преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 9winz Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
9winz казино, Не тегли моята сума и не измами моята реална и спечелете обща сума 75000 inr, без никаква причина, Внимавайте с това казино.
9Winz тотална измама.
9winz casino, Doesn't withdraw my amount and cheat my real and win tatal amount 75000 inr, without any reason, Beware to this casino.
9Winz totally fraud.
Депозирам в казино 9winz, 30000 inr с петък 200% бонус Gonjo Treasure lonts и получих 60000 бонус сума, след което завършвам залог 10 време на сумата на бонуса, 600000, само в една игра, предоставена от казино бонус. Gonjo търсене на съкровище и 1 път залог на най -новите реални пари, (общ залог 630000). След това балансът ми реално и печалба беше 75400 INR, пуснах теглене, но 9winz измами целия ми фонд.
Опитвам много повече, но няма отговор, след което препратих този въпрос до правния отдел на Индия, контрол на киберпрестъпността. Делото ми е в процес на обработка
Ашок кумар
I deposit with 9winz casino, 30000 inr with Friday 200% Gonjo Treasure hunts bonus and i received 60000 bonus amount, after that i complete wager 10 time of bonus amount, 600000, in only one game provided by casino bonus. Gonjo treasure hunts and 1 time wager of ny real cash, (tatal wager 630000). After that my balance real and win amount was 75400 INR, I placed withdraw but 9winz cheat my total fund.
I try many more, but no any response, after that i forwarded this issue to legal department of india, cyber crime control. My case is in processing
Ashok kumar
Не, сър, компанията предоставя само една игра за бонус залог и аз завършвам изцяло само в тази игра, общият ми залог беше 600000 от сумата на бонуса.
No sir, company provide only one game for bonus wager, and i complete totally in this game only, my total wager was 600000 of bonus amount.
Но нямат ли нещо като макс. залагате, че можете да направите, докато играете с бонус парите?
But don't they have someting like a max. bet you can place while playing with the bonus money?
Не, сър, аз продължавам да играя с лимитен залог, може за първи път 2 или 3 пъти да играя по погрешка с над 50 залога. Плюс максимален залог.
Сър, предоставям ви екранна снимка на историята на играта, докато бонусът е заложен.
No sir, i play continued with limit bet, may be first time 2 or 3 time i play by mistake with over bet only 50rs. Plus maximum bet.
Sir i provide you some screenshot of playing history while bonus wagered.
Не, сър, моля, проверете историята на играта ми, докато залагате на бонус. част прикачена тук ....
No sir, please check my playing history while bonus wagering period. some part attached here....
Здравейте, проверих нашата система и няма подадени и висящи жалби под вашия имейл адрес, така че е трудно да се каже какво се случва. Подали ли сте жалба тук? https://casino.guru/complaints
Hello, I checked our system and there's no complaint submitted and pending under your e-mail address so it's hard to say what's going on. Have you submitted a complaint here? https://casino.guru/complaints
9winz блокира моя акаунт и казва, че това е процес за проверка, че можете да деблокирате акаунта и да изтеглите всички средства след проверка
това не е честно моите депозитни пари 100 000 inr са блокирани и общите пари 500 000 inr са блокирани
предприемете действия за решаване на проблема ми
за разбирането
Дарамвир Сингх
dssethi29@gmail.com
9winz block my account and telling this is process for verification u be able to unblock account and withdraw all funds after verification
this is not fair my deposit money 100.000 inr is stuck and total money 500.000 inr is stuck
take actions solve my issue
regards
DHaramveer singh
dssethi29@gmail.com
Здравейте, може да почувствате, че не е наред, но имайте предвид, че процесът на проверка е стандарт в наши дни. Как би могло казиното да знае, че наистина си ти? Страхувам се, че първата стъпка към успешното оттегляне е сътрудничеството по време на проверката.
Hello, you may feel it's wrong, but consider that the verification process is a standard these days. How could the casino possibly know it's really you? The very first step to successful withdrawal is cooperation during verification, I'm afraid.
Цялата проверка беше извършена, всички документи бяха проверени и те също имаха видеоконференция
Моите пари, депозирани, също останаха при спечелването на парите. Моля ви, моля, кажете им да деблокират акаунта ми, за да мога да изтегля парите си
Толкова се притеснявам за парите си, които включват парите ми за депозит, които са моите трудно спечелени пари
100 000 inr
Заявка 9winz решаване спешно
Според обещанието на обаждането те казаха 24 часа, че можете да теглите пари .. чакам да решат спешно, но блокират акаунта временно, това II толкова се притеснявам .. измамят и ме мамят толкова съм тъжен
All verification done all documents verified and they also had video cal conference also
My money deposit money also stuck with my money winning I request u pls tell them unblock my account so I be able yo withdraw my money
Am so worried about my money which include .my deposit money which is my hard earned money
100.000 inr
Request 9winz solve urgent
As per promise on cal they told 24 hour u be able to withdraw money ..I am waiting so they solve urgent but they block account temporarily this I I so worried ..they fraud and cheat me I am so sad
Моля, не забравяйте да им кажете на 9winz да деблокират акаунта ми, за да мога да изтегля парите си и моите депозитни пари
Благодаря ти
Общо 500 000 inr индийски рупии
Заседнаха парите ми
И им кажи да решат проблема ми
Please do needful tell them 9winz to unblock my account so I be able withdraw my money my deposit money also
Thanks u
Total 500.000 inr indian rupee
Is stuck my money
And tell them solve my issue
Здравейте, не е толкова просто, но ще се опитаме да помогнем. Първо, моля, попълнете жалба тук: https://casino.guru/complaints
След това нашият екип ще разгледа въпроса и ще се свърже с вас. Ще отнеме известно време обаче.
Hello, it's not that simple, but we will try to help. At first, please fill up a complaint here: https://casino.guru/complaints
After that our team will look into the matter and get in touch with you. It will take some time, however.
Добре, разбира се, моля, спешно реши проблема ми
Моите депозитни пари също останаха и също спечелиха
500 000 inr
Те през нощта снощи заключват временно акаунта
И цялата проверка вече е извършена и документът проверява всички
Надявам се да решат проблема ми, така че 9winz да деблокира акаунта ми и да мога да изтегля парите си
Проверете съобщението им. Разговарям с поддръжката
Okay sure please urgent solve my issue
My deposit money also stuck and also winning
500.000 inr
They at night last night lock account temporarily
And all verification done already and documnet verified all
Hope they solve my issue so 9winz unblock my account and so I be able to withdraw my money
Check their message I talk to support
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.