Въпрос: за тези от вас, които имат предстоящи тегления, които не са изплатени от A Big Candy, имате ли VIP статус? Като алтернатива, тези, които са получили плащания от това казино, имахте ли VIP статус, когато поискахте тегленето?
Question: for those of you who have withdrawals pending that have not been paid out from A Big Candy, do you have a VIP status? Alternatively, those who have received payments from this casino, did you have a VIP status when you requested the withdrawal?
Здравейте, виждам, че играчът ви е описал доста добре своята времева линия, за която е получил пари.
Последният път, когато си кореспондирахме обаче, ти ми каза за биткойн адреса, който трябваше да провериш. Успяхте ли да го направите? Имате ли нова информация за оттеглянето? 🙂
Hi, I see that the player described his timeline pretty well to you for which he got money.
However, the last time we corresponded you told me about the bitcoin address you had to verify. Did you manage to do that? Do you have any new information about the withdrawal ? 🙂
Не мисля, че валидирането на биткойн адрес е проблем. Тъй като избрах биткойн като една от опциите за теглене на $1000, но те все още обработват чрез банков превод. Когато се консултирах с тях, те казаха, че техният екип за плащане ще определи метода
I don’t think Bitcoin address validation is a problem. As I have chosen bitcoin as one option for the $1000 withdrawal, but they still process via bank wire transfer. When I check with them, they said their payment team will determine the method
Да, разбирам, но последният път, когато кореспондирах с играча, на когото отговорих, беше главно за адреса на биткойн, затова го попитах как се справя и дали е решено и всичко е наред или той все още има проблеми.
Както и да е, още ли играеш тук или не? 🙂
Yes I understand, but the last time I corresponded with the player to whom I replied, it was mainly about the bitcoin address, so that's why I asked how he was doing and if it was resolved and everything was fine or if he was still having problems.
Anyway, are you still playing here or not ? 🙂
Мисля, че повторното искане за адреса на биткойн от мен не е нищо повече от димна завеса. Не очаквам никакви плащания от тези хора.
I think them re-asking for the Bitcoin address from me is nothing more than a smokescreen. I’m not anticipating any payment from these folks.
Опитайте банков превод. Предоставихте ли банковите си данни и получихте ли одобрение?
Try bank wire transfer. Have you offer your bank details and get approved?
Имах поредица от разговори с тези момчета относно чакащо теглене на $2500 от средата на декември чрез банков превод.
Имам напълно валидирана сметка, банковите данни са правилни и получих изплащане при друго теглене през юни или юли миналата година.
Мисля, че максимумът, който можех да спечеля с този конкретен купон, е около $1700, което е добре. Това е ясно разписано в правилата.
Ще се върна към изпращането им по имейл, тъй като силно се съмнявам, че поддръжката на живо прави нещо, въпреки че изглеждат отзивчиви.
Отново, ако сте получили пари от тези момчета, вземете ги и бягайте.
I've had a series of conversations with these guys regarding a $2500 withdrawal pending since mid December via wire transfer.
I have a fully validated account, bank details correct and I did receive a payout on a different withdrawal back in June or July last year.
Think the maximum I could have won with that particular coupon is about $1700, which is fine. It's clearly stipulated in the rules.
I'll go back to emailing them as I strongly doubt the Live Support does anything, despite how responsive they appear to be.
Again, if you've received any money from these guys, take it and run.
Имах поредица от разговори с тези момчета относно чакащо теглене на $2500 от средата на декември чрез банков превод.
Имам напълно валидирана сметка, банковите данни са правилни и получих изплащане при друго теглене през юни или юли миналата година.
Мисля, че максимумът, който можех да спечеля с този конкретен купон, е около $1700, което е добре. Това е ясно разписано в правилата.
Ще се върна към изпращането им по имейл, тъй като силно се съмнявам, че поддръжката на живо прави нещо, въпреки че изглеждат отзивчиви.
Отново, ако сте получили пари от тези момчета, вземете ги и бягайте.
I've had a series of conversations with these guys regarding a $2500 withdrawal pending since mid December via wire transfer.
I have a fully validated account, bank details correct and I did receive a payout on a different withdrawal back in June or July last year.
Think the maximum I could have won with that particular coupon is about $1700, which is fine. It's clearly stipulated in the rules.
I'll go back to emailing them as I strongly doubt the Live Support does anything, despite how responsive they appear to be.
Again, if you've received any money from these guys, take it and run.
Видях оплакването ви, при което нашият екип също не успя да се свърже с казиното и съжалявам за това. Имаше ли някаква промяна в ситуацията оттогава?
Saw your complaint, where our team also was not able to get in touch with the casino, and I am sorry for it. Was there any change to the situation ever since, perhaps?
В тази компания можете да депозирате крипто, AUD ще бъде кредитиран, Проблемът е, че компанията никога не прави тегления, според мен не депозирайте нито едно евро, ще получите психологически проблеми с тези измамници
At this company you can deposit crypto, AUD will be credited, The problem is that the company never makes withdrawals, in my opinion do not deposit a single euro, you will get psychological problems with these scammers
Не депозирайте и бучка въглища в това казино. Те не изплащат. Всичко.
Don’t deposit a lump of coal into this casino. They do not pay out. Anything.
Направих два банкови превода преди 3 седмици. Все още чака. Тези глупаци няма да плащат.
I did two wire transfers 3 weeks ago. Still pending. These buffoons are not going to pay out.
Хей, искаш ли да отговориш на някой конкретен или какво означава това?
Имате ли опит с казиното или искате да попитате дали е възможно да играете в тази валута?
Hey, did you want to reply to someone specific or what does that mean ?
Do you have any experience with the casino or did you want to ask if it is possible to play in this currency ?
Хм, все още нищо не се случва с тегленето ви, да? Видях, че в миналото сте имали жалба, която не е била разрешена, защото казиното я е игнорирало. Съжалявам и се чувствам ужасно за вас и не знам дали ще можете да получите парите си обратно, въпреки че ще бъда много щастлив, ако го направите. Видях някои оплаквания от по-рано тази година, които бяха решени, така че би било добре, ако казиното продължи.
Предполагам, че това казино ще бъде включено в черния списък от вас.
Hm, still nothing happening with your withdrawal yes ? I saw that in the past you had a complaint which was not resolved because the casino ignored it. I'm sorry and I feel terrible for you and I don't know if you'll be able to get your money back, although I would be very happy if you did. I have seen some complaints from earlier this year that have been resolved, so it would be good if the casino would continue.
I guess this casino will be blacklisted by you.
За съжаление не.
Но те отказаха искането ми за банков превод на 30 април, което поне е хубаво, че направиха нещо.
Балансът ми за теглене все още е $2500.
Ще последва поддръжка. Тези хора, честно. хахаха
Unfortunately, no.
But they did deny my wire transfer request on April 30, which is at least nice they've done something.
My withdrawal balance still reads $2500.
Will follow up with support. These people, honestly. Hahaha
Поддръжката каза, че мога да изпратя отново заявката си за теглене, но имаха нужда от някои подробности.
Нещо по линия на екипа по плащанията се нуждаеше от потвърждение относно подробностите за плащането. След това продължи да ми казва, че трябва да предоставя подробности за биткойн и т.н., въпреки че на първо място поисках теглене.
Както и да е, изпратих отново банков превод. Такава шега.
Support said I could resubmit my withdrawal request but they needed some details.
Something along the lines of the payments team needed confirmation about payment details. Then proceeded to tell me I needed to provide Bitcoin details etc even though I requested a wire withdrawal in the first place.
Anyway, I've resubmitted a bank wire transfer. Such a joke.
Да, направиха същите глупости и с мен. Искам да потвърдя отново подробностите за биткойн. Току-що играх през баланса си в сектор 777. Също така проклинах чат на живо няколко пъти през последните няколко седмици.
Освен това не мога да използвам НИКАКВИ купони. Дори онези скапаните с изискването за 60x игра, хаха.
Добавям в черния списък тази група казина.
Yep they did the same crap with me. Wanting me to reconfirm bitcoin details. I just played through my Sector 777 balance. I also have cursed out live chat a few times in the past few weeks.
Also I cannot use ANY coupons. Even those crappy ones with the 60x playthrough requirement lol.
I’m blacklisting this group of casinos.
Поддръжката каза, че мога да изпратя отново заявката си за теглене, но имаха нужда от някои подробности.
Нещо по линия на екипа по плащанията се нуждаеше от потвърждение относно подробностите за плащането. След това продължи да ми казва, че трябва да предоставя подробности за биткойн и т.н., въпреки че на първо място поисках теглене.
Както и да е, изпратих отново банков превод. Такава шега.
Support said I could resubmit my withdrawal request but they needed some details.
Something along the lines of the payments team needed confirmation about payment details. Then proceeded to tell me I needed to provide Bitcoin details etc even though I requested a wire withdrawal in the first place.
Anyway, I've resubmitted a bank wire transfer. Such a joke.
Е, поне нещо, както казахте, се придвижи напред. Може би поне нещо положително. Дадохте ли всичко, което казиното поиска?
Определено ме уведомете, ако успеете да извадите парите. Мисля, че ще има голям успех след толкова дълго време.
Well at least something as you said has moved forward. Maybe at least something positive. Did you give everything the casino asked for ?
Definitely let me know if you manage to get the money out. I think it would be a great success after so long time.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.