен превод:

Видях оплакването ви, при което нашият екип също не успя да се свърже с казиното и съжалявам за това. Имаше ли някаква промяна в ситуацията оттогава?

Автоматичен превод:

Мога да депозирам в евро и да тегля в евро

Автоматичен превод:
riccigiordana438

В тази компания можете да депозирате крипто, AUD ще бъде кредитиран, Проблемът е, че компанията никога не прави тегления, според мен не депозирайте нито едно евро, ще получите психологически проблеми с тези измамници

Автоматичен превод:
riccigiordana438

Не депозирайте и бучка въглища в това казино. Те не изплащат. Всичко.

Автоматичен превод:
wwprince

Направих два банкови превода преди 3 седмици. Все още чака. Тези глупаци няма да плащат.

Автоматичен превод:

Мога да депозирам в евро и да тегля в евро

Автоматичен превод:

Хей, искаш ли да отговориш на някой конкретен или какво означава това?

Имате ли опит с казиното или искате да попитате дали е възможно да играете в тази валута?

Автоматичен превод:

Направих два банкови превода преди 3 седмици. Все още чака. Тези глупаци няма да плащат.

Автоматичен превод:

Хм, все още нищо не се случва с тегленето ви, да? Видях, че в миналото сте имали жалба, която не е била разрешена, защото казиното я е игнорирало. Съжалявам и се чувствам ужасно за вас и не знам дали ще можете да получите парите си обратно, въпреки че ще бъда много щастлив, ако го направите. Видях някои оплаквания от по-рано тази година, които бяха решени, така че би било добре, ако казиното продължи.

Предполагам, че това казино ще бъде включено в черния списък от вас.

Автоматичен превод:
Romi

За съжаление не.


Но те отказаха искането ми за банков превод на 30 април, което поне е хубаво, че направиха нещо.


Балансът ми за теглене все още е $2500.


Ще последва поддръжка. Тези хора, честно. хахаха

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Поддръжката каза, че мога да изпратя отново заявката си за теглене, но имаха нужда от някои подробности.

Нещо по линия на екипа по плащанията се нуждаеше от потвърждение относно подробностите за плащането. След това продължи да ми казва, че трябва да предоставя подробности за биткойн и т.н., въпреки че на първо място поисках теглене.

Както и да е, изпратих отново банков превод. Такава шега.

Автоматичен превод:
AusPlayer15

Да, направиха същите глупости и с мен. Искам да потвърдя отново подробностите за биткойн. Току-що играх през баланса си в сектор 777. Също така проклинах чат на живо няколко пъти през последните няколко седмици.

Освен това не мога да използвам НИКАКВИ купони. Дори онези скапаните с изискването за 60x игра, хаха.

Добавям в черния списък тази група казина.

Автоматичен превод:

Поддръжката каза, че мога да изпратя отново заявката си за теглене, но имаха нужда от някои подробности.

Нещо по линия на екипа по плащанията се нуждаеше от потвърждение относно подробностите за плащането. След това продължи да ми казва, че трябва да предоставя подробности за биткойн и т.н., въпреки че на първо място поисках теглене.

Както и да е, изпратих отново банков превод. Такава шега.

Автоматичен превод:

Е, поне нещо, както казахте, се придвижи напред. Може би поне нещо положително. Дадохте ли всичко, което казиното поиска?

Определено ме уведомете, ако успеете да извадите парите. Мисля, че ще има голям успех след толкова дълго време.

Автоматичен превод:

Мога ли да попитам дали това е първото ви теглене в това казино или сте имали някои успешни преди? Профилът ви беше ли напълно потвърден там?

Също така бих искал да знам дали някаква информация за таксата, която казвате, е включена в техните условия.🤔 Чели ли сте я там преди?

Автоматичен превод:

Здравейте, казвам се Йоцо Мери Хелън, играх в онлайн казино, разположено в Австралия, името на казиното е www.abigcandy.com, спечелих $4000 с тях на 31 март, разговарях с тях и те ми казаха, че всичко е добре и че парите ще стигнат до банковата ми сметка в най-кратък срок, а на 30 април средствата бяха изтрити. Свързах се с тях в чат и те ми казаха, че съм объркал средствата и че парите вече няма да стигнат до мен. Но не съм направил друг депозит или теглене през този период. Голяма ИЗМАМА е да не играете в това казино. file

Автоматичен превод:
IozzoMaryHelen

Здравейте, това означава ли, че сте играли с някакъв бонус, когато сте имали смесени средства? Чудя се защо казиното ще ги вземе и ще каже, че няма да ви плати нищо. Това не го ли коментираха?

Видях също, че имате оплакване и Питър ще се опита да ви помогне и очевидно комуникира с казиното в момента. Надявам се скоро да имате актуализация и ще знаем повече.

Автоматичен превод:

Имах бонус на 28 март на стойност $10, който играх до 31 март, когато подадох въпроса. На техния сайт те казват в правилата и условията, че не трябва да имате повече от $5 в акаунта си, когато правите бонус депозит. Когато направих депозита, имах $0,20 в сметката си. Да, вярно е, получих бонус за депозит на 31 март, имах $5k за превъртане, така че го направих и всичко беше законно, не съм направил нищо лошо с тях. Благодаря ти

Автоматичен превод:
IozzoMaryHelen

Разбирам и предполагам, че Питър вече знае всичко, така че се чудя дали казиното му е казало всичко, което трябва да знае, и с какво стига до жалбата, която сте подали. Ще се радвам много, ако се окаже справедливо, но все още не искам да изпреварвам. От това, което описвате, изглежда, че вероятно не сте направили нищо лошо и сте изпълнили условията.

Така че ще се придържаме към това, което Питър ви казва. Надявам се да дойде с добри новини.

Автоматичен превод:
Jaro

Благодаря ти

Автоматичен превод:

Здравейте, момчета


Това е първото ми теглене, те вече ми платиха. Отне 1 седмица, за да получа одобрение за депозит, след което трябва да чакам 10 дни, без да се броят почивните дни.

Значи вече ми платиха. СЕГА аз още 3500 се надявам да удари след 3 седмици.

Автоматичен превод:
1...7 8 910
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини